20-8 gebeld met dit probleem zou die dag of de dag erna terug gebeld worden, niks meer gehoord.
29-8 (vandaag) weer gebeld en wederom het probleem uitgelegd, niet verder geholpen want ‘wij kunnen u niet helpen met eigen apparatuur’.
Zelfs als ik vertel dat een doodgewone laptop aan de aansluiting geen IP adres krijgt, krijg ik 0 medewerking. Ik werd doorverwezen naar het bedrijf welke de TP-Link heeft geinstalleerd (dat ben ik zelf).
Wat is dat voor een klanten’service’?
Probleem is dat ik al jaren eigen aparatuur heb hangen (TP-Link deco) maar onlangs het modem van T-Mobile (Zyxel) even geprobeerd heb om te kijken of dat met 1 apparaat de wifi dekking voldoende zou zijn. Nou dat was dus niet het geval dus, dan maar teug naar de TP-Link opstelling.
Helaas, krijg geen WAN ip adres meer sinds dat de Zyxel aangesloten is geweest. Er lijkt dus iets aan de backend zich vastgebeten te hebben op het zyxel apparaat. Welke wel blijft werken (= van odido).
Alles geprobeerd:
- Uurtje wachten
- Mac clonen
- Ip Release op zyxel
Zyxel werkt gewoon maar wil terug naar de deco omdat dit uiteindelijk een betere wifi dekking geeft.
Wie geeft er iets of iemand aan de backend een schop onder zijn kont? :-)
Update: Magisch wonder, zojuist krijg ik een ip-adres… Iemand zit gelukkig aan de knoppen te draaien?