Info

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Toon eerste reactie

3137 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @femme64, we spraken elkaar zojuist al in de privéberichten, maar voor de volledigheid plaats ik het bericht ook nog in dit topic: 

“De nieuwe ab komt eraan: houd rekening met maximaal 5 dagen levertijd alsjeblieft. Veel kijkplezier toegewenst en gebruik in de tussentijd TV Anywhere als uitvalbasis! 😉"” 

Nog een kleine tip voor iedereen die in afwachting is van een nieuwe afstandsbediening: als je een USB-toetsenbord hebt liggen, kun je die tijdelijk aansluiten op je TV-box. Dan kun je in elk geval de cijfertoetsen gebruiken om te zappen. Dat maakt het wachten op een nieuwe afstandsbediening misschien wat draaglijker!

Kapotte afstandsbediening door de 🐾, graag nieuwe opsturen🙏

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Remzi03, er komt een nieuwe ab aan, houd rekening met maximaal vier tot zeven werkdagen levertijd. 

Als tijdelijke oplossing kun je altijd gebruik maken van onze TV Anywhere app. Dan heb je de beschikking over het gros van de zenders op je mobiel, tablet of laptop/PC overal in de EU. Dan heb je in ieder geval nog wat te zappen.

Nog een kleine tip voor iedereen die in afwachting is van een nieuwe afstandsbediening: als je een USB-toetsenbord hebt liggen, kun je die tijdelijk aansluiten op je TV-box. Dan kun je in elk geval de cijfertoetsen gebruiken om te zappen. Dat maakt het wachten op een nieuwe afstandsbediening misschien wat draaglijker! 😉

Goedemiddag, onze afstandsbediening is verloren gegaan op een of andere manier, zouden wij een nieuwe toegestuurd kunnen krijgen? We zijn al een aantal weken aan het zoeken zonder succes..

Bedankt!

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Olafsmit1994, hartstikke top dat jullie zolang gezocht hebben naar de verdwenen afstandsbediening, maar je mag de volgende keer zeker eerder vragen om een nieuwe! 😊

Er komt een nieuwe ab aan, houd rekening met maximaal vier tot zeven werkdagen levertijd. 

Als tijdelijke oplossing kun je altijd gebruik maken van onze TV Anywhere app. Dan heb je de beschikking over het gros van de zenders op je mobiel, tablet of laptop/PC overal in de EU. Dan heb je in ieder geval nog wat te zappen!

Nog een kleine tip voor iedereen die in afwachting is van een nieuwe afstandsbediening: als je een USB-toetsenbord hebt liggen, kun je die tijdelijk aansluiten op je TV-box. Dan kun je in elk geval de cijfertoetsen gebruiken om te zappen. Dat maakt het wachten op een nieuwe afstandsbediening misschien wat draaglijker!

Super! Bedankt

Hoi @Remzi03, er komt een nieuwe ab aan, houd rekening met maximaal vier tot zeven werkdagen levertijd. 

Als tijdelijke oplossing kun je altijd gebruik maken van onze TV Anywhere app. Dan heb je de beschikking over het gros van de zenders op je mobiel, tablet of laptop/PC overal in de EU. Dan heb je in ieder geval nog wat te zappen.

Nog een kleine tip voor iedereen die in afwachting is van een nieuwe afstandsbediening: als je een USB-toetsenbord hebt liggen, kun je die tijdelijk aansluiten op je TV-box. Dan kun je in elk geval de cijfertoetsen gebruiken om te zappen. Dat maakt het wachten op een nieuwe afstandsbediening misschien wat draaglijker! 😉

Na een dag al ontvangen! Wat een super service, bedankt!

Goedenavond,

Ik ben mijn afstandsbediening kwijt, graag wil ik via deze weg een nieuwe aanvragen. 
 

Alvast bedankt!

Groet Jesse 

Hoi,

Onze hond heeft helaas de ab verwart met haar bot als kluifspeeltje. Dat is erg lastig tv kijken zonder een ab. Hopelijk kunnen we een nieuwe toegestuurd krijgen.

mvg Jop

Hoi,

Excuus, ik heb gisteravond aangegeven dat we de Afstandsbediening kwijt waren maar na nog een keer het huis doorzocht te hebben is hij terecht. Dus er hoeft geen nieuwe opgestuurd te worden. 
 

alvast bedankt!

Groet Jesse 

Reputatie 6

Hoi @jessevermeegen, fijn dat je de afstandsbediening hebt kunnen vinden! 🎉

Hoi @Joproelofsen, ruilen: een foto van jouw ondeugende hond voor een nieuwe afstandsbediening? 😀 Je kunt de afstandsbediening binnen vier tot zeven werkdagen op de mat verwachten!

Hoi @jessevermeegen, fijn dat je de afstandsbediening hebt kunnen vinden! 🎉

Hoi @Joproelofsen, ruilen: een foto van jouw ondeugende hond voor een nieuwe afstandsbediening? 😀 Je kunt de afstandsbediening binnen vier tot zeven werkdagen op de mat verwachten!

Hahaha nog steeds schuldige blikken! Nieuwe AB is er al gelukkig.

 

Goededag,

 

Onze afstandsbediening is kapot, graag wil ik via deze weg een nieuwe aanvragen. 
 

Alvast bedankt!

Groet Niels

Reputatie 7
Badge +8

@Dekkerss Geen zorgen, ik heb zojuist een nieuwe afstandsbediening voor je besteld. Je kan deze binnenkort op de deurmat verwachten!:blush:

Reputatie 1

Hier ook een defecte AB. Aanknop tv moet ik masseren/veel kracht op zetten om contact te maken. Binnenkant al schoongemaakt, maar maakt geen verschil.

Graag ontvang ik een nieuwe 🙂 Bedankt alvast!

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Elmervc,

Als je een opleiding tot masseur/masseuse volgt is dat gratis oefening, maar ik begrijp dat het anders niet zo wenselijk is. :stuck_out_tongue_winking_eye: Bedankt dat je de binnenkant nog schoon hebt gemaakt! Altijd fijn als we afstandsbedieningen toch nog kunnen hergebruiken maar jij bent inderdaad aan een nieuwe toe. Ik zal er een aan de postbode meegeven en binnen enkele dagen kan je 'm in de bus verwachten. :relaxed:

Graag zou ik een nieuwe afstandbediening ik ben die van mijn namelijk kwijt

Reputatie 7

Hi @jwpieters, top dat jij dit hier gelijk aankaart! Geen paniek, ik heb zojuist direct een nieuwe afstandsbediening voor jou aangevraagd. Het verzenden duurt ongeveer twee tot vijf werkdagen. Het gemakkelijke is dat jij niet de bel in de gaten hoeft te houden, want het pakketje past perfect door de brievenbus. Heel veel zap-plezier alvast gewenst en een mooi weekend! 😊

Mijn afstandsbediening is defect 

 

[mod edit; privacygevoelige gegevens verwijderd]

Reputatie 7

Hoi @Nealz666,

De nieuwe AB komt jouw kant op! Voor het gemak heb ik jouw gegevens in de post weggehaald, om jouw privacy te beschermen. Hij wordt door de brievenbus bezorgd, dus hij valt zo op de mand. Alvast heel veel kijkplezier! 🙌

Edit; ik zie zojuist dat mijn collega @Lisa je al via een ander topic heeft voorzien van een afstandsbediening. Excuus! Mocht je denken: waar komt ‘ie tweede nou vandaan; bij deze! 🤣

Reputatie 1

Goedemiddag, 

Onze afstandsbediening is kapot. Ik heb de afstandsbediening al een reset gegeven en opnieuw gekoppeld, maar een aantal knoppen blijven niet werken. Kan ik een nieuwe ontvangen? 
 

Dank en groeten! 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Jeszuyd1980, er komt een nieuwe ab aan, houd alsjeblieft rekening met maximaal vier tot zeven werkdagen levertijd. 

Als tijdelijke oplossing kun je altijd gebruik maken van onze TV Anywhere app. Dan heb je de beschikking over het gros van de zenders op je mobiel, tablet of laptop/PC overal in de EU. Dan heb je in ieder geval nog wat te zappen.

Nog een kleine tip voor iedereen die in afwachting is van een nieuwe afstandsbediening: als je een USB-toetsenbord hebt liggen, kun je die tijdelijk aansluiten op je TV-box. Dan kun je in elk geval de cijfertoetsen gebruiken om te zappen. Dat maakt het wachten op een nieuwe afstandsbediening misschien wat draaglijker! 😊

Ik moet mij registreren met mijn klantnummer en tv pincode maar meerdere cijfers werken niet op mijn afstandsbediening. Kunnen jullie mij een nieuwe toesturen? En hoe kan ik de komende week (las dat het een week kan duren) wel gebruik maken van mijn TV?

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @jozeeaardenburg, er komt een nieuwe ab aan, houd alsjeblieft rekening met maximaal vier tot zeven werkdagen levertijd. 

Als tijdelijke oplossing kun je altijd gebruik maken van onze TV Anywhere app. Dan heb je de beschikking over het gros van de zenders op je mobiel, tablet of laptop/PC overal in de EU. Dan heb je in ieder geval nog wat te zappen.

Nog een kleine tip met betrekking tot de cijfertoetsen: als je een USB-toetsenbord hebt liggen, kun je die tijdelijk aansluiten op je TV-box. Dan kun je in elk geval de cijfertoetsen gebruiken om te zappen. Dat maakt het wachten op een nieuwe afstandsbediening misschien wat draaglijker! 😉

Hi, 

Our remote control is broken. Can we please order a new one?

Thanks. 

Simon

Reageer