Info

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Toon eerste reactie

3153 reacties

Hallo. Onze toetsen op de afstandsbediening zijn helemaal versleten. Kunnen niet meer lezen wat er op staat. Zouden we een nieuwe kunnen krijgen? We hebben nog de oude afstandsbediening.

 

Mvg johvanhars

Reputatie 7
Badge +16

@Edwin uit Dordrecht De nieuwe ab wordt zo snel mogelijk verstuurd en zal normaliter binnen 3 tot 5 werkdagen op de stoep liggen!

 

@Philip Meijran Sorry Philip dat is niet de bedoeling! Vermoedelijk is de distributie ook bij jou misgelopen. Sorry, er komt zo snel mogelijk een nieuwe aan. 

 

@JasperdeRijk Kun je mij jouw juiste adres PM’en alsjeblieft? Ik vermoed dat het bij jou dan daar misgaat.

 

@johvanhars Dat is geen enkel probleem, op een versleten afstandsbediening kun je niet meer bouwen. :wink: Over 3 tot 5 werkdagen wordt de nieuwe ab bij je bezorgd!

Super bedankt. 

Hallo,

Onze afstandsbediening doet het niet meer, ligt niet aan aan resetten/batterijen. Zouden jullie een nieuwe kunnen opsturen? 

Zou je een een berichtje kunnen sturen, zodat ik mijn adresgegevens kan doorsturen.

Dankjewel.

Reputatie 7
Badge +16

 @Johan_K Je mag me een PM sturen met jouw volledige adres, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN. Dan zorg ik ervoor dat de nieuwe ab jouw kant op komt. :smiley:

Reputatie 1

Dat zou mooi zijn. Doe je best hè! Zou mooi zijn als het distributiecentrum het nu wel goed doet ^

Reputatie 7
Badge +16

@Philip Meijran Ik ga mijn uiterste best doen! 

Reputatie 1

Goedzo Jason. Mijn vertrouwen in de mensheid hangt af van jou, hè! Weet welke verantwoordelijkheid er nu op je schouders rust.

Beste Thuis mensen,

Ik zou heel graag een nieuwe afstandbediening willen omdat degene die wij hadden een enorme verdwijn truc heeft gedaan. Ik hoor graag hoe het mogelijk is een nieuwe te krijgen.

Wij wachten nu al sinds 10 januari op onze afstandsbediening!

Reputatie 7
Badge +16

@Wessel de Groot Ooh jee! Het is nooit fijn wanneer je afstandsbediening besluit om Hans Klok na te doen. Als je mij jouw volledige adres, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN in een PM stuurt, dan komt er een nieuwe jouw kant op en die verdwijnt enkel in de brievenbus.:wink:

 

@HelloA Sorry voor het ongemak, dat is een veel te lange wachttijd. Er is wat misgegaan tijdens de distributie en daar is jouw bestelde ab de dupe van geworden. Ik bestel direct een nieuwe voor je! 

Reputatie 1

Hallo, 

Het tv knopje van de AB gaat langzaam kapot denk ik. Het wordt steeds moeilijker om de tv aan en uit te zetten. Het rode lampje brand ook niet zo snel meer als je het knopje indrukt. 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @royennathalie,

 

Dat is niet fijn, heb je andere batterijen geprobeerd? Als ook dit niet werkt, stuur ik je natuurlijk graag een nieuwe ab toe!

Reputatie 1

Ja dat heb ik als eerste gedaan maar zonder succes

Reputatie 7
Badge +16

Er komt een nieuwe ab jouw kant op @royennathalie! Binnen 3 tot 5 werkdagen, als de distributie-bug voorbij is, ligt deze op de mat. :wink:

Reputatie 1

Dat is heel fijn, dank jullie wel👍

Hoi Jason,

nog steeds geen afstandsbediening in de bus.

 

3 Weken geleden is er een nieuwe afstandsbediening naar ons toegestuurd, deze is echter nog steeds niet ontvangen.

Graag nogmaals versturen.

 

Vriendelijke groet,

F.N. de Kogel

 

ik  wil een nieuwe afstandsbediening aanvragen. hoe doe ik dat

Reputatie 1

@Blm870 Jeetje dat is niet bedoeling, ik vrees dat de distributie ook bij jou misgelopen is. Sorry, er komt zo snel mogelijk een nieuwe aan. 

 

@swb79 Er komt een nieuwe jouw kant op, binnen 3 tot 5 werkdagen ligt deze op de stoep.

 

@Maarten7332223 Al in de prullenbak gekeken? Je weet het nooit natuurlijk, nee sorry grapje! Er komt een nieuwe jouw kant op. 

 

@KevinTvdBerg Ook bij jou is het misgegaan, sorry! Je krijgt zo snel mogelijk een nieuwe. 

 

@DouweZwager Ik vraag me af of dat wat zegt over de kwaliteit van de oude afstandsbediening dat je zoontje die in de prullenbank gooit, kinderen voelen zoiets vaak aan. :wink: Nee gekkigheid, ik stuur een nieuwe op!

@Jason Kan je aangeven wat ik van zo snel mogelijk mag verwachten? Na 13 werkdagen heb ik nog geen afstandsbediening ontvangen en ik lees dat ik niet de enige ben. Wat wordt eraan gedaan om de distributieproblemen te verhelpen?

Reputatie 1

Hoi, 

Wij zijn onze afstandsbediening kwijt. Kunnen we een nieuwe ontvangen? Groeten, Kenji 

Reputatie 7
Badge +16

@Jaap59@FNDEKOGEL en @Blm870 We zijn er verder ingedoken en er bleek op de achtergrond wat mis te gaan met het verzenden van hardware. Inmiddels hebben we dit opgelost en de afstandsbedieningen komen er nu écht aan! Het is nu eindelijk opgelost.

 

@ktollenaar Er komt een nieuwe ab jouw kant op. Ondanks de distributie-issues, zul je deze binnen 3 tot 5 werkdagen op de mat krijgen.

 

@inge1220 Wat is er precies mis met je afstandsbediening? Heb je al geprobeerd om andere batterijen erin te doen? Anders ga ik natuurlijk een nieuwe voor je bestellen, geen zorgen. :wink:

 

 

Goedenavond,Onze afstandsbediening is al erg oud en door het vele gebruik gewoon op. Meerdere knoppen werken niet meer. 

 Goedeavond, afstandbediening stuk vodafone tv box, veel toetsen werken niet meer.

Groet, Jos

Reputatie 1

@Jaap59@FNDEKOGEL en @Blm870 We zijn er verder ingedoken en er bleek op de achtergrond wat mis te gaan met het verzenden van hardware. Inmiddels hebben we dit opgelost en de afstandsbedieningen komen er nu écht aan! Het is nu eindelijk opgelost.

 

@ktollenaar Er komt een nieuwe ab jouw kant op. Ondanks de distributie-issues, zul je deze binnen 3 tot 5 werkdagen op de mat krijgen.

 

@inge1220 Wat is er precies mis met je afstandsbediening? Heb je al geprobeerd om andere batterijen erin te doen? Anders ga ik natuurlijk een nieuwe voor je bestellen, geen zorgen. :wink:

 

 

@Jason Bedankt voor het uitzoeken. Binnen 3 tot 5 werkdagen stuur ik een update.

Reageer