Skip to main content
Info

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Afstandsbediening bestellen en handleiding
Toon eerste reactie

3473 reacties

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 1 december 2024

Mijn afstandsbediening werkt niet meer. Batterijen vervangen maar lampje blijft uit en geen enkele knop werkt

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4135 reacties
  • 2 december 2024

@Jaspervdkellen Ik stuur je graag de juiste afstandsbediening toe. Echter kan ik op basis van het e-mailadres van je community profiel geen abonnement vinden. Wil je je postcode, huisnummer, geboortedatum  en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer toevoegen aan je community profiel? Dan ga ik gelijk voor je aan de slag! 

@Verheezn ​@Mvdstreek  Ik heb meteen een nieuwe afstandsbediening jouw kant opgestuurd! 

• is een Top Poster
  • 19 reacties
  • 2 december 2024
Teresa van Odido schreef:

@Jaspervdkellen Ik stuur je graag de juiste afstandsbediening toe. Echter kan ik op basis van het e-mailadres van je community profiel geen abonnement vinden. Wil je je postcode, huisnummer, geboortedatum  en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer toevoegen aan je community profiel? Dan ga ik gelijk voor je aan de slag! 

@Verheezn ​@Mvdstreek  Ik heb meteen een nieuwe afstandsbediening jouw kant opgestuurd! 

toegevoegd aan profiel gaat om de mediabox afstandsbediening dus

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 4135 reacties
  • 2 december 2024

@Jaspervdkellen Super, dankjewel! 

Ik heb de afstandsbediening meteen voor je besteld. Je zult deze binnenkort ontvangen. 

• 1 reactie
  • 6 december 2024

Mijn afstandbediening van mijn tv box is al een tijdje zoek. Helaas kan ik deze niet meer terugvinden. Kan ik een nieuwe bestellen?

Demi van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • 1934 reacties
  • 7 december 2024

Hi ​@r.el.khabbabi.88, ik bestel met alle liefde een nieuwe afstandsbediening voor je. Echter mis ik nog de laatste 4 cijfers van je IBAN in je communityprofiel. Zou je deze nog willen toevoegen? Dan is de verificatie compleet en kan ik je abonnement erbij pakken en een nieuwe afstandsbediening jouw kant op sturen. Je kan hier in het topic laten weten zodra je je profiel hebt aangevuld. Bedankt alvast!

• 1 reactie
  • 9 december 2024

Hallo, wij zijn onze afstandbediening kwijt van de amino aria tv box. Kunnen jullie a u b een nieuwe afstandbediening opsturen? alvast bedankt.

P.S heb ik een vraag of het mogelijk is om met een universele afstandsbediening te kunnen zappen? 

• 1 reactie
  • 10 december 2024

Beste,

Ik ben mijn afstandsbediening verloren.

Kunt u mij helpen?

Met vriendelijke groet, 

Kimberley Olsthoorn 

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 1596 reacties
  • 11 december 2024

Hi ​@terrence94 het is zeker mogelijk om een universele afstandsbediening te gebruiken om de TV Box te bedienen! Ik heb zowel voor jou als voor ​@Puppethouse een nieuwe afstandsbediening aangevraagd. Deze wordt met de brievenbuspost opgestuurd en zullen jullie binnen enkele dagen ontvangen! 

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 12 december 2024

Zouden wij alsjeblieft een nieuwe afstandsbediening mogen? Hij deed het nog een beetje, maar nu knippert de rode knop altijd 5 keer…

Groeten,

Yoji

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • 13605 reacties
  • 13 december 2024

Hi ​@Yoji, zou je de afstandsbediening eens opnieuw willen koppelen? Dit doe je zo:

Afstandsbediening ontkoppelen & koppelen

• Wil je de afstandsbediening ontkoppelen van de Mediabox? Druk dan tegelijk op [OK] en [Volume omlaag] en houd de knoppen minimaal 3 seconden ingedrukt.
  • Wil je de afstandsbediening weer koppelen? Druk dan tegelijk op [OK] en [Thuis] en houd de knoppen minimaal 3 seconden ingedrukt.

Heb je de batterijen al vervangen voor nieuwe?

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 13 december 2024

De batterijen waren het probleem… DaDank voor de hulp!

Groeten,

Yoji

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 4135 reacties
  • 13 december 2024

@Yoji Fijn dat de afstandsbediening weer werkt. Veel kijkplezier! 😀📺

• 2 reacties
  • 14 december 2024

Hoi, onze afstandsbediening is defect. Ik heb alles al geprobeerd, van batterijen wisselen tot resetten; de lichtjes blijven uit (net zoals de tv 🤪). Ik zou graag een nieuwe ontvangen! Alvast dank.

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 15 december 2024

Goedemiddag,

Helaas is onze afstandsbediening gesneuveld, onze pup heeft de knoppen eraf gebeten 🙈 en ja dan kun je er niet veel meer mee..zou ik een nieuwe mogen ontvangen? Groetjes Laura

• 1 reactie
  • 16 december 2024

Beste Odido,

Onze afstandsbediening is al een aantal dagen kwijt, we hebben overal gezocht maar helaas..

Kunnen we een nieuwe bestellen?

Met vriendelijke groet 

• is een King Poster
  • 26 reacties
  • 17 december 2024

Hallo,

mijn afstandsbediening doet het niet meer. Er gaat alleen nog een rood lampje branden maar voert geen commandos meer uit. 
batterijen zijn vervangen en geprobeert te ontkoppelen maar dat lukt ook niet. 
graag een nieuwe opsturen. 

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • 13605 reacties
  • 19 december 2024

Hey ​@Laukess, ​@Loetje78, ​@RemMar09876 en ​@Kknaack, ik heb een nieuw exemplaar naar jullie verzonden! Deze wordt spoedig door de brievenbus geleverd. 

• Debutant
  • 1 reactie
  • 21 december 2024

Onze afstandsbediening is stuk. Graag zouden wij een nieuwe ontvangen van onze tv box

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • 2183 reacties
  • 22 december 2024

Hoi ​@chibi, ik heb meteen een nieuwe afstandsbediening voor je aangevraagd. Deze komt zo snel mogelijk jouw kant op, per e-mail houden we je op de hoogte. Geniet ervan! Groetjes, Ishana

• 1 reactie
  • 1 januari 2025

Hi,

Sinds enkele dagen hebben wij problemen met onze afstandsbediening. De witte knop rechtsboven, voor de TV box, blijft dan herhaaldelijk rood knipperen. In extreme gevallen blijft deze ruim een half uur doorgaan. Tv en/of mediabox reageren vervolgens niet meer op de commando's van de afstandsbediening.

De volgende stappen hebben wij al geprobeerd om het probleem te verhelpen:

• Vervangen van de batterijen
    • Meermaals gedaan, loste het probleem hooguit tijdelijk op.
    • Ook batterijen gewisseld van positie. Ook dit bleek slechts een tijdelijke oplossing.
    • Zodra de TV/mediabox waren uitgeschakeld keerde het probleem weer terug bij het inschakelen van de TV/mediabox.
  • Resetten mediabox
    • Geen waarneembaar effect van gehad
  • Reset afstandsbediening
    • Ontkoppeld door [OK]/[Volume omlaag] 3 seconden ingedrukt te houden
    • Ontkoppeld via het menu op de mediabox
    • Gekoppeld door [OK]/[Thuis] minimaal 3 seconden ingedrukt te houden
    • Automatisch laten koppelen nadat de koppeling handmatig verbroken was
    • In alle gevallen zorgde dat ervoor dat probleem verholpen was, zolang TV/mediabox niet uitgeschakeld werden.
  • Reset koppeling TV en afstandsbediening
    • Ontkoppeld via menu op de mediabox
    • Gekoppeld via menu op de mediabox
    • In alle gevallen zorgde dat ervoor dat probleem verholpen was, zolang TV/mediabox niet uitgeschakeld werden.

Andere observaties

• Door [Thuis] en [Pauzeknop] tegelijkertijd in te drukken werd het probleem ook verholpen, maar dan reageerde de TV niet meer op de commando's van de afstandsbediening. Ook was de status van de batterijen niet meer te zien via het menu op de mediabox.
  • Als de TV als eerst wordt opgestart en gewacht wordt totdat het bericht ‘Geen signaal’ in beeld komt is het vaak mogelijk om de mediabox via de afstandsbediening op te starten (voorheen was dit niet nodig)
  • In een enkel geval start de mediabox op nadat er 3-4 seconden zijn verstreken sinds het indrukken van de witte TV-box knop rechtsbovenin op de afstandsbediening. Dit ondanks dat deze knop rood is gaan knipperen.
  • Software van de mediabox is up-to-date

Iemand suggesties hoe dit probleem te verhelpen is?

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 4135 reacties
  • 2 januari 2025

@JCRE Goed dat je dit gelijk bij ons meldt. Sorry voor dit ongemak. Ik help je natuurlijk graag verder! 

Fijn om jouw uitgebreide terugkoppeling te lezen en dat je zelf al veel stappen hebt ondernomen. Ik heb daarom gelijk een nieuwe afstandsbediening jouw kant opgestuurd.

Laat je mij weten of het daarmee weer werkt als deze binnen is? Zo niet, help ik je uiteraard verder bij het vinden van een werkende oplossing! 

• 2 reacties
  • 3 januari 2025

Dag, de afstandsbediening van de mediabox werkt niet meer. Eerst deed alleen de Netflix knop het nog maar nu geen elke knop. Batterijen al vervangen maar dat hielp niet. Heb ook het koppelen en ontkoppelen geprobeerd maar er gebeurd niks. Ook de andere stappen doorlopen.

Kunnen jullie me helpen of een nieuwe sturen?

Gr. Evi

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • 2183 reacties
  • 5 januari 2025

Hoi ​@Evivanbon, ik wil je graag direct verder helpen! Heb je al eens het modem in combinatie met de Mediabox opnieuw opgestart en daarna de afstandsbediening ontkoppeld en opnieuw gekoppeld? Het is daarnaast belangrijk dat je echt de seconden afwacht (dit kan soms iets langer duren). Mocht dit het niet verhelpen, hoor ik het graag! Groetjes, Ishana

• 2 reacties
  • 5 januari 2025
Ishana van Odido schreef:

Hoi ​@Evivanbon, ik wil je graag direct verder helpen! Heb je al eens het modem in combinatie met de Mediabox opnieuw opgestart en daarna de afstandsbediening ontkoppeld en opnieuw gekoppeld? Het is daarnaast belangrijk dat je echt de seconden afwacht (dit kan soms iets langer duren). Mocht dit het niet verhelpen, hoor ik het graag! Groetjes, Ishana

Dag @ishana, ik heb alle stappen nogmaals doorlopen. Ook de mediabox opnieuw opgestart (min. 10 seconden gewacht) en afstandsbediening ontkoppeld en gekoppeld (min. 5 sec) maar er gebeurd niks helaas.. :(

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen