Info

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Toon eerste reactie

3146 reacties

Beste Jason,

 

Ik ben bang dat het komt doordat onze dochter hem regelmatig laat vallen. 

Met vriendelijk groet,

 

Bram 

Goedenavond,

 

Mijn dochter vond het leuk om mijn afstandsbediening te laten vliegen 🙈

 

Mag ik ajb een nieuwe?!

Groetjes Roxanne

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @RoxL, jammer genoeg heeft de afstandsbediening haar eerste vlucht niet heelhuids kunnen doorstaan, maar geen zorgen: het vluchtbestendige model wordt binnen vijf dagen bezorgd! 😁

 

Hoi @kokkkkkk, kun je mij een privébericht (de link is klikbaar) sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN, alsjeblieft? Dan stuur ik meteen een nieuwe ab op!

Reputatie 2

@hettty De instructies zijn zeer zeker juist, maar betwijfel ik nu of je wel de juiste afstandsbediening gebruikt. Je voert dit uit op de ab van T-Mobile toch, met het magenta (roze) knopje?

@Jason Klopt idd

Reputatie 7
Badge +16

@hettty Je zou nog kunnen proberen om de TV Box van een factory reset te voorzien, dat helpt in 90 procent van de gevallen. Houd er dan wel rekening mee dat alles teruggezet wordt naar de fabrieksinstelling en je opnieuw dient in te loggen met jouw TV-klantnummer en TV-pincode. Deze twee codes kun je vinden wanneer je inlogt op My T-Mobile Thuis: My T-Mobile Thuis Dashboard.

Indien ook dit niet werkt, kunnen we overgaan op een alternatieve oplosmethode. Er is duidelijk iets waardoor de ab niet goed communiceert met de TV Box.

Reputatie 1

Goedemiddag 

 

Ik zal graag een nieuwe afstandsbediening willen van jullie ik ben mij afstandsbediening kwijt 

 

groeten samirah temmerman 

Reputatie 7

Hi @Samira 1234, je bent in dit topic helemaal aan het juiste adres! Ik heb direct een nieuwe afstandsbediening jouw kant op gestuurd. Binnen een paar dagen kan je hier al van genieten, enjoy! ✨

Reputatie 1

Hi Lisa 

 

Thanks 🥰

Reputatie 1

Waneer Kan Ik de afstandsbediening thuis verwachten 

 

🥳🥰

 

vriendelijke groeten samirah temmerman 

Reputatie 7

Hi @Samira 1234, top dat je dit checkt! Het pakketje past door de brievenbus en dit kan twee tot vijf werkdagen duren. Dus ik ga ervan uit dat jij de afstandsbediening uiterlijk eind deze week in huis hebt. Weet jij zo voldoende? 🎈

Reputatie 1

Super Dankje wel ja zeker super snel geholpen thank youuuu🎉🎀🎈

Hoi @Mariannescout, goed dat je dit aangeeft. Heb je de afstandsbediening al gekoppeld aan je tv? In de allereerste post van dit topic zie je hoe je dat kunt doen.

@frankmeeuwsen en @Mandje1990 er is naar jullie een nieuwe afstandsbediening onderweg. Je kunt hem binnen enkele dagen op de mat verwachten!

Wat is de normale doorlooptijd om een nieuwe afstandsbediening te sturen? Ik heb tot op heden nog niets ontvangen namelijk...

Reputatie 7

Hi @frankmeeuwsen, heel goed dat je dit laat weten! De afstandsbediening zou er zeker niet zo lang over moeten doen. Voor de zekerheid heb ik dan ook opnieuw de afstandsbediening voor je aangevraagd. Jij hoort dit pakketje altijd binnen twee tot vijf werkdagen te ontvangen. Laat je het hier weten zodra jij deze hebt ontvangen? Dan weet ik zeker dat het goed is aangekomen! 😊

Reputatie 2

@hettty Je zou nog kunnen proberen om de TV Box van een factory reset te voorzien, dat helpt in 90 procent van de gevallen. Houd er dan wel rekening mee dat alles teruggezet wordt naar de fabrieksinstelling en je opnieuw dient in te loggen met jouw TV-klantnummer en TV-pincode. Deze twee codes kun je vinden wanneer je inlogt op My T-Mobile Thuis: My T-Mobile Thuis Dashboard.

Indien ook dit niet werkt, kunnen we overgaan op een alternatieve oplosmethode. Er is duidelijk iets waardoor de ab niet goed communiceert met de TV Box.

 

Hi, factory reset uitegevoerd maar helaas, dit helpt ook niet. Zou het aan het tv kastje kunnen liggen?

Ik zou graag een nieuwe afstandsbediening  willen hebben die ik nu heb is helaas kapot 

Reputatie 6

Hoi @hettty, balen dat het niet wil lukken met de afstandsbediening koppelen. Hij hoort echt twee keer te knipperen, niet vijf keer. Zou je het koppelen willen proberen door middel van een koppelcode? Hoe dat precies voor jouw tv werkt, lees je op onze website.

@Pipowagen, voor jou heb ik een nieuwe afstandsbediening besteld. Je kunt hem met ongeveer twee tot vijf werkdagen op de mat verwachten!

 

Reputatie 2

Hoi @hettty, balen dat het niet wil lukken met de afstandsbediening koppelen. Hij hoort echt twee keer te knipperen, niet vijf keer. Zou je het koppelen willen proberen door middel van een koppelcode? Hoe dat precies voor jouw tv werkt, lees je op onze website

 

Hi Ginny, dat had ik geprobeerd maar lukt ook niet, ipv van 2 x knipperen knippert hier het lichtje ook 5 keer, dus bij stap 1 gaat het ook fout.

 

Reputatie 7

Hi @hettty, merci voor alle moeite! Ik wil je laten weten dat ik een verzoek heb ingediend bij onze technische dienst om hier dieper in te duiken. Ik ben zelf erg benieuwd waar het precies fout gaat. Houd er rekening mee dat het enkele dagen kan duren voordat er iets uitrolt. Ik houd dit de komende dagen goed in de gaten en laat het aan je weten, zodra ik iets kan melden! 💪

Hallo,

 

Mijn afstandsbediening (en dan vooral het belangrijkste en meest gebruikte cijfer 1) doet het niet meer.

Kunnen jullie een nieuwe opsturen?

Betreft de versie met de GRIJZE knop.

Alvast bedankt,

Tom Weijers

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Tommy77, er komt een nieuwe ab aan, houd alsjeblieft rekening met maximaal vier tot zeven werkdagen levertijd. 

Als tijdelijke oplossing kun je altijd gebruik maken van onze TV Anywhere app. Dan heb je de beschikking over het gros van de zenders op je mobiel, tablet of laptop/PC overal in de EU. Dan heb je in ieder geval nog wat te zappen.

Nog een kleine tip voor iedereen die in afwachting is van een nieuwe afstandsbediening: als je een USB-toetsenbord hebt liggen, kun je die tijdelijk aansluiten op je TV-box. Dan kun je in elk geval de cijfertoetsen gebruiken om te zappen. Dat maakt het wachten op een nieuwe afstandsbediening misschien wat draaglijker.

P.s. jij ontvangt het nieuwere model ab met de magenta knop! 😉

Reputatie 1

Afstandsbediening is er mee gestopt, ik graag zou een vervanger krijgen

Reputatie 7

Hi @car0la, dan ben jij in dit topic helemaal aan het juiste adres! Ik heb direct een nieuwe afstandsbediening voor jou aangevraagd en binnen twee tot vijf werkdagen valt deze bij jou op de mat. Heel veel zap-plezier gewenst! 🎈

Reputatie 2

Hallo moderator,
Ik kan mijn afstandsbediening niet meer aan mijn TV box koppelen, de Box reageert nergens op.
Ik heb alle punten die betrekking op de afstandsbediening hebben geprobeerd zoals de punten 4(reset TV Box),punt 5(reset Afstandsbediening, punt 6(koppelen TV en TV Box) op diverse manieren en met alle mogelijke codes dus ook alle codes van mijn LG TV maar niets helpt, de TV Box reageert niet op de afstandsbediening.

Nu heb ik het geluk dat ik 2 afstandsbedieningen heb, ik heb namelijk ook 2 TV Boxjes één in de huiskamer en één op mijn slaapkamer.
Ik gebruik nu de afstandsbediening van mijn slaapkamer die wel prima werkt op de TV Box van de huiskamer, dus het probleem ligt niet aan de TV Box, maar ik wil toch graag 2 afstandsbedieningen terug, nu moet ik hem iedere keer van mijn slaapkamer naar mijn woonkamer
meenemen en soms vergeet ik het dan kan ik weer terug om hem op te halen, lastig allemaal.
Dus mijn verzoek is of ik deze afstandsbediening(oude type) kan omruilen voor een nieuwe, ik zou er heel blij mee zijn.

Gr. Huib van Hoorn

Beste, ik heb 2 afstandsbedieningen van vodafone. Ze functioneren zeer slecht. De 1 en page up page down werken miet meer. Ook al geprobeerd te resetten. Kan ik geen nieuwe krijgen? Zou fijn zijn.

 

Groet Edwin Wagemakers 

Moderator edit: privégegevens mogen niet openbaar gedeeld worden.

Reputatie 7

Hi @hettty, zoals beloofd heb ik de uitkomst van het onderzoek voor jou in de gaten gehouden! De technische dienst heeft een nieuwe TV Box voor jou aangevraagd. In jouw My T-Mobile Thuis omgeving kun jij de bestelling volgen: https://thuismy.t-mobile.nl/bestellingen. Ik hoor heel graag van je - zodra de nieuwe TV Box geïnstalleerd is - of het koppelen nu wel lukt. Laat je dit weten, zodra jij de nieuwe TV Box in huis hebt? 😊

Hi @huibvanhoorn, top dat jij dit zo helder aangeeft en super dat jij zelf al alle stappen bij langs bent gegaan! Ik heb gelijk een nieuwe afstandsbediening voor jou aangevraagd, zodat jij niet meer die uit de slaapkamer hoeft te gebruiken. Dus ik hoop dat jij weer extra blij bent als deze in huis hebt. Het pakketje past door de brievenbus en heb jij uiterlijk volgende week in huis! 🎈

Hi @E.wagemakers, dit kan zeker! Goed dat je dit topic hebt gevonden, want ik help je hier graag bij. Zojuist heb ik dan ook een nieuwe afstandsbediening aangevraagd. Binnen enkele dagen kan jij hier van genieten. Veel plezier ermee! ✨

Reageer