Skip to main content

21 oktober j.l. (2024) kreeg ik een mail van Odidi met het aanbod om het oude modem (dat ik nog heb uit de tijd van T-Mobile) omgeruild mag worden ivm ouderdom. Ik heb op de knop ‘bestel een nieuw modem’ geklikt in dat mailbericht. Daarna kreeg ik een bevestigingsmail, maar sindsdien is het stil gebleven (geen track&trace zoals aangekondigd werd in de mail)

Er zijn ook geen bestellingen terug te vinden in Mijn Odido.

Ik dacht: het zal wel druk zijn met alle nieuwe modem aanvragen, dus wacht wel even af. 

Toen ik vorige week nog eens op die bestelknop drukte, kreeg ik opnieuw een bevestiging van de aanvraag van een nieuw modem, maar dit keer de instructie dat Guidion contact met mij gaat opnemen (is ook nog niet gebeurd)

Ik lees in de topics hier dat Odido servicemedewerks meelezen en modem omruil aanvragen kunnen afhandelen, dus vandaar dat ik mijn vraag hier maar even stel. Hoe zit het nou precies met deze oude modem omruil procedure?

Alvast bedankt!

Hi @angsthaas, super bedankt voor dit topic! Ik zie inderdaad dat er achter de schermen iets niet goed is gegaan. Geen zorgen! Ik heb dit meteen rechtgetrokken. Ik heb de swap naar de Zyxel T-56 erin gezet. Zodra we deze hebben verzonden en deze in de handen van de bezorgdienst is, stuurt deze je een e-mail met een trackinglink. Het oude modem hoeven wij niet retour. Deze kun je bijvoorbeeld afgeven bij een milieupunt bij jou in de buurt!

P.S De stock voor de T-56 is momenteel laag. Zodra we deze weer hebben, versturen we hem. Heb je eind volgende week nog niets ontvangen, ook geen e-mail? Laat het mij dan weten. We zorgen er dan voor dat je de even goede T-54 ontvangt!

Kijk, ik vermoedde idd al zoiets dat er iets niet goed is gegaan.

Bedankt voor het oplossen @Cheyenne van Odido en ik zag net al bevestigingsmails binnen komen voor het opsturen van een nieuw modem. 

Reageer