Skip to main content

update

• September 23, 2025
  • 9 reacties
  • 95 Bekeken

Hai na de update kan ik niet meer het volume regeln met de afstandsbediening van de box . Wat is de oplossing hier voor ? 

September 30, 2025

Welkom op onze community! ​@Diederik Kroes ​@topito 

Ik snap goed dat een goedwerkende afstandsbediening essentieel is voor de TV ervaring. Ik help jullie graag verder! 

Het klopt inderdaad dat er een probleem speelt op sommige afstandsbedieningen i.c.m. de software versie. De nieuwe versie heeft dit euvel nog niet verholpen. Weet in ieder geval dat het TV Team druk bezig is om de oplossing te realiseren. 

Gelukkig moet het met de vervanging van de batterijen helemaal goedkomen. Willen jullie dit eens proberen? Ik ben benieuwd of de volume-knoppen weer werken. Ik sta in ieder geval klaar om verder te helpen indien nodig! 

9 reacties

• is een Top Poster
  • 8 reacties
  • September 23, 2025

Ook bij mij is het na de update niet meer mogelijk om volume te regelen via de Odido afstandsbediening.

Mag ik een oplossing hiervoor ontvangen?

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4872 reacties
  • September 30, 2025

Welkom op onze community! ​@Diederik Kroes ​@topito 

Ik snap goed dat een goedwerkende afstandsbediening essentieel is voor de TV ervaring. Ik help jullie graag verder! 

Het klopt inderdaad dat er een probleem speelt op sommige afstandsbedieningen i.c.m. de software versie. De nieuwe versie heeft dit euvel nog niet verholpen. Weet in ieder geval dat het TV Team druk bezig is om de oplossing te realiseren. 

Gelukkig moet het met de vervanging van de batterijen helemaal goedkomen. Willen jullie dit eens proberen? Ik ben benieuwd of de volume-knoppen weer werken. Ik sta in ieder geval klaar om verder te helpen indien nodig! 

• is een Top Poster
  • 8 reacties
  • September 30, 2025

Het vervangen van de batterijen heeft niet het gewenste resultaat gehad.

We hopen op korte termijn een software update te ontvangen die dit probleem wel oplost.

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • 16077 reacties
  • October 10, 2025

Hey ​@topito, bedankt voor de terugkoppeling.

Ze zijn nog druk bezig met de nieuwe software. Wat je eventueel nog kunt proberen is de Mediabox te voorzien van een factory reset zodat je de afstandsbediening ook opnieuw moet koppelen. Dit doe je door het knopje achterop 30 seconden in te drukken met een tandenstoker. Als dat niet werkt dan stuur ik je in de tussentijd een nieuw exemplaar op! Laat je me weten of dit gewerkt heeft of niet? Alvast bedankt. 

• is een Top Poster
  • 8 reacties
  • October 12, 2025

Zoals verwacht had je suggestie geen resultaat. Na de software update van drie weken geleden is het probleem ontstaan. Het lijkt mij, maar wie ben ik, dat alleen een software update dit probleem kan oplossen. Vóór 22 september jl. functioneerde alles naar behoren. Graag spoedig een oplossing a.u.b. M.v.g. 

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • 16077 reacties
  • October 13, 2025

Hey ​@topito, ik stuur je dan graag een nieuw exemplaar op, hiervoor heb ik wel wat meer gegevens nodig. Kan je jouw profiel aanvullen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer? Dit doe je door rechtsboven op je avatar te klikken → Mijn Profiel → Bewerk Profiel. Als je mij dan hier een seintje geeft dan zorg ik dat er spoedig een nieuwe jouw kant op komt! 

• is een Top Poster
  • 8 reacties
  • October 13, 2025

Gegevens aangepast

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • 16077 reacties
  • October 14, 2025

Superbedankt ​@topito, ik heb je meteen een nieuw exemplaar opgestuurd. Deze zal spoedig door de brievenbus worden bezorgd. Kun je laten weten of deze wel goed werkt? Alvast bedankt! 

• is een Top Poster
  • 8 reacties
  • October 16, 2025

Gisteren de nieuwe afstandsbediening ontvangen en getest. Helaas is het nog steeds niet mogelijk om hiermee het volume te regelen. Wat zijn nu de volgende stappen? Software update? We zijn nu bijna 4 weken verder. Hoor graag van je.