Skip to main content

Alles over de Odido Online TV App voor LG TV!

Alles over de Odido Online TV App voor LG TV!
Toon eerste reactie

358 reacties

  • is een Top Poster
  • 21 reacties
  • 20 april 2023

Hier nog steeds het probleem dat het beeld op 4:3 met zwarte balken aan de zijkanten gaat. 


  • is een Top Poster
  • 9 reacties
  • 20 april 2023

Een uurtje geleden werden de dienst opgeleverd.

En die Y)&*)(& TV app heeft nog steeds dezelfde "4:3 met zwarte balken”-bug!!!

Is dit nou nog steeds niet opgelost?
Krijg ik nu gratis een decoder?


  • is een Top Poster
  • 21 reacties
  • 20 april 2023

Ja echt niet oké dit t-mobiel. Ik heb ook een smart tv aangeschaft de om dan zonder tv ontvanger te kunnen tv kijken. 


Forum|alt.badge.img+1
  • is een legendarische user
  • 1823 reacties
  • 20 april 2023

Vraag: hoe oud is de slimme tv en welke Web OS werkt u mee?  ik heb zelf de app er al meteen opgezet toen hij uitkwam en nergens last van dan alleen het feit dat als je van tv kijken b.v. een app als Netflix of Youtube opent men eerst de tv moet uitzetten en vervolgens weer opstarten.

Van zwarte balken en dergelijke nooit last gehad


eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9041 reacties
  • 20 april 2023
Peter LG TV schreef:

Een uurtje geleden werden de dienst opgeleverd.

En die Y)&*)(& TV app heeft nog steeds dezelfde "4:3 met zwarte balken”-bug!!!

Is dit nou nog steeds niet opgelost?
Krijg ik nu gratis een decoder?

Nee, de APP draait nog als Beta, er kunnen/zitten dus nog foutjes in. Zie ook de disclaimers in de openingspost.

Als je dit niet wilt kun je zelf de decoder bijplussen in je account. 


  • is een Top Poster
  • 9 reacties
  • 20 april 2023

De TV is een LG OLED55B6V uit 2017.

WebOS versie 5.70.40


Forum|alt.badge.img+1
  • is een legendarische user
  • 1823 reacties
  • 21 april 2023

Vaak werkt het beste om bij de optie beeldverhouding voor de optie “origineel” te kiezen althans dat werkt bij mijn LG goed, en men heeft het zoals het door de maker is opgenomen.


  • is een Top Poster
  • 9 reacties
  • 21 april 2023

Dankjewel voor de tip.
Maar de LG staat reeds op “origineel” beeldverhouding. Helaas géén oplossing 🙁


Forum|alt.badge.img+1
  • is een legendarische user
  • 1823 reacties
  • 21 april 2023

Wel vreemd dat het bij u niet werkt en hier wel, kan zijn dat het in de Web OS versie ligt mijn LG Oled 55 B1  van bouwjaar 2021 werkt met versie 6.0


  • is een Top Poster
  • 9 reacties
  • 21 april 2023

Zou zo maar kunnen.
Mijn exemplaar is - zoals eerder vermeld - 

De TV is een LG OLED55B6V uit 2017.

WebOS versie 5.70.40


  • Doet lekker mee
  • 34 reacties
  • 28 april 2023

Wij hebben ook de beta versie van tmobile app. Maar hij werkt nog niet echt naar mijn mening. Hij stoort af en toe, het Schakelen naar een andere zender duurt vrij lang. het beeldkwaliteit en geluid  is ook vrij matig. Ik hoop dat het snel verbeterd wordt allemaal. 


  • Doet lekker mee
  • 34 reacties
  • 28 april 2023

Waar is me reactie 


  • Doet lekker mee
  • 34 reacties
  • 30 april 2023

En het vooruit spoelen duurt ook een eeuwigheid 


  • is een Top Poster
  • 19 reacties
  • 2 mei 2023

Gisteren ook glasvezel van T-mobile gekregen met alleen televisie via de App. Heb precies hetzelfde probleem. LG 49SJ810V uit 2017. Is er al een update voor dit probleem. snelheid van de APP tijdens het zappen in slecht.


Demi van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Auteur
  • Moderator | Internet + TV
  • 1968 reacties
  • 2 mei 2023

Hoi allemaal, vergeet niet dat de app voor de LG TV nog in beta versie is. Er kunnen dan ook nog wat bugs in zitten. Hier wordt nog aan gewerkt om dit op te lossen wanneer de app van beta af gaat. Dank jullie wel allemaal voor het delen van de feedback en mochten jullie punten tegenkomen, laat het vooral hier weten!


  • is een Top Poster
  • 21 reacties
  • 2 mei 2023

Demi, jullie adverteren met zonder tv ontvanger tv te kunnen kijken! Terwijl het nu blijkt dat t-mobile nog met bèta versies draait dus er nog niet klaar voor is. Als ik dit van te voren had geweten was ik niet overgestapt. 


Demi van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Auteur
  • Moderator | Internet + TV
  • 1968 reacties
  • 2 mei 2023

@RobertSmit78  De bèta versie geldt alleen voor de LG TV app. De app voor op de andere smart-tv's zijn niet in bèta. In dit topic check je welke andere systemen nog meer de app beschikbaar hebben: Alles over de T-Mobile TV App voor smart-tv's! | T-Mobile Community.


  • is een Top Poster
  • 21 reacties
  • 2 mei 2023

@Demi Tja toevallig heb ik een LG tv. en nu? 


Demi van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Auteur
  • Moderator | Internet + TV
  • 1968 reacties
  • 3 mei 2023

@RobertSmit78 Zoals aangegeven en ook waar het topic om draait, is dit nog een bètaversie voor LG. We hebben deze beschikbaar gemaakt omdat klanten hier lang op zaten te wachten en graag al wilden gebruiken om te testen ongeacht dat er wat bugs in kunnen zitten. Mocht je voor nu niet tevreden zijn met de app, dan kun je in de tussentijd ook altijd gebruik maken van de TV Box. We zijn er in ieder geval druk mee bezig om de bugs uit de bètaversie te halen zodat de app van bèta af kan. Wanneer dit precies is, heb ik voor nu geen antwoord op. Ook ik hoop in ieder geval snel!


  • is een Top Poster
  • 21 reacties
  • 3 mei 2023

Ik krijg het idee of is het heel normaal dat het nog een bètaversie is. Is het natuurlijk niet. Voor dat je tv abonnementen aanbied had dit ontwikkeld en getest moeten zijn. Nu moet je tegen meerprijs een tv ontvanger huren. Niet oké dit. 


  • Doet lekker mee
  • 34 reacties
  • 4 mei 2023

En is er al iets bekend wanneer er weer een update komt voor de app?


Forum|alt.badge.img+1
  • is een legendarische user
  • 1823 reacties
  • 4 mei 2023

Deze week ontvangen wij een nieuwe softwareversie met o.a. probleemoplossingen voor:

  • App start niet meer op vanuit Home menu zodra je een ander app hebt gebruikt
  • Brede zwarte balken worden op getoond op met name toestellen met WebOS 3.9.2
  • Probleem met het juist toepassen van de Favoriete zenders in de zenderlijst en TV-Gids

Één probleem is nog in onderzoek: doorspoelen van een opname (die nog wordt opgenomen) werkt niet goed (afspelen stopt, of wordt spontaan vanaf het begin weer afgespeeld). Dit volgt mogelijk in een extra software update.

Deze versie moet eerst nog door het test-team en LG gevalideerd worden, voordat de update in de LG Store beschikbaar komt. Maar dan weten jullie dat de update eraan zit te komen.

Of dit inmiddels is gebeurd is nergens te herleiden,  wat me wel opvalt is dat KPN momenteel bezig is met een project wat TV+ heet zij geven regelmatig updates uit, waarom T-Mobile dit (bijna) nooit doet is de vraag


  • Doet lekker mee
  • 34 reacties
  • 9 mei 2023

En heeft iemand al inmiddels de update gehad op ze tv? 


  • is een Top Poster
  • 21 reacties
  • 9 mei 2023

Nee erg teleurstellend 


Forum|alt.badge.img

Hierbij een update over de nieuwe Bèta-versie van de LG TV app: de nieuwe versie is door LG afgewezen i.v.m. een aantal (niet aangekondigde) gewijzigde richtlijnen. Hierdoor heeft het goedkeuringsproces een vertraging opgelopen.

We zijn nu bezig deze nieuwe richtlijnen te implementeren in een nieuwe update van de app. Dit zal nog tot zeker eind van deze maand duren voordat we de app kunnen indienen bij LG. Daarna zijn we afhankelijk van de snelheid waarin LG de app zal goedkeuren. 

Mocht er weer iets te melden zijn, dan zal ik hier weer een bericht plaatsen.


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen