Skip to main content

Odido heeft overstap niet goed geregeld


Super slecht geregeld. Ik ben overgestapt omdat mijn internet al weken niet werkt, maar Odido wil mijn overstap maar niet regelen. Nu moet ik betalen voor internet dat niet werkt, en als ik bel, krijg ik alleen maar te horen dat ik het moet afwachten. 

7 maart 2025

Hi ​@Mvr.lcf, ik wil allereerst mijn oprechte excuses aanbieden voor deze situatie en ik zie dat je het abonnement inmiddels al bij ons hebt opgezegd, ik had dit graag anders gezien maar ik begrijp je besluit. Wel wil ik je graag meer duidelijkheid geven over de situatie. Ik heb namelijk alles voor je nagekeken en ik zie dat wij de overstap wel voor je in orde hebben gemaakt, maar met het installeren is gebleken dat er geen licht was op de glasvezellijn. Dit heeft de monteur aan ons doorgegeven en wij hebben dit direct doorgezet naar de netwerkbeheerder zodat dit opgelost kon worden. De netwerkbeheerder heeft er tijd voor nodig om de lijn weer helemaal te kunnen herstellen en ik zie dat wij hier nog op aan het wachten waren. Zo kan ik je in ieder geval meer duidelijkheid geven over wat er gespeeld heeft. Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen, laat het gerust aan me weten. Ik ben er voor je! 

2 reacties

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1602 reacties
  • 7 maart 2025

Hi ​@Mvr.lcf, ik wil allereerst mijn oprechte excuses aanbieden voor deze situatie en ik zie dat je het abonnement inmiddels al bij ons hebt opgezegd, ik had dit graag anders gezien maar ik begrijp je besluit. Wel wil ik je graag meer duidelijkheid geven over de situatie. Ik heb namelijk alles voor je nagekeken en ik zie dat wij de overstap wel voor je in orde hebben gemaakt, maar met het installeren is gebleken dat er geen licht was op de glasvezellijn. Dit heeft de monteur aan ons doorgegeven en wij hebben dit direct doorgezet naar de netwerkbeheerder zodat dit opgelost kon worden. De netwerkbeheerder heeft er tijd voor nodig om de lijn weer helemaal te kunnen herstellen en ik zie dat wij hier nog op aan het wachten waren. Zo kan ik je in ieder geval meer duidelijkheid geven over wat er gespeeld heeft. Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen, laat het gerust aan me weten. Ik ben er voor je! 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 7 maart 2025

Oke bedankt


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen