21 oktober j.l. (2024) kreeg ik een mail van Odidi met het aanbod om het oude modem (dat ik nog heb uit de tijd van T-Mobile) omgeruild mag worden ivm ouderdom. Ik heb op de knop ‘bestel een nieuw modem’ geklikt in dat mailbericht. Daarna kreeg ik een bevestigingsmail, maar sindsdien is het stil gebleven (geen track&trace zoals aangekondigd werd in de mail)
Er zijn ook geen bestellingen terug te vinden in Mijn Odido.
Ik dacht: het zal wel druk zijn met alle nieuwe modem aanvragen, dus wacht wel even af.
Toen ik vorige week nog eens op die bestelknop drukte, kreeg ik opnieuw een bevestiging van de aanvraag van een nieuw modem, maar dit keer de instructie dat Guidion contact met mij gaat opnemen (is ook nog niet gebeurd)
Ik lees in de topics hier dat Odido servicemedewerks meelezen en modem omruil aanvragen kunnen afhandelen, dus vandaar dat ik mijn vraag hier maar even stel. Hoe zit het nou precies met deze oude modem omruil procedure?
Alvast bedankt!