Skip to main content
Beantwoord

Geen mail guidion

• is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

Hi ik had vanmiddag gebeld en zou een mail krijgen om een afspraak te maken, deze heb ik nog niet gehad. Nr 71047831

Beste antwoord door eric

Nora van Odido schreef:

Hi @ArnoDS, ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik zie dat dit voor je doorgezet is naar onze technische dienst. Zij gaan dit eerst voor je onderzoeken en zij zullen ook een monteur voor je aansturen mocht dit nodig zijn. In dat geval zal je direct een e-mail en SMS ontvangen van Guidion om hier een afspraak voor in te plannen. Anders gaan mijn collega's van de technische dienst hier mee verder en krijg je een update vanuit hun! 

De technische dienst heeft een doorlooptijd van maximaal 5 werkdagen.  Heb je al een voucher gehad voor unlimited mobiel internet op een Odido of Ben simkaart? Die kan een moderator of klantenservice voor je regelen.

Bekijk origineel

20 reacties

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1684 reacties
  • 29 mei 2024

Hi @ArnoDS, ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik zie dat dit voor je doorgezet is naar onze technische dienst. Zij gaan dit eerst voor je onderzoeken en zij zullen ook een monteur voor je aansturen mocht dit nodig zijn. In dat geval zal je direct een e-mail en SMS ontvangen van Guidion om hier een afspraak voor in te plannen. Anders gaan mijn collega's van de technische dienst hier mee verder en krijg je een update vanuit hun! 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 31 mei 2024

Hi, is er een update over mijn internet? Het is wel erg vervelend dat het zo lang duurt.

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9316 reacties
  • Antwoord
  • 31 mei 2024
Nora van Odido schreef:

Hi @ArnoDS, ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik zie dat dit voor je doorgezet is naar onze technische dienst. Zij gaan dit eerst voor je onderzoeken en zij zullen ook een monteur voor je aansturen mocht dit nodig zijn. In dat geval zal je direct een e-mail en SMS ontvangen van Guidion om hier een afspraak voor in te plannen. Anders gaan mijn collega's van de technische dienst hier mee verder en krijg je een update vanuit hun! 

De technische dienst heeft een doorlooptijd van maximaal 5 werkdagen.  Heb je al een voucher gehad voor unlimited mobiel internet op een Odido of Ben simkaart? Die kan een moderator of klantenservice voor je regelen.

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 31 mei 2024

Hi Eric, bedankt voor de update hopelijk wordt het snel opgelost.

Ik heb geen mobiele sim van Odido of Ben. Kan ik op een andere manier gecompenseerd worden?

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • 2395 reacties
  • 1 juni 2024

Hoi @ArnoDS, zeker! We kunnen achteraf kijken naar een compensatie in de abonnementskosten voor je, dan weten we hoe lang het heeft geduurd. Voor nu dank ik je oprecht voor je geduld en wens ik je alsnog een mooie dag! Groetjes, Ishana

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 11 juni 2024

Hi, zouden we naar de compensatie Kunnen kijken? Ik heb een week geen internet gehad maar krijg nu wel een volledige factuur 

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 4414 reacties
  • 11 juni 2024

@ArnoDS Ik heb de vergoeding meteen voor je in het systeem gezet! Je ontvangt hierover een e-mail ter bevestiging. Het systeem berekend dit automatisch en dit bedrag zal worden verrekend met een volgende factuur. 

• is een Top Poster
  • 13 reacties
  • 24 januari 2025

Goedemorgen,

Bij ons is de glasvezel gelegd en ook bij onze buren. Alleen onzse buren hebben allang de mail van Giudion gehad en wij nog niet. Ik heb al eerder contact gehad met jullie en er is een ticket aangemaakt, maar tot op heden heb ik nog steeds niks gehoord. MIjn contract bij ziggo is opgezegd en ik heb niet het vertrouwen in ziggo dat ze pas de stekker eruit trekken als mijn internet van jullie het daadwerkelijk doet. Ik werk wel gewoon thuis. Geen werk is geen geld. De opzeg datum in mijn ziggo omgeving staat toch echt op 29 Januari. Ik hoop dus dat jullie me kunnen helpen. 

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21686 reacties
  • 24 januari 2025

Hallo ​@Bruintje01 

Is het glasvezel bij jou ook naar binnen gebracht en is er een glasvezelaansluitpunt geplaatst? Wat is de status in je Odido account? Misschien is de aanleg van glasvezel nog niet afgerond volgens het systeem van Odido.

• is een Top Poster
  • 13 reacties
  • 24 januari 2025

Yes, alles is aangebracht en de aansluiting is ook actief gemaakt door Odido. De buren hebben allemaal allang een afspraak om de installatie af te maken alleen wij hebben niks gehad. Er is weer een ticket aangemaakt door Odido, maar er gebeurt maar niks. Geen sms of mail ontvangen. Ook niet in de spam 

Demi van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-Moderator | Internet + TV
  • 1995 reacties
  • 25 januari 2025

Hi ​@Bruintje01, ik heb meteen voor je gekeken hoe het in jouw situatie zit! Ik zie dat je gekozen hebt voor de zelfinstallatie. Vandaar dat je niks hebt gehoord vanuit Guidion voor een afspraak. In dit geval hoef je niet te wachten op een Guidion monteur en kan je zelf gemakkelijk het modem aansluiten. We hebben je op 20-1 op de hoogte gebracht hierover en de instructies meegestuurd voor de installatie. De patch installatie is uitgevoerd op 20-1 in de wijkcentrale, als je straks alles aansluit, zou je ook gelijk helemaal online moeten komen. Laat je weten of je eruit komt? Anders assisteer ik je met alle liefde! ðŸ˜Š

• is een Top Poster
  • 13 reacties
  • 25 januari 2025

Dank je wel.  Heb het zolang geleden aangevraagd ik niet meer weet wat ik toen gedaan heb. Was me er dus ook niet van bewust we het zelf zouden doen.  Ik geloof dat het dan per 29 januari zou moeten werken. We gaan kijken of het ons gaat lukken. Dank je wel voor de duidelijkheid. Groetjes Kelly 

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 1684 reacties
  • 26 januari 2025

Hi ​@Bruintje01, je kan al vanaf 20 januari de installatie uitvoeren! Dit kan je dus nu gelijk al regelen. Zodra je de installatie hebt voltooid, gaat het abonnement bij ons van start. Laat je het me weten of het helemaal gelukt is met het installeren? 

• is een Top Poster
  • 13 reacties
  • 26 januari 2025

Hoi, alles is opgehangen en de router lijkt te werken. Alleen we hebben nog geen internet. Dus ik weet niet of er bij jullie dan nog iets moet gebeuren?

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21686 reacties
  • 26 januari 2025

Hallo ​@Bruintje01 

Welke lampjes branden of knipperen er op de mediaconverter en loopt de internetkabel vanaf de mediaconverter naar de blauwe WAN poort van de router?

• is een Top Poster
  • 13 reacties
  • 26 januari 2025

• is een Top Poster
  • 13 reacties
  • 26 januari 2025

Maar volgens odido behoor ik van hun een sms te krijgen dat ik kan gaan installeren en die heb ik niet gehad. 

• is een Top Poster
  • 13 reacties
  • 26 januari 2025
Bruintje01 schreef:

​@Waqqas 

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21686 reacties
  • 26 januari 2025

​@Bruintje01 

Het derde lampje op de router is groen dus internet zou moeten werken. Kun je eens iets bekabeld op de router aansluiten?

WiFi is denk ik uitgeschakeld, houdt het WiFi knopje aan de zijkant even kort ingedrukt. 2.4 GHz en 5 GHz gaan dan branden.

• is een Top Poster
  • 13 reacties
  • 26 januari 2025

​@Waqqas 

Super. Het internet doet het nu. Ga ik nu proberen de odido app op de tv werkend krijgen. Bedankt!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen