Skip to main content
Beantwoord

Geen internet

  • 18 december 2024
  • 12 reacties
  • 124 Bekeken

Goedendag,

Sinds gistermiddag om 17.00 opeens geen internet meer het lampje los blijft knipperen op de media converter deze en de modem allebei proberen te resetten maar heeft nog niks opgelost denk dat het bij ons in de wijk ligt aangezien er ook bij ons op dat moment niemand bij ons thuis was toen het gebeurde.

 

Met vriendelijke groet 

Rick Melman

Beste antwoord door Cheyenne van Odido

Hi ​@rickmelman, dank voor dit topic! Fijn dat je mij informeert, dit moeten we namelijk zo snel mogelijk oplossen. Ik zie echter direct dat er al contact is geweest en dat er voor morgen een monteur gepland staat. Fijn! Veel succes en laat hier gerust weten hoe het gegaan is. Als je weer online bent, maak ik een vergoeding aan voor de periode dat je offline was. Wel zo netjes!

Bekijk origineel

12 reacties

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 2753 reacties
  • Antwoord
  • 19 december 2024

Hi ​@rickmelman, dank voor dit topic! Fijn dat je mij informeert, dit moeten we namelijk zo snel mogelijk oplossen. Ik zie echter direct dat er al contact is geweest en dat er voor morgen een monteur gepland staat. Fijn! Veel succes en laat hier gerust weten hoe het gegaan is. Als je weer online bent, maak ik een vergoeding aan voor de periode dat je offline was. Wel zo netjes!


  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 19 december 2024

Nou probeer al dagen in contact te komen met odido al nu een week geen internet en overstappen kan pas in januari 


Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4249 reacties
  • 20 december 2024

@Clifton78 Ik wil ook dat jij weer kan genieten van onze diensten. Sorry dat je ons niet te pakken krijgt. Ik help je uiteraard graag verder bij het herstellen van je verbinding!

Ik ben gelijk het systeem ingegaan om jouw verbinding te meten. Ik krijg inderdaad de melding dat er geen ligt is op de lijn. Wil je mij vertellen wat de lampjes op het modem en het ONT (glasvezelkastje) momenteel doen (aan/uit, kleur en knipperen langzaam/snel). 

Daarnaast wil ik je vragen om het modem en het ONT nog eens een herstart te geven. In dit topic lees je precies hoe je dit doet: Reboot modem | Odido community.

Geef je het aan mij door? Dan ga ik meteen voor je aan de slag! 

 


  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 22 december 2024

Alleen dat internet bolletje is rood derest is gewoon groen 


  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 22 december 2024

Heb alles al een paar keer gereset maar werkt niet


Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7978 reacties
  • 22 december 2024
Clifton78 schreef:

Heb alles al een paar keer gereset maar werkt niet

Jammer dat je nu pas reageert. In het weekend zijn er minder moderators aanwezig. 
Heb je ook mobiel van Odido of Ben? Ik kan je dan aan gratis een voucher geven met 24 uur onbeperkt data op je telefoon.  Wil je daar gebruik van maken stuur mij dan een DM!
Hopelijk kan een moderator je dan morgen verder helpen


Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1635 reacties
  • 23 december 2024

Hi ​@Clifton78, ontzettend bedankt voor de informatie. Ik heb direct een monteur voor je aangestuurd en je krijgt nu een e-mail van Guidion om hier een afspraak voor in te plannen. Hou je me op de hoogte nadat de monteur bij je langs is geweest? 


  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 23 december 2024

Ja dat doe ik 


  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 26 december 2024

Nog steeds geen internet hoor moet weer wachten 


Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 2753 reacties
  • 27 december 2024

Hi ​@Clifton78, ik zie het inderdaad. De monteur heeft vastgesteld dat het probleem in het domein van de netwerkbeheerder ligt. De monteur heeft deze aansturing geregeld. KPN zal nu zo snel mogelijk contact met jou opnemen. Mogelijk kunnen ze het ook oplossen zonder bij jou thuis te komen. Hoe dan ook houden wij of KPN jou op de hoogte. Heb je inmiddels al Unlimited Data van ons gekregen? Zo hoef je je over je bundel geen zorgen te maken en kun je jouw telefoon instellen als hotspot voor andere apparaten in huis. Mocht je dat nodig hebben, laat het weten!


  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 30 december 2024

Hoi daar week 3 en nog steeds geen internet geen telefoontje van kpn of wie dan ook word er al een beetje moedeloos van is er al enig idee wat er aan de hand is 


Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4249 reacties
  • 31 december 2024

@Clifton78 Sorry dat je nog niks hebt vernomen. Ik zoek graag voor je uit hoe het precies zit! 

Ik ben meteen gaan kijken, maar ik kan zelf nog geen update inzien. Ik heb daarom meteen mijn collega’s van de technische dienst benadert met de vraag wat de status is. Zodra ik meer weet, laat ik dit ook gelijk aan jou weten. 

Misschien val ik in de herhaling, maar maak je (nog) gebruik van een Unlimited vouchercode? Indien je een Odido of BEN simkaart hebt, stuur ik je deze graag toe. Zo ben je in ieder geval online.

Als ik nog ergens bij kan helpen, laat je het dan weten? Ik doe het graag! 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen