Info

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Toon eerste reactie

3171 reacties

Reputatie 1

Zekers te weten is dat te regelen @Richard_1966😃 Er komt een tweede jouw kant op. Ook je schoonmoeder wens ik veel kijkplezier toe!

Dank je wel voor de snelle (re) actie !! Mvgr. Fam. Vennegoor + schoonmoeder 😄

Goededag,

Ik zou graag een nieuwe afstandsbediening mijn kant opgestuurd willen krijgen.

ik heb geprobeerd nieuwe batterijen erin te doen en met de setup knop te resetten, maar helaas geen reactie.

Het is een oud model met de logo van vodafone nog erop.

Ik zie uw reactie spoedig.

 

met vriendelijke groeten,

Arlando van Mook

Geachte heer/mevrouw,

 

ik wil graag een nieuwe afstandsbediening bestellen van mij is kapot. 
 

Mvg,

 

Roshwita

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Arlando, dat ga ik meteen voor je regelen. De nieuwe afstandsbediening komt zo snel mogelijk je kant op. @Roshwita, ik zag dat je het via een andere weg al had geregeld. Veel kijkplezier! 

Hallo,

Mijn afstandsbediening werkt niet meer. mag ik een nieuwe ontvangen?

Reputatie 7
Badge +4

Maar natuurlijk @ThomasTilma, voor jou altijd! 😜 Hij belandt snel bij je op de mat, hopelijk bevalt ‘ie nog beter dan de oude. 😁

Goedemiddag, mijn afstandsbediening lijkt aan het einde van zijn leven te zijn gekomen. De knoppen werken nauwelijks meer. Ik heb er een setje hagelnieuwe batterijen in gedaan, maar dat heeft helaas niks opgeleverd 

 

Is het mogelijk dat ik een nieuw exemplaar ontvang?

Graag zou ik een nieuwe afstandsbediening bestellen.

Hellaas heeft de hond hem weer van tafel gepakt.

 

 

Hoi,

onze afstandbediening werkt niet. Ik kan niet op bijv 1 drukken of op de CH+. Ik heb alles geprobeerd van resetten tot batterij vervangen. Is het mogelijk om een nieuwe te bestellen? 
 

gr,

Mina Ebrahimi

Goedemorgen,

Mijn afstandsbediening heeft net de geest gegeven, nieuwe batterijen helpen niet. mag ik een nieuwe ontvangen?

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @PimvanR, @Ronald Hogerhorst, @Mina Ebrahimi en @NvH2, er zijn nieuwe exemplaren onderweg. Houd alsjeblieft rekening met maximaal vier dagen levertijd. Neem in de tussentijd de handige workaround-tips op pagina één door. Alvast veel kijkplezier toegewenst! 📺

@Ronald Hogerhorst Jouw viervoeter lust ze wel graag zeg, dit is nu het derde exemplaar in een halfjaar tijd. Probeer de afstandsbediening anders veilig op te bergen of schaf een nep ab aan bij de lokale huisdierenspeciaalzaak voor jullie vriend! 😊 Maar beloon hem/haar wel zodra hij gedurende langere tijd van dit exemplaar afblijft natuurlijk.

Goedemiddag, mijn afstandsbediening is gevallen en doet niks meer, heb nog geprobeerd om die in elkaar te zetten maar helaasss. Kan er een nieuwe toegestuurd worden alvast bedankt.

Reputatie 7
Badge +4

Komt voor de bakker @jean-paul1506! Ik zorg dat er snel een nieuwe jouw kant op komt. Je ziet ‘m snel op de deurmat vallen, aangezien deze wat zachter is voor de afstandsbediening. 😉

Mijn afstandsbediening is kapot ik zou graag een nieuwe willen.

Hoi @RGravendijk, top dat je alvast wat stappen doorlopen hebt! Heb je ook al geprobeerd om de TV Box te herstarten en de afstandsbediening opnieuw te koppelen? Afstandsbediening | Gebruiken, koppelen, resetten | T-Mobile Thuis

Ik wacht nog steeds op een nieuwe afstandsbediening. 15 dagen geleden is mij verteld dat TMT dit in orde ging maken. Echter zonder resultaat. Kunnen jullie mij z.s.m. verder helpen?

Dank!

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @Jamm., geen zorgen! Ik help je verder. Heb je alle stappen in dit topic al getest? Zo ja, zorg dan dat jouw klantnummer in jouw Community profiel staat en geef mij een seintje. Ik zorg er dan voor dat er zo snel mogelijk een nieuwe afstandsbediening jouw kant op komt!

@RGravendijk Ik zie dat Jason via dit topic nog een vraag aan je heeft gesteld, namelijk: '’Heb je ook al geprobeerd om de TV Box te herstarten en de afstandsbediening opnieuw te koppelen? Afstandsbediening | Gebruiken, koppelen, resetten | T-Mobile Thuis'’ Vanuit dit topic hebben we dus inderdaad geen nieuwe afstandsbediening opgestuurd. Kun je dit testen en mij de uitkomst laten weten? Super bedankt! 

Hoi @Jamm., geen zorgen! Ik help je verder. Heb je alle stappen in dit topic al getest? Zo ja, zorg dan dat jouw klantnummer in jouw Community profiel staat en geef mij een seintje. Ik zorg er dan voor dat er zo snel mogelijk een nieuwe afstandsbediening jouw kant op komt!

@RGravendijk Ik zie dat Jason via dit topic nog een vraag aan je heeft gesteld, namelijk: '’Heb je ook al geprobeerd om de TV Box te herstarten en de afstandsbediening opnieuw te koppelen? Afstandsbediening | Gebruiken, koppelen, resetten | T-Mobile Thuis'’ Vanuit dit topic hebben we dus inderdaad geen nieuwe afstandsbediening opgestuurd. Kun je dit testen en mij de uitkomst laten weten? Super bedankt! 

Ja, ik heb alle stappen doorlopen. Ergens anders wordt mij verteld dat ze dus een nieuwe afstandsbediening gaan opsturen. Enfin, kan jij nogmaals z.s.m. een nieuwe sturen? 😉 Dat zou onwijs fijn zijn aangezien we er al wat lang op wachten! Merci

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @RGravendijk, er komt een nieuwe ab aan, houd alsjeblieft rekening met maximaal twee tot vijf werkdagen levertijd.

Als tijdelijke oplossing kun je altijd gebruik maken van onze TV Anywhere app. Dan heb je de beschikking over het gros van de zenders op je mobiel, tablet of laptop/PC overal in de EU. Dan heb je in ieder geval nog wat te zappen.

Nog een kleine tip voor iedereen die in afwachting is van een nieuwe afstandsbediening: als je een USB-toetsenbord hebt liggen, kun je die tijdelijk aansluiten op je TV-box. Dan kun je in elk geval de cijfertoetsen gebruiken om te zappen. Dat maakt het wachten op een nieuwe afstandsbediening misschien wat draaglijker! 📺

Goedemorgen @PimvanR@Ronald Hogerhorst@Mina Ebrahimi en @NvH2, er zijn nieuwe exemplaren onderweg. Houd alsjeblieft rekening met maximaal vier dagen levertijd. Neem in de tussentijd de handige workaround-tips op pagina één door. Alvast veel kijkplezier toegewenst! 📺

@Ronald Hogerhorst Jouw viervoeter lust ze wel graag zeg, dit is nu het derde exemplaar in een halfjaar tijd. Probeer de afstandsbediening anders veilig op te bergen of schaf een nep ab aan bij de lokale huisdierenspeciaalzaak voor jullie vriend! 😊 Maar beloon hem/haar wel zodra hij gedurende langere tijd van dit exemplaar afblijft natuurlijk.

Dank voor de snelle (re)actie. De afstandsbediening ontvangen en werkt perfect!

Ik ben mijn afstandbediening kwijt.

Graag een nieuwe afstandbediening

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @rsc96onl en iedereen, jammer genoeg is het momenteel niet mogelijk om nieuwe afstandsbedieningen te bestellen. Dit komt door een tijdelijke bug in ons bestelsysteem. Het probleem is bekend en wordt opgelost. Zodra herstel gemeld is, kom ik hierop terug! 

Onze afstandsbediening werkt niet meer. Nieuwe batterijen werken ook niet. Het lijkt alsof de knoppen niet meer reageren als je deze indrukt.. Kunnen jullie een nieuwe opsturen? Bedankt!

Reputatie 7
Badge +9

Hi @haas64,  ik maak dit graag voor je in orde. Zoals Jason al zei zit er op dit moment een bug in ons systeem. Ik kan ook geen abonnement vinden bij ons op dit e-mailadres. Kan je mij jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer in een privébericht sturen? Dan maak ik het in orde zodra de bug verholpen is.

Komt voor de bakker @jean-paul1506! Ik zorg dat er snel een nieuwe jouw kant op komt. Je ziet ‘m snel op de deurmat vallen, aangezien deze wat zachter is voor de afstandsbediening. 😉

Bedankt voor de reactie,

Maar wanneer valt die hier in de brievenbus?

Reputatie 7
Badge +16

@RGravendijk Ook bij jou is de nieuwe afstandsbediening inmiddels dan eindelijk verzonden. Ik verwacht dat je deze uiterlijk woensdag in de bus hebt.

Reageer