Skip to main content

Interactief TV-kijken op z’n best!

Met Odido TV heb je meer dan genoeg te kijken: 64 zenders, bijna allemaal in hd. Je kijkt gratis naar sportzender ESPN. En met een wereld aan handige functies haal je eruit wat erin zit. Zoals Terug Kijken, Pauzeren, Begin Gemist en nog veel meer. Wil je al het fijne van Odido TV, maar zonder TV box en kabels? Kijk dan met onze TV App. Zo maken we tv-kijken nog leuker en makkelijker. Goeie reden om TV + Internet te combineren in 1 abonnement.

 

Wat is er nieuw aan Odido TV?

We hebben hard gewerkt en geluisterd naar jullie wensen en Odido TV flink verbeterd en uitgebreid. Een greep uit de nieuwe functies waarmee jij optimaal geniet van de allerbeste tv-ervaring:  

  • Cloud Opnemen (€ 5,- per maand ongeacht het aantal TV Boxen)
  • Zeven dagen Terug Kijken op ruim 40 zenders
  • ​​Verbeterd gebruiksgemak
  • Persoonlijke Kijkprofielen
  • Verder Kijken op elke TV Box of via Odido Online TV of via Odido TV op jouw smart-tv
  • Films en Series: In onze Videoshop vind je ruim duizend titels. Je huurt ze per stuk voor 48 uur. Ook heb je, afhankelijk van je zenderpakket, keuze uit veel gratis series en afleveringen.
  • Gemakkelijk zoeken: zoek in live TV, 7 dagen Terug Kijken, On Demand of je opnames
  • TV Menu also available in English
  • Opnames inplannen via Odido Online TV en bekijken op de TV Box of andersom
     

Ik heb al Interactieve TV van Odido

We doen ons best om iedereen zo snel mogelijk gebruik te laten maken van Odido TV. Het ‘oude’ TV-kijken noemen we ‘Interactieve TV’, het nieuwe heet ‘Odido TV’. Als je een TV Box met opnamefunctie hebt, kun je van deze TV Box gebruik blijven maken en via de Cloud opnemen. Je verliest wel de mogelijkheid van de lokale opslag - oude opnames zul je bij overgang verliezen. We zetten iedereen in groepen om naar het nieuwe Odido TV, zodra je gebruik kan gaan maken van Odido TV ontvang je van ons bericht.

 

Ik wil Odido TV bestellen

Je kunt een abonnement afsluiten voor Odido voor thuis via onze website: bestelpagina. Je kunt uiteraard ook langslopen in onze T-shops: overzicht Odido winkels. Tot slot kun je ons ook bellen voor een aanvraag op 0800-0419. Standaard in ons abonnement zit Internet, je kunt TV alleen combineren met een Internetabonnement voor thuis. Heb je al een Internetabonnement voor thuis, maar wil je TV toevoegen? Dan kun je dit direct zelf aangeven via Mijn Odido Thuis: Odido TV toevoegen. Je hebt hier dan ook gelijk de keuze of je bij het TV-abonnement een TV Box wil of dat je liever alleen gebruik maakt van de Odido TV app voor op jouw smart-tv.

 

 

Heb je vragen over onderstaande onderwerpen, klik dan snel naar het juiste topic!

 

FAQ

  • Wat is Odido TV?
  • Kan ik bij Odido alleen een abonnement voor Interactieve TV afsluiten?
  • Kan ik met de Online TV app ook tv kijken in het buitenland?
  • Kan ik TV ook gebruiken op mijn smartphone, tablet of Apple TV?
  • Welke TV Box krijg ik?
  • Met hoeveel apparaten kan ik tegelijk TV-kijken?

 

TIP: Wanneer je een pincode moet opgeven bij het bekijken van een non-adult zender, kan het zijn dat je gebruikmaakt van een leeftijdsrestrictie. Check waar de leeftijdsrestrictie op staat via de volgende tips: Kijkprofiel instellen | Internet + TV van Odido.

 

 

@Henk de Vries Ik heb gelijk voor je gebeld en de afspraak geannuleerd!

 


@Teresa van Odido Gisteren heb ik de Mediabox ontvangen en de Amulet vervangen. Wanneer kan ik het T-56 Modem verwachten?


@Henk de Vries Super fijn om te lezen dat je de Mediabox al hebt ontvangen! 😀 Bevalt het? 

Ik ben gelijk gaan kijken waar het modem blijft, maar op de één of andere manier is deze niet verzonden. Geen zorgen, ik heb de order gelijk opnieuw ingeschoten! 

Je ontvang hierover weer een e-mail ter bevestiging. 


@Teresa van Odido nu krijg ik weer een mail om een afspraak te maken met Guidion, maar het idee was juist dat ik het modem zelf kan vervangen als ik hem opgestuurd krijg (van T50 naar T56). Je hebt juist net maandagochtend de afspraak met Guidion geannuleerd.


Doordat het systeem nog denkt dat je een DrayTek hebt lijkt het niet goed te gaan @Henk de Vries. Ik heb nogmaals het modem verzonden maar via mijn andere systeem. Hopelijk komt hij nu goed door! 


Doordat het systeem nog denkt dat je een DrayTech hebt lijkt het niet goed te gaan @Henk de Vries. Ik heb nogmaals het modem verzonden maar via mijn andere systeem. Hopelijk komt hij nu goed door! 

@Tommie van Odido Ik heb het nieuwe modem ontvangen en aangesloten. Wel krijg ik dagelijks nog berichten van Guidion om een afspraak te maken. Kun je Guidion annuleren?


@Henk de Vries Bij een Draytek swap naar Zyxel, wordt altijd standaard een monteur aangestuurd omdat de installatie net iets anders gaat. Gezien je aangeeft dat je een T50 modem had, heb ik de afspraak met Guidion eruit gehaald. Werkt alles met het nieuwe modem in orde? 


@Henk de Vries Bij een Draytek swap naar Zyxel, wordt altijd standaard een monteur aangestuurd omdat de installatie net iets anders gaat. Gezien je aangeeft dat je een T50 modem had, heb ik de afspraak met Guidion eruit gehaald. Werkt alles met het nieuwe modem in orde? 

@Demi van Odido Zoals ik nu al een keer of 10 heb gemeld, heb ik al sinds juni 2021 een geen Draytrek modem meer maar een Zyxel. Jullie kunnen dat blijkbaar niet aanpassen in jullie administratie dus wordt er iedere keer opnieuw over begonnen. Nu heb ik dus de T-50 vervangen door een T-56. Het modem werkt prima. Ik zag dat de installateur was geannuleerd, bedankt daarvoor.


@Henk de Vries Fijn om te lezen dat je het nieuwe modem hebt aangesloten en dat alles naar behoren werkt! 😀

Ik ben nog even snel gaan kijken en gelukkig is dit nu ook in het systeem verwerkt. Het nieuwe modem staat dus juist geregistreerd en de Draytek is er uit gehaald. Laat je het mij weten als ik je in de toekomst nog ergens bij kan helpen? Ik doe het graag! 

 

 


Reageer