Info

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Toon eerste reactie

3226 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Martijnmaljaars, voor een tientje is alles mogelijk… Grapje natuurlijk! 😉

Ik zorg ervoor dat er gratis een vervangende afstandsbediening jullie kant op komt. Omdat je Community account gelinkt is aan je eigen T-Mobile voor thuis abonnement heb ik alleen jouw adres. Mocht je de afstandsbediening liever op het adres van je schoonmoeder bezorgd hebben dan kan je haar adres via een privébericht naar mij sturen. Mocht je druk zijn vandaag en niet reageren dan stuur ik later vanmiddag de afstandsbediening gewoon naar jouw adres toe. Moet je wel binnenkort weer naar je schoonmoeder toe, maar uit je bericht kreeg ik het idee dat het contact goed is! 😃

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Martijnmaljaars, zoals gezegd zou ik 'm eind van de middag naar jouw adres toesturen, je ziet 'm snel op je eigen adres verschijnen.

Geniet nog van je weekend! 😁

Beste support,

Mijn afstandsbediening werkt helaas niet meer. Ik heb de batterijen vervangen en de stappen in dit forum uitgevoerd. Helaas zit er geen leven meer in. 

Kunt u helpen aan een nieuwe afstandsbediening?

Groet,

Mark

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Mark VA, dat kan ik zeer zeker voor je regelen! Ik zorg ervoor dat er heel snel een waardige vervanger jouw kant op komt. Alvast veel kijkplezier gewenst met de nieuwe afstandsbediening!

Hoi,

 

helaas is onze afstandsbediening echt neeeergens te bekennen na mijn 12 daagse vakantie. Iets met mannen en alleen laten? Pfff…

 

Is het mogelijk dat we een nieuwe ontvangen? 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Marlotniemeijer, heb je wel een leuke vakantie gehad verder? 😄☀ De nieuwe ab is besteld en wordt binnen een paar dagen als brievenbuspakketje geleverd. Alvast veel kijkplezier toegewenst! 📺

Hi! Mijn afstandsbediening doet helaas helemaal niks meer.. is het mogelijk om een nieuwe op te sturen?

Dank @Jason! Hij is binnen en ik kan weer heerlijk kijken :) 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @laura24783405762, welkom op onze Community!

Dat is natuurlijk niet zo handig. Ik heb je meteen een nieuwe afstandsbediening opgestuurd. Deze komt door de brievenbus dus je hoeft niet thuis te zijn. Ik wens je alvast veel kijkplezier!📺 

Hoi!

Onze afstandbediening is kapotgebeten door de hond. Kunnen wij een nieuwe krijgen?

Reputatie 7
Badge +9

Hey @M.12345, welkom op onze Community.

Ik hoop dat alle tanden er nog in zitten! Uiteraard heb ik jullie een nieuwe afstandsbediening opgestuurd. Deze komt door de brievenbus dus je hoeft niet thuis te zijn. Zorg je dat de hond hem dit keer niet te pakken krijgt? Alvast veel kijkplezier!🐶

Hallo support, 

mijn afstandsbediening doet het niet meer. Ik heb alle opties op het forum geprobeerd, maar helaas. Kan ik een nieuwe krijgen? 

 

groeten

Sietske

Graag ontvang ik een nieuwe afstandsbediening omdat de onze kapot is gebeten door de hond. Het gaat om degene met de roze knop. Kan ik een nieuwe ontvangen? 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @erik_kok9, je ontvangt een nieuwe ab binnen vier dagen. Alvast veel kijkplezier toegewenst! 😄📺

 

Hoi @Sietske90, ik kan met de opgegeven informatie in jouw profiel geen abonnement vinden. Kun je jouw T-Mobile voor thuis klantnummer toevoegen aan je communityprofiel, alsjeblieft?

Hi @CorrieGoes@JohnWB & @Moenkie, ik heb jullie alle drie een nieuwe afstandsbediening opgestuurd. Deze komt door de brievenbus dus jullie hoeven niet thuis te zijn hiervoor. Ik wens jullie allemaal alvast veel kijkplezier!📺

@Tommie. Dankjewel voor het afhandelen van mijn vraag en het verzenden van de afstandsbediening. 

@Tommie, ik ben sinds vorige week mijn afstandsbediening kwijt. Zou je voor mij ook een nieuwe op kunnen sturen aub? Alvast bedankt voor de moeite. Grtz Vanessa 

@Tommie , ik heb tot heden helaas nog niks ontvangen..

zou je de verzending kunnen checken ?

alvast bedankt !

 

Reputatie 7
Badge +9

@JohnWB heel goed dat je dit aankaart!

Ik ben direct gaan kijken en zie dat het naar je oude adres opgestuurd is. Ik heb direct een nieuwe afstandsbediening opgestuurd naar het juiste adres. Excuses voor het ongemak! 

Goedemiddag, Mijn afstandsbediening van de televisie werkt niet meer nadat de kinderen 'm in een glas limonade hebben gestopt...

Hallo, op mijn afstandsbediening blijft het rode knopje linksboven knipperen. Batterijen zijn opgeladen, setup knop ingedrukt, maar er veranderd niets. Is er iets dat ik nog kan doen of moet er een nieuwe komen? Dank alvast! Groet, Marjolein

Reputatie 1

afstandsbediening kapot is op na6 jaar aan vervanging toe

Reputatie 1

graag nieuwe afstandsbediening 

Reputatie 1

graag nieuwe afstandsbediening opsturen na mijn adres

Reputatie 1

vervangen kapotte afstandsbediening graag nieuwe opsturen

Reputatie 1

graag nieuwe afstandsbediening opsturen na mijn oude werkt niet meer echt kapot alles geprobeerd wat er stond hij is echt kapot graag zsm nieuwe opsturen mvg maas 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Zarathustra, @mldonker, ik heb jullie direct een nieuwe afstandsbediening opgestuurd. Deze komt door de brievenbus dus je hoeft niet thuis te zijn. Alvast veel kijkplezier!📺

 

@maassie mag ik je vragen om één aanvraag te doen in plaats van vijf? Zo houden we de Community samen schoon! Als je niet bekend bent met onze Huisregels, neem ze dan gerust door! Ik wilde ook voor jou een nieuwe afstandsbediening bestellen maar ik kan geen abonnement vinden op dit e-mailadres. Kan je je klantnummer in je profiel zetten? Dit lijkt op ABC12345 en is te vinden in My T-Mobile → Gegevens → Boven aan staat: Jouw klantnummer: ABC12345. Dan stuur ik je met alle plezier een nieuwe afstandsbediening op!

Hallo, wij hebben sinds afgelopen zaterdag tv via T-Mobile. Ik zou graag een afstandsbediening willen ontvangen.

Reageer