Skip to main content

Alles over de Odido Online TV App voor LG TV!

Alles over de Odido Online TV App voor LG TV!
Toon eerste reactie

358 reacties

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1621 reacties
  • 21 december 2024

Hi ​@Abbenhuis, je zou zeker de zenders uit het entertainment pakket moeten kunnen bekijken! Heb je de app al eens helemaal verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Mocht het probleem hierna nog steeds voorkomen, wil je me dan laten weten welke melding je te zien krijgt op deze zenders? 

Abbenhuis
  • is een Master Poster
  • 24 reacties
  • 21 december 2024

Ik krijg helemaal geen melding te zien; de zender (in dit geval 554) staat gewoon niet in de lijst. Als ik met de dvd-box kijk staat hij wel in de lijst en ook in de favorieten.

TMTV
Super User
Forum|alt.badge.img+6
  • Odido Superuser
  • 1788 reacties
  • 26 december 2024

@Abbenhuis Zo te zien is kanaal 554 er eentje uit het pretpakket. Niet alle fabrikanten staan pikante zenders toe in hun App Store. Ik vermoed dat dat ook voor LG geldt. Volgens mij zijn deze zenders alleen te bekijken op de TV-/Mediabox en Samsung TV's.

Abbenhuis
  • is een Master Poster
  • 24 reacties
  • 26 december 2024
TMTV schreef:

@Abbenhuis Zo te zien is kanaal 554 er eentje uit het pretpakket. Niet alle fabrikanten staan pikante zenders toe in hun App Store. Ik vermoed dat dat ook voor LG geldt. Volgens mij zijn deze zenders alleen te bekijken op de TV-/Mediabox en Samsung TV's.

Bedankt voor de uitleg. Ik kan me er helemaal niks bij voorstellen. Ik wil niet geloven dat LG een app zodanig manipuleert dat onwelgevallige zenders er uit gesloopt zijn.

Maar ik begrijp dat dit het antwoord is waar ik het mee zal moeten doen; die ‘Nora van Odido” reageert helemaal niet meer.

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1621 reacties
  • 27 december 2024

Hi ​@Abbenhuis, TMTV heeft hierin helemaal gelijk, LG staat dit niet toe in hun App Store waardoor deze zenders niet te bekijken zijn via de app. 

Abbenhuis
  • is een Master Poster
  • 24 reacties
  • 27 december 2024

OK. Het is zoals het is. Fijne dagen alvast.

• is een Top Poster
  • 9 reacties
  • 17 februari 2025
Demi van Odido schreef:

Is mijn LG smart-tv geschikt? 

De Odido Online TV App is beschikbaar in de LG Store en te installeren op LG smart-tv’s met WebOS versie 3.0 of hoger (versies met de volgende chipsets uitgezonderd: WebOS3.0(M2) en WebOS3.5(M2R)). Dit is in principe voor alle LG smart-tv’s vanaf 2016. Let op! De Odido TV app is alléén beschikbaar in de Nederlandse versie van de LG Store.

Hoe controleer ik of ik de juiste versie WebOS TV heb?

• Druk op de Instellingen knop van je afstandsbediening of open de instellingen in het Home-scherm
  • Ga naar Algemeen > Apparaten > TV-beheer > TV-informatie
  • Onder WebOS TV-versie zie je het versienummer staan

Installatie

• Zoek in het menu ‘apps’ naar Odido TV
  • Kies ‘installeren‘
  • Open de Odido Online TV App
  • Log in met je TV-klantnummer en TV-pincode
Let op: De Odido Online TV App werkt alleen op Internet + TV van Odido-aansluitingen. 

Waarom kan ik de Odido TV app niet vinden in de LG Store?

Toon inhoud

Check of je LG smart-tv de juiste WebOS versie heeft (3.0 of hoger met uitzondering van WebOS3.0(M2) en WebOS3.5(M2R))Dit geldt voor toestellen vanaf 2016. De Odido TV app is alleen beschikbaar in de Nederlandse versie van de LG Store.

Op basis van bovenstaande een abonnement genomen zonder TV box om de overdaad aan overbodige elektrische apparaten te beperken.

Onderstaand de gegevens van mijn LG TV:

webOS TV-versie: 3.9.2-6270911

Helaas krijg ik als ik zoek op Odido TV in de LG content store alleen een Tele 2 app te zien.

Weet iemand wat hier mis gaat, en belangrijker wat hier aan gedaan kan worden?

• is een Top Poster
  • 9 reacties
  • 20 februari 2025
Jan A. schreef:
Cal van Odido schreef:

Hoi @Pim100 & @swaen13977, super fijn om te horen dat jullie aan het genieten zijn van de nieuwe update! Ik wens jullie nog veel kijkplezier toe. 🙂

zojuist de nieuwe update geïnstalleerd; gelukkig is er nu wel iets gebeurd. Het switchen van zenders gaat beter; nog wel even een freeze van het beeld maar geen vervorming meer (dus wel direct HD beeld). Prima. 
Het opstarten gaat echter nog steeds heel traag; toch nog steeds ruim 25 seconden nodig na aanzetten TV en kiezen voor Odido TV app voordat je beeld hebt; dat kan beter.
Het switchen van App (van bijv. Netflix teug naar Odido) gaat haperend; de ene keer goed en geen probleem; de andere keer weer met de bekende 3 puntjes; ook dat kan beter.
Al met al is er wel iets verbeterd maar nog niet alles is opgelost; helaas.

Ik kan vanuit het menu onder de app nog opstarten. Echter in de App Store staat hij bij mijn apps maar wil hij niet starten. Probeert u het later nog eens melding.  Kan m daar ook niet verwijderen. 
in de App Store is hij helemaal weg. Als ik zoek krijg ik alleen een tele twee app. Heel vreemd

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen