Info

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Toon eerste reactie

3140 reacties

Hi, al een hele tijd werkt de 1 vd afstandsbediening erg slecht tot niet. Vrij onhandig... resetten ook geprobeerd, maar omdat de 1 het niet doet... 😉 Het begint nu echt irritant te worden, vandaar dit bericht. Kunnen we een nieuwe krijgen?
Reputatie 1
Hallo,



Ik zou heel graag een nieuw model afstandsbediening ontvangen. Ik zie dat je met die ook de TV source kan aanpassen dat is een functie die ik nu enorm mis op mijn oude afstandsbediening, het zou super zijn als ik die om kan wisselen voor het nieuwe model.
Goedenavond heer/mevrouw,



Mijn afstandbediening (oude type) begint steeds meer kuren te krijgen. Zenderkeuze (met name 1), volume en ch/pg weigeren steeds vaker dienst. Inmiddels de batterijen vervangen, maar helaas zonder resultaat.

Is er een mogelijkheid om een nieuw exemplaar te bestellen? Ik verneem het graag van u!
Reputatie 1
Graag ontvang ik een nieuwe afstandsbediening. Na meerdere keren de afstandsbediening gereset te hebben kwam ik er achter dat enkele knoppen en voornamelijk die ik het vaakst gebruikt heb slecht contact maken. Ook nieuwe batterijen boden geen oplossing.

Met vriendelijke groet,

John.
Reputatie 7
Excuses voor de late reactie allen!



@mulder45 Er is een nieuwe afstandsbediening naar je onderweg via mijn collega!



@mijzelf dat klinkt alsof je wel de jusite stappen doorloopt. Van welk type TV maak je gebruik? Ik kijk graag met je mee of we een oplossing kunnen vinden.



@stefanva Ik zie dat je inmiddels telefonisch contact hebt gehad en mijn collega's hebben je vraag nog in behandeling.



@Peltpet Dat zet ik graag voor je in gang. Zou je mij hiervoor een privébericht willen sturen met je volledige adres, geboortedatum en de laatste vier cijfers van het rekeningnummer? Dan ga ik voor je aan de slag!



@Erik2607 Hmm dat klinkt alsof de afstandsbediening in de koppelstand staat. Wat gebeurt er wanneer je op de 'stop' knop (nummer 6 in het plaatje) klikt?



@Melanie76 Ik ben bang dat met het design van apparaten tegenwoordig de "ouderwetse" knoppen steeds meer verdwijnen op apparaten. Dat heeft voordelen qua design maar in deze situaties inderdaad wat minder handig. Hopelijk kan je inmiddels weer volop zappen! :)



@Kaarlm De nieuwe afstandsbediening komt naar je toe :)



@NPouwelse Geen zorgen, het wisselen van bron kan ook met de oude afstandsbediening maar dan via de 'input' knop (links onder op de afstandsbediening).



@Bastiaan17 @JDarthuizen Ik heb voor jullie een nieuwe afstandsbediening besteld en je ontvangt hem in de loop van volgende week!
Hallo Sander,



Onze afstandsbediening heeft het begeven. Bovenstaande allemaal geprobeerd zonder succes.



Kunnen jullie voor een nieuwe zorgen?



Mvg,



Bart Heijthuisen
Goedemiddag,



Helaas begint mijn afstandsbediening langzamerhand kuren te tonen. Ik heb ook al het bovenstaande geprobeerd, maar helaas heeft niks geholpen, af en toe reageert het gewoon niet. Ik zou graag een nieuwe afstandsbediening ontvangen.



Groeten,



captainkent
Mijn afstandsbediening van de tv boven werkt niet meer. Ik heb de afstandsbediening geprobeerd te resetten en de batterijen vervangen. Het maakt niets uit en de afstandsbediening werkt niet. De afstandsbediening van beneden werkt wel boven maar nu hebben we maar 1 afstandsbediening en dat is natuurlijk geen doen. Die van mij heb ik pas 2 maanden en is nooit gevallen dus ik zou niet weten hoe het is gekomen.

ik wil graag een nieuwe afstandsbediening ontvangen.

mvg



shella
Reputatie 1
Hoi,

ik wilde even vragen hoe ik een nieuwe afstandsbediening kan bestellen, letterlijk onze hond heeft m te pakken gehad.



Mvg Claudia
Reputatie 1
Het is gearriveerd! De nieuwe afstandsbediening! Binnen een week. Dank jullie wel.
Beste T-mobile,



Een hele tijd terug had ik al een berichtje geplaatst over het slecht functioneren van de afstandsbediening. Op jullie advies heb ik enkele keren een reset geprobeerd, maar het is duidelijk dat de veel gebruikte knoppen (aan/uit, volume, 1) toch echt versleten zijn. Zouden jullie een nieuwe kunnen toesturen?

Hartelijk dank,

Erik
Reputatie 2
Hallo,



na dat de hond laatst al een ab te grazen had genomen heeft ie nu onze 2de die we van boven in gebruik hadden ook kennis laten maken met de tanden.



graag zou ik dan ook 2 nieuwe ontvangen.



groet Mark
Goedemiddag,



Ik zou graag een nieuwe afstandsbediening willen ontvangen voor onze televisie. Degene die we hebben reageert traag, sommige knopjes werken niet meer. Batterijen, reset etc. al gedaan, maakt niets uit.



De afstandsbediening van onze andere tv getest op de tv beneden, dit gaat prima.



Ligt dus echt aan de afstandsbediening zelf.



vr, groet
Reputatie 1
Goedenavond,



Mijn afstandbediening werkte al een tijdje niet optimaal meer maar nu doet hij helemaal niets meer. Batterijen vervangen maar geen enkele knop doet het nog. Kunnen jullie een nieuwe afstandbediening versturen?



Alvast bedankt.



S. Wouden
Reputatie 7
Hi @b_heijthuisen, excuus voor het late reageren. Ik zie dat de afstandsbediening inmiddels onderweg is.



Hi @captainkent, @shella89, @edevrieze, @Swouden, ik heb een nieuwe afstandsbediening voor jullie besteld. Reken op 3-5 werkdagen voordat deze binnen is.



Hi @Claudiebauw, @m_hermens, er is een nieuwe afstandsbediening onderweg naar jullie. Mag ik je vragen om een foto van de boosdoener te plaatsen? Vinden we leuk! 🐶🐺



Hoi @EKoelman, graag help ik je aan een nieuwe! Mag ik hiervoor je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht? Klik op mijn naam hiervoor!
Reputatie 2
@Sander het worden er 2 toch?

Reputatie 1
hi @Sander

dit is onze boosdoener haha



Hoi, mijn afstandsbediening is kwijt. Hoe kan ik een nieuwe krijgen?
Reputatie 7
Hoi @Iris1985, er is een nieuwe (heel goed vindbare) afstandsbediening naar jou onderweg. Reken op 3-5 werkdagen.



Hoi @m_hermens, wow een schatje (als ze slapen!). 😉 En, goed dat je het zegt, de tweede is nu ook onderweg. Echt een heel mooie witte vos. Pas op met die schoenen!



Hoi @Claudiebauw, wat een pracht! Die blik!
Ik heb mijn installatie van internet en tv box ontvangen, alleen zit er geen afstandbediening bij. Graag zou een afstandbediening willen, anders kan ik geen gebruik maken van de tv box.
Goedemorgen, mijn afstandsbediening werkt niet meer. Het gaat om het nieuwe type met een magenta knop rechtsboven. De gevonden oplossingen uitgevoerd: reset van de TV-box (10 seconden van de spanning gehaald) en vervolgens gepoogd de afstandsbediening te resetten. Bij de eerste handeling daarvan gaat het al fout, na het tegelijkertijd indrukken van de cijfertoetsen <1> en <6> knippert het magenta knopje vijf keer i.p.v. twee keer. Als ik daarna de vervolgstappen uitvoer leidt dat tot niets.
Mijn hond zag de afstandbediening aan voor speelgoed dus nu kan ik niet meer tv kijken via mijn box en mis ik de wedstrijden van het grote Ajax 😞 zouden jullie z.s.m. een nieuwe kunnen opsturen?

dankje!
Reputatie 7
Hi @Outsidenl,



Zojuist heb ik een nieuwe opgestuurd. Reken op 3-5 werkdagen. In de tussentijd kun je van TV Anywhere gebruikmaken.
Reputatie 7
Hoi @kajokoolen, ik heb direct een nieuwe uitgestuurd!



Hoi @Andreas Thor, ik ontvang graag je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht (klik op mijn naam), dan stuur ik een nieuwe op. Ook wil ik je vragen om een foto in dit topic te plaatsen van de boef!
Wij hebben dezelfde box en afstandsbediening als IlseNZ. Ook bij ons is het de Vodafone versie en werkt deze niet meer. Is het mogelijk dat wij ook een nieuwe kunnen ontvangen?

Reageer