Skip to main content

Heb zo een spijt dat ik ben overgestapt naar odido thuisnetwerk. Heb nooit last gehad met al de mobiele abbonementen, maar het thuisnetwerk is echt waardeloos.

Internet  1ste 2 maanden niet stabiel thuiswerken ging gewoon niet omdat ik wegval, heb letterlijk alles extern geprobeerd denken dat ik er miscchien niet genoeg van af weer. 

Maar werkt alsnog voor geen meter en afgelopen 3 dagen helemaal niks meer. Alles wat is aangesloten op internet via wifi of bekabeld werkt niet. 

En ik krijg al 3 dagen elke dag te horen dat het binnen 24 uur is opgelost. Morgen komt een monteur is het de 4de dag. Indien hij het niet op kan lossen zit ik ook in het weekend zonder internet. 

 

Er wordt telefonisch aangegeven dat er binnen mijn huis geen problemen zijn en dat het ligt aan de odido services in mijn wijk. Maar ik moet van de klantenservice een afspraak maken om een monteur te laten kijken in mijn huis! Dus ga ik morgen vrij nemen van mijn werk om aan te horen dat het niet een probleem is in mijn huis en dat ik contact moet opnemen met een andere afdeling.

Ik wil mijn contract ontbinden kan me niet voorstellen dat ik nog 22 maanden lang de niks wetende niet kunnen antwoordende en de niet terugbellende klantsenservice bezig mee moet zijn !!

Hi @Agunes, dank voor het starten van dit topic. Sorry voor deze situatie! Ik zie dat de monteur inmiddels is geweest en na onderzoek heeft moeten vaststellen dat er geen licht op de lijn staat. Dit bezoek is echter wel nodig geweest voor ons, in sommige situaties kan een Infra monteur dit wel oplossen en zijn we een stuk sneller bij de oplossing. Ik kan je abonnement vooralsnog niet opzeggen. De situatie is niet prettig maar wij dienen in deze ook tijd te krijgen de zaak op te lossen. Officieel is dit 30 dagen. De monteur heeft het doorgezet via ons, zodat wij de netwerkbeheerder kunnen benaderen. De oorzaak ligt in hun domein. Wij houden het scherp in de gaten.

Weet dat we deze periode vergoeden zodra je weer online bent. Zo betaal je met terugwerkende kracht niet voor iets waar je geen gebruik van hebt gemaakt. Dank voor je geduld, wij houden je op de hoogte!


Reageer