Skip to main content

Bijna wekelijks heb ik gedurende enige tijd geen internet en tv meer. Achteraf blijkt er dan door ODIDO onderhoud te zijn geweest, Volgens ODIDO is er op mijn adres dan geen onderhoud maar dat is onjuist. Dit kan ik zien omdat mijn externe IP-adres gewijzigd is. Dit gebeurt bijna wekelijks, ook al  over geklaagd bij de helpdesk. 

Als dit zo door gaat ga ik ODIDO in gebreke stellen en gewoon weer terug naar KPN.

Daar had ik dit nooit en heb ik in 10 jaar tijd altijd hetzelfde IP-adres gehad.

Hi ​@allardkrings, we hebben inderdaad zo nu en dan onderhoud aan ons netwerk. We houden je hierover op de hoogte in dit topic: Onderhoud op ons netwerk | Odido community. Daarnaast is het goed om te weten dat we niet met een vast IP-adres werken, maar met dynamische IP-adressen. Het kan dan ook zijn dat het IP-adres wordt aangepast. Al zou dit niet zo vaak moeten gebeuren. In ieder geval in het topic kun je in de gaten houden of er onderhoud is geweest, zodat je kan verwachten wanneer er iets gebeurt. Dit gebeurt overigens altijd 's nachts tussen 01:00-07:00. Hopelijk geeft dit meer duidelijkheid!

Reageer