Skip to main content
Beantwoord

Glasvezel T-Mobile Hoeksche Waard

• 23 juni 2022
  • 1 reactie
  • 207 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hallo,

Zojuist een brief in mijn bus gehad dat e-fiber glasvezel in de gemeente Hoeksche Waard gaat aanleggen. Ik zit op dit moment bij T-Mobile Thuis en dat bevalt mij wel. Nu zou ik graag overstappen op glasvezel alleen kan ik niet voor T-Mobile kiezen, waarom niet? En is het de verwachting dat T-Mobile binnenkort wel actief wordt op het e-fiber Netwerk? Zo ja, wanneer dan?

Als ik niet kies voor een van de beschikbare providers, wordt ik niet aangesloten. Als ik daarna nog aangesloten wil worden kost mij dat €450. 

Beste antwoord door Seccie

Hoi @Gercor34,

Welkom bij de T-Mobile community! Heel gaaf dat je (in de nabije toekomst) de overstap naar glasvezel wil maken! Graag verwijs ik je even naar dit topic over e-fiber waar eerder soortgelijke vraag voorbij kwam. Geniet van het mooie weer en hopelijk besluit je om gezellig bij de magenta familie te blijven. đŸ˜Š

Kleine aanvulling: Ik las net in dit topic dat e-fiber overgenomen zal worden door ODF.
Dus ik verwacht dat het helemaal goed gaat komen met je abonnement. 

Bekijk origineel
This topic has been closed for comments

1 reactie

Seccie
Forum|alt.badge.img+4
  • Oud-Superuser
  • 1176 reacties
  • Antwoord
  • 23 juni 2022

Hoi @Gercor34,

Welkom bij de T-Mobile community! Heel gaaf dat je (in de nabije toekomst) de overstap naar glasvezel wil maken! Graag verwijs ik je even naar dit topic over e-fiber waar eerder soortgelijke vraag voorbij kwam. Geniet van het mooie weer en hopelijk besluit je om gezellig bij de magenta familie te blijven. đŸ˜Š

Kleine aanvulling: Ik las net in dit topic dat e-fiber overgenomen zal worden door ODF.
Dus ik verwacht dat het helemaal goed gaat komen met je abonnement. 

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen