Skip to main content
Vraag

internet sneller

• August 10, 2026
  • 6 reacties
  • 57 Bekeken

Eerder had ik internet 400, heb dat veranderd naar 1. Dit vind ik erg langzaam. Kan het dan opgevoerd worden naar 100?

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

6 reacties

rvk01
  • August 10, 2026

Eerder had ik internet 400, heb dat veranderd naar 1. 

Naar 1 WAT? 1Mbps? Dat lijkt mij niet mogelijk. 

1Gbps kan wel... en dan wil jij nu 100Gbps??

Leg eerst even uit wat je probleem is. Heb je dit bedraad gemeten of via WiFi. Speedtest moet je altijd bedraad uitvoeren.

• Auteur
  • is King of Content
  • August 10, 2026

Ik bedoel heel simpel 100 gips. Dat was 400 dat vond ik te snel toen werd het 1 dat is te langzaam en daarom dan nú opvoeren naar 100. Dat is toch niet zo moeilijk, toch?

• Auteur
  • is King of Content
  • August 10, 2026

100 gbps bedoel ik. Dus opvoeren naar 100 gbps. Dat is toch niet zo moeilijk?

rvk01
  • August 10, 2026

100 gbps bedoel ik. Dus opvoeren naar 100 gbps. Dat is toch niet zo moeilijk?

8Gbps is het absolute maximum over glasvezel dus 100Gbps zal niet mogelijk zijn 😉

Maar ik denk dat je draadloos meet en het daardoor traag vindt. Dan gaat verhogen van internet snelheid helemaal niets uitmaken. 

Wat kan je nu met de speedtest? Bedraad en via WiFi en waar ervaar jij traagheid?

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • August 10, 2026

Hallo ​@Arnout-232 

Je kan de snelheid zelf aanpassen in je Odído account.

Manouk van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4

Hi ​@Arnout-232 je wilt natuurlijk supersnel kunnen internetten, dat snappen wij helemaal. Ik zie dat je al goede informatie hebt ontvangen van ​@rvk01 en ​@Waqqas. Je hebt inderdaad de mogelijkheid om je snelheid aan te passen via jouw Mijn Odido-omgeving, superhandig!

Ik zie dat je een meerdere topics hierover hebt aangemaakt, dit is niet toegestaan. Ik zal dan ook dit topic sluiten. Je kan je verdere vragen stellen in het volgende topic.