Skip to main content

Hallo,

Ik heb op dit moment een Zyxel T-50 als router. Is het mogelijk om die om te ruilen voor een T-56? Aangezien m’n meeste apparaten wifi 6 hebben zou het fijn zijn om een router te hebben die dat ook ondersteunt. 

Hallo ​@halloIkbenM 

Vul alvast alle privé velden in je community profiel in zodat een moderator dit direct voor je kan regelen.

Bij DSL ontvang je de T54, de T50 hoef je niet retour te sturen.

Hoi ​@Waqqas bedankt voor je snelle reactie. Ik heb inmiddels alle velden ingevuld behalve “Info voor moderator” en “Track&Trace”, maar bij die twee valt nu volgens mij ook niks in te vullen.

Ik heb overigens een glasvezelaansluiting, geen dsl.

Hi ​@halloIkbenM, ik wil je van harte welkom heten op de community en bedanken voor het aanvullen van je profiel! Ik ben direct met je mee gaan kijken en je maakt inderdaad gebruik van een glasvezelverbinding. Ik heb dan ook direct de Zyxel T-56 voor je aangevraagd! Zodra deze onderweg is, krijg je een e-mail van ons om het pakket te volgen. Zo weet je precies wanneer de bezorger bij je op de stoep staat. Het oude modem hoef je vervolgens niet terug te sturen. Ik wil je alvast veel plezier wensen met het nieuwe modem! 

Reageer