Skip to main content

Interactief TV-kijken op z’n best!

Met Odido TV heb je meer dan genoeg te kijken: 64 zenders, bijna allemaal in hd. Je kijkt gratis naar sportzender ESPN. En met een wereld aan handige functies haal je eruit wat erin zit. Zoals Terug Kijken, Pauzeren, Begin Gemist en nog veel meer. Wil je al het fijne van Odido TV, maar zonder TV box en kabels? Kijk dan met onze TV App. Zo maken we tv-kijken nog leuker en makkelijker. Goeie reden om TV + Internet te combineren in 1 abonnement.

 

Wat is er nieuw aan Odido TV?

We hebben hard gewerkt en geluisterd naar jullie wensen en Odido TV flink verbeterd en uitgebreid. Een greep uit de nieuwe functies waarmee jij optimaal geniet van de allerbeste tv-ervaring:  

  • Cloud Opnemen (€ 5,- per maand ongeacht het aantal TV Boxen)
  • Zeven dagen Terug Kijken op ruim 40 zenders
  • ​​Verbeterd gebruiksgemak
  • Persoonlijke Kijkprofielen
  • Verder Kijken op elke TV Box of via Odido Online TV of via Odido TV op jouw smart-tv
  • Films en Series: In onze Videoshop vind je ruim duizend titels. Je huurt ze per stuk voor 48 uur. Ook heb je, afhankelijk van je zenderpakket, keuze uit veel gratis series en afleveringen.
  • Gemakkelijk zoeken: zoek in live TV, 7 dagen Terug Kijken, On Demand of je opnames
  • TV Menu also available in English
  • Opnames inplannen via Odido Online TV en bekijken op de TV Box of andersom
     

Ik heb al Interactieve TV van Odido

We doen ons best om iedereen zo snel mogelijk gebruik te laten maken van Odido TV. Het ‘oude’ TV-kijken noemen we ‘Interactieve TV’, het nieuwe heet ‘Odido TV’. Als je een TV Box met opnamefunctie hebt, kun je van deze TV Box gebruik blijven maken en via de Cloud opnemen. Je verliest wel de mogelijkheid van de lokale opslag - oude opnames zul je bij overgang verliezen. We zetten iedereen in groepen om naar het nieuwe Odido TV, zodra je gebruik kan gaan maken van Odido TV ontvang je van ons bericht.

 

Ik wil Odido TV bestellen

Je kunt een abonnement afsluiten voor Odido voor thuis via onze website: bestelpagina. Je kunt uiteraard ook langslopen in onze T-shops: overzicht Odido winkels. Tot slot kun je ons ook bellen voor een aanvraag op 0800-0419. Standaard in ons abonnement zit Internet, je kunt TV alleen combineren met een Internetabonnement voor thuis. Heb je al een Internetabonnement voor thuis, maar wil je TV toevoegen? Dan kun je dit direct zelf aangeven via Mijn Odido Thuis: Odido TV toevoegen. Je hebt hier dan ook gelijk de keuze of je bij het TV-abonnement een TV Box wil of dat je liever alleen gebruik maakt van de Odido TV app voor op jouw smart-tv.

 

 

Heb je vragen over onderstaande onderwerpen, klik dan snel naar het juiste topic!

 

FAQ

  • Wat is Odido TV?
  • Kan ik bij Odido alleen een abonnement voor Interactieve TV afsluiten?
  • Kan ik met de Online TV app ook tv kijken in het buitenland?
  • Kan ik TV ook gebruiken op mijn smartphone, tablet of Apple TV?
  • Welke TV Box krijg ik?
  • Met hoeveel apparaten kan ik tegelijk TV-kijken?

 

TIP: Wanneer je een pincode moet opgeven bij het bekijken van een non-adult zender, kan het zijn dat je gebruikmaakt van een leeftijdsrestrictie. Check waar de leeftijdsrestrictie op staat via de volgende tips: Kijkprofiel instellen | Internet + TV van Odido.

 

 

@wijbro2,

Op dit moment staat er alleen een test open voor TV Anywhere. Je kunt je daar volgens mij nog wel voor aanmelden. Ik weet niet of jij een andere bèta bedoeld?

Ik bedoel de banner hieronder ( even scrollen) waarin testers worden gezocht voor het vernieuwde TV Anywhere.

Dat sluit toch aan met wat ik bedoelde?

 


@Hans_68

@Croman

@BeMu @wijbro2 Het omzetten gaat gefaseerd, we gaan geen 1300 dagen nodig hebben maar we beginnen inderdaad wel met kleine groepen en breiden natuurlijk uit als alles goed verloopt. We willen voorkomen dat er ergens iets massaal misgaat bij het omzetten, daar wordt niemand blij van.:wink:  Ik heb nog geen exacte tijdlijn, dit zal ook afhangen van hoe soepel het verloopt maar als/wanneer we meer hierover kunnen delen dan zullen we dat zeker doen! Gezien de ervaringen in het verleden en de eerdere vertragingen die we op hebben gelopen ben ik hier nu wat voorzichtig mee. :sweat_smile:

@wijbro2 De TV Anywhere test is inderdaad open zoals @stefan.1997 zegt dus meld je daar zeker voor aan! Ik zou graag iedereen die ooit aangegeven heeft te willen testen persoonlijk een bericht sturen maar dat is A. te veel werk en B. kunnen we juist ideaal de community pgebruiken om direct iedereen in één keer te bereiken. Scheelt mij weer 3 dagen mailtjes/privéberichten uitsturen haha.

 

Een exacte tijdslijn heeft T-Mobile nog nooit gegeven, maar wél heel veel mis-communicatie en nog meer halfslachtige beloftes en toezeggingen. Dus om nu te zeggen dat je hieromtrent voorzichtig bent gaat volledig voorbij de realiteit. Ik ga er in ieder geval van uit dat het omzetten voor mezelf te laat komt aangezien m'n contract per augustus afloopt. En wie weet zit het mee, gaat de implementatie snel en goed, en lukt het toch vóór die tijd. Dat blijkt dan de komende weken vanzelf. Maar gevoelsmatig reken ik er in ieder geval niet op.😏

Om nu nog een maandje in te stappen als tester lijkt me niet verstandig en ook niet eerlijk ten opzichte van T-Mobile van mezelf.


Doorspoelen kan niet RTL en SBS bij bijv begin gemist i.v.m rechten. Maar geldt dat ook voor de cloud opnames?

Is er een verschil in het aantal zenders dat je kunt opnemen bij lokaal opnemen of Cloud Opnemen?


Doorspoelen kan niet RTL en SBS bij bijv begin gemist i.v.m rechten. Maar geldt dat ook voor de cloud opnames?

Is er een verschil in het aantal zenders dat je kunt opnemen bij lokaal opnemen of Cloud Opnemen?

Bij Cloud Opnemen is doorspoelen altijd mogelijk! 

Lokaal kan je alle zenders opnemen, op Cloud Opnemen kan dit op ~95 zenders. Als je wilt weten op welke zenders, kijk dan op https://www.t-mobile.nl/klantenservice/thuis/tv/zenders/overzicht?type=tvx 


Zijn er al mensen die een mail hebben gehad dat ze overgezet worden naar T-Mobile Tv? Of zijn er al mensen naast de bèta testers de zijn overgezet?


Lokaal kan je alle zenders opnemen, op Cloud Opnemen kan dit op ~95 zenders. Als je wilt weten op welke zenders, kijk dan op https://www.t-mobile.nl/klantenservice/thuis/tv/zenders/overzicht?type=tvx 

@Hans_68 

Kleine correctie op de zenderaantallen voor Cloud Opnemen. Het zijn er momenteel 83, waarvan 42 in het basispakket zitten. De functie ‘Terug Kijken’ is op 95 zenders beschikbaar, waarvan 43 in het basispakket.

De filter ‘Doorspoelen’ in de zenderlijst is van toepassing op de functies ‘Terug Kijken', ‘Begin Gemist’ en ‘Pauzeren’. Zoals aangegeven is doorspoelen bij Cloud Opnemen altijd mogelijk.


 

Een exacte tijdslijn heeft T-Mobile nog nooit gegeven, maar wél heel veel mis-communicatie en nog meer halfslachtige beloftes en toezeggingen. Dus om nu te zeggen dat je hieromtrent voorzichtig bent gaat volledig voorbij de realiteit. Ik ga er in ieder geval van uit dat het omzetten voor mezelf te laat komt aangezien m'n contract per augustus afloopt. En wie weet zit het mee, gaat de implementatie snel en goed, en lukt het toch vóór die tijd. Dat blijkt dan de komende weken vanzelf. Maar gevoelsmatig reken ik er in ieder geval niet op.😏

Om nu nog een maandje in te stappen als tester lijkt me niet verstandig en ook niet eerlijk ten opzichte van T-Mobile van mezelf.

 

Zaken willen delen in ons enthousiasme heeft inderdaad in dit geval niet in ons voordeel gewerkt gezien de vertraging die we op hebben gelopen. Het alternatief is dan helemaal niks meer delen tot alles zeker is. Een lastig dilemma waar we zeker in kunnen verbeteren maar we leren elke dag.


Hopelijk komen de premium zenders ook naar de nieuwe TV Anywhere - Apple TV App en kun je deze ook binnen de EU bekijken.

Het is niet ideaal om op vakantie weer met routers en VPN verbindingen te moeten klooien om bv Ziggo Sport te kunnen kijken.


Ziggo sport zie ik niet snel beschikbaar komen voor de EU. Dit heeft alles te maken met de uitzendrechten per land van sportwedstrijden. Hier gaan miljoenen in om. 


Vraagje: nieuwe klanten gaan die gelijk op het nieuwe platform? 


Vraagje: nieuwe klanten gaan die gelijk op het nieuwe platform? 

Nee helaas nog niet. 


Is er een manier om sneller overgezet te worden? 

 

En is er überhaupt al iemand overgezet?


@tukiii,

Helaas is er geen manier om sneller overgezet te worden. Ik zou ook heel graag overgezet willen worden. Maarja. Volgens mij zijn er een aantal klanten nu overgezet. 


Zij er ook meer kinderseries beschikbaar bij het nieuwe platform ? Ik wacht verder geduldig af, ik verwacht pas in de winter of 2021 over te gaan (glasvezel)


Alle klanten die vanaf 14 juli een nieuw abonnement aanvragen, ontvangen het vernieuwde T-Mobile TV! Klik hier om te bestellen: T-Mobile TV.


Even een vraag voor de zekerheid, geldt dit alleen voor nieuwe klanten of ook voor bestaande klanten zoals ik, en blijft mijn huidige contract dan wel gewoon doorlopen.?


Even een vraag voor de zekerheid, geldt dit alleen voor nieuwe klanten of ook voor bestaande klanten zoals ik, en blijft mijn huidige contract dan wel gewoon doorlopen.?

@BeMu ,

Denk dat dit alleen opgaat voor nieuwe klanten. Heb net even gekeken via My T-Mobile thuis maar geen optie voor het vernieuwde tv kijken:sob: .

Naar het antwoord op je tweede vraag over huidige contract ben ik ook benieuwd naar.


https://tweakers.net/nieuws/169720/t-mobile-begint-met-verspreiden-van-nieuwe-interactieve-tv-dienst.html

Ik was dit net even aan  het lezen met de reacties


Alle klanten die vanaf 14 juli een bestelling plaatsen, ontvangen het vernieuwde T-Mobile TV! Klik hier om te bestellen: T-Mobile TV.


Wat als je eind juni een thuis+mobiel abonnement hebt aangevraagd die pas eind juli in gaat?
Ik heb nog niks ontvangen, ik krijg alles over 2 weken.


In dat geval zul je eerst nog het oude platform krijgen en mee gaan in de gefaseerde overgang. Als dat soepel verloopt, dan zal dat niet al te lang duren.


Een goede kennis van mij zit bij Telfort (KPN) en momenteel is ook KPN bezig met de uitrol van een grote update van het platform en zelfs bij KPN duurt een dergelijke uitrol een aanzienlijke tijd.


Wat is het type van de nieuwe tv decoder? In de vragenlijst is het niet duidelijk.  

 

Welke TV Box krijg ik?

Je krijgt gratis onze Interactieve TV Box in bruikleen. Die is lekker klein (afmeting 13 x 11 x 3,5 cm)


Als het goed is krijg je de Aria 610, maar ook daar over is spraakverwarring volgens diverse media zou men de in bezit zijnde box zoals de Entone 510 of 510 kunnen blijven gebruiken.

T-Mobile geeft echter ook aan op dit forum dat klanten die nog een Entone 510 of 515 hebben deze worden omgeruild naar de Aria 610, en volgens de geruchten (zeg maar dorpspraat) zou er een nieuwe box komen, let wel zijn geruchten.


Als het goed is krijg je de Aria 610, maar ook daar over is spraakverwarring volgens diverse media zou men de in bezit zijnde box zoals de Entone 510 of 510 kunnen blijven gebruiken.

T-Mobile geeft echter ook aan op dit forum dat klanten die nog een Entone 510 of 515 hebben deze worden omgeruild naar de Aria 610, en volgens de geruchten (zeg maar dorpspraat) zou er een nieuwe box komen, let wel zijn geruchten.

Die heb ik al, dus het wordt dan een firmware update? Ik had wel een nieuw kastje verwacht bij een vernieuwde tv platform.


 

@wijbro2 De TV Anywhere test is inderdaad open zoals @stefan.1997 zegt, dus meld je daar zeker voor aan! Ik zou graag iedereen die ooit aangegeven heeft te willen testen persoonlijk een bericht sturen maar dat is A. te veel werk en B. kunnen we juist ideaal de community gebruiken om direct iedereen in één keer te bereiken. Scheelt mij weer 3 dagen mailtjes/privéberichten uitsturen haha.

Waar kan je je aanmelden voor testen?


Reageer