Skip to main content
Beantwoord

Eigen Modem. Overzetten Modem ID (XGS-PON)

• 8 november 2024
  • 6 reacties
  • 128 Bekeken

Hi,

ik heb een Fritzbox 5590 die ik zonder mediaconvertor direct aan de glasvezel wil koppelen. Hoe ik kan ik dit regelen. De telefonische helpdesk begrijpt dit allemaal niet.

Groet,

Erik

Beste antwoord door fennekit

Werkt als een zonnetje.

Bekijk origineel

6 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21940 reacties
  • 9 november 2024

Hallo @fennekit 

Je dient het modem-id van je Fritzbox door te geven aan een moderator hier zodat ze hem kunnen registreren. Een moderator zal hier vanzelf reageren.

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 3219 reacties
  • 10 november 2024

Hi @fennekit, ik ben er voor je! Wil je het modemID plaatsen in het vakje '’Info voor moderator'’ in je Community profiel? Laat het hier weten als je deze hebt geplaatst. Dan gaat één van ons dit in orde maken!

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 10 november 2024
Cheyenne van Odido schreef:

Hi @fennekit, ik ben er voor je! Wil je het modemID plaatsen in het vakje '’Info voor moderator'’ in je Community profiel? Laat het hier weten als je deze hebt geplaatst. Dan gaat één van ons dit in orde maken!

Kan dit gepland worden? Er zijn thuis wat mensen afhankelijk van de verbinding.

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 11 november 2024
Cheyenne van Odido schreef:

Hi @fennekit, ik ben er voor je! Wil je het modemID plaatsen in het vakje '’Info voor moderator'’ in je Community profiel? Laat het hier weten als je deze hebt geplaatst. Dan gaat één van ons dit in orde maken!

Het modem ID staat in het profiel. 

Het kan vandaag.

Groet,

Erik

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14854 reacties
  • 11 november 2024

Hi @fennekit, stuur mij maar een privébericht met een datum en tijdstip. Dan plannen we wat in voor de registratie! 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • Antwoord
  • 11 november 2024

Werkt als een zonnetje.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen