Skip to main content
Info

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Afstandsbediening bestellen en handleiding
Toon eerste reactie

3894 reacties

• is een Top Poster
  • January 14, 2022

Dank je voor je reactie, kan mijn duim ook weer rust krijgen….

Ook een goed weekeinde toegewenst.

• heeft eerste post geplaatst
  • January 14, 2022

Mijn afstandsbediening is kapot ik wil graag een nieuwe.

• January 15, 2022

Goede morgen, 

1 van mijn 2 afstandbedieningen is helaas al een tijdje spoorloos. Ik ben bang dat mijn dreumes hier iets mee te maken heeft. Is het mogelijk om een nieuwe te bestellen? 

Mvg 

Lisa
  • Oud-Moderator
  • January 15, 2022

Hi @Frans Brans, top dat je dit aangeeft! Ik heb gelijk een nieuwe voor je aangevraagd, zodat je weer ongestoord kunt zappen. Binnen een paar dagen ligt dit pakketje bij je op de mat. Maak er een mooi weekend van! ✨

Hi @Wendyvandijk1985, haha die dreumesen ook altijd! 😋 Geintje natuurlijk, er komt een nieuwe afstandsbediening jullie kant op. Hopelijk verdwijnt deze niet op mysterieuze wijze. Veel zap-plezier alvast en geniet van het weekend!  

• January 15, 2022

Mijn afstandbediening is kapot van de trap gevallen. 

Hoe kan ik een nieuwe krijgen. 

Lisa
  • Oud-Moderator
  • January 15, 2022

Hi @hanslo, gelukkig is het de afstandsbediening die van de trap is gevallen en ben jij nog heel! Je zit in dit topic helemaal goed. Ik heb gelijk een nieuwe voor je aangevraagd. Binnen een paar dagen heb je 'm binnen. Fijn weekend verder! 😊

• is een nieuwe Poster
  • January 15, 2022

Goedenavond,

Een tijdje terug voor beneden een nieuwe afstandsbediening aangevraagd. En nu voor boven reset geprobeerd uiteraard ook andere batterijen maar ik denk dat hij echt "op" is. Graag wil ik een nieuwe aanvragen. Bij voorbaat onze dank!

Groet Cristel

• is een Master Poster
  • January 16, 2022

Goedemiddag, kunt u mij helpen aan een nieuwe afstandsbediening? Model rechts, met de grijze knop. De bediening werkt nauwelijks meer, krijgen met moeite 2 cijfers ingetoets, als dat al lukt.

Guido

• is een nieuwe Poster
  • January 16, 2022

Hallo!

Onze afstandsbediening is defect. Nieuwe batterijen geprobeerd, dat werkte niet. Er rammelt ook iets aan de binnenkant, er is iets los. Ben bang dat hij iets te vaak gevallen is🥴

Is het mogelijk een nieuwe te verzenden?

Groet & bedankt! 

• January 16, 2022

Hi @hanslo, gelukkig is het de afstandsbediening die van de trap is gevallen en ben jij nog heel! Je zit in dit topic helemaal goed. Ik heb gelijk een nieuwe voor je aangevraagd. Binnen een paar dagen heb je 'm binnen. Fijn weekend verder! 😊

Bedankt.

Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+17
  • Auteur
  • Community Manager
  • January 17, 2022

Hoi @Ramonencristel@Odiug en @ARO82, er komt een nieuwe ab aan, houd alsjeblieft rekening met maximaal vier tot zeven werkdagen levertijd. Als tijdelijke oplossing kun je altijd gebruik maken van onze TV Anywhere app. Dan heb je de beschikking over het gros van de zenders op je mobiel, tablet of laptop/PC overal in de EU. Dan heb je in ieder geval nog wat te zappen.

Nog een kleine tip voor iedereen die in afwachting is van een nieuwe afstandsbediening: als je een USB-toetsenbord hebt liggen, kun je die tijdelijk aansluiten op je TV-box. Dan kun je in elk geval de cijfertoetsen gebruiken om te zappen. Dat maakt het wachten op een nieuwe afstandsbediening misschien wat draaglijker! 👍

@Odiug  Dat maak ik graag in orde voor jullie, houd er alleen wel rekening mee dat we sinds een jaar of twee enkel nog de ab met magenta-knop leveren. Die werkt precies hetzelfde verder met een aantal toevoegingen, geen zorgen daarom! 😊

soeparto
  • Debutant
  • January 18, 2022

Beste,

Van mijn afstandsbediening werkt de rechter pijltjes toets het niet meer zouden jullie mij een nieuwe toe kunnen sturen.

Ik hoor graag wat ik hier voor moet doen.

Gr. SRASIDIN

Lisa
  • Oud-Moderator
  • January 19, 2022

Hi @soeparto, dat kan zeker! Ik heb dit gelijk voor je geregeld en binnen enkele dagen valt de nieuwe afstandsbediening dan ook bij jou op de mat. Heel veel plezier alvast en mocht je nog andere vragen hebben, laat het dan zeker weten! 😁

soeparto
  • Debutant
  • January 20, 2022

Top bedankt Lisa😃

• is een nieuwe Poster
  • January 20, 2022

Hallo!

Onze afstandsbediening is defect. Nieuwe batterijen geprobeerd, dat werkte niet. Er rammelt ook iets aan de binnenkant, er is iets los. Ben bang dat hij iets te vaak gevallen is🥴

Is het mogelijk een nieuwe te verzenden?

Groet & bedankt! 

Hallo, vandaag ontving ik een lege envelop van TMobile in de brievenbus, de afstandsbediening waarschijnlijk, maar die zat er helaas niet in. Envelop was ook al open....Zouden jullie er nogmaals één kunnen verzenden, bedankt!

• is een nieuwe Poster
  • January 20, 2022

Hallo,

Vanaf woensdag 19 januari hebben wij internet en tv van Tmobile. Echter werkt de afstandbediening niet zoals deze moet werken. We kunnen wel tv aan- en uit zetten en volume harder en zachter maar we kunnen niet de tv box bedienen. Dit betekent dat wij deze niet aan en uit kunnen zetten, niet kunnen zappen en niet kunnen opnemen. De monteur heeft bij installatie een nieuwe afstandbediening besteld en deze hebben wij ontvangen. Echter werkt het nog steeds niet. Graag zie ik een oplossing hoe wij wel gebruik kunnen maken van alle functies.

Lisa
  • Oud-Moderator
  • January 21, 2022

Hi @ARO82, heel goed dat je dit aangeeft! Dat is uiteraard niet de bedoeling, dus ik heb gelijk een nieuwe aanvraag gedaan. Hopelijk komt deze wel heelhuids binnen, excuses! 

Hi @WesleyUitendaal, ik ga je hier gelijk bij helpen! Wil jij het volgende checken? 

1. Je mag op 'Menu' of 'Gids' drukken. Worden deze zichtbaar? Zo ja, dan staat dit al goed. 
  2. Krijg je geen 'Menu' of 'Gids' te zien? Dan mag je langs de ingangskanalen van de tv wisselen met de afstandsbediening.

Als dit niet werkt, dan wil ik aan je vragen om de afstandsbediening te resetten. Dit doe je als volgt:

1. Druk <1> en <6> op de afstandsbedening tegelijkertijd in.
  2. Wacht tot het magenta knopje twee keer knippert.
  3. Druk <9>, <9>, <6> snel achter elkaar in. Na elk cijfer knippert het magenta knopje. Aan het einde knippert het magenta knopje twee keer.
  4. Als het magenta knopje vijf keer knippert is het resetten niet gelukt.

Kan je aangeven of de afstandsbediening het hierna weer goed doet? Ik hoor het graag van je, want ik wil dit zo snel mogelijk verhelpen! 

• is een nieuwe Poster
  • January 21, 2022

Hi @ARO82, heel goed dat je dit aangeeft! Dat is uiteraard niet de bedoeling, dus ik heb gelijk een nieuwe aanvraag gedaan. Hopelijk komt deze wel heelhuids binnen, excuses! 

Hi @WesleyUitendaal, ik ga je hier gelijk bij helpen! Wil jij het volgende checken? 

1. Je mag op 'Menu' of 'Gids' drukken. Worden deze zichtbaar? Zo ja, dan staat dit al goed. 
  2. Krijg je geen 'Menu' of 'Gids' te zien? Dan mag je langs de ingangskanalen van de tv wisselen met de afstandsbediening.

Als dit niet werkt, dan wil ik aan je vragen om de afstandsbediening te resetten. Dit doe je als volgt:

1. Druk <1> en <6> op de afstandsbedening tegelijkertijd in.
  2. Wacht tot het magenta knopje twee keer knippert.
  3. Druk <9>, <9>, <6> snel achter elkaar in. Na elk cijfer knippert het magenta knopje. Aan het einde knippert het magenta knopje twee keer.
  4. Als het magenta knopje vijf keer knippert is het resetten niet gelukt.

Kan je aangeven of de afstandsbediening het hierna weer goed doet? Ik hoor het graag van je, want ik wil dit zo snel mogelijk verhelpen! 

Hi Lisa,

Bedankt voor jouw reactie. Menu en gids krijg ik niet te zien. Na het resetten van de afstandbediening en opnieuw koppelen, kan ik wel de het volume van de tv veranderen en tv aan- en uitzetten. Echter kan ik niet zappen of bijv. naar de gids. Het lijkt erop dat de afstandbediening geen connectie maakt met de tv box. De tv box doet het echter wel, als ik deze reset (stroom eraf en weer erop) krijg ik alleen NPO 1 te zien.

Lisa
  • Oud-Moderator
  • January 21, 2022

Top dat je hier gelijk mee aan de slag bent gegaan @WesleyUitendaal! Ik heb denk ik dé oplossing voor je, dus die leg ik graag aan je voor. Zou jij een factory reset van de TV Box willen uitvoeren? Dit doe je als volgt:

Als je met een paperclip (of haarspeld, tandenstoker, naald, cocktailprikker of oorbel) het reset knopje aan de achterkant voor tien seconden indrukt, start de TV Box opnieuw op. Je voelt duidelijk dat je een knopje indrukt. De reset duurt ongeveer drie minuten. 

Fingers crossed dat dit het probleem verhelpt! Laat je het hier weten? 🎈🤞

• is een nieuwe Poster
  • January 21, 2022

Top dat je hier gelijk mee aan de slag bent gegaan @WesleyUitendaal! Ik heb denk ik dé oplossing voor je, dus die leg ik graag aan je voor. Zou jij een factory reset van de TV Box willen uitvoeren? Dit doe je als volgt:

Als je met een paperclip (of haarspeld, tandenstoker, naald, cocktailprikker of oorbel) het reset knopje aan de achterkant voor tien seconden indrukt, start de TV Box opnieuw op. Je voelt duidelijk dat je een knopje indrukt. De reset duurt ongeveer drie minuten. 

Fingers crossed dat dit het probleem verhelpt! Laat je het hier weten? 🎈🤞

Hi Liza,

Het werkt. Bedankt voor de tip en een fijn weekend.

Groet,

• January 21, 2022

Goedenavond,

Kinderen en afstandsbedieningen gaan niet samen!😬 Graag zou ik een nieuwe willen bestellen, want hij is helaas niet meer te repareren met plakband..🙈 

Groetjes Xavera

Lisa
  • Oud-Moderator
  • January 22, 2022

Hi @WesleyUitendaal, yay wat fijn om te lezen! Heel graag gedaan en veel zap-plezier. Geniet van het weekend! 🎈

Hi @X. VERWEY, haha woops dat kan gebeuren natuurlijk! Je hoeft gelukkig niet lang zonder te zitten, want de nieuwe afstandsbediening is al naar je onderweg. Binnen een paar dagen valt dit pakketje door de brievenbus. En nu maar hopen dat jij dit pakje eerder vindt dan de kids! 😋 Maak er een mooi weekend!

• January 22, 2022

Hoi!

Wij zijn helaas onze afstandsbediening kwijt. Onze kleine heeft deze ergens heel goed opgeborgen, en de lange zoektocht heeft tot op heden niets opgeleverd :sweat_smile:

Graag willen we een nieuwe bestellen. Thanks!

• January 22, 2022

Hallo,

Na 5 jaar intensief zappen is onze afstandsbediening helaas op sterven na dood.

Graag ontvangen wij een vers exemplaar zodat wij weer up to speed kunnen komen met het zappen. 

Alvast bedankt!

• January 24, 2022

Helaas is mijn afstandsbediening overleden na meerdere jaren trouwe dienst.

Graag ontvang ik een nieuwe.