Skip to main content
Beantwoord

Geen netwerkverbinding

  • 1 August 2024
  • 2 reacties
  • 42 Bekeken

Ik ben sinds kort klant bij odido glasvezel.

Mijn setup:

Zyxel router (van odido) > tp link unmanaged switch > diverse apparaten bekabeld

 

Tot gister deed alles het prima, goeie snelheden bekabeld en via wifi.

 

Gisterochtend lag het netwerk er ineens uit voor +/- een uurtje. Zag dat er rond die periode veel storingsmeldingen waren. Daarna werkte alles weer prima tot vanmiddag. Heel mn netwerk lag er weer uit voor een paar uur. Daarna maar de klantenservice gebeld en die vertelde mij dat het probleem lag in mn switch, dat die waarschijnlijk niet samen gaan. Lijkt me een onzinverhaal aangezien alles het wel een tijd goed heeft gedaan. In de tussentijd is er niks gewijzigd of veranderd en wordt ik binnen 3 werkdagen teruggebeld door een expert. Het vreemde is als ik de kabel naar mn switch eruit haal dan doet de wifi het ineens wel van de zyxel. Plug ik m er weer in dan doet de wifi het niet meer. 

 

Iemand enig idee waar dit aan kan liggen dat ineens mijn setup niet meer werkt?

Beste antwoord door Waqqas

Hallo @Rf01 

Heb je op de unmanaged switch een versterker of router aangesloten? Mogelijk veroorzaakt het problemen.

En bekabeld internet werkt wel met de switch aangesloten?

Bekijk origineel

2 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 19577 reacties
  • Antwoord
  • 1 augustus 2024

Hallo @Rf01 

Heb je op de unmanaged switch een versterker of router aangesloten? Mogelijk veroorzaakt het problemen.

En bekabeld internet werkt wel met de switch aangesloten?


  • Auteur
  • 1 reactie
  • 1 augustus 2024

Hij doet t ineens weer 🤔


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen