Info

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Toon eerste reactie

3140 reacties

Goedemorgen Sander / collega van Sander,



Mijn afstandsbediening werkt niet meer. Er gaat helemaal geen lampje meer branden, alle bovenstaande stappen doorlopen, box van stroom gehad enzovoort. Niks helpt en er is ook helemaal geen interactie tussen box/tv en afstandsbediening. Kunnen jullie een nieuwe afstandsbediening opsturen?



Mvg,



Max
De afstandsbediening doet het niet meer. Svp een nieuwe opsturen.
Graag ontvang ik een nieuwe afstandsbediening.

Mvg
Reputatie 7
Hoi @Bertus79, kun je aangeven wat er niet werkt bij allebei de afstandsbedieningen? Kun je de resets uit het topic proberen? Zijn er slechts enkele knoppen die niet werken? Brandt het LEDje wel?



Hoi @maxbr, ik ga er hier even vanuit dat je ook de batterijen hebt vervangen? Ik heb zojuist een nieuwe opgestuurd!



Hoi @thema19 en @Iemandje, kun je aangeven wat er precies niet werkt aan je afstandsbediening? En welke stappen heb je ondernomen? Op deze manier weet ik wat er aan de hand is. Wellicht dat je met een simpele reset direct weer kunt zappen, zonder dat je hoeft te wachten op een nieuwe afstandsbediening. Dat is de snelste oplossing!
Reputatie 7


Dankjewel @Sander!

😎

See-Ow-Ow-El!

What does that spell??
En vandaag ontvangen!

Dank voor de snelle service!




@Ecnirp,

Remote come quick, remote come in a hurry...💜
Hoi Sander,



ik heb ongeveer drie maanden geleden contact met jullie gehad over het verlengen van mijn abonnement. Ik heb iemand aan de telefoon gehad, mijn abonnement verlengd en daar toen uitgelegd dat onze afstandsbedieningen niet goed meer werken. Er zouden toen gelijk twee nieuwe opgestuurd worden, maar die heb ik nooit ontvangen.



Van beide afstandsbedieningen doet de 1 knop het niet meer en er beginnen ook andere knoppen te haperen.



ik hoop dat het zo duidelijk is.



Groet,

Bert
Mijn verhaal is redelijk kort. Ik heb sinds kort een hond, en die is nogal geobsedeerd door de afstandsbediening. En vandaag was ik er te laat bij, en zodoende is de afstandsbediening van de mediabox helemaal aan gort gekauwd. Ik zou heel graag een nieuwe willen, als dat mogelijk is.



Mvg



Mark
Ik zou graag een nieuwe afstandsbediening krijgen. Na intensief gebruik doet deze het nu helaas niet meer
Mijn afstandsbediening werkt niet meer naar behoren. De aan en uit knop is kapot. Zouden jullie mij een nieuwe afstandsbediening kunnen sturen?

grt. Jordy
Beste sander. Een cijfers doen het niet meer. Het begon met cijfer 1 en inmiddels reageren de andere cijfers ook minimaal. Heb kleine kinderen, het verbaast me niets als er een keer iets overheen is gegaan.
Beste Sander,



Mijn afstandbediening heeft helaas de geest gegeven. Geen van de hier gegeven oplossingen werkt (en ook de batterijen zijn niet leeg).



Zou jij (of één van jouw collega's) hierbij kunnen helpen?
Nav:

Hoi @thema19 , kun je aangeven wat er precies niet werkt aan je afstandsbediening? En welke stappen heb je ondernomen? Op deze manier weet ik wat er aan de hand is. Wellicht dat je met een simpele reset direct weer kunt zappen, zonder dat je hoeft te wachten op een nieuwe afstandsbediening. Dat is de snelste oplossing!



Hoi Sander,

alleen cijfer 1 en knop volgende zender doet het nog.

Al geprobeerd, nieuwe batterijen en reset.

Dus graag zsm een nieuwe.
Reputatie 7
@Bertus79 @JordyW @Iemandje @thema19 De nieuwe afstandsbedieningen zijn naar jullie onderweg! :)



@MarkWillemsen @Yvette95 @Danny131k Ik zie dat mijn collega's voor jullie al een nieuwe afstandsbediening hebben besteld, top!
Goedemorgen,



Onze afstansbediening heeft het begeven. We hebben de batterijen al vervangen, de afstsandsbediening meerdere keren gerest. Maar het bedienen van de mediabox is niet meer mogelijk.



Graag zouden wij een nieuwe ontvangen.



met vriendelijke groeten,



Hugon Philippens
Reputatie 7
Hey Hugon,



Your wish is my command! Een splinternieuwe afstandsbediening is verzonden!
Hoi,



Zou u mij een afstandsbediening kunnen sturen.



Bier vinden ze niet zo lekker gaan die afstandsbediening raar van doen



alvast heel er bedankt
Hallo,



sinds een dag reageert de STB niet meer op de afstandsbediening, ook de TV lijkt hem niet te zien. Het ligt niet aan batterijen, het lampje op de AB brandt keurig. Ook resetten van STB en AB zelf heeft geen effect...

Hebben jullie nog een goed idee? Anders zou ik graag een nieuwe afstandsbediening opgestuurd krijgen..



vriendlijke groet,

Auke
één van onze afstandsbedieningen is stuk. Wij hebben die met de grijze stb en tv knoppen.

Ik begreep dat jullie dan een nieuwe opsturen?
Reputatie 7
Hey @esmeralda1056 & @aukewidow,



Ik wil jullie vragen om mij een privébericht te sturen met jullie postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van jullie rekeningnummer. Dan zorg ik er voor dat er een nieuwe afstandsbediening jullie kant op komt!



Hey @Frank_P,



Dat begrijp je helemaal goed! Ik heb je zojuist een splinternieuwe afstandsbediening toegezonden!
Reputatie 1
Beste,

Mijn afstandsbediening is helaas stuk gegaan. Hij reageert nergens op. Nieuwe batterijen geprobeerd. Kan ik een andere ontvangen?



Mvg ,



Nils
Hallo T-mobile thuis mijn afstandsbediening werkt wel maar kan hem niet aan de tv koppelen ik heb met de cijfercombinatie 1 en 3 laten zoeken naar de juiste instelling dit werkt wel maar kan de gevonden code niet opslaan lampje knippert 5 x dan heb ik handmatig geprobeerd dit lukt ook met 1 van de codes op de site hier maar kan wederom niet opslaan toen de stroom onderbroken en meerdere malen opnieuw geprobeerd maar niks hij slaat de gewenste code op niet en even ter info ik heb iedere keer met de code 9-9-6 de reset uitgevoerd voor iedere nieuwe poging niks helpt.

Verder had ik gisteren dat het beeld en geluid niet synchroon liep bij een tv opname.

Alvast bedankt.
Reputatie 1
Goedmiddag,



Helaas is mijn afstandsbediening ook kapot gegaan. Een aantal cijfers doen het niet meer. Ik heb de batterijen al vervangen en de afstandsbediening gereset. Het mocht niet helpen. Graag zou ik dus ook een nieuwe afstandsbediening opgestuurd krijgen.



Alvast bedankt.
Goedenavond. Onze afstandsbediening is kapot. Graag zouden wij een nieuwe opgestuurd krijgen. Bijvoorbaat dank.
Sinds gisteren kan ik mijn afstandsbediening niet meer gebruiken om de box te activeren. Ik kan hem handmatig aanzetten maar vervolgens kom ik niet verder als nederland 1. De afstandsbediening heeft net een week oude batterijen want de box met decoder is net een week in huis. Bij elke knop die ik op de afstandsbediening indruk knippert het roze tv box knopje 2x. afstandsbediening is al 4x gereset en ook bij de tv box zelf is dit het geval. TV Signaal is er maar de communicatie tussen bediening en box dus niet.



Wat te doen in dit geval ?
Hai, onze afstandsbediening is kapot, krijgen waarschijnlijk pas dinsdag of woensdag een nieuwe, dan zijn we NL 1 inmiddels denk ik wel zat🤪 is echt geen andere mogelijkheid ( dan tv anywhere) om van zenders te veranderen? Dan misschien een suggestie voor als er ooit een nieuwe box komt, met in iedergeval knopjes voor de zenders en geluid.

Reageer