Ik wil mijn eigen modem Fritzbox 5530 direct op glasvezel aansluiten met XGS-PON. Ik heb gezocht in de community maar ik word er niet echt wijs uit wat ik nu aan wie moet doorgeven. Kan iemand mij laten weten wat te doen of waar dit omschreven staat?
Hi
Om het modem om te zetten dienen wij het ModemID van de Fritzbox te registreren. Als je het ModemID in je profiel wil zetten bij Info voor moderator: AVMGXXXXXXXX, dan kan ik of een andere moderator het modem op elk moment registreren. We kunnen ook samen wat afspreken om het modem om te zetten via privéberichten, dan registreer ik hem op de afgesproken datum/tijdstip zodat je niet lang zonder internet komt te zitten. Aan jou de keuze wat je liever hebt. Als je liever wat afspreekt dat kan, stuur mij dan gerust een privébericht met een aantal data en tijdstippen. Dan kan ik kijken wat mij uitkomt en zetten we die dag vast.
Hi Tommie, dank voor je hulp. Had je al een PM gestuurd, Ik wil graag een datum/tijd afspreken en stuur je nog een PM. MVG Wim
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.