Info

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Toon eerste reactie

3138 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Chiux, goed dat je het aangeeft! Er komt binnen 3 tot 5 werkdagen een nieuwe afstandsbediening jouw kant op. De oude kun je inderdaad bijvoorbeeld bij de milieustraat inleveren! :smile:

De knoppen exit , OK en pijltje rechts doen het niet meer, het switchen tussen radio en tv kan alleen nog maar met kunst en vliegwerk.

de overige knoppen werken wel. 

Graag een nieuwe afstandsbediening.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Kkqs, het is in deze tijd van crisis wel de bedoeling dat je TV kunt blijven kijken natuurlijk, goed dat je het aangeeft. Ik heb meteen een nieuwe besteld! 

Hoi,

 

Ben afstandsbediening kwijt en wil graag een nieuwe ontvangen. Vr. groet Ron.

 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Ronbo1, er wordt een nieuwe afstandsbediening naar je toegestuurd. Deze kun je normaal gesproken binnen 3 tot 5 werkdagen verwachten!

Hoi @Ronbo1, er wordt een nieuwe afstandsbediening naar je toegestuurd. Deze kun je normaal gesproken binnen 3 tot 5 werkdagen verwachten!


Dank je wel Jason voor de supersnelle service, heb hem gisteren !!! ontvangen en alles werkt weer pefekt.

Groet,

Ronbo1

 

Reputatie 7
Badge +16

Graag gedaan @Ronbo1 en heel veel plezier met TV kijken! Voor nu: stay safe and strong! :muscle_tone2:

Wij hebben een Vodafone afstandbediening met grijze knop.

De aan/uit knop van voor de ontvanger doet het niet meer. Elke andere knop nog wel.

Is hier iets aan te doen?

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @hpb, dat is niet fijn TV kijken zonder aan/uit-knop. Ik heb een nieuwe afstandsbediening voor je besteld! Deze komt, onder normale omstandigheden, binnen 3 tot 5 werkdagen bij jou binnen. Doordat PostNL een speciaal corona-protocol hanteert, kan het echter zo zijn dat dit iets langer duurt dan gebruikelijk. Sorry voor het ongemak, mocht dit zo zijn! 

Beste T-mobile, ik zou graag een nieuwe afstandbediening willen bestellen.
Hoe moet ik dat doen?
groet Caroline
 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Frenchlinq, dan ben je aan het juiste adres in dit topic! :smile: Mag ik vragen waarom je een nieuwe afstandsbediening wilt hebben? Heb je alle tips van Sander op pagina 1 in dit topic al geprobeerd? Zo ja, geen zorgen, dan regel ik dat er een nieuwe ab jouw kant op komt. Houd dan rekening met, onder normale omstandigheden, 3 tot 5 werkdagen levertijd. Wegens het nieuwe corona-protocol van PostNL kan het ietwat langer duren, sorry voor het ongemak.

Goedemorgen 

Na de storing gisteren werkt mijn afstandsbediening niet meer😠we hebben alles wat we op de site konden vinden 2 x uitgevoerd maar helaas werkt nog steeds niet kunnen jullie een nieuwe toesturen bvd

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @blondie 5, dat is niet de bedoeling! Goed dat je alle tips op de website al uitgeprobeerd hebt, jammer dat het nog niet lijkt te werken. Er komt een nieuwe afstandsbediening jouw kant op. Houd rekening met 3 tot 5 werkdagen levertijd, onder normale omstandigheden. Wegens het speciale veiligheidsprotocol dat PostNL ingevoerd heeft, kan het iets langer duren dan gebruikelijk. Sorry voor het ongemak alvast! 

Goedemiddag,  ik heb alle stappen door lopen, maar ik krijg de afstandsbediening niet meer gekoppeld met mijn tv.

 

Groetjes Sharon 

Hallo 

Onze afstandsbediening werkt niet meer. Kunnen jullie een nieuwe aan ons sturen. 
alvast bedankt!

 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Jansen88 en @15Satu, er komen nieuwe afstandsbedieningen jullie kant op. Houd rekening met maximaal 3 tot 5 werkdagen, onder normale omstandigheden. Vanwege het coronavirus, heeft PostNL een speciaal protocol ingevoerd om klanten en hun bezorgers te beschermen en de veiligheid te waarborgen. Het kan dus zijn dat het ietwat langer duurt dan deze maximale levertijd. Sorry alvast voor het ongemak!

Top bedankt alvast

Goedemorgen, 

Onze afstandbediening is kwijt. Kunnen jullie een nieuwe bestellen? 

Alvast bedankt.

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Joram92! Dat is in deze crisisperiode niet fijn, ik ga gelijk een nieuwe voor je bestellen! Je kunt de afstandsbediening binnen 3 tot 5 werkdagen in de bus verwachten. Wegens de huidige omstandigheden kan het zijn dat jouw ab nog op zich laat wachten omdat PostNL een veiligheidsprotocol heeft ingevoerd. Sorry alvast voor het ongemak. Blijf binnen en houd je veilig! 💪

Hallo, 

Helaas werkt mijn afstandsbediening niet zoals zou moeten. Ik heb stappen 3, 4 en 5 uitgevoerd. 

Het enige waar de tv box op reageert is het geluid en de aan uit knop.

What to do?

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Bas 123, geen zorgen: er komt een nieuwe afstandsbediening jouw kant op! Houd rekening met maximaal 3 tot 5 werkdagen levertijd. Stay safe and strong! 💪

Hoi,

De helft van de cijfers en sommige andere knoppen op onze afstandsbediening werken niet meer waardoor de bediening bijna onwerkbaar is geworden. Resetten van de box helpt niet, nieuwe  batterijen ook niet.  graag een nieuwe afstandsbediening voor de tv-box.

 

Met vriendelijke groet, Lub 

Hoi, onze afstandsbediening is kapot. Kunnen wij een nieuwe ontvangen? Groet,

Hoi! Mijn afstandsbediening doet het niet meer. Eerst gaf hij helemaal geen signaal meer, nu brandt er wel een lampje als ik op de knop druk, maar gebeurt er vervolgens niets. Ik kan dus niet zappen etc. 
Geprobeerd te resetten, maar helaas zonder resultaat. Ook andere batterijen al geprobeerd.
Zou ik een nieuwe afstandsbediening kunnen krijgen?

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @sparks1956, graag bestel ik een nieuwe afstandsbediening voor je, ik kan jouw profiel echter nog niet vinden! Mag ik alsjeblieft je postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van jouw IBAN in een PM? Dan zorg ik er vervolgens voor dat deze zo spoedig mogelijk jouw kant op komt.

Hoi @Liselott88 en @han93, top dat jullie toch alles geprobeerd hebben, ik heb direct een nieuwe besteld. Normaal gesproken zal deze binnen 3 tot 5 werkdagen in de bus liggen! :wink:

Reageer