Beantwoord

foutmelding call of duty / destiny 2 services PS5

  • 31 March 2024
  • 2 reacties
  • 37 Bekeken

Goedeavond.

zins ik de modem van Odido hebt kan ik niet meer verbinding maken met de servers van call of duty / Destiny 2 op de ps5. Heb wifi/internetkabel kan iemand mij hier mee helpen?

 

Gr 

Stan

icon

Beste antwoord door Stan brom 1 April 2024, 16:45

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Hi @Stan brom, dit is gelukkig eenvoudig op te lossen met een nieuwe firmware update van het modem. Ik wil je graag op de lijst zetten om deze nieuwe update te ontvangen, alleen zie ik dat jouw e-mailadres niet gekoppeld staat aan het abonnement. Daarom wil ik je vragen om jouw klantnummer van het Internet + TV abonnement in jouw profiel te zetten, zodat ik voor je aan de slag kan. Je kan jouw klantnummer vinden in je Mijn Odido account en het ziet eruit als ABC12345. Laat je het me weten zodra je dit gedaan hebt? Dan ga ik voor je aan de slag! 

Hi @Stan brom, dit is gelukkig eenvoudig op te lossen met een nieuwe firmware update van het modem. Ik wil je graag op de lijst zetten om deze nieuwe update te ontvangen, alleen zie ik dat jouw e-mailadres niet gekoppeld staat aan het abonnement. Daarom wil ik je vragen om jouw klantnummer van het Internet + TV abonnement in jouw profiel te zetten, zodat ik voor je aan de slag kan. Je kan jouw klantnummer vinden in je Mijn Odido account en het ziet eruit als ABC12345. Laat je het me weten zodra je dit gedaan hebt? Dan ga ik voor je aan de slag! 

 

Hallo. Heb het klantnummer nu in mijn profiel staan.

alsgoed is moeten jullie het kunnen zien nu. Alvast bedankt

Reageer