Skip to main content

Ben al bijna 13 weken bezig, 3 monteurs verder. Vanaf dag 1 valt de internetverbinding weg, tot wel 20 keer per dag. Vanavond al 6 x in 30 minuten.

Alles is al doorgemeten en nagekeken, het probleem ligt bij het T56 modem. De combinatie van 2.4 ghz en 5G werkt niet goed. Monteurs afspraak gemaakt, die zou een ander modem plaatsen (T54), maar de monteur had zijn werkbon niet gelezen en vertrok weer. Hierop klacht ingediend bij Odido en Guidion, maar ik moet maar wachten op een oplossing, ze zijn er mee bezig zeggen ze. Guidion reageert helemaal niet op mijn klacht.

Op dit forum lees ik dat mensen zelf een ander modem aanschaffen en vervolgens is het probleem opgelost.

Odido geeft daarbij aan hier de kosten niet van de vergoeden, vette pech.

Ik vind het schandalig hoe Odido met zijn klanten omgaat, ik heb spijt dat ik ben overgestapt. Wat een kutbedrijf!

Hi @1943AK, dank voor de melding! Excuus voor dit ongemak. De problemen in Beverwijk zijn ons zeker bekend. We zijn samen met de netwerkbeheerder en leverancier druk bezig dit op te lossen. Check bijvoorbeeld dit topic. Als je nog verdere vragen hebt of ook Unlimited Data wilt ontvangen als overbrugging, voeg je je dan bij dit topic? Zo hebben alle klanten die hier last van hebben centraal, dat werkt voor ons (en ik denk ook voor jou om ervaringen te delen) beter. Dankjewel en nogmaals excuus!


Ik heb al een paar keer gevraagd waarom jullie mijn vraag niet beantwoorden.

Ik zal de vraag nogmaals stellen:

Wanneer wordt het T54 modem naar mij opgestuurd??

Dit is inmiddels 3 weken geleden toegezegd, de monteur had geen modem bij zich.

Waarom komen jullie de afspraak niet na??

Waarom geven jullie geen antwoord op mijn vraag??

HALLO, als klant wordt je gewoon niet serieus genomen.

Praat ik hier met een chatbot??

 


Schandalig trouwens dat je mij verwijst naar een topic over een storing in Beverwijk van 17 dagen geleden. Een topic dat niets te maken heeft met mijn verhaal.

Mijn verbindingsproblemen spelen al sinds de dag van installatie op 26 juli!

Lees mijn eerdere berichten eens ajb.


Voor de duidelijkheid toch maar even een overzicht van mijn dag vandaag, zondag 22 oktober.

Tussen 10:00 en 22:00uur  23 X herstart modem!

10:00 herstart modem + herstart tv box

10:40 herstart modem

11:15 

12:10

12:35

13:05

13:15

13:25

13:50

14:05

14:50

15:40

16::15

18:30

18:45

19:25

20:15

20:30

21:30

21:40

21:55

22:05

Dagelijks,  al 13 weken nu!

Wanneer sturen jullie mij het T54 modem op zoals eerder overeengekomen? Door toedoen van de monteur is dit fout gegaan.

LOS HET NU EENS OP!

 

 


Hey @1943AK, ik heb je zojuist een T-54 opgestuurd. Je ontvangt hier spoedig een bericht over. Als het modem verzonden is kun je de zending volgen in Mijn Odido! 


Ha Tommie,

Daar ben ik blij mee, hopelijk is het hiermee dan ook opgelost. Ik hou jullie op de hoogte!

 


Voel met je mee ik zit precies in zelfde schuitje je wordt er geestelijk gestoord van


Hi Tommie @Tommie van Odido ,

ik heb het zelfde probleem als @1943AK .

Ik heb al sinds het begin hier last van en ben ten einde raad! Graag wil ik een t54 modem ontvangen zodat ik eindelijk zonder wegvallende verbinding kan internetten, kan je dit graag z.s.m. opsturen!

Dit is mijn laatste hoop want ik wou eigenlijk vandaag opzeggen.

mvg

akalaaji


@Akpower Er is momenteel uitgebreid onderzoek gaande bij onze netwerkspecialisten. Beverwijk wordt meegenomen in dit onderzoek. Ik hoop jullie maandag meer te kunnen vertellen. Een T-54 versturen is nu niet dé oplossing dus tenzij dit voor @1943AK wel dé oplossing bleek, wacht ik graag het onderzoek af.


@Akpower Er is momenteel uitgebreid onderzoek gaande bij onze netwerkspecialisten. Beverwijk wordt meegenomen in dit onderzoek. Ik hoop jullie maandag meer te kunnen vertellen. Een T-54 versturen is nu niet dé oplossing dus tenzij dit voor @1943AK wel dé oplossing bleek, wacht ik graag het onderzoek af.

@1943AK geeft geen terugkoppeling meer,

Dus kunnen we nu aannemen dat het versturen van een T54 Zyxel inderdaad de oplossing was in zijn geval?


@Jason van Odido t54 is de oplossing totdat er in Beverwijk een oplossing komt voor de t56 modem (die een storing heeft met het netwerk in Beverwijk en Heemskerk). Ik heb de modem van mijn broer getest (t54) en dat werkt gewoon goed, tevens heb ik een willekeurig router ipv van de modem geplaatst en dat werkt ook. Het probleem zit hem in de t56 modem. Stuur mij graag een t54 modem z.s.m. zodat ik normaal weer kan internetten.


Vanmorgen pas mijn (laat) geleverde modem kunnen installeren. Vandaar ook eerder geen update kunnen geven.

Tot nu toe ( 10:30 - 14:30) nog geen enkele uitval gehad op een tijdstip dat het normaalgesproken bingo is! 

Het ziet ernaar uit dat het omwisselen van de T56 naar de T54 dus wel de oplossing is 🥳🎉🎊🎈

Jammer dat @Cheyenne van Odido @Tommie van Odido @Jason van Odido blijven volhouden dat het probleem ergens anders ligt.


@Cheyenne van Odido, @Tommie van Odido, @Jason van Odido kunnen jullie graag met spoed een t54 naar mij opsturen? Anders ben ik toch geneigd om mijn abonnement op te zeggen met als reden geen normale goed werkende service geleverd vanaf het begin. Ik wacht al meer dan een maand en ik als T-Mobile Ambassadeur (zelf 4 jaar voor T-Mobile gewerkt) vind ik dit heel erg kwalijk en vooral voor de customer journey voor het wachten en wachten.


Ik heb mijn eigen T54 modem enkele weken geleden al aan vrienden geleend die een T56 hebben (Heemskerk) met de zelfde problemen. Hun internet viel ook continu weg. zelf heb ik de t54 nooit gebruikt, direct na installatie vervangen door een netgear. Nooit problemen.


@Akpower en @1943AK Volgens mij hebben we nergens benoemd dat dit het probleem niet oplost, geen idee waar dat sentiment vandaan komt maar ik ben juist bezig om de T-54 naar een aantal gedupeerden uit te sturen. Het enige euvel en de enige bijkomende obstructie is dat er gisteren een losstaand probleem ontstaan was in Heemskerk en Beverwijk. Dat had niets te maken met dit issue + de T-54 heeft tijdelijk leveringsproblemen en kan daardoor niet altijd binnen 5-10 dagen geleverd worden.

@Akpower Ik stuur je een T-54 toe, maar houd rekening met een veel langere wachttijd (sorry). UPDATE: kun je jouw huidige Internet + TV klantnummer toevoegen aan je profiel? Ik kom via je e-mailadres op een oud abonnement terecht.


@Jason van Odido heb je de modem al toegestuurd?


@Akpower Sorry voor de latere reactie/actie! Ik heb de T-54 voor je aangevraagd. Wegens leveringsproblemen kan het wat langer duren voordat je het modem geleverd krijgt. Zodra het modem onze distributie verlaat en aangeboden wordt bij onze verzendpartner, ontvang je een e-mail met een track&trace-code. Dit is meestal zo'n 2-3 dagen voordat het pakket thuis geleverd wordt. 


@Akpower Is het nog gelukt met de T-54? 


Sorry voor de late reactie maar het probleem is gelijk verholpen met een T-54


@Jason van Odido nogmaals bedankt voor je hulp!

ps. Komt er in de toekomst wel een oplossing voor de T-56 voor Beverwijk en Heemskerk?


Hi @Akpower, als het goed is moet het nu opgelost zijn! 


Reageer