Heb zo een spijt dat ik ben overgestapt naar odido thuisnetwerk. Heb nooit last gehad met al de mobiele abbonementen, maar het thuisnetwerk is echt waardeloos.
Internet 1ste 2 maanden niet stabiel thuiswerken ging gewoon niet omdat ik wegval, heb letterlijk alles extern geprobeerd denken dat ik er miscchien niet genoeg van af weer.
Maar werkt alsnog voor geen meter en afgelopen 3 dagen helemaal niks meer. Alles wat is aangesloten op internet via wifi of bekabeld werkt niet.
En ik krijg al 3 dagen elke dag te horen dat het binnen 24 uur is opgelost. Morgen komt een monteur is het de 4de dag. Indien hij het niet op kan lossen zit ik ook in het weekend zonder internet.
Er wordt telefonisch aangegeven dat er binnen mijn huis geen problemen zijn en dat het ligt aan de odido services in mijn wijk. Maar ik moet van de klantenservice een afspraak maken om een monteur te laten kijken in mijn huis! Dus ga ik morgen vrij nemen van mijn werk om aan te horen dat het niet een probleem is in mijn huis en dat ik contact moet opnemen met een andere afdeling.
Ik wil mijn contract ontbinden kan me niet voorstellen dat ik nog 22 maanden lang de niks wetende niet kunnen antwoordende en de niet terugbellende klantsenservice bezig mee moet zijn !!