Skip to main content
Beantwoord

Geen mail guidion

  • 28 May 2024
  • 7 reacties
  • 83 Bekeken

Hi ik had vanmiddag gebeld en zou een mail krijgen om een afspraak te maken, deze heb ik nog niet gehad. Nr 71047831

7 reacties

Reputatie 5
Badge +5

Hi @ArnoDS, ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik zie dat dit voor je doorgezet is naar onze technische dienst. Zij gaan dit eerst voor je onderzoeken en zij zullen ook een monteur voor je aansturen mocht dit nodig zijn. In dat geval zal je direct een e-mail en SMS ontvangen van Guidion om hier een afspraak voor in te plannen. Anders gaan mijn collega's van de technische dienst hier mee verder en krijg je een update vanuit hun! 

Hi, is er een update over mijn internet? Het is wel erg vervelend dat het zo lang duurt.

Reputatie 7
Badge +14

Hi @ArnoDS, ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik zie dat dit voor je doorgezet is naar onze technische dienst. Zij gaan dit eerst voor je onderzoeken en zij zullen ook een monteur voor je aansturen mocht dit nodig zijn. In dat geval zal je direct een e-mail en SMS ontvangen van Guidion om hier een afspraak voor in te plannen. Anders gaan mijn collega's van de technische dienst hier mee verder en krijg je een update vanuit hun! 

 

De technische dienst heeft een doorlooptijd van maximaal 5 werkdagen.  Heb je al een voucher gehad voor unlimited mobiel internet op een Odido of Ben simkaart? Die kan een moderator of klantenservice voor je regelen.

Hi Eric, bedankt voor de update hopelijk wordt het snel opgelost.

Ik heb geen mobiele sim van Odido of Ben. Kan ik op een andere manier gecompenseerd worden?

Reputatie 6
Badge +3

Hoi @ArnoDS, zeker! We kunnen achteraf kijken naar een compensatie in de abonnementskosten voor je, dan weten we hoe lang het heeft geduurd. Voor nu dank ik je oprecht voor je geduld en wens ik je alsnog een mooie dag! Groetjes, Ishana

Hi, zouden we naar de compensatie Kunnen kijken? Ik heb een week geen internet gehad maar krijg nu wel een volledige factuur 

Reputatie 7
Badge +3

@ArnoDS Ik heb de vergoeding meteen voor je in het systeem gezet! Je ontvangt hierover een e-mail ter bevestiging. Het systeem berekend dit automatisch en dit bedrag zal worden verrekend met een volgende factuur. 

Reageer