Had een Odido en een Tele2 account. Beide met een 2FA token. Nu is mijn Tele2 abo beëindigd en heb ik dus ook mijn verwijzing naar Tele2 in de Google authenticator verwijderd. In al mijn enthousiasme heb ik echter de verkeerde token verwijderd. Hierdoor kan ik niet meer inloggen in mijn Odido omgeving, want niet de juiste tokencode.
Kunnen jullie helpen? Tijdelijk omzetten naar SMS of reset van mijn Odido account?
Beste antwoord door Nora van Odido
Hi @wille002, natuurlijk help ik je hier graag mee verder! Dit is een foutje wat snel gemaakt is, maar het is inderdaad niet meer terug te draaien. Om jouw account goed te beschermen, is het op afstand niet mogelijk om de verificatie naar SMS te zetten of om jouw account te resetten. Wel kan je hiervoor op vertoon van jouw ID terecht bij een van onze winkels. Zij kunnen hier de verificatiemethode gelijk omzetten naar SMS zodat je weer toegang krijgt tot je Mijn Odido account en de authenticator weer kan toevoegen! Laat je het me weten als het gelukt is?
Hi @wille002, natuurlijk help ik je hier graag mee verder! Dit is een foutje wat snel gemaakt is, maar het is inderdaad niet meer terug te draaien. Om jouw account goed te beschermen, is het op afstand niet mogelijk om de verificatie naar SMS te zetten of om jouw account te resetten. Wel kan je hiervoor op vertoon van jouw ID terecht bij een van onze winkels. Zij kunnen hier de verificatiemethode gelijk omzetten naar SMS zodat je weer toegang krijgt tot je Mijn Odido account en de authenticator weer kan toevoegen! Laat je het me weten als het gelukt is?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.