Skip to main content
Info

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Afstandsbediening bestellen en handleiding
Toon eerste reactie

3470 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 13531 reacties
  • 6 januari 2025

Dank voor het testen ​@Evivanbon, ik heb je een nieuwe afstandsbediening opgestuurd. Hopelijk werkt deze wel zonder problemem!

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 6 januari 2025

Goedenavond, 

Vanmorgen kwam ik op en zag ik dat de hond m'n afstandsbediening kapot heeft gebeten! 

Hij doet nu helemaal niks meer!

Kan ik hier misschien een nieuwe bestellen?

Met vriendelijke groet,

GH Kaats van Schaik.

• 1 reactie
  • 6 januari 2025

Hoi team van Odido,

Helaas is onze afstandbediening aan vervanging toe (stuk) graag zou ik een nieuwe willen ontvangen. 
Alvast bedankt. 

Groet,

Cynthia

• 2 reacties
  • 6 januari 2025

Hoi, 

Helaas is onze afstandsbediening kapot gegaan. Hij blijkt niet meer te maken. We zouden heel graag een nieuwe ontvangen. Hoor graag of dit mogelijk is. Dank! 

• 1 reactie
  • 7 januari 2025

Hallo, ik zou graag een nieuwe afstandsbediening willen ivm knoppen die blijven plakken en stroef gaan. 

Hoe kan ik een nieuwe bestellen? 

Mvg Thomas 

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • 13531 reacties
  • 9 januari 2025

Hi ​@GH Kaats, ​@Just C, ​@thomas.verhagen, ik heb jullie een nieuwe afstandsbediening opgstuurd. Deze zal binnen een paar werkdagen door de brievenbus komen!

Hey ​@Eenb, zou je  jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer in je profiel willen zetten? Dan kan ik er 1 voor je opsturen! 

• 2 reacties
  • 9 januari 2025

Dag Tommie, Ik heb het toegevoegd! Groeten.

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • 13531 reacties
  • 10 januari 2025

Dank ​@Eenb, ik jou ook een nieuw exemplaar opgestuurd! 

• 2 reacties
  • 12 januari 2025

Hoi,

Ik zou graag een nieuwe afstandsbediening willen bestellen, hij is hier helaas kapot gegaan.. 

Alvast bedankt! 

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 4124 reacties
  • 13 januari 2025

@Gracie22 Fijn dat je dit topic hebt gevonden. Ik help je natuurlijk graag verder! 

Wil je mij vertellen wat je precies bedoelt met kapot? 

Mocht het zo zijn dat sommige knoppen op de afstandsbediening niet werkzaam zijn dan kan dit kloppen. Op dit moment speelt het volgende issue:

• We onderzoeken een probleem met de batterijen van de afstandsbediening. De symptomen zijn: batterijniveau is voldoende, maar nadat Mediabox uit standby komt, werken diverse knoppen niet. Mediabox lampje knippert meerdere malen wanneer een knop wordt ingedrukt. Navigatieknoppen en OK knop werken dan veelal wel. O.a. volumeknoppen, Home en Gids knoppen werken dan niet, of met veel ‘vertraging’. Advies: vervang de batterijen.

Mocht je geen last hebben van dit issue en is er een ander defect? Laat het mij dan weten. Ik regel gelijk een nieuwe afstandsbediening voor je! 

• 2 reacties
  • 13 januari 2025

@Teresa van Odido  hoi, ja tuurlijk! Hij is helaas gesneuveld ivm de hond die hem kapot heeft gebeten. 

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 4124 reacties
  • 13 januari 2025

@Gracie22 Dankjewel voor de snelle reactie! 

Ik heb de afstandsbediening meteen verstuurd, je ontvangt deze snel. Geef de hond maar een koekje namens mij, wie weet blijft de nieuwe afstandsbediening dan ongedeerd 😋🐶. 

Alvast heel veel kijkplezier verder! 

Goededag ,

er zouden 2 afstandsbedieningen worden opgestuurd laatst alleen ik heb er maar 1 ontvangen is het mogelijk om de 2de ook te ontvangen? Nu hebben wij maar 1 afstandsbediening voor 2 mediaboxen dat is een beetje onhandig…

mvg Marieke Verhouden

• 1 reactie
  • 14 januari 2025

Mijn afstandsbediening is kapot

Ik zou graag een nieuwe willen ontvangen

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • 2183 reacties
  • 15 januari 2025

Hoi ​@mariekeverhouden0137 & ​@Jdijk1980., ik heb meteen een nieuwe afstandsbediening voor jullie aangevraagd. Deze komt zo snel mogelijk jouw kant op, per e-mail houden we je op de hoogte. Geniet ervan! Groetjes, Ishana

• is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 17 januari 2025

ik ben mijn afstandsbediening kwijt geraakt met de verhuizing kan ik een nieuwe krijgen?

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 2644 reacties
  • 18 januari 2025

Hi ​@hotelhouben, dat kan gebeuren tijdens een verhuizing! Ik wil je graag helpen maar kan op jouw ingevulde adresgegevens geen abonnement vinden. Op jouw e-mail adres vind ik twee abonnementen, dus het is mij niet helemaal duidelijk om welke het gaat. Wil je jouw persoonlijke gegevens in je Community profiel checken en de juiste hier in vullen? Dan maak ik het voor je in orde!

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 18 januari 2025

Hoi,

Helaas hebben we veel problemen met de afstandsbediening. Na opstarten werken niet alle knoppen en knippert het lampje. De batterijen hebben we reeds vervangen maar het probleem blijft. Wat te doen?

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 2644 reacties
  • 18 januari 2025

Hi ​@Jpmvenhorst, dat gaan we oplossen! Dank dat je al de batterijen hebt vervangen. Zou je de afstandsbediening eens willen ontkoppelen en vervolgens weer koppelen? Dat doe je zo:

• Wil je de afstandsbediening ontkoppelen van de Mediabox? Druk dan tegelijk op [OK] en [Volume omlaag] en houd de knoppen minimaal 3 seconden ingedrukt.​

• Wil je de afstandsbediening weer koppelen? Druk dan tegelijk op [OK] en [Thuis] en houd de knoppen minimaal 3 seconden ingedrukt.

Helpt dit? Laat het weten!

• is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 18 januari 2025
Cheyenne van Odido schreef:

Hi ​@hotelhouben, dat kan gebeuren tijdens een verhuizing! Ik wil je graag helpen maar kan op jouw ingevulde adresgegevens geen abonnement vinden. Op jouw e-mail adres vind ik twee abonnementen, dus het is mij niet helemaal duidelijk om welke het gaat. Wil je jouw persoonlijke gegevens in je Community profiel checken en de juiste hier in vullen? Dan maak ik het voor je in orde!

als het goed is is het nu aangepast 

• 2 reacties
  • 19 januari 2025

Hoi

Van mijn afstandsbediening werken de knoppen van het geluid niet meer (harder,zachter en de mute knop). Alle andere knoppen werken nog wel. 

• 1 reactie
  • 19 januari 2025

Beste Odido

onze afstandsbediening van Odido setup box is gevallen en doet het niet meer (er rammelt iets van binnen alsof iets is afgebroken). Kunnen jullie ons een nieuwe opsturen?

Alvast bedankt

Barbara Spaninks

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • 2183 reacties
  • 19 januari 2025

Hoi ​@hotelhouben, bedankt! Ik heb meteen een nieuwe afstandsbediening voor je aangevraagd. Deze komt zo snel mogelijk jouw kant op, per e-mail houden we je op de hoogte. Geniet ervan! Groetjes, Ishana

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • 2183 reacties
  • 19 januari 2025

Hoi ​@Coen60, ik help je graag verder! Als de afstandsbediening niet reageert op VOL+/- en MUTE maar andere knoppen werken prima, kun je de volgende stappen volgen:

- Koppel HDMI los en sluit de HDMI weer aan, wacht 1 minuut

- Helpt dit niet, ga dan naar Instellingen (het meest rechtse icoontje in het menu bovenaan) > Apparaatvoorkeuren > Over > en druk op Opnieuw opstarten, wacht 1 min.

- Helpt dit niet, ga dan naar Instellingen (het meest rechtse icoontje in het menu bovenaan) > Afstandbedieningen en accessoires > 4K TV box remote, druk op Bediening tv aanpassen en volg de instructies.

Laat je me weten of dit helpt? Ik hoor het graag! Groetjes, Ishana

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • 2183 reacties
  • 19 januari 2025

Hoi ​@Barbaraspaninks, zeker! Ik heb meteen een nieuwe afstandsbediening voor je aangevraagd. Deze komt zo snel mogelijk jouw kant op, per e-mail houden we je op de hoogte. Geniet ervan! Groetjes, Ishana

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen