Skip to main content
Info

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Afstandsbediening bestellen en handleiding
Toon eerste reactie

3850 reacties

• heeft eerste post geplaatst
  • May 23, 2022

Goedenavond,

Ik heb het hele huis doorzocht, maar de afstandsbediening niet kunnen vinden. Het is een keer gebeurd dat mijn zoontje het uit het raam heeft gegooid, dus de kans is aanwezig dat het deze keer ook is gebeurd. Ik wil graag een nieuwe bestellen. Kunnen jullie mij daarbij helpen?

Groet,

Youssef 

• May 23, 2022

Is Boris nog actief ?

zo juist gegevens opnieuw achtergelaten voor bestelling afstandsbediening.

• May 23, 2022

Hallo, 

Veel knoppen op onze afstandsbediening lijken niet meer te werken, waaronder de gids, het pijltje omhoog en de nummers 2 en 3. De afstandsbediening is hierdoor redelijk onbruikbaar.

Nieuwe batterijen heeft niks geholpen. Opnieuw verbinden gaat ook niet want ook de setup knop doet het niet.

Het gaat om de afstandsbediening met de grijze knoppen

Hebben jullie een oplossing?

Groeten,

Pubsted

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Goedemorgen @gertjan1969 en @ybouichrat! Geen zorgen, voor jullie beide is er een nieuwe afstandsbediening besteld. @gertjan1969 in de tussentijd kan jij nog gebruik maken van je tweede afstandsbediening, die werkt ook op de andere TV Box. @ybouichrat jij zou als tussenoplossing gebruik kunnen maken van TV Anywhere of de T-Mobile TV app! @Troubleshooter11 jou verwijs ik graag naar het privégesprek met Boris! 😄

• May 24, 2022

Goedemorgen @gertjan1969 en @ybouichrat! Geen zorgen, voor jullie beide is er een nieuwe afstandsbediening besteld. @gertjan1969 in de tussentijd kan jij nog gebruik maken van je tweede afstandsbediening, die werkt ook op de andere TV Box. @ybouichrat jij zou als tussenoplossing gebruik kunnen maken van TV Anywhere of de T-Mobile TV app@Troubleshooter11 jou verwijs ik graag naar het privégesprek met Boris! 😄

En heb je voor mij ook een oplossing?

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Sjonge wat stom van mij @Pubsted, ik heb je bericht helemaal over het hoofd gezien. Gelukkig heb ik metéén actie ondernomen - ook voor jou is er nu een gloednieuwe afstandsbediening onderweg! We hoeven de oude niet terug, dus gebruik hem bijvoorbeeld als hondenspeeltje, of homemade tennisracket! 😊

• May 27, 2022

Mijn afstandsbediening is kapot. Krijg de AB niet gereset, knoppen reageren niet meer, kan dus ook niet schakelen naar andere kanalen.

Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+17
  • Auteur
  • Community Manager
  • May 27, 2022

Hoi @onsjoske, welkom op de Community! 😄

Er komt een nieuwe ab aan, houd alsjeblieft rekening met maximaal vier tot zeven werkdagen levertijd. Als tijdelijke oplossing kun je altijd gebruik maken van onze TV Anywhere app. Dan heb je de beschikking over het gros van de zenders op je mobiel, tablet of laptop/PC overal in de EU. Dan heb je in ieder geval nog wat te zappen.

Nog een kleine tip voor iedereen die in afwachting is van een nieuwe afstandsbediening: als je een USB-toetsenbord hebt liggen, kun je die tijdelijk aansluiten op je TV-box. Dan kun je in elk geval de cijfertoetsen gebruiken om te zappen. Dat maakt het wachten op een nieuwe afstandsbediening misschien wat draaglijker! 

• May 28, 2022

Goedemiddag..

Wij wouden graag een nieuwe afstandbediening.

We hebben alles al geprobeerd en we kunnen iedere week de baterijen vervangen...

• May 28, 2022

Hallo,

Helaas werkt onze afstandsbediening bijna niet meer. Al geprobeerd te resetten, nieuwe batterijen erin gedaan, maar helaas werkt het allemaal niet. Zouden wij alsjeblief een nieuwe mogen? 😥

Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+17
  • Auteur
  • Community Manager
  • May 29, 2022

Goedemorgen @Erikfsc en @KarinBosman, goed dat jullie het aangegeven hebben: er komen twee nieuwe afstandsbedieningen jullie kant op. Houd alsjeblieft rekening met een maximale levertijd van zo'n vijf dagen - meestal ontvang je ‘em in de bus binnen drie dagen. Voor alle extra handige tips, neem een kijkje onderaan in de originele post van dit topic, zo kun je in de tussentijd toch nog tv-kijken!

Nog een prachtige zondag toegewenst! 😄

• is een nieuwe Poster
  • May 29, 2022

Goedenavond,

ik ben sinds een paar dagen mijn afstandsbediening kwijt. Het hele huis ondersteboven gezet maar helaas niet gevonden. Is het mogelijk om een nieuwe toegestuurd te krijgen? Het is de afstandsbediening met de grijze knop.

Hoor graag van u. Bij voorbaat dank.

Lisa
  • Oud-Moderator
  • May 30, 2022

Hi @Riez1970, top dat je in dit topic aanklopt! Ik heb direct een nieuwe afstandsbediening voor je aangevraagd, zodat je de zoektocht kunt staken. Binnen enkele dagen vind je het pakketje op de deurmat en kan je weer volop in de rondte zappen. Alvast heel veel zap-plezier gewenst! 🎈

• is een nieuwe Poster
  • May 30, 2022

Top! dank je wel Lisa! Fijne service! Zie hem wel verschijnen!

• is een nieuwe Poster
  • May 30, 2022

Hi, please can I get a new TV controller. The red button remains on all the time it seems stuck down and despite trying I cannot get it to go off. 

Thank you. 

Simon

Lisa
  • Oud-Moderator
  • May 31, 2022

Hi @Smallers, of course you can! Perfect that you found this topic, so I can help you right away. I just requested for a new remote control. Within two to five days the package will be delivered to you. Enjoy! 🎈

• Debutant
  • June 3, 2022

Hi, 

het geluid van de tv box is van de 1 op de andere dag verdwenen. Via een ander aangesloten apparaat hoor ik gewoon geluid dus de tv doet het wel. Ik heb de truuk met reset van afstandbediening om vervolgens geluid van de box harder te zetten ook geprobeerd maar haalt niks uit. De box heeft ook wat kuren.  Lampjes branden niet meer. Soms reageert hij niet meer op de afstandbediening totdat ik stroom er en er weer op doe. Ik vermoed dat de box aan zijn eind is…?

Boris
Odido
  • Oud-Moderator
  • June 4, 2022

Hoi @Pat01 ,

Goed dat je aan de bel trekt! Ik zie dat je inderdaad nog gebruik maakt van de Entone TV Box, deze is al wat verouderd. Ik vermoed dat we met een ruil naar een nieuwer model, het probleem kunnen oplossen. Ik maak dat graag voor je in orde, maar heb daarvoor wel jouw toestemming nodig. Ik hoor het graag van je! 

• Debutant
  • June 4, 2022

Dat is prima

• is een Top Poster
  • June 4, 2022

Hoi @Pat01 ,

Goed dat je aan de bel trekt! Ik zie dat je inderdaad nog gebruik maakt van de Entone TV Box, deze is al wat verouderd. Ik vermoed dat we met een ruil naar een nieuwer model, het probleem kunnen oplossen. Ik maak dat graag voor je in orde, maar heb daarvoor wel jouw toestemming nodig. Ik hoor het graag van je! 

Eindelijk een oplossing, ja ik zou graag een nieuw toestel ontvangen als dat het probleem verhelpt.

Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+17
  • Auteur
  • Community Manager
  • June 5, 2022

Hoi @Pat01, de TV Box wordt omgeruild; je ontvangt de Aria 610x binnen nu en vijf dagen - doorgaans binnen drie werkdagen. Zodra de box ontvangen is, kun je die meteen aansluiten op het modem en je tv. Dit kun je op exact dezelfde manier doen zoals nu de Entone Kamai aangesloten is. De Kamai (huidige/verouderde box) hoeven we niet meer geretourneerd te hebben; deze mag bij het grofvuil of anderzijds gedeponeerd worden. Laat het ons weten wanneer je hulp kunt gebruiken. Een mooie Pinksterzondag toegewenst! 😄

Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+17
  • Auteur
  • Community Manager
  • June 5, 2022

Hoi @CyBorg, we zouden de Amulet 515 (harddiskrecorder) voor je kunnen omruilen naar een Aria 610x, dat is natuurlijk geen enkel probleem. Nu is het wel zo dat je dan geen fysieke opnamemogelijkheid meer hebt omdat de Amulet de enige box is met een recorder. Echter, mocht je het toch graag omgeruild hebben, dan doe ik dat én kunnen we, zodra de Aria (nieuwe box) aangesloten is, de migratie naar het nieuwere tv-platform voor je aanvragen - dat duurt dan ongeveer twee weken. Zodra je dan gemigreerd bent naar T-Mobile TV, kun je de functie Cloud Opnemen aanzetten via My T-Mobile Thuis. Die functie bedraagt € 5 per maand, ongeacht het aantal TV boxen dat je thuis hebt en biedt jou de mogelijkheid om in de cloud je opnames op te slaan. Dat is dus zeg maar de digitale variant van fysiek opnemen. 

Houd er in het geval van de nieuwe box daarom wel rekening mee dat je tijden het aanvraagproces van de migratie (zo'n twee weken) geen mogelijkheid tot opnemen hebt - ga je hiermee akkoord?

• June 6, 2022

😬 Afstandsbediening kwijt. Zijn al 3 dagen aan het zoeken maar vrees dat ie per ongeluk in de kliko is beland ofzo. Kan ik een nieuwe bestellen?

Lisa
  • Oud-Moderator
  • June 7, 2022

Hi @Wesseleener, oepsie! Hier help ik maar al te graag bij. Zojuist wilde ik voor je aan de slag gaan, maar ik zie dat één van mijn collega's mij al is voor geweest gisteren. Er is dus al een nieuwe afstandsbediening naar je onderweg. Binnen enkele dagen valt dit pakketje bij jou op de mat en kan je weer ongestoord zappen. Enjoy! 😊

• June 7, 2022

Eerder al in een verkeerd topic geplaatst denk ik; afstandsbediening is in een glas icetea gevallen… na 24 uur drogen in rijst werkt die nog niet :-) zou graag een nieuwe bestellen