Skip to main content
  • 110 Topics
  • 1,967 Reacties
110 Topics
Tot € 200 terug en maak kans op 2 tickets voor de Olympische Spelen van Parijs
Van maandag 15 tot en met zondag 28 april 2024 geniet je bij Odido van extra veel voordeel op abonnementen in combinatie met verschillende Samsung telefoons. We hebben nu tijdelijk wel heel goede Samsung deals bij Odido. Stap dus snel over, dan krijg je extra veel voordeel en gratis aansluiten. Bovendien krijg je tot wel € 200 terug op verschillende Samsung telefoons. En alsof dat nog niet genoeg is, maak je ook nog eens kans op 2 tickets voor de Olympische Spelen in Parijs. Met wedstrijdkaarten voor 8 augustus, dus hou de datum vast vrij. Inclusief een vipbehandeling met lunch in het TeamNL Huis. Bij Odido is er altijd een abonnement dat bij je past. We hebben namelijk niet 1, maar 4 Unlimited abonnementen. Combineer je meerdere abonnementen op hetzelfde adres? Dan krijg je elke maand Klantvoordeel. Met als bonus dubbele data op 2, 10 en 20 GB mobiele abonnementen. Dat wil je toch? Bestel jouw Samsung Galaxy S24 Series en ontvang tot wel € 200 terug. Bekijk hieronder het overzicht om te zien wat jij terugkrijgt. Samsung Galaxy S24: Nu € 100 terug* Samsung Galaxy S24+: Nu € 150 terug* Samsung Galaxy S24 Ultra: Nu € 200 terug* Samsung Galaxy S24 Series: Nu tot wel € 200 terug* Disclaimer cashback:* Actie loopt t/m 28 april 2024. Geld terug claim je via samsung.com/nl/promo t/m 5 juli 2024. Maak kans op 2 tickets voor de Olympische Spelen van Parijs 2024* Geniet jij straks, samen met je favoriete persoon, van een spannende beachvolleybal of atletiekwedstrijd? Die kans wil je toch niet missen. Kies dus snel je favoriete Samsung Galaxy S24 telefoon en meld je aan voor de winactie. Je hebt een nieuw abonnement besteld of verlengd. Hoe kan je meedoen? Ga snel naar promoties.odido.nl/olympischespelen en vertel waarom jij de 2 tickets voor de Olympische Spelen moet winnen. Actieperiode: t/m zondag 28 april 2024 Claimperiode: t/m zondag 12 mei 2024, 23:59 uur Disclaimer:* Actie loopt t/m 28 april 2024. Meld je aan om mee te doen aan de winactie. Winnaars worden door jury o.a. gekozen op basis van originaliteit van inzending. Kijk voor alle (actie)voorwaarden op Odido.nl/voorwaarden Relevante topics
Mijn abonnementskosten zijn verhoogd: inflatiecorrectie 2024
Ieder jaar stijgen de prijzen in Nederland. Dit heet prijsinflatie. Deze prijsinflatie heeft ook effect op onze kosten. Daarom verhogen wij elk jaar de vaste maandkosten van de meeste abonnementen. Hiervoor gebruiken wij het inflatiepercentage dat is vastgesteld door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS). Het verhogen van de kosten als gevolg van de prijsinflatie noemen wij inflatiecorrectie. In januari 2024 verhogen wij de vaste kosten van een abonnement met 5,7%. Dit zie je terug vanaf de eerste factuur die je in 2024 krijgt. FAQ Waarom een inflatiecorrectie? Ieder jaar stijgen de prijzen in Nederland. Met deze prijsinflatie stijgen ook onze kosten. Daarom passen wij een inflatiecorrectie toe op onze abonnementstarieven. Hoe hoog is de inflatiecorrectie? De inflatiecorrectie voor dit jaar (2024) is vastgesteld op 5,7%. Wij volgen - zoals voorgaande jaren - de door het Centraal Bureau voor de Statistiek berekende inflatie (consumentenprijsindex) over de maand juni. Je maandelijkse abonnementstarief gaat met dit percentage omhoog. Hoe is het inflatiepercentage bepaald? Het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) berekent elke maand de hoogte van de inflatie op consumentenproducten en -diensten. Ze meten de procentuele verandering van de Consumenten Prijs Index (CPI) ten opzichte van dezelfde periode het jaar daarvoor. Onze aanpassing baseren wij, net zoals alle voorgaande jaren, op het Consumenten-prijsindexcijfer van het CBS van de maand juni van het voorafgaande jaar. Dit inflatiepercentage was 5,7% in juni 2023. Hoe ben/word ik geïnformeerd over de inflatiecorrectie? Deze inflatiecorrectie is in lijn met onze beloften en de contractuele afspraken met onze klanten. We informeren Thuis klanten via de nieuwsbrief van december en daarnaast zien alle klanten de inflatiecorrectie toegepast op de rekening in januari, met een verwijzing naar meer informatie op de website. Daarnaast kun je natuurlijk al jouw vragen hier op onze Community stellen. Wanneer gaat de correctie in? Wij corrigeren het abonnementstarief elk jaar op 1 januari. Contracten die op of na 1 oktober 2023 zijn afgesloten of verlengd, zullen pas volgend jaar gecorrigeerd worden met het dan geldende inflatiepercentage. Abonnement Mag ik mijn contract hierdoor opzeggen? Het is niet mogelijk om je abonnement vanwege deze inflatiecorrectie - voor het einde van de contracttermijn - op te zeggen. De inflatiecorrectie is onderdeel van je contract en staat vermeld in de Algemene voorwaarden van Odido. Je bent dus hieraan gebonden. Hoe kan het dat ik geen verhoging zie op mijn factuur? Als je een abonnement hebt afgesloten of verlengd op of na 1 oktober 2023, dan geldt deze inflatiecorrectie niet voor jouw abonnement. Ik heb een Tele2 mobiel abonnement dat vóór 5 september 2023 afgesloten is: wanneer gaat de inflatiecorrectie 2024 voor mij in? Bij oude Tele2 mobiele abonnementen geldt dat de inflatiecorrectie op 1 juli 2024 plaatsvindt. In dit topic vind je alle informatie over de inflatiecorrectie 2024 voor oud-Tele2 mobiele abonnementen. Geldt inflatiecorrectie voor alle abonnementen? Voor mobiele abonnementen geldt: heb je je abonnement na 5 december 2010 nieuw aangesloten of verlengd? Dan wordt deze in prijs verhoogd. Maar is je huidige abonnement op of na 1 oktober 2023 ingegaan? Dan is er zo weinig tijd verstreken dat de prijzen niet verhoogd worden. Voor Odido Internet + TV klanten geldt: is je huidige abonnement of verlenging op of na 1 oktober 2023 aangevraagd? Dan is er zo weinig tijd verstreken dat de prijzen niet verhoogd worden. Voor zakelijke abonnementen geldt dat de inflatiecorrectie niet van toepassing is op het Corporate Rateplan en het Odido Zakelijk Internet prijsplan. Ik heb een mobiel abonnement, hoe wordt de prijsverhoging berekend? We berekenen inflatiecorrectie over het maandbedrag (de vaste afgesproken kosten) van je mobiele abonnement inclusief de kortingen op het maandbedrag. We berekenen geen inflatiecorrectie over aanvullende mobiele diensten zoals Deezer en Videoland, de maandelijkse betaling voor je toestel, kosten buiten de mobiele bundel zoals bellen naar servicenummers, eenmalige tarieven zoals aansluitkosten of het bestellen van een nieuwe simkaart, kortingen die je krijgt over aanvullende diensten via Odido Klantvoordeel. Ik heb Odido voor thuis, hoe wordt de prijsverhoging berekend? We berekenen inflatiecorrectie over: het maandbedrag van je internet abonnement inclusief permanente kortingen* op het maandbedrag en inclusief Klantvoordeel Meer snelheid. Het maandbedrag van je televisie abonnement inclusief eventueel Mobiel + Thuis voordeel. Het maandbedrag van je Vast Bellen abonnement. *(internet 80, Postcodekorting, Glasvezel internet 750). We berekenen geen inflatiecorrectie over: extra TV pakketten zoals Thema pakketten, ESPN en Film1, beltarieven voor vast bellen, tijdelijke kortingen zoals actiekortingen van Odido Internet + TV, eenmalige tarieven zoals activatiekosten. Welke Zakelijke abonnementen zijn uitgesloten van inflatiecorrectie? Het Zakelijk Internet prijsplan en het Corporate Rateplan zijn beide uitgesloten van de inflatiecorrectie in 2024. Mocht je hier nog andere vragen over hebben laat het dan gerust weten in de comments onder dit bericht!
FAQ Samsung Galaxy S24 | S24 + | S24 Ultra
Dit is de Galaxy S24 Series; voor iedereen die de wereld en zichzelf opnieuw wil ontdekken. Creëer, connect & play op een nieuwe manier met Galaxy AI. Klaar om de wereld en jezelf te herontdekken? Creëer, connect en play zoals nooit tevoren met de Galaxy S24 Series. Laat je creativiteit en productiviteit los en stap in een wereld met nog meer mogelijkheden en het gemak van Galaxy AI in de palm van je hand. Ga voortaan moeiteloos door het leven. Een nieuwe manier van smart; Galaxy AI is here! In dit topic vertel ik je alles wat je moet weten over je nieuwe Samsung Galaxy S24. De Samsung Galaxy S24 Series is leverbaar vanaf woensdag 24 januari! Samsung Galaxy S24 | S24+ | S24 Ultra Samsung Galaxy S24 Geheugenvarianten: De Samsung Galaxy S24 komt in 2 geheugenvarianten; 128GB en 256GB en in 4 kleuren: Zwart (Onyx Black) Grijs (Marble Gray) Paars (Cobalt Violet) Geel (Amber Yellow) Geel (Amber Yellow) Specificaties Display – 6.2’’ AMOLED Camera achter - 50MP Camera voor – 12MP Processor – Exynos Root Gorilla Glass Victus2 Bekijk alle specificaties van de Samsung Galaxy S24 in onze webshop! Samsung Galaxy S24+ Geheugenvarianten: De Samsung Galaxy S24+ komt in 2 geheugenvarianten; 256GB en 512GB en in 4 kleuren: Zwart (Onyx Black) Grijs (Marble Gray) Paars (Cobalt Violet) Geel (Amber Yellow) Paars (Cobalt Violet) Specificaties Display – 6.7’’ AMOLED Camera achter - 50MP Camera voor – 12MP Processor – Exynos Root Gorilla Glass Victus2 Bekijk alle specificaties van de Samsung Galaxy S24+ in onze webshop! Samsung Galaxy S24 Ultra Geheugenvarianten: De Samsung Galaxy S24 Ultra komt in 3 geheugenvarianten, namelijk: 256GB 512GB 1TB* (alleen in de kleuren zwart en grijs) Kleuren: Zwart (Titanium Black) Grijs (Titanium Grey) Paars (Titanium Violet) Geel (Titanium Yellow) Grijs (Titanium Grey) Specificaties Display – 6.8’’ Dynamic AMOLED Camera achter – Tot 200MP Camera voor – 12MP Processor – Snapdragon 8 Gen3 for Galaxy Gorilla Glass Victus2 Bekijk alle specificaties van de Samsung Galaxy S24 Ultra in onze webshop! Bestel nu en ontvang tot € 609 aan voordeel De Samsung Galaxy S24 Series brengt ook direct 2 waanzinnige acties met zich mee. Bestel je je Samsung Galaxy S24, S24+ of S24 Ultra tussen 17 en 30 januari 2024? Dan geniet je van beide acties. Lees alles hieronder en bestel 'm nu! Upgrade naar meer opslag en ontvang tot € 240 retour Kies voor een geheugenupgrade en ontvang het verschil retour. Actieperiode: 17 t/m 30 januari 2024 Registratieperiode: 17 januari t/m 1 april 2024 Lees de voorwaarden en registreer via deze pagina Toestel | Retourbedrag: ​ Galaxy S24 256GB | €60​ Galaxy S24+ 512GB | €120​ Galaxy S24 Ultra 512GB | €120​ Galaxy S24 Ultra 1TB | €240 Galaxy Watch6 LTE 40mm cadeau t.w.v. € 369 Bestel de Samsung Galaxy S24, S24+ of S24 Ultra en ontvang een Galaxy Watch6 LTE 40mm cadeau. Actieperiode: 17 januari t/m 3 maart 2024 Registratieperiode: 17 januari t/m 3 mei 2024 Lees de voorwaarden en registreer via deze pagina Samsung streeft ernaar om het product binnen 7 weken na het indienen van een volledige en geldige registratie toe te sturen. Galaxy AI is here! ✨ New way to connect | create | play New way to connect Circle to Search – Hero Feature Omcirkel het, zoek het en vind het. Een nieuwe manier van search is hier. Live Call Translation Bel en communiceer in een vreemde taal met behulp van de real-time vertaalsoftware van je device. Note Assist Maak nu nog betere notities met Galaxy AI die je chaotische notities helpt ordenen. Chat Assist Vertaal en stuur berichtjes in meerdere talen met Message Translate en gebruik Tone Change om je toon aan te passen per situatie. New way to create Space Zoom Tot wel 200 megapixel camera met 5x Optical Zoom voor scherpe details en 8K video opnames. Nightography Maak scherpe foto’s, ook met weinig licht. Photo Assist Ontvang suggesties en edit je foto’s als een echte professional met Galaxy AI. New way to play Ultieme gaming performance Een sterke processor voor meer power en ons grootste koelsysteem voor langer plezier. Levendig display Altijd een helder beeldscherm, binnen en buiten en ook met zonlicht. Grotere batterij Geniet nog langer van jouw device met de verbeterde batterijduur. One UI6 Your Galaxy, your way Premium esthetiek | Verbeterde foto- en videobewerking | Privacy & Veiligheid | Familie & Kids Premium esthetiek Gebruik voortaan het Quick Panel om je meest essentiële apps en features sneller te vinden. Zo heb je jouw Media Player direct bij de hand om je muziek af te spelen of te pauzeren, terwijl je de mooie album covers kunt bewonderen. Druk jezelf nog beter uit dankzij de nieuwe emoji’s in je berichten, je social media posts en meer. Geniet nu van een verbeterde leesbaarheid van de One UI6 identiteit met een vrolijk en soft lettertype voor je hele device. Verbeterde foto- en videobewerking One UI6 maakt nu ook AI-editing mogelijk in je galerij met Galaxy AI Photo Assist Edit. Verwijder objecten in de achtergrond of verplaats ze zonder gebruik te maken van andere bewerkingsprogramma’s; het zit nu allemaal op één plek in je device. Bewerk meerdere video’s tegelijk met Samsung Studio. Sla ook onafgemaakte edits op en ga verder wanneer je wilt. Privacy en veiligheid Met Auto Blocker worden apps van onbekende bronnen geblokkeerd en checkt jouw device of er verdachte apps zijn. Ook worden opdrachten van USB kabels geblokkeerd om je device te beschermen. Daarnaast zorgt Knox Matrix ervoor dat je Galaxy Cloud data veilig wordt versleuteld van begin tot eind, zodat zelfs Samsung deze niet kan ontsleutelen. Familie en kids Met een Galaxy Child Account kun je gemakkelijk een Samsung account aanmaken voor je kind(eren) waarmee zij hun eigen apparaat(en) kunnen instellen via dat van jou als ouder/verzorger. Zo maakt One UI6 het mogelijk dat apps zoals de Galaxy Store worden gefilterd op basis van de leeftijd van het kind. Daarnaast kun je kinderen toevoegen aan je device en hun real-time locatie tracken én kun je bepaalde apps blokkeren via jouw eigen smartphone. Overige features S Pen | Galaxy Ecosystem | Smart Switch | Genoeg opslag S Pen Ga je voor de Galaxy S24 Ultra, dan ontvang je een S Pen die speciaal is ontworpen voor dit device. Je kunt deze S Pen vinden aan de onderkant van het device. Hij is strak in design en valt licht en soepel in de hand. De punt van de S Pen beweegt vloeiend en snel over het display. Bedien gemakkelijk de taakbalk of je apps, maak aantekeningen, selecteer een tekst of switch gemakkelijk van en naar een Galaxy tablet. De Galaxy S24 Ultra met S Pen zorgt voor een ware boost in productiviteit. Galaxy Ecosystem Kom iedere dag efficiënt vooruit door snel te schakelen in het Galaxy ecosysteem. Hierin ervaar je slimme connectiviteit tussen al Samsung devices die je naar eigen wens kunt instellen. De Galaxy S24 Series en andere devices werken naadloos samen via de SmartThings app. Schakel gemakkelijk van het ene op het andere device en ga door waar je mee bezig was, bijvoorbeeld van je smartphone naar je tablet en andersom. Ook je Galaxy Buds werken mee in het ecosysteem. Zo geven ze je een seintje wanneer je gebeld wordt, tijdens het kijken van een video op de tablet. Je neemt met een tik op, de Buds switchen na je gesprek automatisch terug naar je tablet zodat je weer verder kunt kijken. #ConnectToDoTheSmartThings! Smart Switch Ga zo snel mogelijk aan de slag met de gloednieuwe Galaxy S24 Series door gebruik te maken van de handige Smart Switch app. Foto’s, video’s, apps, notities, contactpersonen en instellingen zullen automatisch overgezet worden, ook als je van een ander besturingssysteem overstapt. Wanneer je van iOS naar Android switcht, zet Smart Switch gemakkelijk alles over van je oude device naar je nieuwe Galaxy S24 device. Je kunt de app downloaden via de Galaxy Store of Google Play Store en verbindt beide smartphones draadloos, via de laptop of met een kabel. Zo maak je de nieuwe Galaxy S24 Series snel klaar voor gebruik. Genoeg opslag Met de vele opslagmogelijkheden is er een geschikt device voor iedereen uit de Galaxy S24 Series. Zo heeft de Galaxy S24 een opslagcapaciteit tot 256 GB, de S24+ tot 512 GB en de Ultra tot maar liefst 1 TB. Zo kun je zorgeloos downloaden, gamen, fotograferen en video’s maken in topkwaliteit. Heb je nog vragen over de Samsung Galaxy S24 Series? Stel ze hieronder. We helpen je graag verder!
Demi van Odido
Moderator
Multi Gb snelheden beschikbaar bij Odido
We vinden dat Glasvezel er voor iedereen moet zijn. Daarom bieden we Glasvezel aan op zoveel mogelijk adressen in Nederland. Bij ons krijg je nu het snelste stabiele glasvezelinternet tot wel 8 Gbit/s. Up-en downloaden op z’n allersnelst. Met onze internetbundels kan je alle kanten op. Ontdek wat er kan op jouw adres en kies de snelheid die bij je past. Het kan ook zo. Goed nieuws! Vanaf vandaag kan je bij Odido kiezen voor snel, sneller of snelst. We breiden ons aanbod op Glasvezel namelijk uit met twee nieuwe snelheden van 2 Gbit/s en 8 Gbit/s. Dat betekent niet alleen nog meer keuze tussen internetbundels. De nieuwe snelheden zorgen ook voor een grotere bandbreedte met meer capaciteit en stabiliteit. Kies de snelheid die bij je past. Met onze verschillende snelheden kan je alle kanten op. Net wat je wil. De hoogste snelheid is tot wel 8 Gbit/s. Dat geldt voor downloaden én uploaden. Perfect voor thuiskantoren, cloudwerkers en dataslurpers. Hoeft het niet zó snel? Met 2 Gbit/s of 1 Gbit/s kan je ook uitstekend video’s kijken en gamen op meerdere apparaten tegelijk. In haarscherpe 4k of 8k. Ontdek wat er kan op jouw adres en kies de snelheid die bij je past. Ontdek onze internetsnelheden Internet 100 Voor als je alleen bent of met zijn 2’en. Kijk tv, stream Netflix of Spotify en check ondertussen je e-mail op je telefoon. Internet 400 Voor als je met meer mensen bent, die tegelijk online wil: moeiteloos internetten, streamen en downloaden op meerdere apparaten. Internet 1 Gbit/s Voor gezinnen en gemiddelde thuiswerkers: video's op meerdere apparaten tegelijk in hoge resolutie streamen en downloaden, terwijl je online zit te gamen. Internet 2 Gbit/s Voor gezinnen en veeleisende thuiswerkers: video’s kijken en online gamen op meerdere apparaten tegelijk, in 4k en zelfs 8k. Supersnelle verbinding met de cloud. Internet 8 Gbit/s Voor thuiskantoren en snelheidsduivels. Je kan ook heel grote bestanden vloeiend uitwisselen met de cloud. En moeiteloos buiten de deur verbinden met je thuisserver. Hier lees je meer over onze nieuwe snelheden: Gigabit-internet: klaar voor de toekomst | Odido. Benieuwd welke snelheid er voor jou beschikbaar is en de prijzen? Doe dan de postcodecheck op onze website. Heb je al een abonnement? Ga dan naar Mijn Odido of de Mijn Odido app. Je kunt hier gelijk je snelheid wijzigen mits het beschikbaar is! Meer informatie over het nieuwe T-75 modem voor bij de 8 Gbit/s snelheid, vind je in dit topic: Zyxel T-75: hoe werkt het? | Odido community. FAQ Wat zijn de nieuwe glasvezelsnelheden die Odido aanbiedt? Odido biedt nu glasvezelsnelheden van 2 Gbit/s en 8 Gbit/s aan. Vanaf wanneer zijn deze snelheden beschikbaar? Vanaf 28 november 2023 In welke gebieden zijn de nieuwe snelheden beschikbaar? Odido is de grootste aanbieder van 100% glasvezelinternet in Nederland en kan de nieuwe snelheden bieden aan meer dan de helft van de gebieden waar wij nu al glasvezel leveren. Benieuwd of de snelheden in jouw omgeving worden aangeboden? Doe de postcodecheck. De nieuwe snelheden Odido zullen beschikbaar zijn in de gebieden waar we samenwerken met Open Dutch Fiber, E-Fiber en Primevest en grote delen van het KPN netwerk. Waar we glasvezelinternet aanbieden over het netwerk van Delta Fiber zal alleen de 2 Gbit/s internetbundel te bestellen zijn. Wat is het verschil tussen de twee snelheden? We vinden dat klanten van Odido altijd toegang moeten hebben tot de nieuwste technologische innovaties. Door de nieuwe snelheden aan ons glasvezel aanbod toe te voegen, hebben onze klanten nu keuze uit 5 verschillende internetbundels; van 100 Mbit/s tot wel 8 Gbit/s. Het is aan de klant om te kiezen wat het beste bij hun thuis situatie past. De nieuwe snelheden zorgen voor een grotere bandbreedte met meer capaciteit en stabiliteit; wat uiteindelijk leidt tot een nog betere netwerkervaring. 2 Gbit/s is uitermate geschikt voor video's kijken en gamen op meerdere apparaten tegelijkertijd in de hoogste 4k en 8k resoluties. Het abonnement met de hoogste snelheid van Nederland (8 Gbit/s) is uitermate geschikt gebruikers met een grote behoefte aan data. Bijvoorbeeld grote huishoudens, gebruikers met een grote behoefte aan een snelle verbinding met clouddiensten of een naadloze verbinding met een thuisserver. Bij hoeveel Nederlandse huishoudens zijn deze nieuwe snelheden beschikbaar? De nieuwe snelheden Odido zullen beschikbaar zijn in de gebieden waar we samenwerken met Open Dutch Fiber, E-Fiber en Primevest en grote delen van het KPN netwerk. Waar we glasvezelinternet aanbieden over het netwerk van Delta Fiber zal alleen de 2 Gbit/s internetbundel te bestellen zijn. Ik wil graag de 8 Gbit/s bundel, maar op mijn postcode kan ik maar tot 1 Gbit/s bestellen. Hoe kan dat? Onze nieuwe internetsnelheden zijn op veel glasvezelnetwerken beschikbaar. Maar niet op alle. Met de postcodecheck kan je zien welke snelheid, welk aanbod en welke abonnementsprijs je op dit moment kan krijgen op je adres. Wanneer kan ik ook 2 Gbit/s of 8 Gbit/s bestellen op mijn adres? We werken er hard aan om onze nieuwe snelheden op Glasvezel op zoveel mogelijk adressen beschikbaar te maken. Er zijn in Nederland verschillende netwerkbeheerders. Een aantal netwerkbeheerders hanteren hogere inkooptarieven, die we genoodzaakt zijn door te belasten aan de klant. Op deze netwerken kunnen we deze snelheden daarom nog niet voor een betaalbare prijs aan onze klanten aanbieden. Een bekende uit Eindhoven heeft 2 Gbit/s voor € 60 besteld. Als ik de postcodecheck doe, dan zie ik een prijs van € 65. Klopt dat wel? Dit zou kunnen. Er zijn in Nederland verschillende glasvezelnetwerken van verschillende netwerkbeheerders. Een aantal netwerkbeheerders hanteren hogere inkooptarieven, die we genoodzaakt zijn door te belasten aan de klant. Op dit moment kunnen we deze snelheden daarom nog niet voor de prijs aanbieden die we zouden willen. Met de postcodecheck kan je zien welke snelheid, welk aanbod en welke abonnementsprijs je op dit moment kan krijgen op je adres. Wat zijn de kosten van deze abonnementen? Het internetpakket van 2 Gbit/s is beschikbaar vanaf € 60. De 8 Gbit/s kost € 85 per maand. Deze bedragen zijn exclusief Klantvoordeel. Ik heb nog een korting lopen van toen ik net klant bij jullie werd. Blijf ik wel deze korting houden als ik mijn snelheid verhoog? Als de nieuwe snelheden beschikbaar zijn op je adres, dan kun je de snelheid na activatie aanpassen in Mijn Odido. De korting geldt op alle abonnementen tot en met 2 Gbit/s. Stel je de snelheid bij naar 8 Gbit/s, dan komt je korting op het internet direct te vervallen voor de resterende periode van de actieperiode.
Haastmakers: Deals die je niet kan laten liggen.
Onze Haastmakers zijn verlengd t/m zondag 25 februari! Van maandag 8 januari t/m zondag 18 februari geniet je voor maar liefst 6 weken lang van deals die je niet kan laten liggen tijdens de Haastmakers. Bij Odido zit je goed. We hebben een abonnement voor iedereen. Zodat iedereen kan meedoen. Met onze Haastmakers krijg je tijdelijk extra veel voordeel. Een voordelig mobiel abonnement met telefoon of een extra voordelige Sim Only. Aansluiten is gratis. Neem je ook Glasvezel + TV met een goede aanbieding? Slim, dan combineer je meerdere abonnementen op hetzelfde adres en krijg je ook nog eens elke maand Klantvoordeel. Mobiel Wil je profiteren van extra veel voordeel én gratis aansluiten? Bestel dan tussen 8 januari en 18 februari 2024 een van onze Haastmakers. We zetten ze hieronder voor je op een rijtje. Apple iPhone 15 128 GB Nu tot € 145 voordeel bij de iPhone 15 met 2-jarig 10 GB abonnement.* Spikslinterwow. 10 GB + 120 min. Bellen: € 15 Toestelkrediet: € 36,50 Totaal: € 51,50 p/m Ga snel naar Odido.nl. * Totaalvoordeel bestaat uit € 2,50/mnd korting op getoond Hello ab. + 120 min. Bellen/SMS, € 60 korting op de iPhone 15 128 GB (normaal € 876) en gratis aansluiten t.w.v. € 25. Check alle voorwaarden op Odido.nl. (Onder voorbehoud van zet- en drukfouten.) Samsung Galaxy S23 128 GB Nu tot € 253 voordeel bij de Samsung Galaxy S23 met 2-jarig 10 GB abonnement.* 10 GB + 120 min. Bellen: € 15 Toestelkrediet: € 25 Totaal: € 40 p/m Ga snel naar Odido.nl. * Totaalvoordeel bestaat uit € 2,50/mnd korting op getoond Hello ab. + 120 min. Bellen/SMS, € 168 korting op de Samsung Galaxy S23 128 GB (normaal € 768) en gratis aansluiten t.w.v. € 25. Check alle voorwaarden op Odido.nl. (Onder voorbehoud van zet- en drukfouten.) Ontvang bij aanschaf van Galaxy 23 Series, Fold/Flip5 een Galaxy Watch4 40mm LTE cadeau t.w.v. € 269 cadeau. Promoperiode: 18 december t/m 14 januari 2024 Registreren: t/m 14 maart 2024 Claim jouw cadeau via deze pagina OPPO Reno10 Pro Gratis aansluiten bij de OPPO Reno10 Pro. 10 GB + 120 min. Bellen: € 15 Toestelkrediet: € 25 Totaal: € 40 p/m Ga snel naar Odido.nl. Google Pixel 8 Pro 128 GB Nu tot € 205 voordeel bij de Google Pixel 8 met 2-jarig 10 GB abonnement.* 10 GB + 120 min. Bellen: € 15 Toestelkrediet: € 24 Totaal: € 39 p/m Ga snel naar Odido.nl. * Totaalvoordeel bestaat uit € 2,50/mnd korting op getoond Hello ab. + 120 min. Bellen/SMS, € 120 korting op de Google Pixel 8 128 GB (normaal € 696) en gratis aansluiten t.w.v. € 25. Check alle voorwaarden op Odido.nl. (Onder voorbehoud van zet- en drukfouten.) Sim Only Unlimited vanaf € 25/mnd met 2-jarig Sim Only abonnement.* Ga snel naar Odido.nl. * I.c.m. Unlimited Start: Incl. toegang tot 5G (10 Mbit/s), onbeperkt data in NL (+25 GB EU), onbeperkt bellen/SMS in NL en EU, m.u.v. evt. inflatiecorrectie. Na 24 mnd betaal je min. € 25/mnd. Check alle voorwaarden op Odido.nl. Tablets Ben je op zoek naar een nieuwe tablet? Bestel 'm tijdens onze Haastmakers voor extra veel voordeel. We zetten 3 toppers voor je op een rijtje. Samsung Galaxy Tab A9 Samsung Galaxy Tab A9 2GB Data Only: € 7,50 Toestel: € 9 Totale maandkosten: € 16,50 Ga snel naar Odido.nl/alle-tablets. Samsung Galaxy Chromebook Go 14'’ Samsung Galaxy Chromebook Go 14’’ 2GB Data Only: € 7,50 Toestel: € 10 Totale maandkosten: € 17,50 Ga snel naar Odido.nl/alle-tablets. Motorola Lenovo Tab M10 3rd GEN Motorola Lenovo Tab M10 3rd GEN 2GB Data Only: € 7,50 Toestel: € 6 Totale maandkosten: € 13,50 Ga snel naar Odido.nl/alle-tablets. Glasvezel + TV Ook voor Glasvezel + TV zit je goed tijdens onze Haastmakers. Stap nu over en krijg extra veel voordeel. De eerste 8 maanden voor € 30/mnd (nu gratis aansluiten) bij Glasvezel + TV, tot wel 2 Gbit/s.* Ga snel naar Odido.nl/internet-en-tv. * Getoond aanbod is i.c.m. 1-jarig Internet + TV abonnement (tot max. 2 Gbit/s) incl. eerste Mediabox. Na de eerste 8 mnd betaal je min. € 50/mnd (voor 100 Mbit/s). Doe de postcodecheck en check je persoonlijke aanbod plus voorwaarden op Odido.nl. De eerste 8 maanden voor € 25/mnd (nu gratis aansluiten) bij Glasvezel + TV, tot wel 2 Gbit/s.** Ga snel naar Odido.nl/internet-en-tv. ** Getoond aanbod is i.c.m. 1-jarig Internet + TV abonnement (tot max. 2 Gbit/s) incl. eerste Mediabox. Na de eerste 8 mnd betaal je min. € 45/mnd (voor 100 Mbit/s). Getoonde verlaagde prijzen gelden zolang je deze met een mobiel abonnement op hetzelfde adres combineert in Klantvoordeel, het voordeelprogamma van Odido. Doe de postcodecheck en check je persoonlijke aanbod plus voorwaarden op Odido.nl Heb je nog vragen over onze Haastmakers? Laat gerust een reactie achter. We helpen je graag verder!
Demi van Odido
Moderator
Klantvoordeel Ben mobiel in combinatie met T-Mobile voor thuis
Goed nieuws! Vanaf vandaag, 22 augustus 2022, is het mogelijk om ook Klantvoordeel te krijgen met de combinatie Ben mobiel én T-Mobile Internet voor thuis. In dit topic geven we je alle ins en outs over het Klantvoordeel. Voorheen was het al mogelijk om Klantvoordeel te krijgen wanneer je een T-Mobile mobiel abonnement of en Tele2 mobiel hebt en deze combineert met een T-Mobile Internet voor thuis abonnement. Ben mobiel komt hier nu bij. Maandelijkse voordelen Op een internetbundel van Ben kan jouw extra data oplopen. Dit hangt af van wat je huidige bundel is. Hieronder zie je hoeveel extra data je krijgt: Je bundel Je extra data 1 GB – 4,9 GB → +1 GB extra data 5 GB – 9,9 GB → +3 GB extra data Vanaf 10 GB → +5 GB extra data Op het internetabonnement van T-Mobile krijg je ongeacht de bundel van het Ben abonnement altijd € 5/mnd korting. Aanmelden Alle abonnementen moeten los worden aangemeld voor Klantvoordeel en op één adres geregistreerd zijn. Minimaal twee abonnementen moeten aangemeld zijn voor Klantvoordeel om de voordelen te krijgen. Data Extra data op een mobiel abonnement van Ben geldt alleen voor abonnementen met een internetbundel. Ben abonnementen met 0 MB en onbeperkte data abonnementen krijgen geen extra data. Wel tellen deze mee voor Klantvoordeel. Zo geeft een Ben abonnement zonder internetbundel wel € 5 korting op T-Mobile Internet voor thuis. Maximum Je kunt maximaal zes mobiele nummers van Ben + één internetabonnement voor thuis van T-Mobile op hetzelfde adres aanmelden voor Klantvoordeel. Meer informatie over het Ben Klantvoordeel vind je op de website van Ben. FAQ Krijg ik voordeel als ik mijn mobiele abonnement van Ben combineer met een internetabonnement van T-Mobile voor thuis? Ja. Met Ben Klantvoordeel krijg je extra voordeel door je mobiele abonnement van Ben te combineren met een internetabonnement van T-Mobile voor thuis op hetzelfde adres. Krijg ik voordeel als ik meerdere Ben abonnementen met elkaar combineer? Ja. Heb je meerdere Ben abonnementen op hetzelfde adres, dan krijg je extra data voor elk Ben abonnement dat is aangemeld voor Klantvoordeel. Een abonnement zonder internetbundel of een Ben Onbeperkt abonnement krijgt geen extra data. Hoeveel mensen kunnen er Klantvoordeel krijgen op hetzelfde adres? Er kunnen maximaal zes Ben mobiele abonnementen worden gecombineerd met een internetabonnement van T-Mobile voor thuis op hetzelfde adres. Ik heb al Klantvoordeel doordat ik mijn internetabonnement van T-Mobile voor thuis combineer met een mobiel abonnement van T-Mobile. Kan ik ook voordeel krijgen op mijn mobiele abonnement van Ben? Ook met je mobiele abonnement van Ben kun je voordeel krijgen met Klantvoordeel. Zolang je dit maar blijft combineren met een internetabonnement van T-Mobile voor thuis. Ik heb Klantvoordeel aangevraagd, maar ik zie de korting nergens terug. Het kan zijn dat de korting of het voordeel nog niet is ingegaan. Het is belangrijk dat alle abonnementen los worden aangemeld voor Klantvoordeel en dat akkoord is gegaan met de voorwaarden van Klantvoordeel. Je kunt de status van het Klantvoordeel checken in Ik Ben of in My T-Mobile Thuis. Welke mobiele Ben abonnementen komen in aanmerking voor de voordelen? Heb je meerdere Ben abonnementen op hetzelfde adres, dan krijgt elk Ben abonnement met internetbundel dat is aangemeld voor Klantvoordeel extra data. Een abonnement zonder internetbundel of een Ben Onbeperkt abonnement krijgt geen extra data. Maar ze tellen wel mee op hetzelfde adres om het andere abonnement voordeel te geven. In Ik Ben kun je zien welke voordelen voor jou gelden. Ik heb al een internetabonnement van T-Mobile voor thuis en wil een mobiel abonnement van Ben erbij. Krijg ik direct mijn voordelen? Je bent er bijna. Beide abonnementen moet je los aanmelden. Het Ben abonnement wordt automatisch aangemeld, maar geef wel zelf bij het bestellen aan dat er al een abonnement op hetzelfde adres is. Het internetabonnement van T-Mobile voor thuis kun je aanmelden via My T-Mobile Thuis. Ik woon alleen. Kan ik korting krijgen met Ben Klantvoordeel? Ja, Ben Klantvoordeel is er ook voor jou. Je mag meerdere abonnementen op één adres combineren. Heb je bijvoorbeeld Internet, TV en/of Vast Bellen van T-Mobile naast je mobiel abonnement van Ben? Dan kun je beide aanmelden voor Klantvoordeel . Kan ik ook voordeel krijgen als ik mijn mobiele abonnementen van Ben en T-Mobile met elkaar combineer? Nee. De voordelen gelden alleen als beide mobiele abonnementen van hetzelfde merk zijn. Of als je combineert met een internetabonnement van T-Mobile voor thuis. Ik heb al Klantvoordeel doordat ik mijn internetabonnement van T-Mobile voor thuis combineer met een mobiel abonnement van T-Mobile. Kan ik ook voordeel krijgen op mijn mobiele abonnement van Ben? Ook met je mobiele abonnement van Ben kun je voordeel krijgen met Klantvoordeel. Zolang je dit maar blijft combineren met het internetabonnement van T-Mobile voor thuis op hetzelfde adres. Ik krijg al een snelheidsverhoging en een tv-voucher voor mijn internetabonnement van T-Mobile voor thuis, omdat ik dit al combineer met een mobiel abonnement van T-Mobile in Klantvoordeel. Blijven deze voordelen op mijn T-Mobile thuis abonnement gelden? Ja, zolang het abonnement voor Internet + TV al is aangemeld voor Klantvoordeel en gecombineerd wordt met een mobiel abonnement. Verander je wat in het abonnement voor Internet + TV, dan kunnen de voordelen veranderen. Dit is afhankelijk van de actievoorwaarden voor Klantvoordeel die dan gelden. Ik heb al een mobiel abonnement van Ben en wil internet voor thuis van T-Mobile bestellen. Wat moet ik doen om Klantvoordeel te krijgen op beide abonnementen? T-Mobile heeft wettelijk je officiële toestemming nodig om voordeel te geven. Daarom moet elk abonnement los worden aangemeld voor Klantvoordeel. Als je bij het bestellen van het T-Mobile internetabonnement voor thuis aangeeft dat je meerdere abonnementen op je adres hebt, is het T-Mobile internetabonnement automatisch aangemeld. Daarna moet je dus nog wel je mobiele abonnement aanmelden in Ik Ben . Als je bij het bestellen niet hebt aangegeven dat je meerdere abonnementen op je adres hebt, dan kun je beide abonnementen alsnog aanmelden via Ik Ben .
Iedereen Unlimited met Samen Unlimited.
Iedereen Unlimited. Met Samen Unlimited sluit je heel voordelig nog een Unlimited abonnement af. Voor je gezin, familie of vriendengroep. Zo’n Samen Unlimited abonnement is een kopie van je Odido Unlimited abonnement, zonder punten voor Extra’s. Elk Samen Unlimited abonnement kost maar € 20 per abonnement per maand. Of je nu Unlimited Start, Basis, Plus of Premium hebt. Het Samen Unlimited abonnement is maandelijks opzegbaar. En je vindt al je abonnementen overzichtelijk bij elkaar op 1 factuur. Wel zo helder. ✓ Al je abonnementen overzichtelijk op 1 factuur. ✓ Maandelijks opzegbaar en zonder aansluitkosten. ✓ Je krijgt tot € 7,50 Klantvoordeel op je Odido Unlimited abonnement. In Mijn Odido bestel je heel makkelijk een Samen Unlimited abonnement. Natuurlijk met supersnel 5G tot wel 1 Gbit/s. Altijd gratis aansluiten. Je kan tot wel 5 Samen Unlimited abonnementen bestellen. Zo kan Samen Unlimited uitpakken voor jou. Bij een Unlimited Plus abonnement kan je bijvoorbeeld 2 Samen Unlimited abonnementen bestellen. Dan krijg je bijvoorbeeld dit. Unlimited Plus € 37,50 Unlimited Plus € 20,00 (Samen Unlimited) Unlimited Plus € 20,00 (Samen Unlimited) Klantvoordeel Unlimited Plus - € 7,50 Totaalprijs € 70,00 Dat is dus helemaal Unlimited voor maar € 23,33 per persoon! Veel gestelde vragen. Ik heb een Odido Unlimited abonnement. Hoe sluit ik een Samen Unlimited af? Log in op Mijn Odido via de App of website van Odido. Voeg een Samen Unlimited abonnement toe. Doorloop de vervolgstappen om je bestelling af te ronden. Wat is Unlimited data? Met een unlimited data abonnement kun jij onbeperkt internetten, dus zonder limiet. Zo kun jij zonder enige moeite Whatsappen, Netflixen en online gamen waar dan ook. Kan je met Odido Unlimited ook echt onbeperkt internetten? Ja. Bij Unlimited start je iedere dag met een dagtegoed van 20 GB. Geldig in Nederland. Zijn deze GB’s (bijna) op? Dan sturen we je een sms. Daarna activeer je zo vaak je wilt gratis 2 GB-aanvullers. We proberen zo oneerlijk en/of commercieel gebruik te voorkomen. Zo heeft iedereen onbeperkt internet, en wordt het netwerk niet onnodig belast. Wil je Unlimited eerst uitproberen? Ga dan een dag helemaal los met Unlimited Data for a Day NL. Met deze internetbundel ben je 24 uur online in Nederland voor maar € 3,50. Heel veel plezier met Unlimited Samen. Heb je vragen? Laat het ons weten! Neem ook een kijkje op de Tele2 Community: Hallo, wij zijn Odido. | Tele2 Forum. Service | Odido Neem ook een kijkje in onze andere speciale Odido topics: Hallo, wij zijn Odido. | Odido community Nieuw portfolio Odido Internet + TV! | Odido community Extra's van Odido | Odido community
Black Friday 2023
Waanzinnige acties en superscherpe prijzen, dat kun je de komende tijd verwachten tijdens deze Black Friday promoties! Geniet tussen maandag 20 en maandag 27 november 2023 van dé beste Black Friday deals, zoals gratis aansluiten en korting op 10GB, 15GB, Unlimited Plus en Unlimited Premium. Odido Mobiel Gratis aansluiten Krijg nog meer voordeel en sluit gratis aan tijdens de Black Friday deals! Korting op 10GB, 15GB, Unlimited Plus en Unlimited Premium Ga snel naar de webshop, want tijdens de Black Friday Deals hebben hebben we korting op verschillende bundels. Krijg nog meer korting en sluit gratis aan! In de spotlight: deze toestellen wil je hebben! Wil jij gratis aansluiten en flinke korting op 10GB, 15GB, Unlimited Plus en Unlimited Premium, maar twijfel je nog over een toestel? Geen zorgen, hier helpen we je bij. Wij zetten vier kanjers voor jou op een rijtje. Samsung Galaxy S23, 128GB Zwart – Nu met Galaxy Watch6 40mm LTE t.w.v. € 369 cadeau!​ 15GB + 120 bel/sms voor maar € 17,50 Toestel: € 27 Totaal: € 44,50 OPPO Reno10 Pro Grijs – Nu met OPPO Band 2 t.w.v. €79 cadeau!​ 15GB + 120 bel/sms voor maar € 17,50 Toestel: € 26 Totaal: € 43,50 Apple iPhone 15, 128GB Zwart 15GB + 120 bel/sms voor maar € 17,50 Toestel: € 36,50 Totaal: € 54 Google Pixel 8 Pro, 128GB Zwart 15GB + 120 bel/sms voor maar € 17,50 Toestel: € 39 Totaal: € 56,50 Sim Only 15GB + 120 bel/sms voor maar € 17,50 Galaxy Watch6 40mm LTE bij aanschaf van een Samsung Galaxy S23, Fold5 of Flip5 Ontvang bij aanschaf van Galaxy S23 Series, Fold/Flip5 een Galaxy Watch6 40mm LTE twv € 369 cadeau. Actieperiode: 20 november t/m 27 november​ 2023 Claimperiode: t/m 29 januari 2024​ Lees de voorwaarden en claim jouw cadeau op https://www.samsung.com/nl/promo/ OPPO Band 2 bij aankoop van een OPPO Reno10 Pro 5G Ontvang de OPPO Band 2 t.w.v. € 79 bij aankoop van een OPPO Reno10 Pro 5G​. Actieperiode: 20 november t/m 07 januari 2024 Claimperiode: t/m 21 januari 2024 Lees de voorwaarden en claim jouw cadeau op https://promo.oppo-benelux.com Odido Internet + TV Ook bij Odido Internet + TV krijg je de beste deals, zoals; Gratis aansluiten door een monteur t/m 27 november 2023 Glasvezel + TV - de eerste 6 maanden voor € 30 In de spotlight: deze 3 kanjers wil je hebben! Samsung Galaxy Tab 2B Data Only: € 7,50 Tab: € 6 Totaal: € 13,50 Samsung Galaxy Chromebook Go 14’’ 2B Data Only: € 7,50 Chromebook: € 8 Totaal: € 15,50 Motorola Lenovo Tab M10 3rd GEN 2B Data Only: € 7,50 Tab: € 8 Totaal: € 15,50 FAQ Waarom heb ik mijn cadeau nog niet? Wij snappen dat je je cadeau zo snel mogelijk in handen wil hebben. Zowel de registratie om in aanmerking te komen voor jouw cadeau als de uiteindelijke afhandeling hiervan verloopt via de aanbieder. Neem daarom goed de actievoorwaarden door en bekijk de promo website van bijvoorbeeld Samsung of OPPO! Ik heb per ongeluk een nieuw abonnement afgesloten in plaats van een verlenging! Wat moet ik doen? Foutje, kan gebeuren! Wanneer je nog geen e-mail van AMP hebt gekregen om een bezorgafspraak te maken, kun je het beste de bestelling van het nieuwe abonnement annuleren. Check eerst even de voorwaarden van Wet Koop op Afstand of annuleren nog mogelijk is. Na het annuleren kun je inloggen op Mijn Odido om vervolgens jouw abonnement te verlengen. Heb je wel al een mail van AMP gehad? Dan kan je je bestelling via mijnafspraak.nl zelf annuleren. Uiteraard gelden hier dezelfde voorwaarden van Wet Koop op Afstand!. Hoe kan ik gebruik maken van Toestelflexibiliteit? Heb je een Sim Only, maar wil je door deze mooie aanbiedingen toch een telefoon bij je abonnement? Dat kan! Ook al is je huidige abonnement nog binnen de looptijd, met toestelflexibiliteit kun je toch verlengen. Je gaat dan een nieuw contract en een nieuwe contractperiode aan. Regel dit via onze collega's van Telesales op 0800-0092. Ik wil graag een Early Renewal. Hoe regel ik dit? Als je telefoon z’n laatste adem uitgeblazen heeft, wil je natuurlijk zo snel mogelijk weer connected zijn. Met Early Renewal kan dat. Je betaalt eenmalig €71,12 en je kan weer een nieuwe telefoon uitzoeken. Bel onze Sales-afdeling op 0800-0092 (bereikbaar tussen 8:00 en 20:00 uur) en onze salesexperts nemen alle stappen dan met je door. Je bent dan binnen no-time weer bereikbaar! Lees hier meer over Early Renewal! Ik heb een toestel besteld, maar nog geen bevestiging via e-mail ontvangen! Door de drukte kan het langer duren voor je een bevestiging(smail) ontvangt. Binnen 48 uur na het plaatsen van je bestelling ontvang je deze e-mail. Dit is niet de e-mail die je van AMP krijgt om een bezorgafspraak te maken. Het gaat hier dus om de bevestiging van je bestelling. Heb je de bevestiging niet ontvangen na 48 uur? Check dan eerst even jouw spambox. Staat de bevestigingsmail daar niet? Laat dan even een bericht achter in dit topic. Bezorging via AMP Je krijgt een e-mail vanuit AMP zodra de telefoon bij de koerier ligt, dit kan enkele dagen/weken duren. Dit is namelijk afhankelijk van de levertijd van jouw toestel. Zodra jouw toestel bij de koerier ligt krijg je een e-mail, met behulp van deze e-mail kan je een bezorgafspraak maken. Zelf contact opnemen met AMP Logistics zal geen extra informatie opleveren. Zolang de telefoon door ons nog niet naar hen is verzonden, hebben zij ook geen informatie over de bezorgdatum. Bezorging via PostNL Je ontvangt een e-mail met daarin de bezorgdatum. Via de PostNL app kun je eventueel een andere datum kiezen. Let op: plan je afspraak met AMP zodra je de mail hebt ontvangen. Des te sneller heb je het toestel in huis. Heb je nog vragen over deze Black Friday deals? Laat het ons weten in de reacties hieronder! Relevante kennisartikelen
Hallo, wij zijn Odido.
Hallo, Wij zijn Odido, de nieuwe provider van Mobiel, Glasvezel en TV. Nieuw … en toch ook weer niet. Want met meer dan 6 miljoen klanten zijn we behoorlijk ervaren. Toch beginnen we opnieuw. En wie nieuw is, vraagt zich dingen af. Waarom is digitale technologie soms zo ingewikkeld? En hoezo zou niet iedereen mee kunnen doen? We laten je graag zien dat het beter kan, menselijker. Zodat iedereen kan meedoen en daar plezier aan beleeft. Ieder op een eigen manier. Daarom verkennen we persoonlijk de digitale mogelijkheden van morgen voor je bedrijf. Geven we je toegang tot supersnel Glasvezel, in de stad en ver daar buiten. Kunnen opa en oma gewoon in het familie-abonnement. En hebben we niet 1, maar meerdere Unlimited abonnementen. Zodat er altijd een bij je past. We maken het makkelijker en zorgen dat het leuk blijft. Eigenlijk niks bijzonders, vooral bijzonder dat het nu nog niet zo is. We zijn Odido. Hier om te laten zien hoe Mobiel, Glasvezel en TV ook kan. En we beginnen vandaag. Alles wat je over ons wil weten | Odido Het kan ook zo. Odido Veel gestelde vragen Waarom hebben jullie gekozen voor Odido? Het kan ook zo | Odido Odido is de nieuwe provider van Mobiel, Glasvezel en TV in Nederland, voorheen bekend als T-Mobile. Wat is er veranderd? Je hebt bij Odido de keuze uit 4 unlimited abonnement en je kunt onze service 24/7 bereiken. Verder blijf je natuurlijk profiteren van dezelfde voordelen die je gewend bent van T-Mobile. Wat is er anders aan Odido? Iets goed doen voor de maatschappij? Dit doen wij! | Odido Odido biedt het beste van Mobiel, Glasvezel en TV, bereikbaar voor iedereen. Bij Odido profiteer je van dezelfde voordelen als bij T-Mobile. Alleen geeft Odido je ook toegang tot supersnel Glasvezel, in de stad en ver daarbuiten. En kunnen opa en oma gewoon in het familieabonnement. Bovendien heeft Odido niet 1, maar 4 Unlimited abonnementen. En 3 abonnementen met databundels. Zodat er altijd één bij je past. Wat verandert er voor mij als klant? Voor jou | Odido Alles wat te maken heeft met je abonnement, voorwaarden en tarieven blijft hetzelfde. Ook blijven de T-Mobile shops open, dat zijn vanaf nu Odido Shops. Want we zijn nieuw, maar toch ook weer niet. Met miljoenen klanten zijn we al behoorlijk ervaren. Dus al het goede blijft, natuurlijk. En er komen steeds meer nieuwe mogelijkheden bij. Hoe zit het met mijn abonnement en de tarieven? Odido Shop voor al je mobiele en internet en tv abonnementen | Odido We heten dus vanaf nu Odido. Maar je abonnement verandert niet. Je belminuten, sms’jes en databundels blijven hetzelfde. De einddatum van je contract blijft ook gelijk. En wel zo belangrijk: de tarieven ook. Dat vinden we normaal. Fijn om te lezen, toch? Wat is Odido? Wat is Odido? T-Mobile is nu Odido | Odido is de nieuwe provider van Mobiel, Glasvezel en TV in Nederland, voorheen bekend als T-Mobile. Wat is er veranderd? Je hebt bij Odido de keuze uit 4 unlimited abonnementen en je kunt onze service 24/7 bereiken. Verder blijf je natuurlijk profiteren van dezelfde voordelen die je gewend bent van T-Mobile. Wat is Odido? T-Mobile is nu Odido | T-Mobile Neem ook een kijkje op de Tele2 Community: Hallo, wij zijn Odido. | Tele2 Forum. Service | Odido Neem ook een kijkje in onze andere speciale Odido topics: Iedereen Unlimited met Samen Unlimited. | Odido community Nieuw portfolio Odido Internet + TV! | Odido community Extra's van Odido | Odido community
Voordeliger bellen, sms’en én datagebruik op de NoordzeeNews
We hebben mooi nieuws! Vanaf vandaag kun je ook genieten van dekking op de Noordzee. Vanaf vandaag kunnen zowel consumenten als zakelijke klanten veel voordeliger bellen, sms’en en internetten op de Noordzee. We maken dit mogelijk door de samenwerking met roaming partner Tampnet. Zo creëren we een veel toegankelijker alternatief voor de communicatie via satelliet of marifoon op de drukstbezochte vaarroute van Europa. Bevind jij je in de Noordzee roaming zone? Dan profiteer je vanaf vandaag van een betere netwerkervaring. Zodra je in het bereik komt van de roaming zone Noordzee, ontvang je een welkomst sms met daarin een link om gratis de tarieven te kunnen bekijken. Noordzee gebied FAQ Wat zijn de tarieven voor particuliere abonnementen? Tarieven particulier Voor abonnementen Go, Go 21.1 of Go 19.2 gelden deze tarieven: Bellen/gebeld worden: 0,25 euro/minuut Sms versturen: 0,25 euro/bericht Sms ontvangen: gratis Internet: Via een Noordzee Travel & Surf pas Voor abonnementen ouder dan Go 19.2 gelden op de Noordzee de tarieven voor Zone 2. Wat zijn de tarieven voor zakelijke abonnementen? Tarieven zakelijk Voor abonnementen @Work of @Work '18 gelden deze tarieven: Bellen/gebeld worden: 0,19 euro/minuut Sms versturen: 0,05 euro/bericht Sms onvangen is gratis Internet: Via een Noordzee Travel & Surf pas Voor oudere abonnementen gelden de tarieven voor Zone 2. Waarom is dekking op de Noordzee nodig? De Noordzee is een van de drukste wateren van de wereld en is er sprake van een toenemende vraag naar mobiele connectiviteit als gevolg van digitalisering van zakelijke processen op zee. De verwachting is dat dit alleen maar zal toenemen vanwege offshore windmolenparken, booreilanden, scheepvaart- en havenlogistiek, douanecontroles (naar aanleiding van Brexit), pleziervaart en veerdiensten. In het Nederlandse deel van de Noordzee, vanaf 12 zeemijlen uit de kust, zijn er slechts zeer weinig mobiele netwerken beschikbaar. Op open zee staan weinig sites en is alleen satelietverbinding mogelijk, wat erg kostbaar is. Op dit moment is er zeer beperkt mobiele roaming mogelijk (via Tampnet). Wie maken daar gebruik van? Nu we als samenleving steeds meer data verbruiken wordt het belang van een goed werkend en dekkend mobiel netwerk steeds belangrijkers. De Noordzee is een van de drukste wateren van de wereld en de verwachting is dat de vraag alleen maar zal toenemen vanwege offshore windmolenparken, booreilanden, scheepvaart- en havenlogistiek, douanecontroles (naar aanleiding van Brexit), pleziervaart en veerdiensten. Wat is er nu al aanwezig in het Noordzeegebied aan land en op zee? In het Nederlandse deel van de Noordzee, vanaf 12 zeemijlen uit de kust, zijn er slechts zeer weinig mobiele netwerken beschikbaar. Op open zee staan weinig sites en is alleen satellietverbinding mogelijk, wat erg kostbaar is. Is 112 bereikbaar via het 2G-netwerk van Tampnet? Ja. En in de toekomst verwachten we dit ook over VOLTE. Afhankelijk van de grove locatie op het Noordzee-netwerk, wordt men doorverbonden naar de alarmcentrale van het bijhorende land. Precieze locatie-bepaling, zoals in Nederlandse netwerken via Android en iOS, is momenteel niet mogelijk. Noodoproep doen? Geef dan de laatst bekende coördinaten door. T-Mobile adviseert ook altijd om op zee andere (marine) communicatiemiddelen zoals Marifoon te gebruiken, om hulp van voorbijvarende boten in te kunnen schakelen. Heb je nog vragen? Laat het ons weten!
Demi van Odido
Moderator
Glasvezeluitbreiding GlaspoortNews
Goed nieuws! Vanaf vandaag, 4 juli 2023, is T-Mobile Glasvezel voor nog meer huishoudens beschikbaar. Lees snel verder! We breiden ons Glasvezelnetwerk nog verder uit. Vanaf vandaag kan Glasvezel van T-Mobile ook besteld worden via het glasvezelnetwerk van Glaspoort. Daarmee is Glasvezel van T-Mobile voor nog eens 300.000 extra huishoudens en bedrijven beschikbaar. In Glaspoort gebieden is er supersnel internet van T-Mobile tot wel 1 Gbit/s beschikbaar. Klanten die nu nog gebruikmaken van DSL internet van T-Mobile in de Glaspoort glasvezelgebieden kunnen ook overstappen naar Glasvezel van T-Mobile. In My T-Mobile kun je zelf gemakkelijk je abonnement wijzigen. Benieuwd of je Glasvezel van T-Mobile kunt bestellen op het netwerk van Glaspoort en heb je nog geen internetabonnement van T-Mobile? Bekijk je persoonlijke aanbod en beschikbaarheid via de postcodecheck! Heb je ook al een mobiel abonnement bij T-Mobile, Tele2 en/of Ben? Dan kom je ook nog eens in aanmerking voor Klantvoordeel met een mooie korting van € 5 per maand op het internetabonnement van T-Mobile. FAQ Kan ik via de website van Glaspoort T-Mobile Glasvezel bestellen? Glasvezel van T-Mobile via het glasvezelnetwerk van Glaspoort is alleen te bestellen via T-Mobile. Niet via de website van Glaspoort Is een glasvezelaansluiting door Glaspoort kostenloos? Glaspoort sluit de woningen kosteloos aan (dit gaat om graafkosten die eerder al gemaakt zijn). ​ De activatie- en installatiekosten (€ 105) van T-Mobile zijn de kosten om Glasvezel in je huis beschikbaar te maken.​ Installatiekosten; € 37,50 (50% korting op installatie € 75)​ Activatiekosten; € 30 *Tijdeljjk gratis aansluiten t/m 4 september 2023
FAQ Nothing Phone (2)
Nothing introduceert de gloednieuwe Phone (2)! De Nothing Phone (2) komt met geweldige specificaties, features en een compleet redesign. Deze wil je niet missen! Om het nog beter te maken geven wij jou de kans om één van de 75 unieke toestellen in Nederland te bemachtigen. In dit topic lees je alles wat je moet weten over de gloednieuwe Phone (2). Nothing Phone (2) The birth of an icon De Nothing Phone (1) had al een award-winning design. Nu is er de Nothing Phone (2) met een nóg beter ontwerp! De Phone (2) komt namelijk met een gloednieuw Glyph Interface. De lampjes aan de achterkant van het toestel lichten op in unieke patronen, zodat jij precies kunt zien wie jou belt, welke notificatie je ontvangt en meer. Naast dit toffe design komt de Phone (2) met Nothing OS 2.0. Hiermee geniet je o.a. van een unieke user interface en het Nothing widget systeem. De Nothing Phone (2) is vanaf vrijdag 21 juli 2023 te bestellen in onze webshop en dit toestel is direct leverbaar! 75 unieke toestellen + winactie Op vrijdag 21 juli 2023 verkopen wij 75 unieke Nothing Phone (2) modellen in onze T-Shop in Rotterdam (Lijnbaan). Ben jij een van de 75 klanten die de Phone (2) in deze T-Shop als eerste koopt? Dan verlaat jij de winkel direct met een uniek genummerd toestel. Let op: deze unieke toestellen zijn alleen deze eerste dag beschikbaar! Dat is nog niet alles. Onder de eerste kopers verloten we ook nog eens 5x de bijhorende Ear (2)! Noteer het in je agenda, want dit event wil je niet missen! Dit mag je van jouw Nothing Phone (2) verwachten Glyph Interface – verfijnd ontwerp met timer en notificatiesysteem Nothing OS 2.0 – uniek design met Nothing widget systeem Camera achter - 50MP Camera voor – 32MP Snapdragon® 8+ Gen 1 – 12GB RAM + 256/512 GB ROM Nothing Phone (2) - Wit - Nothing OS 2.0 Specificaties | Nothing Phone (2) Display – 6.7’’ flexible OLED display (LTPO) Camera achter – Dubbele 50MP camera Camera voor – 32MP camera Processor – Snapdragon® 8+ Gen 1 Batterij – 4700 mAh Intern- en werkgeheugen – 12 GB RAM + 256/512 GB ROM OS – Nothing OS 2.0 USB – USB-C SIM – Dual Sim Face-ID In-display vingerafdrukscanner Benieuwd naar alle specificaties? Bekijk ze allemaal op deze pagina! Kleuren en modellen De Nothing Phone (2) is beschikbaar in 2 varianten en in 2 kleuren: 12GB RAM, 256GB 12GB RAM, 512GB Kleuren Dark Grey (Donkergrijs) White (Wit) Nothing Phone (2) - Wit FAQ Hoe kan ik mijn Nothing Phone (2) bestellen? Vanaf vrijdag 21 juli 2023 kun je jouw Nothing Phone (2) heel eenvoudig en snel bestellen! ► Verlenging: Ga snel naar My T-Mobile (via laptop of computer), zodat je direct kunt verlengen! ► Nieuw abonnement: Je kunt gelijk naar onze webshop om jouw nieuwe Phone (2) te bestellen! Bestelling en levering Bezorging via AMP: Zodra het toestel op voorraad is ontvang je automatisch een e-mail om een bezorgafspraak te maken. Via www.mijnorderstatus.nl kun je vervolgens zelf een bezorgdag kiezen. We informeren je hierover zowel vóór als ná je bestelling. Bezorging via PostNL: Je ontvangt een e-mail met daarin de bezorgdatum. Via de PostNL app kun je eventueel een andere datum kiezen. .Wil je het toestel liever in de T-Shop ophalen? Dan ontvang je een SMS wanneer het toestel opgehaald kan worden. Als je nog geen SMS hebt ontvangen, dan is jouw telefoon nog niet klaar om opgehaald te worden. Het heeft dan ook geen zin om de winkel binnen te lopen, voor je de SMS hebt ontvangen. Ik heb een Phone (2) besteld, maar nog geen bevestiging via e-mail ontvangen! Door de drukte kan het langer duren voor je een bevestiging(smail) ontvangt. Binnen 48 uur na het plaatsen van je bestelling ontvang je deze e-mail. Dit is niet de e-mail die je van onze bezorgpartner AMP krijgt om een bezorgafspraak te maken. Het gaat hier dus om de bevestiging van je bestelling. Heb je de bevestiging niet ontvangen na 48 uur? Check dan eerst even jouw spambox. Staat de bevestigingsmail daar niet? Laat dan even een bericht achter in dit topic. Je krijgt een e-mail vanuit AMP zodra de telefoon bij de koerier ligt, dit kan enkele dagen/weken duren. Dit is namelijk afhankelijk van de levertijd van jouw toestel. Zodra jouw toestel bij de koerier ligt krijg je een e-mail. Met behulp van deze e-mail kan je een bezorgafspraak maken. Zelf contact opnemen met AMP Logistics zal geen extra informatie opleveren. Zolang de telefoon door ons nog niet naar hen is verzonden, hebben zij ook geen informatie over de bezorgdatum. Als ik de betaling voor mijn bestelling probeer te voldoen, dan krijg ik de melding ‘Ongeldig betalingsverzoek’. Wat nu? Betalen van je bestelling en de thuiskopieheffing kan via iDeal, creditcard of betalen bij ontvangst. Moet je betalen, maar maak je geen keuze voor de betaalwijze? Dan zetten we deze na 2 uur automatisch op 'betalen bij ontvangst'. Je kunt het bedrag dan pinnen bij de koerier. Als je na 2 uur een keuze wilt maken voor de betaalwijze, krijg je de melding 'Ongeldig betalingsverzoek'. Je kunt dan betalen aan de deur als jouw toestel wordt geleverd. Ik heb een bestelling geplaatst, maar ik wil deze annuleren. Wanneer je een bestelling hebt geplaatst en je het toestel tóch niet wilt, omdat je bijvoorbeeld een ander model of kleur toestel wilt hebben, dan kun je de pre-sale order annuleren. Ook geldt natuurlijk de Wet Koop op Afstand. Houd er wel rekening mee dat je, als je een nieuwe bestelling plaatst, weer achteraan in de rij komt en de kans groot is dat je langer moet wachten op je toestel. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling. Ik heb per ongeluk een verkeerde kleur/type/geheugenvariant besteld, kan ik deze wijzigen? Nee, een gemaakte order kan niet gewijzigd worden. Het is dus na het bestellen niet meer mogelijk om een ander model, kleur of geheugen te kiezen. De order moet dan in het geheel geannuleerd en opnieuw geplaatst worden. Je komt dan ook weer achteraan in de rij te staan. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling Heb je vragen over de Nothing Phone (2)? Stel ze hieronder of start gerust een nieuw topic. De Community staat voor je klaar!
Mijn abonnementskosten zijn verhoogd: inflatiecorrectie 2023News
Ieder jaar stijgen de prijzen in Nederland. Dit heet prijsinflatie. Deze prijsinflatie heeft ook effect op onze kosten. Daarom verhogen wij elk jaar de vaste maandkosten van de meeste abonnementen. Hiervoor gebruiken wij het inflatiepercentage dat is vastgesteld door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS). Het verhogen van de kosten als gevolg van de prijsinflatie noemen wij inflatiecorrectie. In januari 2023 verhogen wij de vaste kosten van een abonnement met 8,6%. Dit zie je terug vanaf de eerste factuur die je in 2023 krijgt. FAQ Waarom een inflatiecorrectie? Ieder jaar stijgen de prijzen in Nederland. Met deze prijsinflatie stijgen ook onze kosten. Daarom passen wij een inflatiecorrectie toe op onze abonnementstarieven. Hoe hoog is de inflatiecorrectie? De inflatiecorrectie voor dit jaar (2023) is vastgesteld op 8,6%. Wij volgen - zoals voorgaande jaren - de door het Centraal Bureau voor de Statistiek berekende inflatie (consumentenprijsindex) over de maand juni. Je maandelijkse abonnementstarief gaat met dit percentage omhoog. Hoe is het inflatiepercentage bepaald? Het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) berekent elke maand de hoogte van de inflatie op consumentenproducten en -diensten. Ze meten de procentuele verandering van de Consumenten Prijs Index (CPI) ten opzichte van dezelfde periode het jaar daarvoor. Onze aanpassing baseren wij, net zoals alle voorgaande jaren, op het Consumenten-prijsindexcijfer van het CBS van de maand juni van het voorafgaande jaar. Dit inflatiepercentage was 8,6% in juni 2022. Hoe ben/word ik geïnformeerd over de inflatiecorrectie? Deze inflatiecorrectie is in lijn met onze beloften en de contractuele afspraken met onze klanten. We informeren Thuis klanten via de nieuwsbrief van december en daarnaast zien alle klanten de inflatiecorrectie toegepast op de rekening in januari, met een verwijzing naar meer informatie op de website. Daarnaast kun je natuurlijk al jouw vragen hier op onze Community stellen. Wanneer gaat de correctie in? Wij corrigeren het abonnementstarief elk jaar op 1 januari. Contracten die op of na 1 oktober 2022 zijn afgesloten of verlengd, zullen pas volgend jaar gecorrigeerd worden met het dan geldende inflatiepercentage. Abonnement Mag ik mijn contract hierdoor opzeggen? Het is niet mogelijk om je abonnement vanwege deze inflatiecorrectie - voor het einde van de contracttermijn - op te zeggen. De inflatiecorrectie is onderdeel van je contract en staat vermeld in de Algemene voorwaarden van T-Mobile. Je bent dus hieraan gebonden. Hoe kan het dat ik geen verhoging zie op mijn factuur? Als je een abonnement hebt afgesloten of verlengd op of na 1 oktober 2022, dan geldt deze inflatiecorrectie niet voor jouw abonnement. Geldt inflatiecorrectie voor alle abonnementen? Voor mobiele abonnementen geldt: heb je je abonnement na 5 december 2010 nieuw aangesloten of verlengd? Dan wordt deze in prijs verhoogd. Maar is je huidige abonnement op of na 1 oktober 2022 ingegaan? Dan is er zo weinig tijd verstreken dat de prijzen niet verhoogd worden. Voor T-Mobile Thuis klanten geldt: is je huidige abonnement op of na 1 oktober 2022 ingegaan? Dan is er zo weinig tijd verstreken dat de prijzen niet verhoogd worden. Voor zakelijke abonnementen geldt dat de inflatiecorrectie niet van toepassing is op het Corporate Rateplan en het T-Mobile Zakelijk Internet prijsplan. Ik heb een mobiel abonnement, hoe wordt de prijsverhoging berekend? We berekenen inflatiecorrectie over: het maandbedrag (de vaste afgesproken kosten) van je mobiele abonnement inclusief de kortingen op het maandbedrag. We berekenen geen inflatiecorrectie over: aanvullende mobiele diensten zoals Deezer en Videoland, de maandelijkse betaling voor je toestel, kosten buiten de mobiele bundel zoals bellen naar servicenummers, eenmalige tarieven zoals aansluitkosten of het bestellen van een nieuwe simkaart, kortingen die je krijgt over aanvullende diensten via T-Mobile Samen of T-Mobile Klantvoordeel. Ik heb T-Mobile voor thuis, hoe wordt de prijsverhoging berekend? We berekenen inflatiecorrectie over: het maandbedrag van je internet abonnement inclusief permanente kortingen* op het maandbedrag en inclusief Klantvoordeel Meer snelheid. Het maandbedrag van je televisie abonnement inclusief eventueel Mobiel+Thuis voordeel. Het maandbedrag van je Vast Bellen abonnement. *(internet 80, Postcodekorting, Glasvezel internet 750). We berekenen geen inflatiecorrectie over: extra TV pakketten zoals Thema pakketten, ESPN en Film1, beltarieven voor vast bellen, tijdelijke kortingen zoals actiekortingen van T-Mobile voor thuis, eenmalige tarieven zoals activatiekosten. Welke Zakelijke abonnementen zijn uitgesloten van inflatiecorrectie? Het Zakelijk Internet prijsplan en het Corporate Rateplan zijn beide uitgesloten van de inflatiecorrectie in 2023. Mocht je hier nog andere vragen over hebben laat het dan gerust weten in de comments onder dit bericht!
GOGOGO DEALS: de beste deals voor superscherpe prijzen!
Wil jij jouw mobiele abonnement verlengen of ben je geïnteresseerd in een nieuw T-Mobile Thuis contract? Wacht dan niet langer, want we hebben weer superscherpe deals voor je klaarliggen! Geniet van 5G met de superscherp geprijsde OPPO Find X5 en betaal geen aansluitkosten t.w.v € 25 ! Ga je liever voor de Samsung Galaxy Z Flip4? Dan krijg je gratis een Galaxy Watch5 LTE t.w.v. € 349 cadeau! Wie wil dat nou niet? Wij starten vandaag op 22 augustus weer met de GOGOGO DEALS. De nieuwste smartphones voor superscherpe prijzen én tijdelijk geen aansluitkosten bij een nieuw abonnement! Ook als ondernemer kun je bij ons terecht en bespaar je met deze deals op jouw abonnement. Daarmee maken wij het héél aantrekkelijk om over te stappen naar het meest bekroonde mobiele netwerk van Nederland. Daar houdt het voordeel niet mee op. Sluit je een nieuw mobiel abonnement af en had je al een Thuis abonnement op hetzelfde adres afgesloten? Dan kan je in aanmerking komen voor extra veel kortingen en voordelen met ons Klantvoordeel. Op onze Klantvoordeel pagina lees je hier meer over. Toestelflexibiliteit Heb je momenteel nog een lopend GO Sim Only contract? Dan biedt Toestelflexibiliteit dé oplossing om toch nog een prachtig toestel te nemen. Met Toestelflexibiliteit zet je jouw abonnement heel eenvoudig om naar een abonnement mét smartphone. Handig toch? Heb je een smartphone die zijn laatste adem al heeft uitgeblazen? Dan is een Early Renewal misschien een optie voor jou. Zo kun je toch gebruik maken van deze fantastische GOGOGO DEALS en ben je binnenkort aan het genieten van een gloednieuwe smartphone! Kies jij voor de nieuwste iPhone 13, de Samsung Galaxy S22 serie, de OPPO Find X5, de Xiaomi 12 of een ander prachtig toestel? Kijk dan welke deals we voor jou klaar hebben liggen! GOGOGO daarvoor snel naar onze webshop . Stap over op Thuis van T-Mobile Stap jij tijdens de GOGOGO DEALS over op Thuis van T-Mobile ? Dan profiteer jij van een mooie aanbieding! Voor alle Thuis aansluitingen geldt namelijk dat je nu gratis kan aansluiten. Voor nieuwe DSL klanten betekent dit nu geen activatiekosten (t.w.v. €30). Voor alle nieuwe glasvezel klanten betekent dit gratis aansluiten en gratis monteur (t.w.v. €75). Dat zijn superscherpe deals toch? En we maken het nog mooier! Want we bieden nu Internet en TV de eerste 6 maanden voor maar € 30 euro per maand aan. Dit geldt zowel voor Internet + TV als Internet Only. Bij eigen glasvezelgebied geldt nog altijd; Gratis aansluiten en gratis monteur (t.w.v. €105) en de eerste 8 maanden voor maar €30 per maand. En daarbij krijg je een prachtig cadeau namelijk nu 1 jaar gratis wifi plus. Check alle voorwaarden op t-mobile.nl/thuis Dus waar wacht je nog op? Bestel jouw mobiele abonnement en jouw Thuis aansluiting vandaag nog! FAQ Welke promotie acties zijn er? Samsung Galaxy Z Flip4 | Samsung Galaxy Z Fold4 Bij aankoop van de Samsung Galaxy Z Flip4 (of Z Fold4) krijg je gratis een Galaxy Watch5 LTE t.w.v. €349 cadeau.​ Deze actie loopt van 10 augustus tot en met 2 oktober 2022​. Je kan het cadeau claimen via deze pagina tot en met 31 oktober 2022​. Actie geldt alleen voor directe aankoop bij T-Mobile. ​ Waarom heb ik mijn cadeau nog niet? Heb jij een van de bovenstaande toestellen gekocht en kan je niet wachten om je cadeau te ontvangen? Registreer je dan voor de actie via de promo website van het toestel. Zowel de registratie om in aanmerking te komen voor jouw cadeau als het ontvangen hiervan verloopt via Oppo of Samsung. Neem daarom goed de actievoorwaarden door. Ik heb per ongeluk een nieuw abonnement afgesloten in plaats van een verlenging! Wat moet ik doen? Wanneer je nog geen e-mail van AMP hebt gekregen om een bezorgafspraak te maken, kun je het beste de bestelling van het nieuwe abonnement annuleren. Check eerst even de voorwaarden van Wet Koop op Afstand of annuleren nog mogelijk is. Na het annuleren kun je inloggen op My T-Mobile om vervolgens jouw abonnement te verlengen. Ik heb een bestelling geplaatst, maar wil deze annuleren. Kan dat? Wanneer je een bestelling hebt geplaatst en je het toestel tóch niet wilt, omdat je bijvoorbeeld een ander model of kleur toestel wilt hebben, dan kun je de bestelling annuleren. Ook geldt natuurlijk de Wet Koop op Afstand. Houd er wel rekening mee dat je, als je een nieuwe bestelling plaatst, weer achteraan in de rij komt en de kans groot is dat je langer moet wachten op je toestel. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling.
[Update 18-04-2023] FluBot SMS Malware
[Update 18-04-2023] We ontvangen weer meldingen dat er een nieuwe reeks van deze SMS’jes wordt verzonden over het hebben ontvangen van een voicemailbericht of gemiste oproep. Dit geldt voor een kleine groep T-Mobile, Tele2 en Ben klanten. Houd er dus rekening mee wanneer je een SMS ontvangt dat je goed controleert of deze van T-Mobile afkomstig is en klik nooit op de link in de SMS! Voorbeeld: Het is weer raak omtrent deze SMS’jes. Er worden berichten verstuurd dat je een voicemailbericht of gemiste oproep hebt. Klik niet op de link in de SMS! Hieronder zie je een voorbeeld van een dergelijke SMS: Update 16-07-2021 Er is een nieuwe variant gespot. Hierbij ontvang je een sms-bericht dat er een voicemail achter is gelaten. Zie je een link in deze sms? Klik hier dan niet op. In dit artikel op de website van de politie vind je meer informatie. Update: 21-05-2021 Als organisatie zetten wij ons blijvend in om onze klanten te beschermen tegen criminelen. Om je veiligheid te garanderen, blokkeren we bij verdachte situaties je simkaart zodat criminelen geen ongestoorde toegang meer hebben tot het mobiele netwerk. Om de malware van je telefoon te verwijderen en de blokkade van je simkaart ongedaan te maken, dien je je telefoon terug te zetten naar fabrieksinstellingen. Om belangrijke gegevens te behouden raden we je aan om een back-up te maken van de bestanden op je telefoon. Let op! Als je ná de infectie een back-up maakt en terugzet, loop je het risico dat je de malware simpelweg weer terugzet op jouw telefoon. Gebruik dus een back-up van vóór de infectie. Via de 'My-T-Mobile'-app kan je vervolgens de blokkade van je Simkaart ongedaan maken. Dit kan je doen door te navigeren naar ‘Meer’ en vervolgens te klikken op ‘Simkaart’. Heb je geen toegang tot je My T-Mobile (app) of kom je er niet uit? Neem dan vooral contact op met onze klantenservice. Dit kan hier via de community of via Facebook, Twitter of chat. Je kan ook telefonisch contact opnemen of een T-Shop bezoeken. We begrijpen dat het wellicht niet ideaal is (om je toestel te moeten terugzetten naar fabrieksinstellingen), echter prevaleert in dezen de veiligheid van onze klanten boven de gevraagde inspanning. Als er aanvullende vragen zijn, laat het ook dan gerust weten. We krijgen meerdere meldingen binnen van klanten die onderstaande SMS ontvangen. Deze SMS is gerelateerd aan de FluBot SMS Malware campagne. Wanneer je op de link klikt en een Android telefoon hebt, is de kans heel groot dat deze geïnfecteerd raakt met malware. De enige optie om deze te verwijderen is door de telefoon terug te zetten naar de fabrieksinstellingen. TIP: NEGEER DIE LINK Op het T-Mobile netwerk hebben we maatregelen genomen waardoor je geen verbinding kunt maken, maar dit geldt niet wanneer je bijvoorbeeld op de Wifi van T-Mobile Thuis zit. TIP: NEGEER DIE LINK Onze verwachting is dat deze campagne nu ook in Nederland gaat plaatsvinden (we krijgen al meldingen) en daarom willen wij jullie graag waarschuwen en aangeven dat het hier om malware gaat. TIP: NEGEER DIE LINK Lees ook alsjeblieft deze pagina zorgvuldig door en behoed jezelf voor deze malware actie: https://www.security.nl/posting/693126/Android-bankmalware+besmet+60_000+telefoons+via+malafide+sms%27jes. LEES BOVENSTAANDE INFORMATIE ZEER GRONDIG Heb je vragen? Stel ze gerust, we willen graag dat iedereen zo goed en veilig mogelijk ingelicht wordt. De SMS: TIP: Op de website van Samsung staat een zeer informatieve pagina die ondersteuning biedt met betrekking tot software- en security-updates. Neem de pagina heel grondig door alsjeblieft: https://www.samsung.com/nl/support/mobile-devices/software-ondersteuning-samsung/
[Nieuws] T-Mobile geeft gas met supersnel glas
T-Mobile schudt de telecommarkt opnieuw op, door minstens 1 miljoen adressen snel glasvezel aan te bieden voor een redelijke en lage prijs. T-Mobile gaat in samenwerking met het nieuwe glasvezelnetwerk van Open Dutch Fiber snel internet beschikbaar maken in overwegend stedelijke gebieden. In vijf jaar tijd krijgen 1 miljoen adressen toegang tot supersnel glasvezel tegen een zeer aantrekkelijk tarief. Op deze manier levert T-Mobile een substantiële bijdrage aan de verdere digitalisering van Nederland. Binnenkort start Open Dutch Fiber met de aanleg van het eerste deel van het glasvezelnetwerk, waarvan T-Mobile de eerste huurder wordt. Het wordt een open netwerk waarop ook andere partijen de mogelijkheid krijgen om diensten aan te bieden. Met het project is een investering gemoeid van tenminste 700 miljoen euro. T-Mobile, Open Dutch Fiber en haar investeerders zien mogelijkheden om deze ambitie binnen enkele jaren nog verder uit te breiden. Open Dutch Fiber is 100% eigendom en een gezamenlijke investering van KKR Infrastructure en Deutsche Telekom Capital Partners. In de afgelopen anderhalf jaar kondigde T-Mobile samen met Primevest al glasvezel aan voor 130.000 huishoudens in Den Haag, Eindhoven en Rotterdam, waarvan ruim de helft inmiddels al beschikbaar is. T-Mobile en Open Dutch Fiber hebben nu een overeenkomst getekend die resulteert in een vertienvoudiging van deze eerste uitrol, waardoor flink gas wordt gegeven op het verglazen van Nederland. Via een open-access model stelt Open Dutch Fiber het glasvezelnetwerk, waar T-Mobile eerste huurder van is, open voor alle providers tegen uiterst scherpe voorwaarden. T-Mobile roept andere aanbieders van glasvezel ook te kiezen voor dit open netwerk model en redelijke tarieven te rekenen in het voordeel van bedrijven en consumenten. Søren Abildgaard, CEO van T-Mobile Nederland: “We komen de belofte die we aan de Nederlandse consument deden bij de fusie met Tele2 na: iedereen in Nederland heeft recht op razendsnel internet. We waren al begonnen maar versnellen nu, door als eerste huurder op het glasvezelnetwerk van Open Dutch Fiber, toegang te bieden aan nog eens minstens 1 miljoen adressen. Wat mij betreft zou Open Dutch Fiber het daar niet bij moeten laten. Als er geschikte projecten voorbij komen, kan dit aantal zeker veel hoger uitkomen. Zo kunnen we de digitale achterstand die we in Nederland hebben ten opzichte van andere Europese landen inlopen. Wij kiezen voor het open-access model, omdat dit de klant keuzevrijheid biedt en de meest redelijke prijs oplevert. Naast deze elementen is er nog een zeer belangrijk aspect. Wij hebben duurzaamheid hoog in het vaandel. Daarom zijn we dan ook overeengekomen dat we ook met dit nieuwe glasvezelnetwerk bijdragen aan een klimaatvriendelijke samenleving door het stroomverbruik tot een minimum te beperken en gebruik te maken van hernieuwbare energiebronnen." Uniek in Nederland: supersnel internet tegen een lage prijs Daar waar dit beschikbaar is, geeft T-Mobile aan inwoners van Nederland toegang tot ongekend snel internet met een snelheden van minimaal 1 tot 10 Gigabit per seconde (Gbps) In combinatie met een Unlimited mobiel abonnement van T-Mobile betalen klanten slechts 25 euro per maand voor supersnel internet thuis. T-Mobile is de eerste aanbieder in Nederland die deze snelheden tegen een zeer lage prijs kan aanbieden en daagt hiermee de gevestigde orde, die standaard hoge tarieven rekent, uit. Tisha van Lammeren, commercieel directeur consumentenmarkt T-Mobile: “Het is onvoorstelbaar dat Nederland de beste mobiele netwerken van de wereld heeft, maar nog de wereld te winnen heeft aan glasvezel. Er wordt nu eindelijk op grote schaal uitgerold en wij jagen het tempo graag aan. Glasvezel biedt in de toekomst ongekende mogelijkheden voor consumenten. Wij gaan voor razendsnel vast internet voor een scherpe prijs. Alleen zo wordt Nederland weer de overall digitale koploper.” T-Mobile vertrouwt op ervaring in bijzondere constructie Voor de aanleg van dit nieuwe glasvezelnetwerk wordt dezelfde constructie gebruikt als bij de realisatie van eerdere succesvolle projecten waarin T-Mobile samenwerkte. Open Dutch Fiber is de eigenaar van het netwerk en T-Mobile is de eerste huurder en gebruiker. KKR Infrastructure en Deutsche Telekom Capital Partners zijn de financiers en aandeelhouders van Open Dutch Fiber. Beide zijn grote partijen in deze branche met veel financiële slagkracht en ervaring op het gebied van glasvezelaanleg in Europa. Open Dutch Fiber zal worden geleid door Jordi Nieuwenhuis en Uwe Nickl. Jordi en Uwe hebben een bewezen staat van dienst als het gaat om het leveren van snelle, kwalitatief hoogwaardige en kosteneffectieve programma's voor de uitrol van glasvezelnetwerken. Meest recentelijk waren zij co-CEO's van Deutsche Glasfaser in Duitsland, waar zij de uitrol van glasvezel naar meer dan 1 miljoen huishoudens en 6000 bedrijven realiseerden. Voorafgaand aan zijn rol bij Deutsche Glasfaser was Jordi medeoprichter van Reggefiber in Nederland. Zij zullen bij Open Dutch Fiber worden vergezeld door Michael Griffioen als CEO, die verantwoordelijk zal zijn voor de dagelijkse activiteiten van Open Dutch Fiber. Jordi Nieuwenhuis, mede-oprichter van Open Dutch Fiber, zegt: "Hoogwaardige en betrouwbare glasvezelverbindingen zijn essentieel voor Nederland. Die behoefte is alleen maar vergroot en versneld doordat ons leven compleet is veranderd door Corona. Wij bouwen aan een glasvezelnetwerk met open toegang voor alle telecomoperators, om te zorgen voor een efficiënte en snelle inzet van kapitaal en om kapitaalvernietiging door overbouw te voorkomen. We kijken ernaar uit om een belangrijke bijdrage te leveren aan de digitalisering van Nederland ten gunste van consumenten en bedrijven." Alleen op plekken waar nog geen glasvezel ligt Open Dutch Fiber legt alleen glasvezel aan op plekken waar nu nog geen glasvezel ligt. Søren Abildgaard is daar blij mee: “Het nut van het aanleggen van een glasvezelnetwerk waar andere partijen dat al hebben gedaan of nog aan het doen zijn, ontgaat mij. Ik onderschrijf de conclusie van de Autoriteit Consument & Markt (ACM), dat dit alleen maar leidt tot vertraging van de digitalisering van Nederland en verspilling van geld van investeerders en telecomproviders. Ik vind dat telecomproviders geld moeten verdienen met het leveren van goede verbindingen en niet door hoge tarieven te hanteren voor toegang tot de digitale snelweg. Het is de gezamenlijke plicht van alle providers om supersnel internet tegen een scherpe prijs aan te bieden.“ FAQ Waar of wanneer gaan jullie beginnen met graven? De bouwcapaciteit bij Open Dutch Fiber is vastgelegd, dus ze zullen en kunnen binnenkort gaan graven en dan laten we natuurlijk weten waar dit gaat gebeuren. Blijven jullie de snelheid van 1 Gigabit aanbieden voor €25,-? Daar is op dit moment nog niets over te zeggen, maar ons doel blijft om meer mensen internet op hoge snelheid aan te bieden en, zoals je in ons bericht kunt lezen, blijven we dit doen met mooie aanbiedingen en prijzen. Er is een glasvezelstrijd gaande in Den Haag Segbroek. Verwachten jullie dat dit nu klaar is? Dit verwachten we wel, want dit is niet het beste voor onze klanten. We hebben als doel om particuliere en zakelijke klanten toegang te bieden tot glasvezel van hoge kwaliteit, met hoge snelheden en goede voorwaarden. Jullie geven aan je te focussen op stedelijke gebieden, kunnen jullie dit iets specifieker maken? We zullen snel onze mededelingen doen, dus houd je lokale media goed in de gaten! Mochten er nog andere vragen zijn dan horen we het graag in dit topic!
GOGOGO DEALS 2023: de beste deals voor superscherpe prijzen!
Is het tijd om je mobiele abonnement te verlengen of ben je geïnteresseerd in een nieuw T-Mobile Thuis contract? Wacht dan niet langer, want we hebben weer de beste deals voor superscherpe prijzen voor je klaarliggen! Geniet van 5G met de superscherp geprijsde toestellen en betaal geen aansluitkosten t.w.v € 25! ​Ga jij voor de Google Pixel 7 Pro? Ontvang dan bij aankoop een Chromecast 4K met Google TV t.w.v. €69,99- cadeau! Ben jij eerder een Samsung Galaxy S23 Ultra fan? Dan krijg je bij aankoop een gratis Galaxy Watch5 LTE 40 mm zwart t.w.v. €269 cadeau​! Wij starten vandaag op 20 februari weer met de GOGOGO DEALS. De nieuwste smartphones voor superscherpe prijzen én tijdelijk gratis aansluiten t.w.v. € 25 bij een nieuw abonnement! Ook bieden wij de beste Glasvezel + TV deal ooit! A ls ondernemer kun je bij ons terecht en bespaar je met deze deals op jouw abonnement. Daarmee maken wij het héél aantrekkelijk om over te stappen naar het meest bekroonde mobiele netwerk van Nederland. Daar houdt het voordeel niet mee op. Sluit je een nieuw mobiel abonnement af en had je al een Thuis abonnement op hetzelfde adres afgesloten? Dan kan je in aanmerking komen voor extra veel kortingen en voordelen met ons Klantvoordeel. Op onze Klantvoordeel pagina lees je hier meer over. Toestelflexibiliteit Heb je momenteel nog een lopend GO Sim Only contract? Dan biedt Toestelflexibiliteit dé oplossing om toch nog een prachtig toestel te nemen. Met Toestelflexibiliteit zet je jouw abonnement heel eenvoudig om naar een abonnement mét smartphone. Handig toch? Heb je een smartphone die zijn laatste adem al heeft uitgeblazen? Dan is een Early Renewal misschien een optie voor jou. Zo kun je toch gebruik maken van deze fantastische GOGOGO DEALS en ben je binnenkort aan het genieten van een gloednieuwe smartphone! Kies jij voor de nieuwste iPhone 14, Samsung Galaxy S23 Ultra 512 GB, OPPO Reno8 Pro of Google Pixel 7 Pro ? Kijk dan welke deals we voor jou klaar hebben liggen! GOGOGO daarvoor snel naar onze webshop . Gratis aansluiten + keuze uit twee superdeals! Stap jij tijdens de GOGOGO DEALS over op Thuis van T-Mobile ? Dan profiteer jij van een mooie aanbieding! Voor alle Thuis aansluitingen geldt namelijk dat je nu gratis kan aansluiten. Voor nieuwe DSL klanten betekent dit nu geen activatiekosten (t.w.v. €30). Voor alle nieuwe glasvezel klanten betekent dit gratis aansluiten en gratis monteur (t.w.v. €105). Dat zijn superscherpe deals en daarnaast hebben we nog twee geweldige promotie acties. Speciaal voor jou een superdeal! We maken het nog mooier! Naast gratis aansluiten, kun je tijdelijk kiezen uit twee superdeals bij het aansluiten van een nieuw abonnement voor thuis. We bieden nu Internet en TV de eerste 8 maanden voor maar € 30 euro per maand aan. Dit geldt zowel voor Internet + TV als Internet Only. Kies je TV bij je abonnement dan krijg je de eerste 8 maanden TV cadeau. Voor alle TV abonnementen hebben we speciaal voor sportfans de eerste 12 maanden gratis Viaplay + ESPN compleet. Check alle voorwaarden op t-mobile.nl/thuis Dus waar wacht je nog op? Bestel jouw Thuis aansluiting vandaag nog! FAQ Welke promotie acties zijn er? Samsung Galaxy S23 Ultra Krijg bij aankoop van een Samsung Galaxy S23 Ultra een Galaxy Watch5 LTE 40 mm zwart t.w.v. €269 cadeau​. Deze actie loopt van 1 februari t/m 2 april. Je kan je registreren voor deze actie tot en met 2 mei via deze link . Google Pixel 7 Pro Krijg bij aankoop van een Google Pixel 7 Pro​ een Chromecast 4K met Google TV t.w.v. €69,99- cadeau. Deze actie loopt van 1 februari t/m 2 april. Je kan je registreren voor deze actie tot en met 2 mei via deze link. Waarom heb ik mijn cadeau nog niet? Heb jij een van de bovenstaande toestellen gekocht en kan je niet wachten om je cadeau te ontvangen? Registreer je dan voor de actie via de promo website van het toestel. Zowel de registratie om in aanmerking te komen voor jouw cadeau als het ontvangen hiervan verloopt via Samsung en Google. Neem daarom goed de actievoorwaarden door. Ik heb per ongeluk een nieuw abonnement afgesloten in plaats van een verlenging! Wat moet ik doen? Wanneer je nog geen e-mail van AMP hebt gekregen om een bezorgafspraak te maken, kun je het beste de bestelling van het nieuwe abonnement annuleren. Check eerst even de voorwaarden van Wet Koop op Afstand of annuleren nog mogelijk is. Na het annuleren kun je inloggen op My T-Mobile om vervolgens jouw abonnement te verlengen. Ik heb een bestelling geplaatst, maar wil deze annuleren. Kan dat? Wanneer je een bestelling hebt geplaatst en je het toestel tóch niet wilt, omdat je bijvoorbeeld een ander model of kleur toestel wilt hebben, dan kun je de bestelling annuleren. Ook geldt natuurlijk de Wet Koop op Afstand. Houd er wel rekening mee dat je, als je een nieuwe bestelling plaatst, weer achteraan in de rij komt en de kans groot is dat je langer moet wachten op je toestel. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling.

Laatst verdiende badges

  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Bestelling en levering expert.
    soepkip67heeft de Bestelling en levering expert. badge verdiend
  • Jij hebt het beste met Odido voor!
    Sam van Odidoheeft de Jij hebt het beste met Odido voor! badge verdiend
  • Diensten en service expert
    Sam van Odidoheeft de Diensten en service expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen