Skip to main content
Info

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Afstandsbediening bestellen en handleiding
Toon eerste reactie

3523 reacties

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 4 januari 2018
Goedemiddag, de eerste afstandsbediening van de box in slaapkamer is al een jaar “buiten gebruik” omdat de STB knop niet meer reageerde. De tweede (die van de box in de huiskamer) reageert nu ook niet meer op de STB knop, ik heb de reset procedure al doorlopen, ook nieuwe batterijen geprobeerd. Zijn ze te vaak gevallen?

Sander
  • Oud-Moderator
  • 3815 reacties
  • 6 januari 2018
Hoi laurensp,

Als bovenstaand topic niet heeft geholpen, stuur ik een nieuwe afstandsbediening op. Mag ik hiervoor je postcode, huisnummer en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht (klik op mijn naam)? Je kunt alle afstandsbedieningen gewoon gebruiken voor een andere TV Box, dat werkt nog wel? Wat geeft je TV trouwens aan, staat deze nu op één zender? Je kunt trouwens altijd nog TV kijken met de TV app, terwijl je wacht op mijn pakketje.

  • is aangemoedigd
  • 0 reacties
  • 15 januari 2018
Hallo,
Mijn hond heeft mijn afstandsbediening en die van mijn dochter kapot gebeten.
Nu is de vraag hoe ik aan 2 nieuwe afstandsbediening kan komen.
dus nu is het steeds de afstandsbediening van mijn zoon pakken en weer terug brengen omdat hij ook tv aan het kijken is.
Hoe kan ik dit probleem oplossen.
Gr.Patrick

Brian
Odido
  • Oud-Moderator
  • 6076 reacties
  • 18 januari 2018
Oei Patrick dan heeft de hond een goeie slag geslagen. Ik heb zojuist twee nieuwe afstandsbedieningen voor jullie besteld, je ontvangt ze binnen 4 tot 5 werkdagen!

  • is net lid geworden
  • 0 reacties
  • 18 januari 2018
Van beide afstandbediening zijn inmiddels knoppen die het alleen nog doen bij heel hard indrukken. De reset procedure getest. Ook nog afstandbedieningen tussen kamer en keuken omgewisseld. Het probleem verschuift dan mee.... Vooral programma +/- en volume +/-.

Ik kan alleen nog bedenken dat ze versleten zijn. Kunnen jullie deze vervangen?

Sterre
  • Oud T-Mobile moderator
  • 1188 reacties
  • 19 januari 2018
Hoi rw1! Heb je gespierde duimen van het harde indrukken inmiddels? Ik heb direct twee nieuwe afstandsbedieningen voor je besteld, want ik denk dat die duimen intussen wel moe zijn. Ook jij kunt deze afstandsbedieningen tussen 4 en 5 werkdagen thuis verwachten!

  • is nieuwsgierig
  • 0 reacties
  • 20 januari 2018
Hallo,

Enkele knopjes van mijn afstandsbediening werken niet meer (batterijen al vervangen). Hoe kan ik een nieuwe bestellen? Overigens gaat het nog om een Entone 510b van Vodafone-thuis...

Sterre
  • Oud T-Mobile moderator
  • 1188 reacties
  • 22 januari 2018
Hoi MIdB! Daar gaan we wat aan doen! Kun je mij je postcode + huisnummer en laatste vier cijfers van je rekeningnummer in een privĂ©bericht naar mij sturen? Dan kan ik een spiksplinternieuwe afstandsbediening naar je opsturen 🙂!

  • Debutant
  • 0 reacties
  • 23 januari 2018
Hoi!!!

Ik ben al een tijdje mijn afstandvediening kwijt, en ik kan helemaal geen tv kijken, hoe kan ik een nieuwe bestellen?

Mvg Lina Puyana

Sterre
  • Oud T-Mobile moderator
  • 1188 reacties
  • 25 januari 2018
Hoi Lina!

Ik ga er meteen voor zorgen dat je weer kunt zappen. Kun je mij in een privébericht je postcode + huisnummer en laatste vier cijfers van je rekeningnummer sturen? Dan zorg ik dat er zo snel mogelijk een nieuwe afstandsbediening jouw kant op komt!

  • is aangemoedigd
  • 0 reacties
  • 25 januari 2018
Brian schreef:
Oei Patrick dan heeft de hond een goeie slag geslagen. Ik heb zojuist twee nieuwe afstandsbedieningen voor jullie besteld, je ontvangt ze binnen 4 tot 5 werkdagen!

Hallo Brian ,
bedankt dat je de afstandsbedieningen hebt besteld maar ik hebt er maar een
afstandsbediening ontvangen.

Groet Patrick

  • is net lid geworden
  • 0 reacties
  • 28 januari 2018
Hallo, wij hebben 3 tv boxen, waarbij 2 van de 3 afstandsbedieningen niet goed werken. De stand-by knop werkt niet en ook knop nr. 1 niet, waardoor resetten niet mogelijk is. Zouden jullie 2 nieuwe willen toesturen? Alvast bedankt!

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 28 januari 2018
hoihoi. Mijn afstandsbediening ben ik kwijt geraakt en zit nu een week al zonder. zou ik mogenlijk een nieuwe opgestuurd kunnen krijgen. niet kunnen zappen is erg vervelend mvg

Sander
  • Oud-Moderator
  • 3815 reacties
  • 29 januari 2018
@Cecile81 en @Chessar,

Willen jullie je postcode, huisnummer en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht aan mij sturen? Dan ga ik een nieuwe opsturen. :)

Tip: In de tussentijd kun je ook altijd via TV Anywhere TV blijven kijken.

Sterre
  • Oud T-Mobile moderator
  • 1188 reacties
  • 29 januari 2018
p.martijn1 schreef:
Brian schreef:
Oei Patrick dan heeft de hond een goeie slag geslagen. Ik heb zojuist twee nieuwe afstandsbedieningen voor jullie besteld, je ontvangt ze binnen 4 tot 5 werkdagen!

Hallo Brian ,
bedankt dat je de afstandsbedieningen hebt besteld maar ik hebt er maar een
afstandsbediening ontvangen
Groet Patrick


Dat is gek! Misschien moet 'ie er nog achteraankomen, maar voor alle zekerheid heb ik er nog eentje voor je besteld. Komt jouw kant op!


  • is aangemoedigd
  • 0 reacties
  • 31 januari 2018
Hallo Sterre,
Je had gelijk nu is eergisteren een afstandsbediening binnengekomen.
Vandaag stond stom verbaasd toen er weer een op de mat lag.
Deze heb ik dus niet nodig, hoe kan ik deze weer terug sturen.

Sterre
  • Oud T-Mobile moderator
  • 1188 reacties
  • 1 februari 2018
Ik zeg altijd maar zo: "Liever te veel afstandsbedieningen, dan te weinig." Fijn om te lezen dat je nu in ieder geval genoeg apparaten in huis hebt om je TV Boxen te bedienen 😃. Ik zorg dat er een retourdoos jouw kant op komt, hierin kun je de extra afstandsbediening naar ons terugsturen. Bedankt!

  • Debutant
  • 0 reacties
  • 5 februari 2018
helaas onze afstandsbeding al 3 weken kwijt. we hebben de hoop opgegeven. 😞

Sterre
  • Oud T-Mobile moderator
  • 1188 reacties
  • 5 februari 2018
Hoi Sharon,

NOOIT hoop opgeven! Al kan ik me voorstellen dat je na 3 weken zoeken wel begint te geloven dat de afstandsbediening pootjes heeft gekregen... Ik heb zojuist een nieuwe afstandsbediening voor je besteld. Binnen 5 werkdagen heb je 'm in huis!

Sander
  • Oud-Moderator
  • 3815 reacties
  • 6 februari 2018
@Cecile81,

Ook voor jou: de afstandsbedieningen komen naar je toe! 🙂

  • is nieuwsgierig
  • 0 reacties
  • 10 februari 2018
hallo

ik heb een probleem , de afstandbedieningen werk niet meer , proberen reset , nieuw battery ... maar werk niet , kun jullie sturen een nieuw ??

Sterre
  • Oud T-Mobile moderator
  • 1188 reacties
  • 12 februari 2018
Hi protheus!

Je hebt al vanalles geprobeerd zo te lezen, top! Jammer dat je afstandsbediening toch niet meer werkt. Ik wil je graag voorzien van een nieuwe, kun je mij in een privébericht je gegevens sturen? Ik heb nodig: je postcode, huisnummer en laatste vier cijfers van je rekeningnummer. Alvast bedankt!

  • is nieuwsgierig
  • 0 reacties
  • 12 februari 2018
Hallo

heb ik gedaan , moet nu 5 werkdagen wachten .

dank u

Sterre
  • Oud T-Mobile moderator
  • 1188 reacties
  • 13 februari 2018
Naar wie heb je het privĂ©bericht gestuurd, protheus? Naar mij, of naar een collega? Ik zie namelijk geen gegevens van je in mijn inbox. Zonder die gegevens kan ik geen afstandsbediening voor je opsturen. Dat zou ik heel jammer vinden, want ik wil dat jij weer fijn kunt zappen! 😃

  • is nieuwsgierig
  • 0 reacties
  • 13 februari 2018
Heb gebelt naar de Klantservice ,mijn kinderen willen snel a nieuw afstandsbediening 😃

Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen