Skip to main content
Beantwoord

contract verlengen

  • 11 June 2024
  • 6 reacties
  • 82 Bekeken

Beste 

Week geleden heb ik mijn thuis internet contract laten verlengen via klantenservice. Ik zou een nieuwe modem ontvangen maar ik heb nog niets ontvangen. Graag hulp nodig.

 

Met vriendelijke groeten.

 

M

6 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Mo8080, leuk dat je jouw vertrouwen in ons hebt verlengd, ik wil er graag voor zorgen dat je een jaar tegemoet gaat met uitstekend Internet! Ik zal ervoor zorgen dat er snel een nieuw modem jouw kant op komt. Het modem wat je momenteel gebruikt hoeft niet retour en daarom raad ik je graag aan om het modem in te leveren bij een elektronicapunt zodat het gerecycled kan worden.

Je ontvangt snel meer informatie per e-mail, ik ga hier voor je achteraan! 

Top! Dankjewel!

Ik heb nog geen mail ontvangen. Wat is de status? 

Hi @Mo8080 

Ik heb goed nieuws! Het nieuwe modem is al onderweg. Ik verwacht dat je elk moment per e-mail een track/trace code gaat krijgen zodat je het pakket kan volgen. Met een beetje geluk heb je hem morgen in huis, anders kort na het weekend.

Na 2 weken vertraging. Heb ik T-56 ipv T-54 ontvangen. 🤣🤣. Ik heb nog geen glasvezel  dus heb niet aan T-56. Daarnaast bijna de hele dag thuis gebleven voor DHL.pffff

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Mo8080, dat heb ik inderdaad over het hoofd gezien, sorry Mo! Ik wilde je graag het nieuwste model modem opsturen omdat deze ook de beste Wifi specificaties heeft, alleen was ik daarbij vergeten dat dit modem niet meer over de juiste DSL poort beschikt voor je koperlijn internet. Ik ga er meteen voor zorgen dat er een T-54 modem voor je wordt besteld en ik ga mijn best voor je doen om het modem zo snel mogelijk bezorgd te krijgen.

Ik weet zeker dat wij je snel kunnen verblijden met een T-54!

Reageer