Skip to main content
Beantwoord

aanpassen snelheid internet voor 1 februari

• 27 december 2024
  • 12 reacties
  • 202 Bekeken

• is een King Poster
  • 35 reacties

Ik heb nu 1 jaar 2 gb abonnement wat te veel is.

Kan ik voor 1 februari nog 2 keer de snelheid testen op 1 Gb en 100 mbs zodat ik na 1 jaar korting niet te veel ga betalen? En goede snelheid heb.

Beste antwoord door eric

Als 2 Gb teveel is, dan kun je via my-odido je snelheid verlagen. Afhankelijk van wanneer dat gebeurt kun je nog een 2e stap uitvoeren. 

Bekijk origineel

12 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8983 reacties
  • Antwoord
  • 27 december 2024

Als 2 Gb teveel is, dan kun je via my-odido je snelheid verlagen. Afhankelijk van wanneer dat gebeurt kun je nog een 2e stap uitvoeren. 

• Auteur
  • is een King Poster
  • 35 reacties
  • 27 december 2024

Nu en over 30 dagen mogelijk nog eens omlaag , ga ervan uit dat de korting eerste jaar blijft staan.

• is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 11 januari 2025
Visguus schreef:

Nu en over 30 dagen mogelijk nog eens omlaag , ga ervan uit dat de korting eerste jaar blijft staan.

Hoi visguus, is je korting voor het eerste jaar (€30pm) nog geldig na het verlagen van intersnelheid?

• Auteur
  • is een King Poster
  • 35 reacties
  • 12 januari 2025

Ja snelheid al verlaagd eerst naar 1 gbs en daarna naar 400 bs, korting staat er nog steeds goed in.

• is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 12 januari 2025
Visguus schreef:

Ja snelheid al verlaagd eerst naar 1 gbs en daarna naar 400 bs, korting staat er nog steeds goed in.

Dank je wel voor het snelle antwoord, en goed om te horen dat de korting nog actief is

• is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 12 januari 2025

Update: net snelheid van 2G naar 400MB aangepast in mijnodidio, en bevestigings mail gekregen dat de korting voor €30pm nog actief is. Als 400MB te laag is kan ik deze in de toekomst nog altijd kosteloos verhogen naar 1G

• Auteur
  • is een King Poster
  • 35 reacties
  • 12 januari 2025

Ja net voor 1 februari, kijk ik of 100 genoeg is

• is een Master Poster
  • 17 reacties
  • 13 januari 2025

Omdat Odido de abo voorwaarden per 1 februari 2025 wijzigt, kun je tot 31 januari 2025 kosteloos opzeggen, zowel internet, tv als mobiele abonnementen. Ook als je nu bijv. een tweejarig abonnement hebt.

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8983 reacties
  • 13 januari 2025
jackvans2 schreef:

Omdat Odido de abo voorwaarden per 1 februari 2025 wijzigt, kun je tot 31 januari 2025 kosteloos opzeggen, zowel internet, tv als mobiele abonnementen. Ook als je nu bijv. een tweejarig abonnement hebt.

Je kunt ALLEEN kosteloos opzeggen als je een 2 jarig abonnement hebt, voor de 1 jaar abonnementen die voor 5 december 2024 zijn afgesloten veranderd er namelijk niets.

• Debutant
  • 3 reacties
  • 18 januari 2025

Ik heb een abonnement met 8 maanden korting, 1gbps. Kan ik in deze 8 maanden zonder verlies van korting mijn snelheid omhoog zetten?

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4237 reacties
  • 19 januari 2025

@Sandersma Goede vraag! Wanneer je de snelheid aanpast, vervalt inderdaad de korting. 

• Auteur
  • is een King Poster
  • 35 reacties
  • 19 januari 2025

Ik heb contract voor 2 jaar en kan tot 1 februari omlaag aanpassen en opzeggen, na 1 februari alleen omhoog. Korting blijft gewoon doorlopen 1 jaar na start.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen