Hi @parsa, ik kan me goed voorstellen dat je graag ook de gegevens van je Internet + TV abonnement wil inzien in je Mijn Odido account! Ik ben direct met je mee gaan kijken en ik zie dat de voorletters die bekend staan bij het Internet abonnement niet helemaal overeenkomen met het mobiele abonnement. Dit is de reden dat je deze foutmelding ontvangt, de gegevens moeten namelijk precies hetzelfde staan. Dit heb ik nu direct voor je aangepast. Wil je opnieuw proberen om het Internet abonnement te koppelen aan jouw account? Dit zou nu gelijk goed moeten gaan! Laat je het aan me weten?
Hi @parsa, ik kan me goed voorstellen dat je graag ook de gegevens van je Internet + TV abonnement wil inzien in je Mijn Odido account! Ik ben direct met je mee gaan kijken en ik zie dat de voorletters die bekend staan bij het Internet abonnement niet helemaal overeenkomen met het mobiele abonnement. Dit is de reden dat je deze foutmelding ontvangt, de gegevens moeten namelijk precies hetzelfde staan. Dit heb ik nu direct voor je aangepast. Wil je opnieuw proberen om het Internet abonnement te koppelen aan jouw account? Dit zou nu gelijk goed moeten gaan! Laat je het aan me weten?
Hoi @Nora van Odido het werkt nu. Dankjewel!