Info

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Toon eerste reactie

3145 reacties

Reputatie 1

Ik was heel blij dat we zo snel een afstandbediening hebben gekregen. Nu is het de verkeerde. Wij moeten een hebben zonder roze knopje. 

Hoe gaan we dit oplossen.

Mvg I.Torensma

Hallo,

De afstandsbediening (met de magenta knop, linker op bovenstaande foto) voor mijn 2e tv box is stuk. Het lampje brand niet bij indrukken van toetsen en vervangen batterijen helpt niet. Als ik de afstandbediening schud hoor ik ook iets rammelen 😩.

Ook al alle reset en andere suggesties geprobeerd. Kunnen jullie een nieuwe sturen?

Dank!

Hi!

we zijn de afstandsbediening kwijtgeraakt. Kan ik een nieuwe aanvragen? Het gaat om de afstandsbediening met de rode knop rechtsboven. Alvast bedankt!

Johan

Reputatie 7

Hi @Irja_torensma, heel goed dat je dit laat weten! 🍀 Kun je aangeven of er nu bepaalde dingen niet werken met deze afstandsbediening? De afstandsbediening met grijze knop leveren wij namelijk niet meer. Dus ik help je graag mee om bekend te worden met deze nieuwe afstandsbediening. 

Hi @Koen-mark en @johan2206, yes - dat kan zeker! Ik heb meteen een nieuwe afstandsbediening voor jullie allebei aangevraagd. Binnen een paar dagen valt dit pakketje op de mat. Enjoy! 😊

Hi t-mobile, ik zou heel graag een nieuwe afstandsbediening willen bestellen! 
 

groetjes! 

Reputatie 1

Hallo,

Het aan het uit knopje doet het niet.

Knopje naar recht en links doet het niet.

Knopje van onder naar beneden doet het niet of slech.

De belangrijkste knopjes doen het niet.

 

Mvg I.Torensma

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Sssn, heb je alle tips op pagina één al doorgenomen? Waarom zou je precies een nieuwe afstandsbediening willen? 😄

 

Hoi @Irja_torensma, we hebben je op 31 oktober jongstleden al een nieuwe ab toegestuurd - is die ook kapot?

Reputatie 1

Dat klopt maar dat is de verkeerde, wij hebben een gekregen met een roze knopje en we hebben de andere nodig.

En waarom hebben we een nieuwe nodig omdat de een aantal knopjes niet of slecht doen.

Deze afstandbediening is niet meer leverbaar,en ik moest door geven wat het  probleem was met de afstandsbediening.

 

Hoe gaan we dit nu aan pakken.

Mvg I.Torensma.

Reputatie 7
Badge +16

@Irja_torensma Geen zorgen! Dat is niet de verkeerde; die met de magenta-knop is de afstandsbediening die sinds 2019 uitgestuurd wordt en het enige model dat wij leveren. De ab met grijze knop is sindsdien niet meer leverbaar. Je kunt de ab koppelen via de methode op onze website: 

Afstandsbediening | Gebruiken, koppelen, resetten | T-Mobile Thuis. Het gaat ongetwijfeld lukken! 😄

Reputatie 1

Dag,

Ik ben mijn afstandsbediening kwijt, dus ik zou graag een nieuwe willen aanvragen.

Mvg

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @mhg81, er komt een nieuwe afstandsbediening aan! Binnen maximaal vier dagen wordt het pakketje door de brievenbus thuisgebracht. Alvast veel kijkplezier toegewenst en een goed weekend! 😄

Reputatie 1

Hoi @mhg81, er komt een nieuwe afstandsbediening aan! Binnen maximaal vier dagen wordt het pakketje door de brievenbus thuisgebracht. Alvast veel kijkplezier toegewenst en een goed weekend! 😄

Dat was snel! Bedankt voor de service!

Goedemorgen,  mijn afstandsbediening is kapot en ik wil graag een nieuwe. De hond heeft diverse knopjes opgegeten. Vooral het rode knopje heeft het moeten ontgelden. Nu gaat de box niet meer aan.

Reputatie 7

Hi @Vandijk56, dat gaan we regelen! Ik wilde dit meteen voor jou in orde maken, maar aan de hand van jouw e-mailadres kom ik niet uit op je abonnement. Kun je mij een privébericht sturen (door op mijn naam te klikken) met daarin je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer? Dan zorg ik dat er heel snel een nieuwe afstandsbediening jullie kant op komt. Hopelijk blijft deze dan uit handen van jullie viervoeter! 😜

Bedankt 

Ik heb afgelopen week 2 nieuwe afstandsbedieningen aangevraagd doordat wij hier in huis 2 kleine Houdini’s hebben geloof ik, maar toen is mij verteld dat jullie er maar 1 per x kunnen aanvragen en die heb ik inmiddels ontvangen maar wil graag in de woonkamer ook kunnen zappen 🙉

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Sssn, ook nummer twee is inmiddels vol enthousiasme onderweg naar jouw woning! 😄 Je ontvangt de nieuwe ab over een dag of vier - meestal iets sneller. 

Alvast veel kijkplezier en een mooi weekend toegewenst!

Onze afstandsbediening is kapot, we hebben alles getest..  u blijft de tv op TLC staan 🙈 kunnen wij een nieuwe ontvangen? 

Goedemorgen, 

 

ik ben mijn afstandsbediening al een aantal dagen kwijt, zonder succes het gele huis meerdere malen uitgekamt, zou ik een nieuwe kunnen bestellen? 
 

groetjes, 

 

Reputatie 7

Hi @LauraKruithof, goed dat je het aangeeft! Er is een gloednieuwe afstandsbediening aangevraagd die je binnen een paar dagen in huis hebt. Hij staat gelukkig wel op een leuke zender, als je het mij vraagt haha! 😜 Totdat de nieuwe afstandsbediening bij jou binnen is, kun je ook via de TV Anywhere App tv-kijken. Zo mis je geen enkele zender dit weekend.

Hi @Sharmelien, yes - dit kan zeker! Je zult altijd zien dat je 'm net tegenkomt, zodra de nieuwe afstandsbediening binnen is haha. Maar dan heb je gelukkig een tweede achter de hand voor het gemak. De nieuwe afstandsbediening is naar jou onderweg en valt binnen een paar dagen op de mat. Enjoy! 😊

Hallo,

Mijn afstandsbediening werkt niet goed meer. Voorla nummer 5 en 0 moet ik meerdere malen indrukken voordat deze geaccepteerd wordt. Graag zou ik een nieuwe afstandsbediening ontvangen.

Groeten,\SJoerd

Beste,

Onze afstandbediening is kapot gegaan. Niet alle knoppen werken meer. Hij is nu niet meer te gebruiken. Wij willen graag een nieuwe afstandsbediening bestellen. Wij hebben de magenta afstandbediening. 

 

Alvast bedankt!

 

Groetjes Jeroen 

Reputatie 6

Hoi @Sjoerd78 , oh no! Dat is niet handig. Ik heb dan ook direct een nieuwe voor je besteld!

@Jeroen007 ook voor jou heb ik een nieuwe afstandsbediening besteld! Een zwarte met een magenta knop. De hele magenta afstandsbediening was een limited edtion en hebben we niet meer!

Hoi! Mijn afstandbediening is stuk en ligt uit elkaar. Hoe kan ik een nieuwe bestellen?

G Simon

Reputatie 7

Hi @simonverwaal, daarvoor ben je hier helemaal aan het juiste adres! 😁 Zojuist heb ik dan ook een gloednieuwe afstandsbediening voor je aangevraagd. Binnen twee tot vijf werkdagen valt dit pakketje bij jou op de mat. Enjoy!

Reageer