Even een vraag voor de zekerheid, geldt dit alleen voor nieuwe klanten of ook voor bestaande klanten zoals ik, en blijft mijn huidige contract dan wel gewoon doorlopen.?
Hi @BeMu en @soepkip67,
Goede vraag! Dit geldt alleen voor klanten die een compleet nieuwe aanvraag bij ons plaatsen. Als je nu een ‘internet only’ abonnement hebt en daar TV bijneemt, dan ontvang je nog het oude TV platform. Je zult dan op termijn wel omgezet worden naar het nieuwe platform.
Wanneer wel en wanneer niet over op het nieuwe T-Mobile TV.]
Je huidige contract en voorwaarden blijven hetzelfde. Dat is bij T-Mobile altijd geweest, die keuzevrijheid. Je kunt TV en vaste Telefonie maandelijks aan- en uitzetten zonder dat je vastzit aan een nieuw jaarcontract.
Alle klanten die vanaf 14 juli een bestelling plaatsen, ontvangen het vernieuwde T-Mobile TV! Klik hier om te bestellen: T-Mobile TV.
Wat als je eind juni een thuis+mobiel abonnement hebt aangevraagd die pas eind juli in gaat?
Ik heb nog niks ontvangen, ik krijg alles over 2 weken.
Hi @T-mobile-W,
Klanten die op 14 juli besteld hebben, krijgen het nieuwe TV platform. Als je al eind juni hebt besteld, dan krijg je bij oplevering eerst nog het oude TV platform. Op termijn zul je (zoals iedereen) omgezet worden naar het nieuwe TV platform.
Hi @BeMu en @WhySoSerious,
We beginnen met het omzetten van onze klanten met de Aria TV Box. Daarna zullen we ook de Entone Amulet en de Entone Kamai omzetten naar het nieuwe platform. Over een nieuwe TV Box hebben we niet gesproken. Dat is ook niet nodig voor een nieuw TV platform. De TV Box is enkel het vehikel dat de digitale Interactieve TV doorstuurt.
Hoi @Arno_Faas,
Dit topic is gewijd aan de testfase van TV Anywhere: testers gezocht TV Anywhere.
Hoi @Arno_Faas,
Dit topic is gewijd aan de testfase van TV Anywhere: testers gezocht TV Anywhere.
Is jammer, maar inschrijven is niet meer mogelijk
Volgens Totaaltv:
Uiteindelijk beschikken alle bestaande klanten over ongeveer twee maanden over het nieuwe tv-platform.
https://www.totaaltv.nl/nieuws/tmobile-met-tv-in-voetsporen-ziggo-en-kpn
@WhySoSerious ,
Even een vraag voor de zekerheid, geldt dit alleen voor nieuwe klanten of ook voor bestaande klanten zoals ik, en blijft mijn huidige contract dan wel gewoon doorlopen.?
Hi @BeMu en @soepkip67,
Goede vraag! Dit geldt alleen voor klanten die een compleet nieuwe aanvraag bij ons plaatsen. Als je nu een ‘internet only’ abonnement hebt en daar TV bijneemt, dan ontvang je nog het oude TV platform. Je zult dan op termijn wel omgezet worden naar het nieuwe platform.
Dan zijn er dus twee verhalen in omloop
Verhaal1 van T-Mobile dat je alleen als nieuwe klant het nieuwe platform krijgt .
Verhaal 2 volgens totaaltv kun je als internet only abonnee wel naar het nieuwe platform.
Denk dat de uitleg van T-Mobile de juiste is
-
-
@Sander Onderstaande een vraag van mij aan je collega Giny over de oude Entone 510 zij geeft aan dat klanten met een 510 of 515 automatisch een Aria 610 krijgen.
-
Maar wat is nu waar jou antwoord of dat van je collega
-
-
-
BeMu
- is een legendarische user
- 729 reacties
-
14 dagen geleden
@Ginny krijgen de klanten die nog de oude Entone 510 hebben ook de Aria 610 aangezien de Entone wat betreft de specs wel zeer ver achter loopt bij de Aria 610 maar ook bij de boxen welke de concurrentie levert.
@BeMu klanten die op dit moment een Entone 510 hebben krijgen automatisch een Aria 610 wanneer zij overgaan naar het nieuwe TV platform.
Ik heb einde vorige week mijn contract van alles in 1 Variant verlengd bij jullie, kom ik nu ook (versneld) in aanmerking voor t-mobile TV?
mijn verlenging zou afgelopen maandag 13 juli ingaan, maar tot op heden staat er in de my t-mobile Omgeving dat de aanvraag nog steeds in aanvraag is.
heeft dit alles met het omzetten te maken?
Nee, je verlenging staat daar helemaal los van, alleen hele nieuwe aansluitingen krijgen het direct beschikbaar.
En dat de aanvraag in behandeling is gebeurt vaker, de systemen werken niet altijd mee en soms moet men handmatig een bitje goed zetten zodat het doorloopt.
Hoi @Arno_Faas,
Dit topic is gewijd aan de testfase van TV Anywhere: testers gezocht TV Anywhere.
Is jammer, maar inschrijven is niet meer mogelijk
Hi @Arno_Faas,
Je hebt gelijk! Excuus, dat had ik gemist. Ik vermoed dat we binnenkort een tweede fase gaan opstarten. Als je eind juli het topic checkt, hoop ik dat we weer van start zijn gegaan.
@BeMu, @WhySoSerious en @soepkip67,
Jullie vroegen of klanten met ‘Internet Only’ die nu TV bestellen ook het nieuwe platform krijgen. Goed nieuws: dat is WEL het geval! Een paar kanttekeningen:
- Bij een Zyxel modem kun je alle LAN poorten gebruiken om de TV Box aan te sluiten. BIj het Huawei en Draytek modem dien je bij het nieuwe T-Mobile TV LAN 1 en 2 (de internet poorten) te gebruiken voor het aansluiten van de TV Box.
- Als je nu TV hebt en graag over wilt naar het nieuwe T-Mobile TV, dan adviseer ik af te wachten tot je overgezet wordt. Wij willen dit zo snel mogelijk voor al onze klanten regelen.
@Ginny krijgen de klanten die nog de oude Entone 510 hebben ook de Aria 610 aangezien de Entone wat betreft de specs wel zeer ver achter loopt bij de Aria 610 maar ook bij de boxen welke de concurrentie levert.
@BeMu klanten die op dit moment een Entone 510 hebben krijgen automatisch een Aria 610 wanneer zij overgaan naar het nieuwe TV platform.
Klanten die nu TV in hun pakket hebben met een Entone Kamai of Entone Amulet, zullen deze TV Box ook na omzetting naar het nieuwe T-Mobile TV blijven behouden.
@Sander Bedankt voor je antwoord, maakt ook niet uit de Entone 510 bevalt uitstekend, het belangrijkste tenslotte is dat de box in staat moet zijn aan de verwachtingen te voldoen en voor wat ik er mee doe is dat zo.
Ik begrijp dat als je nog een Draytek of Huawei modem heb je poort 1 en/of 2 moet gebruiken voor het nieuwe tv platform dat houd dan in dat je dan geen poort meer over zou hebben voor andere doeleinden? of ben ik fout
Op LAN 1 en 2 zit internet. Op LAN 3 en 4 zit het huidige TV platform. Het nieuwe T-Mobile TV gaat over Internet. Het nieuwe Zyxel modem heeft een gecombineerde service op alle LAN-poorten. Bij het Huawei/Draytek modem kun je poorten uitbreiden (voor internet) door middel van een switch om geen tekort te krijgen voor apparaten die een bekabelde internetverbinding nodig hebben.
@Sander Je gaat nu toch niet vertellen dat APAS niet naar de Huawei en Zyxel komen als je overstapt naar T-Mobile TV maar dat je een switch moet gaan gebruiken om het op poort 1 of 2 werkend te krijgen.
Dan mag TM wel een vrachtje switchen gaan leveren aan de gedupeerden, ga er in ieder geval zelf geeneen aanschaffen.
Ik ben aan een nieuw acces point toe, dan koop ik een setje Fritzboxen en stap over naar KPN, ben ik hetzelfde per maand kwijt en werkt APAS wel gewoon en nog betere wifi in huis omdat het van meerdere punten komt.
Gratis Films en Series; honderden gratis films, afleveringen en series On Demand
Krijg ik dus veel meer content dan nu het geval is als glasvezel gebruiker ? Komen kinderseries zoals brandweerman Sam, Dora etc nu wel beschikbaar ? Of is dit gewoon uitzending gemist maar dan in een nieuw jasje ?
@Sander Je gaat nu toch niet vertellen dat APAS niet naar de Huawei en Zyxel komen als je overstapt naar T-Mobile TV maar dat je een switch moet gaan gebruiken om het op poort 1 of 2 werkend te krijgen.
Dan mag TM wel een vrachtje switchen gaan leveren aan de gedupeerden, ga er in ieder geval zelf geeneen aanschaffen.
Ik ben aan een nieuw acces point toe, dan koop ik een setje Fritzboxen en stap over naar KPN, ben ik hetzelfde per maand kwijt en werkt APAS wel gewoon en nog betere wifi in huis omdat het van meerdere punten komt.
Hi @Doornekamp33,
Ik kan je geruststellen: iedere nieuwe klant krijgt een Zyxel. Iedere Zyxel is op basis van APAS (Any Port Any Service). Er zijn nu ook veel bestaande klanten met een Draytek of een Huawei. Langzaamaan zetten we alle Huawei modems om naar APAS. Het kan dus voorkomen dat een klant een Huawei modem heeft die nog geen APAS heeft en van Internet Only naar Internet + TV gaat. In dat geval heeft de klant slechts twee poorten (LAN 1 en 2) die gebruikt kunnen worden. Niet onoverkomelijk, maar wel iets om van op de hoogte te zijn!
@Sander ik heb de Huawei, als ik over ga op het nieuwe platform moet het modem wel APAS krijgen, heb niet voor niks meters kabel getrokken, ga er niet 2 ongebruikt laten en er dan een switch tussen zetten, gebruikt stroom terwijl dat niet nodig hoeft te zijn.
@Sander Je gaat nu toch niet vertellen dat APAS niet naar de Huawei en Zyxel komen als je overstapt naar T-Mobile TV maar dat je een switch moet gaan gebruiken om het op poort 1 of 2 werkend te krijgen.
Dan mag TM wel een vrachtje switchen gaan leveren aan de gedupeerden, ga er in ieder geval zelf geeneen aanschaffen.
Ik ben aan een nieuw acces point toe, dan koop ik een setje Fritzboxen en stap over naar KPN, ben ik hetzelfde per maand kwijt en werkt APAS wel gewoon en nog betere wifi in huis omdat het van meerdere punten komt.
Hi @Doornekamp33,
Ik kan je geruststellen: iedere nieuwe klant krijgt een Zyxel. Iedere Zyxel is op basis van APAS (Any Port Any Service). Er zijn nu ook veel bestaande klanten met een Draytek of een Huawei. Langzaamaan zetten we alle Huawei modems om naar APAS. Het kan dus voorkomen dat een klant een Huawei modem heeft die nog geen APAS heeft en van Internet Only naar Internet + TV gaat. In dat geval heeft de klant slechts twee poorten (LAN 1 en 2) die gebruikt kunnen worden. Niet onoverkomelijk, maar wel iets om van op de hoogte te zijn!
En wat gaat er met de Draytek gebeuren?
Goedemorgen @pwenas, hele goede vraag! De Draytek zal T-Mobile TV ook gaan ondersteunen. In welke hoedanigheid dit zal worden uitgevoerd, is nog niet bekend, maar er komt spoedig meer duidelijkheid.
De update zou voor 12 uur vanochtend doorgevoerd worden. Ik zie nog niks. Medewerker aan de telefoon weet ook niet van het bestaan van dit nieuwe platform af. Lekkere interne communicatie!
Intern is het nu doorgezet, dus hopelijk komt de update snel.
Hoi @tomgreep, top dat je het navraagt! Ik heb het meteen gecheckt en zie in jouw abonnement dat T-Mobile TV geactiveerd is.
Dat één van onze collega's niet het bestaan van het nieuwe platform kent, is erg jammer. Zeker aangezien we vorige week op 14 juli live zijn gegaan en hier bijna dagelijks door elke afdeling over bericht is. Ik neem contact op met diegene en zal navragen waardoor dit komt. Daar heb jij nu niet veel aan, maar goed dat je het aangeeft want met deze feedback kunnen we ons serviceniveau nog meer verhogen!
Nadat hij de vraagbaak had geraadpleegd, zag hij ook dat het geactiveerd is. Ondanks dat, ontvang ik het niet; ook niet na een factory reset van zowel het tv-kastje als het modem. Erg jammer dat het beloofd wordt, maar niet wordt nagekomen. Ik hoop dat het snel wordt opgelost.
Later toegevoegd:
Zojuist wederom het tv-kastje herstart en nu komt de update eindelijk door. Eind goed, al goed! En fijn dat jullie in elk geval zo jullie serviceniveau kunnen verbeteren, dat is altijd mooi!
@tomgreep Heel fijn dat de update doorgekomen is! Het duurde even, maar nu kun jij ook genieten van het nieuwe platform.
P.s. Heb jij een goede film gezien waar je echt over wilt kletsen of volg je een serie die wij direct moeten gaan volgen? Check ons supertoffe Magenta Must-Sees topic. Deel al je tips in ons movie, serie en docu topic! Daarnaast vind je hier de beste Netflix, Videoland of Prime Video tips en hebben we ook nog een mooi magenta extraatje!