Skip to main content
  • 105 Topics
  • 1,957 Reacties
105 Topics
Haastmakers: Deals die je niet kan laten liggen.
Onze Haastmakers zijn verlengd t/m zondag 25 februari! Van maandag 8 januari t/m zondag 18 februari geniet je voor maar liefst 6 weken lang van deals die je niet kan laten liggen tijdens de Haastmakers. Bij Odido zit je goed. We hebben een abonnement voor iedereen. Zodat iedereen kan meedoen. Met onze Haastmakers krijg je tijdelijk extra veel voordeel. Een voordelig mobiel abonnement met telefoon of een extra voordelige Sim Only. Aansluiten is gratis. Neem je ook Glasvezel + TV met een goede aanbieding? Slim, dan combineer je meerdere abonnementen op hetzelfde adres en krijg je ook nog eens elke maand Klantvoordeel. Mobiel Wil je profiteren van extra veel voordeel én gratis aansluiten? Bestel dan tussen 8 januari en 18 februari 2024 een van onze Haastmakers. We zetten ze hieronder voor je op een rijtje. Apple iPhone 15 128 GB Nu tot € 145 voordeel bij de iPhone 15 met 2-jarig 10 GB abonnement.* Spikslinterwow. 10 GB + 120 min. Bellen: € 15 Toestelkrediet: € 36,50 Totaal: € 51,50 p/m Ga snel naar Odido.nl. * Totaalvoordeel bestaat uit € 2,50/mnd korting op getoond Hello ab. + 120 min. Bellen/SMS, € 60 korting op de iPhone 15 128 GB (normaal € 876) en gratis aansluiten t.w.v. € 25. Check alle voorwaarden op Odido.nl. (Onder voorbehoud van zet- en drukfouten.) Samsung Galaxy S23 128 GB Nu tot € 253 voordeel bij de Samsung Galaxy S23 met 2-jarig 10 GB abonnement.* 10 GB + 120 min. Bellen: € 15 Toestelkrediet: € 25 Totaal: € 40 p/m Ga snel naar Odido.nl. * Totaalvoordeel bestaat uit € 2,50/mnd korting op getoond Hello ab. + 120 min. Bellen/SMS, € 168 korting op de Samsung Galaxy S23 128 GB (normaal € 768) en gratis aansluiten t.w.v. € 25. Check alle voorwaarden op Odido.nl. (Onder voorbehoud van zet- en drukfouten.) Ontvang bij aanschaf van Galaxy 23 Series, Fold/Flip5 een Galaxy Watch4 40mm LTE cadeau t.w.v. € 269 cadeau. Promoperiode: 18 december t/m 14 januari 2024 Registreren: t/m 14 maart 2024 Claim jouw cadeau via deze pagina OPPO Reno10 Pro Gratis aansluiten bij de OPPO Reno10 Pro. 10 GB + 120 min. Bellen: € 15 Toestelkrediet: € 25 Totaal: € 40 p/m Ga snel naar Odido.nl. Google Pixel 8 Pro 128 GB Nu tot € 205 voordeel bij de Google Pixel 8 met 2-jarig 10 GB abonnement.* 10 GB + 120 min. Bellen: € 15 Toestelkrediet: € 24 Totaal: € 39 p/m Ga snel naar Odido.nl. * Totaalvoordeel bestaat uit € 2,50/mnd korting op getoond Hello ab. + 120 min. Bellen/SMS, € 120 korting op de Google Pixel 8 128 GB (normaal € 696) en gratis aansluiten t.w.v. € 25. Check alle voorwaarden op Odido.nl. (Onder voorbehoud van zet- en drukfouten.) Sim Only Unlimited vanaf € 25/mnd met 2-jarig Sim Only abonnement.* Ga snel naar Odido.nl. * I.c.m. Unlimited Start: Incl. toegang tot 5G (10 Mbit/s), onbeperkt data in NL (+25 GB EU), onbeperkt bellen/SMS in NL en EU, m.u.v. evt. inflatiecorrectie. Na 24 mnd betaal je min. € 25/mnd. Check alle voorwaarden op Odido.nl. Tablets Ben je op zoek naar een nieuwe tablet? Bestel 'm tijdens onze Haastmakers voor extra veel voordeel. We zetten 3 toppers voor je op een rijtje. Samsung Galaxy Tab A9 Samsung Galaxy Tab A9 2GB Data Only: € 7,50 Toestel: € 9 Totale maandkosten: € 16,50 Ga snel naar Odido.nl/alle-tablets. Samsung Galaxy Chromebook Go 14'’ Samsung Galaxy Chromebook Go 14’’ 2GB Data Only: € 7,50 Toestel: € 10 Totale maandkosten: € 17,50 Ga snel naar Odido.nl/alle-tablets. Motorola Lenovo Tab M10 3rd GEN Motorola Lenovo Tab M10 3rd GEN 2GB Data Only: € 7,50 Toestel: € 6 Totale maandkosten: € 13,50 Ga snel naar Odido.nl/alle-tablets. Glasvezel + TV Ook voor Glasvezel + TV zit je goed tijdens onze Haastmakers. Stap nu over en krijg extra veel voordeel. De eerste 8 maanden voor € 30/mnd (nu gratis aansluiten) bij Glasvezel + TV, tot wel 2 Gbit/s.* Ga snel naar Odido.nl/internet-en-tv. * Getoond aanbod is i.c.m. 1-jarig Internet + TV abonnement (tot max. 2 Gbit/s) incl. eerste Mediabox. Na de eerste 8 mnd betaal je min. € 50/mnd (voor 100 Mbit/s). Doe de postcodecheck en check je persoonlijke aanbod plus voorwaarden op Odido.nl. De eerste 8 maanden voor € 25/mnd (nu gratis aansluiten) bij Glasvezel + TV, tot wel 2 Gbit/s.** Ga snel naar Odido.nl/internet-en-tv. ** Getoond aanbod is i.c.m. 1-jarig Internet + TV abonnement (tot max. 2 Gbit/s) incl. eerste Mediabox. Na de eerste 8 mnd betaal je min. € 45/mnd (voor 100 Mbit/s). Getoonde verlaagde prijzen gelden zolang je deze met een mobiel abonnement op hetzelfde adres combineert in Klantvoordeel, het voordeelprogamma van Odido. Doe de postcodecheck en check je persoonlijke aanbod plus voorwaarden op Odido.nl Heb je nog vragen over onze Haastmakers? Laat gerust een reactie achter. We helpen je graag verder!
Demi van Odido
Moderator
Klantvoordeel Ben mobiel in combinatie met T-Mobile voor thuis
Goed nieuws! Vanaf vandaag, 22 augustus 2022, is het mogelijk om ook Klantvoordeel te krijgen met de combinatie Ben mobiel én T-Mobile Internet voor thuis. In dit topic geven we je alle ins en outs over het Klantvoordeel. Voorheen was het al mogelijk om Klantvoordeel te krijgen wanneer je een T-Mobile mobiel abonnement of en Tele2 mobiel hebt en deze combineert met een T-Mobile Internet voor thuis abonnement. Ben mobiel komt hier nu bij. Maandelijkse voordelen Op een internetbundel van Ben kan jouw extra data oplopen. Dit hangt af van wat je huidige bundel is. Hieronder zie je hoeveel extra data je krijgt: Je bundel Je extra data 1 GB – 4,9 GB → +1 GB extra data 5 GB – 9,9 GB → +3 GB extra data Vanaf 10 GB → +5 GB extra data Op het internetabonnement van T-Mobile krijg je ongeacht de bundel van het Ben abonnement altijd € 5/mnd korting. Aanmelden Alle abonnementen moeten los worden aangemeld voor Klantvoordeel en op één adres geregistreerd zijn. Minimaal twee abonnementen moeten aangemeld zijn voor Klantvoordeel om de voordelen te krijgen. Data Extra data op een mobiel abonnement van Ben geldt alleen voor abonnementen met een internetbundel. Ben abonnementen met 0 MB en onbeperkte data abonnementen krijgen geen extra data. Wel tellen deze mee voor Klantvoordeel. Zo geeft een Ben abonnement zonder internetbundel wel € 5 korting op T-Mobile Internet voor thuis. Maximum Je kunt maximaal zes mobiele nummers van Ben + één internetabonnement voor thuis van T-Mobile op hetzelfde adres aanmelden voor Klantvoordeel. Meer informatie over het Ben Klantvoordeel vind je op de website van Ben. FAQ Krijg ik voordeel als ik mijn mobiele abonnement van Ben combineer met een internetabonnement van T-Mobile voor thuis? Ja. Met Ben Klantvoordeel krijg je extra voordeel door je mobiele abonnement van Ben te combineren met een internetabonnement van T-Mobile voor thuis op hetzelfde adres. Krijg ik voordeel als ik meerdere Ben abonnementen met elkaar combineer? Ja. Heb je meerdere Ben abonnementen op hetzelfde adres, dan krijg je extra data voor elk Ben abonnement dat is aangemeld voor Klantvoordeel. Een abonnement zonder internetbundel of een Ben Onbeperkt abonnement krijgt geen extra data. Hoeveel mensen kunnen er Klantvoordeel krijgen op hetzelfde adres? Er kunnen maximaal zes Ben mobiele abonnementen worden gecombineerd met een internetabonnement van T-Mobile voor thuis op hetzelfde adres. Ik heb al Klantvoordeel doordat ik mijn internetabonnement van T-Mobile voor thuis combineer met een mobiel abonnement van T-Mobile. Kan ik ook voordeel krijgen op mijn mobiele abonnement van Ben? Ook met je mobiele abonnement van Ben kun je voordeel krijgen met Klantvoordeel. Zolang je dit maar blijft combineren met een internetabonnement van T-Mobile voor thuis. Ik heb Klantvoordeel aangevraagd, maar ik zie de korting nergens terug. Het kan zijn dat de korting of het voordeel nog niet is ingegaan. Het is belangrijk dat alle abonnementen los worden aangemeld voor Klantvoordeel en dat akkoord is gegaan met de voorwaarden van Klantvoordeel. Je kunt de status van het Klantvoordeel checken in Ik Ben of in My T-Mobile Thuis. Welke mobiele Ben abonnementen komen in aanmerking voor de voordelen? Heb je meerdere Ben abonnementen op hetzelfde adres, dan krijgt elk Ben abonnement met internetbundel dat is aangemeld voor Klantvoordeel extra data. Een abonnement zonder internetbundel of een Ben Onbeperkt abonnement krijgt geen extra data. Maar ze tellen wel mee op hetzelfde adres om het andere abonnement voordeel te geven. In Ik Ben kun je zien welke voordelen voor jou gelden. Ik heb al een internetabonnement van T-Mobile voor thuis en wil een mobiel abonnement van Ben erbij. Krijg ik direct mijn voordelen? Je bent er bijna. Beide abonnementen moet je los aanmelden. Het Ben abonnement wordt automatisch aangemeld, maar geef wel zelf bij het bestellen aan dat er al een abonnement op hetzelfde adres is. Het internetabonnement van T-Mobile voor thuis kun je aanmelden via My T-Mobile Thuis. Ik woon alleen. Kan ik korting krijgen met Ben Klantvoordeel? Ja, Ben Klantvoordeel is er ook voor jou. Je mag meerdere abonnementen op één adres combineren. Heb je bijvoorbeeld Internet, TV en/of Vast Bellen van T-Mobile naast je mobiel abonnement van Ben? Dan kun je beide aanmelden voor Klantvoordeel . Kan ik ook voordeel krijgen als ik mijn mobiele abonnementen van Ben en T-Mobile met elkaar combineer? Nee. De voordelen gelden alleen als beide mobiele abonnementen van hetzelfde merk zijn. Of als je combineert met een internetabonnement van T-Mobile voor thuis. Ik heb al Klantvoordeel doordat ik mijn internetabonnement van T-Mobile voor thuis combineer met een mobiel abonnement van T-Mobile. Kan ik ook voordeel krijgen op mijn mobiele abonnement van Ben? Ook met je mobiele abonnement van Ben kun je voordeel krijgen met Klantvoordeel. Zolang je dit maar blijft combineren met het internetabonnement van T-Mobile voor thuis op hetzelfde adres. Ik krijg al een snelheidsverhoging en een tv-voucher voor mijn internetabonnement van T-Mobile voor thuis, omdat ik dit al combineer met een mobiel abonnement van T-Mobile in Klantvoordeel. Blijven deze voordelen op mijn T-Mobile thuis abonnement gelden? Ja, zolang het abonnement voor Internet + TV al is aangemeld voor Klantvoordeel en gecombineerd wordt met een mobiel abonnement. Verander je wat in het abonnement voor Internet + TV, dan kunnen de voordelen veranderen. Dit is afhankelijk van de actievoorwaarden voor Klantvoordeel die dan gelden. Ik heb al een mobiel abonnement van Ben en wil internet voor thuis van T-Mobile bestellen. Wat moet ik doen om Klantvoordeel te krijgen op beide abonnementen? T-Mobile heeft wettelijk je officiële toestemming nodig om voordeel te geven. Daarom moet elk abonnement los worden aangemeld voor Klantvoordeel. Als je bij het bestellen van het T-Mobile internetabonnement voor thuis aangeeft dat je meerdere abonnementen op je adres hebt, is het T-Mobile internetabonnement automatisch aangemeld. Daarna moet je dus nog wel je mobiele abonnement aanmelden in Ik Ben . Als je bij het bestellen niet hebt aangegeven dat je meerdere abonnementen op je adres hebt, dan kun je beide abonnementen alsnog aanmelden via Ik Ben .
Iedereen Unlimited met Samen Unlimited.
Iedereen Unlimited. Met Samen Unlimited sluit je heel voordelig nog een Unlimited abonnement af. Voor je gezin, familie of vriendengroep. Zo’n Samen Unlimited abonnement is een kopie van je Odido Unlimited abonnement, zonder punten voor Extra’s. Elk Samen Unlimited abonnement kost maar € 20 per abonnement per maand. Of je nu Unlimited Start, Basis, Plus of Premium hebt. Het Samen Unlimited abonnement is maandelijks opzegbaar. En je vindt al je abonnementen overzichtelijk bij elkaar op 1 factuur. Wel zo helder. ✓ Al je abonnementen overzichtelijk op 1 factuur. ✓ Maandelijks opzegbaar en zonder aansluitkosten. ✓ Je krijgt tot € 7,50 Klantvoordeel op je Odido Unlimited abonnement. In Mijn Odido bestel je heel makkelijk een Samen Unlimited abonnement. Natuurlijk met supersnel 5G tot wel 1 Gbit/s. Altijd gratis aansluiten. Je kan tot wel 5 Samen Unlimited abonnementen bestellen. Zo kan Samen Unlimited uitpakken voor jou. Bij een Unlimited Plus abonnement kan je bijvoorbeeld 2 Samen Unlimited abonnementen bestellen. Dan krijg je bijvoorbeeld dit. Unlimited Plus € 37,50 Unlimited Plus € 20,00 (Samen Unlimited) Unlimited Plus € 20,00 (Samen Unlimited) Klantvoordeel Unlimited Plus - € 7,50 Totaalprijs € 70,00 Dat is dus helemaal Unlimited voor maar € 23,33 per persoon! Veel gestelde vragen. Ik heb een Odido Unlimited abonnement. Hoe sluit ik een Samen Unlimited af? Log in op Mijn Odido via de App of website van Odido. Voeg een Samen Unlimited abonnement toe. Doorloop de vervolgstappen om je bestelling af te ronden. Wat is Unlimited data? Met een unlimited data abonnement kun jij onbeperkt internetten, dus zonder limiet. Zo kun jij zonder enige moeite Whatsappen, Netflixen en online gamen waar dan ook. Kan je met Odido Unlimited ook echt onbeperkt internetten? Ja. Bij Unlimited start je iedere dag met een dagtegoed van 20 GB. Geldig in Nederland. Zijn deze GB’s (bijna) op? Dan sturen we je een sms. Daarna activeer je zo vaak je wilt gratis 2 GB-aanvullers. We proberen zo oneerlijk en/of commercieel gebruik te voorkomen. Zo heeft iedereen onbeperkt internet, en wordt het netwerk niet onnodig belast. Wil je Unlimited eerst uitproberen? Ga dan een dag helemaal los met Unlimited Data for a Day NL. Met deze internetbundel ben je 24 uur online in Nederland voor maar € 3,50. Heel veel plezier met Unlimited Samen. Heb je vragen? Laat het ons weten! Neem ook een kijkje op de Tele2 Community: Hallo, wij zijn Odido. | Tele2 Forum. Service | Odido Neem ook een kijkje in onze andere speciale Odido topics: Hallo, wij zijn Odido. | Odido community Nieuw portfolio Odido Internet + TV! | Odido community Extra's van Odido | Odido community
Black Friday 2023
Waanzinnige acties en superscherpe prijzen, dat kun je de komende tijd verwachten tijdens deze Black Friday promoties! Geniet tussen maandag 20 en maandag 27 november 2023 van dé beste Black Friday deals, zoals gratis aansluiten en korting op 10GB, 15GB, Unlimited Plus en Unlimited Premium. Odido Mobiel Gratis aansluiten Krijg nog meer voordeel en sluit gratis aan tijdens de Black Friday deals! Korting op 10GB, 15GB, Unlimited Plus en Unlimited Premium Ga snel naar de webshop, want tijdens de Black Friday Deals hebben hebben we korting op verschillende bundels. Krijg nog meer korting en sluit gratis aan! In de spotlight: deze toestellen wil je hebben! Wil jij gratis aansluiten en flinke korting op 10GB, 15GB, Unlimited Plus en Unlimited Premium, maar twijfel je nog over een toestel? Geen zorgen, hier helpen we je bij. Wij zetten vier kanjers voor jou op een rijtje. Samsung Galaxy S23, 128GB Zwart – Nu met Galaxy Watch6 40mm LTE t.w.v. € 369 cadeau!​ 15GB + 120 bel/sms voor maar € 17,50 Toestel: € 27 Totaal: € 44,50 OPPO Reno10 Pro Grijs – Nu met OPPO Band 2 t.w.v. €79 cadeau!​ 15GB + 120 bel/sms voor maar € 17,50 Toestel: € 26 Totaal: € 43,50 Apple iPhone 15, 128GB Zwart 15GB + 120 bel/sms voor maar € 17,50 Toestel: € 36,50 Totaal: € 54 Google Pixel 8 Pro, 128GB Zwart 15GB + 120 bel/sms voor maar € 17,50 Toestel: € 39 Totaal: € 56,50 Sim Only 15GB + 120 bel/sms voor maar € 17,50 Galaxy Watch6 40mm LTE bij aanschaf van een Samsung Galaxy S23, Fold5 of Flip5 Ontvang bij aanschaf van Galaxy S23 Series, Fold/Flip5 een Galaxy Watch6 40mm LTE twv € 369 cadeau. Actieperiode: 20 november t/m 27 november​ 2023 Claimperiode: t/m 29 januari 2024​ Lees de voorwaarden en claim jouw cadeau op https://www.samsung.com/nl/promo/ OPPO Band 2 bij aankoop van een OPPO Reno10 Pro 5G Ontvang de OPPO Band 2 t.w.v. € 79 bij aankoop van een OPPO Reno10 Pro 5G​. Actieperiode: 20 november t/m 07 januari 2024 Claimperiode: t/m 21 januari 2024 Lees de voorwaarden en claim jouw cadeau op https://promo.oppo-benelux.com Odido Internet + TV Ook bij Odido Internet + TV krijg je de beste deals, zoals; Gratis aansluiten door een monteur t/m 27 november 2023 Glasvezel + TV - de eerste 6 maanden voor € 30 In de spotlight: deze 3 kanjers wil je hebben! Samsung Galaxy Tab 2B Data Only: € 7,50 Tab: € 6 Totaal: € 13,50 Samsung Galaxy Chromebook Go 14’’ 2B Data Only: € 7,50 Chromebook: € 8 Totaal: € 15,50 Motorola Lenovo Tab M10 3rd GEN 2B Data Only: € 7,50 Tab: € 8 Totaal: € 15,50 FAQ Waarom heb ik mijn cadeau nog niet? Wij snappen dat je je cadeau zo snel mogelijk in handen wil hebben. Zowel de registratie om in aanmerking te komen voor jouw cadeau als de uiteindelijke afhandeling hiervan verloopt via de aanbieder. Neem daarom goed de actievoorwaarden door en bekijk de promo website van bijvoorbeeld Samsung of OPPO! Ik heb per ongeluk een nieuw abonnement afgesloten in plaats van een verlenging! Wat moet ik doen? Foutje, kan gebeuren! Wanneer je nog geen e-mail van AMP hebt gekregen om een bezorgafspraak te maken, kun je het beste de bestelling van het nieuwe abonnement annuleren. Check eerst even de voorwaarden van Wet Koop op Afstand of annuleren nog mogelijk is. Na het annuleren kun je inloggen op Mijn Odido om vervolgens jouw abonnement te verlengen. Heb je wel al een mail van AMP gehad? Dan kan je je bestelling via mijnafspraak.nl zelf annuleren. Uiteraard gelden hier dezelfde voorwaarden van Wet Koop op Afstand!. Hoe kan ik gebruik maken van Toestelflexibiliteit? Heb je een Sim Only, maar wil je door deze mooie aanbiedingen toch een telefoon bij je abonnement? Dat kan! Ook al is je huidige abonnement nog binnen de looptijd, met toestelflexibiliteit kun je toch verlengen. Je gaat dan een nieuw contract en een nieuwe contractperiode aan. Regel dit via onze collega's van Telesales op 0800-0092. Ik wil graag een Early Renewal. Hoe regel ik dit? Als je telefoon z’n laatste adem uitgeblazen heeft, wil je natuurlijk zo snel mogelijk weer connected zijn. Met Early Renewal kan dat. Je betaalt eenmalig €71,12 en je kan weer een nieuwe telefoon uitzoeken. Bel onze Sales-afdeling op 0800-0092 (bereikbaar tussen 8:00 en 20:00 uur) en onze salesexperts nemen alle stappen dan met je door. Je bent dan binnen no-time weer bereikbaar! Lees hier meer over Early Renewal! Ik heb een toestel besteld, maar nog geen bevestiging via e-mail ontvangen! Door de drukte kan het langer duren voor je een bevestiging(smail) ontvangt. Binnen 48 uur na het plaatsen van je bestelling ontvang je deze e-mail. Dit is niet de e-mail die je van AMP krijgt om een bezorgafspraak te maken. Het gaat hier dus om de bevestiging van je bestelling. Heb je de bevestiging niet ontvangen na 48 uur? Check dan eerst even jouw spambox. Staat de bevestigingsmail daar niet? Laat dan even een bericht achter in dit topic. Bezorging via AMP Je krijgt een e-mail vanuit AMP zodra de telefoon bij de koerier ligt, dit kan enkele dagen/weken duren. Dit is namelijk afhankelijk van de levertijd van jouw toestel. Zodra jouw toestel bij de koerier ligt krijg je een e-mail, met behulp van deze e-mail kan je een bezorgafspraak maken. Zelf contact opnemen met AMP Logistics zal geen extra informatie opleveren. Zolang de telefoon door ons nog niet naar hen is verzonden, hebben zij ook geen informatie over de bezorgdatum. Bezorging via PostNL Je ontvangt een e-mail met daarin de bezorgdatum. Via de PostNL app kun je eventueel een andere datum kiezen. Let op: plan je afspraak met AMP zodra je de mail hebt ontvangen. Des te sneller heb je het toestel in huis. Heb je nog vragen over deze Black Friday deals? Laat het ons weten in de reacties hieronder! Relevante kennisartikelen
Hallo, wij zijn Odido.
Hallo, Wij zijn Odido, de nieuwe provider van Mobiel, Glasvezel en TV. Nieuw … en toch ook weer niet. Want met meer dan 6 miljoen klanten zijn we behoorlijk ervaren. Toch beginnen we opnieuw. En wie nieuw is, vraagt zich dingen af. Waarom is digitale technologie soms zo ingewikkeld? En hoezo zou niet iedereen mee kunnen doen? We laten je graag zien dat het beter kan, menselijker. Zodat iedereen kan meedoen en daar plezier aan beleeft. Ieder op een eigen manier. Daarom verkennen we persoonlijk de digitale mogelijkheden van morgen voor je bedrijf. Geven we je toegang tot supersnel Glasvezel, in de stad en ver daar buiten. Kunnen opa en oma gewoon in het familie-abonnement. En hebben we niet 1, maar meerdere Unlimited abonnementen. Zodat er altijd een bij je past. We maken het makkelijker en zorgen dat het leuk blijft. Eigenlijk niks bijzonders, vooral bijzonder dat het nu nog niet zo is. We zijn Odido. Hier om te laten zien hoe Mobiel, Glasvezel en TV ook kan. En we beginnen vandaag. Alles wat je over ons wil weten | Odido Het kan ook zo. Odido Veel gestelde vragen Waarom hebben jullie gekozen voor Odido? Het kan ook zo | Odido Odido is de nieuwe provider van Mobiel, Glasvezel en TV in Nederland, voorheen bekend als T-Mobile. Wat is er veranderd? Je hebt bij Odido de keuze uit 4 unlimited abonnement en je kunt onze service 24/7 bereiken. Verder blijf je natuurlijk profiteren van dezelfde voordelen die je gewend bent van T-Mobile. Wat is er anders aan Odido? Iets goed doen voor de maatschappij? Dit doen wij! | Odido Odido biedt het beste van Mobiel, Glasvezel en TV, bereikbaar voor iedereen. Bij Odido profiteer je van dezelfde voordelen als bij T-Mobile. Alleen geeft Odido je ook toegang tot supersnel Glasvezel, in de stad en ver daarbuiten. En kunnen opa en oma gewoon in het familieabonnement. Bovendien heeft Odido niet 1, maar 4 Unlimited abonnementen. En 3 abonnementen met databundels. Zodat er altijd één bij je past. Wat verandert er voor mij als klant? Voor jou | Odido Alles wat te maken heeft met je abonnement, voorwaarden en tarieven blijft hetzelfde. Ook blijven de T-Mobile shops open, dat zijn vanaf nu Odido Shops. Want we zijn nieuw, maar toch ook weer niet. Met miljoenen klanten zijn we al behoorlijk ervaren. Dus al het goede blijft, natuurlijk. En er komen steeds meer nieuwe mogelijkheden bij. Hoe zit het met mijn abonnement en de tarieven? Odido Shop voor al je mobiele en internet en tv abonnementen | Odido We heten dus vanaf nu Odido. Maar je abonnement verandert niet. Je belminuten, sms’jes en databundels blijven hetzelfde. De einddatum van je contract blijft ook gelijk. En wel zo belangrijk: de tarieven ook. Dat vinden we normaal. Fijn om te lezen, toch? Wat is Odido? Wat is Odido? T-Mobile is nu Odido | Odido is de nieuwe provider van Mobiel, Glasvezel en TV in Nederland, voorheen bekend als T-Mobile. Wat is er veranderd? Je hebt bij Odido de keuze uit 4 unlimited abonnementen en je kunt onze service 24/7 bereiken. Verder blijf je natuurlijk profiteren van dezelfde voordelen die je gewend bent van T-Mobile. Wat is Odido? T-Mobile is nu Odido | T-Mobile Neem ook een kijkje op de Tele2 Community: Hallo, wij zijn Odido. | Tele2 Forum. Service | Odido Neem ook een kijkje in onze andere speciale Odido topics: Iedereen Unlimited met Samen Unlimited. | Odido community Nieuw portfolio Odido Internet + TV! | Odido community Extra's van Odido | Odido community
Voordeliger bellen, sms’en én datagebruik op de NoordzeeNews
We hebben mooi nieuws! Vanaf vandaag kun je ook genieten van dekking op de Noordzee. Vanaf vandaag kunnen zowel consumenten als zakelijke klanten veel voordeliger bellen, sms’en en internetten op de Noordzee. We maken dit mogelijk door de samenwerking met roaming partner Tampnet. Zo creëren we een veel toegankelijker alternatief voor de communicatie via satelliet of marifoon op de drukstbezochte vaarroute van Europa. Bevind jij je in de Noordzee roaming zone? Dan profiteer je vanaf vandaag van een betere netwerkervaring. Zodra je in het bereik komt van de roaming zone Noordzee, ontvang je een welkomst sms met daarin een link om gratis de tarieven te kunnen bekijken. Noordzee gebied FAQ Wat zijn de tarieven voor particuliere abonnementen? Tarieven particulier Voor abonnementen Go, Go 21.1 of Go 19.2 gelden deze tarieven: Bellen/gebeld worden: 0,25 euro/minuut Sms versturen: 0,25 euro/bericht Sms ontvangen: gratis Internet: Via een Noordzee Travel & Surf pas Voor abonnementen ouder dan Go 19.2 gelden op de Noordzee de tarieven voor Zone 2. Wat zijn de tarieven voor zakelijke abonnementen? Tarieven zakelijk Voor abonnementen @Work of @Work '18 gelden deze tarieven: Bellen/gebeld worden: 0,19 euro/minuut Sms versturen: 0,05 euro/bericht Sms onvangen is gratis Internet: Via een Noordzee Travel & Surf pas Voor oudere abonnementen gelden de tarieven voor Zone 2. Waarom is dekking op de Noordzee nodig? De Noordzee is een van de drukste wateren van de wereld en is er sprake van een toenemende vraag naar mobiele connectiviteit als gevolg van digitalisering van zakelijke processen op zee. De verwachting is dat dit alleen maar zal toenemen vanwege offshore windmolenparken, booreilanden, scheepvaart- en havenlogistiek, douanecontroles (naar aanleiding van Brexit), pleziervaart en veerdiensten. In het Nederlandse deel van de Noordzee, vanaf 12 zeemijlen uit de kust, zijn er slechts zeer weinig mobiele netwerken beschikbaar. Op open zee staan weinig sites en is alleen satelietverbinding mogelijk, wat erg kostbaar is. Op dit moment is er zeer beperkt mobiele roaming mogelijk (via Tampnet). Wie maken daar gebruik van? Nu we als samenleving steeds meer data verbruiken wordt het belang van een goed werkend en dekkend mobiel netwerk steeds belangrijkers. De Noordzee is een van de drukste wateren van de wereld en de verwachting is dat de vraag alleen maar zal toenemen vanwege offshore windmolenparken, booreilanden, scheepvaart- en havenlogistiek, douanecontroles (naar aanleiding van Brexit), pleziervaart en veerdiensten. Wat is er nu al aanwezig in het Noordzeegebied aan land en op zee? In het Nederlandse deel van de Noordzee, vanaf 12 zeemijlen uit de kust, zijn er slechts zeer weinig mobiele netwerken beschikbaar. Op open zee staan weinig sites en is alleen satellietverbinding mogelijk, wat erg kostbaar is. Is 112 bereikbaar via het 2G-netwerk van Tampnet? Ja. En in de toekomst verwachten we dit ook over VOLTE. Afhankelijk van de grove locatie op het Noordzee-netwerk, wordt men doorverbonden naar de alarmcentrale van het bijhorende land. Precieze locatie-bepaling, zoals in Nederlandse netwerken via Android en iOS, is momenteel niet mogelijk. Noodoproep doen? Geef dan de laatst bekende coördinaten door. T-Mobile adviseert ook altijd om op zee andere (marine) communicatiemiddelen zoals Marifoon te gebruiken, om hulp van voorbijvarende boten in te kunnen schakelen. Heb je nog vragen? Laat het ons weten!
Demi van Odido
Moderator
Glasvezeluitbreiding GlaspoortNews
Goed nieuws! Vanaf vandaag, 4 juli 2023, is T-Mobile Glasvezel voor nog meer huishoudens beschikbaar. Lees snel verder! We breiden ons Glasvezelnetwerk nog verder uit. Vanaf vandaag kan Glasvezel van T-Mobile ook besteld worden via het glasvezelnetwerk van Glaspoort. Daarmee is Glasvezel van T-Mobile voor nog eens 300.000 extra huishoudens en bedrijven beschikbaar. In Glaspoort gebieden is er supersnel internet van T-Mobile tot wel 1 Gbit/s beschikbaar. Klanten die nu nog gebruikmaken van DSL internet van T-Mobile in de Glaspoort glasvezelgebieden kunnen ook overstappen naar Glasvezel van T-Mobile. In My T-Mobile kun je zelf gemakkelijk je abonnement wijzigen. Benieuwd of je Glasvezel van T-Mobile kunt bestellen op het netwerk van Glaspoort en heb je nog geen internetabonnement van T-Mobile? Bekijk je persoonlijke aanbod en beschikbaarheid via de postcodecheck! Heb je ook al een mobiel abonnement bij T-Mobile, Tele2 en/of Ben? Dan kom je ook nog eens in aanmerking voor Klantvoordeel met een mooie korting van € 5 per maand op het internetabonnement van T-Mobile. FAQ Kan ik via de website van Glaspoort T-Mobile Glasvezel bestellen? Glasvezel van T-Mobile via het glasvezelnetwerk van Glaspoort is alleen te bestellen via T-Mobile. Niet via de website van Glaspoort Is een glasvezelaansluiting door Glaspoort kostenloos? Glaspoort sluit de woningen kosteloos aan (dit gaat om graafkosten die eerder al gemaakt zijn). ​ De activatie- en installatiekosten (€ 105) van T-Mobile zijn de kosten om Glasvezel in je huis beschikbaar te maken.​ Installatiekosten; € 37,50 (50% korting op installatie € 75)​ Activatiekosten; € 30 *Tijdeljjk gratis aansluiten t/m 4 september 2023
FAQ Nothing Phone (2)
Nothing introduceert de gloednieuwe Phone (2)! De Nothing Phone (2) komt met geweldige specificaties, features en een compleet redesign. Deze wil je niet missen! Om het nog beter te maken geven wij jou de kans om één van de 75 unieke toestellen in Nederland te bemachtigen. In dit topic lees je alles wat je moet weten over de gloednieuwe Phone (2). Nothing Phone (2) The birth of an icon De Nothing Phone (1) had al een award-winning design. Nu is er de Nothing Phone (2) met een nóg beter ontwerp! De Phone (2) komt namelijk met een gloednieuw Glyph Interface. De lampjes aan de achterkant van het toestel lichten op in unieke patronen, zodat jij precies kunt zien wie jou belt, welke notificatie je ontvangt en meer. Naast dit toffe design komt de Phone (2) met Nothing OS 2.0. Hiermee geniet je o.a. van een unieke user interface en het Nothing widget systeem. De Nothing Phone (2) is vanaf vrijdag 21 juli 2023 te bestellen in onze webshop en dit toestel is direct leverbaar! 75 unieke toestellen + winactie Op vrijdag 21 juli 2023 verkopen wij 75 unieke Nothing Phone (2) modellen in onze T-Shop in Rotterdam (Lijnbaan). Ben jij een van de 75 klanten die de Phone (2) in deze T-Shop als eerste koopt? Dan verlaat jij de winkel direct met een uniek genummerd toestel. Let op: deze unieke toestellen zijn alleen deze eerste dag beschikbaar! Dat is nog niet alles. Onder de eerste kopers verloten we ook nog eens 5x de bijhorende Ear (2)! Noteer het in je agenda, want dit event wil je niet missen! Dit mag je van jouw Nothing Phone (2) verwachten Glyph Interface – verfijnd ontwerp met timer en notificatiesysteem Nothing OS 2.0 – uniek design met Nothing widget systeem Camera achter - 50MP Camera voor – 32MP Snapdragon® 8+ Gen 1 – 12GB RAM + 256/512 GB ROM Nothing Phone (2) - Wit - Nothing OS 2.0 Specificaties | Nothing Phone (2) Display – 6.7’’ flexible OLED display (LTPO) Camera achter – Dubbele 50MP camera Camera voor – 32MP camera Processor – Snapdragon® 8+ Gen 1 Batterij – 4700 mAh Intern- en werkgeheugen – 12 GB RAM + 256/512 GB ROM OS – Nothing OS 2.0 USB – USB-C SIM – Dual Sim Face-ID In-display vingerafdrukscanner Benieuwd naar alle specificaties? Bekijk ze allemaal op deze pagina! Kleuren en modellen De Nothing Phone (2) is beschikbaar in 2 varianten en in 2 kleuren: 12GB RAM, 256GB 12GB RAM, 512GB Kleuren Dark Grey (Donkergrijs) White (Wit) Nothing Phone (2) - Wit FAQ Hoe kan ik mijn Nothing Phone (2) bestellen? Vanaf vrijdag 21 juli 2023 kun je jouw Nothing Phone (2) heel eenvoudig en snel bestellen! ► Verlenging: Ga snel naar My T-Mobile (via laptop of computer), zodat je direct kunt verlengen! ► Nieuw abonnement: Je kunt gelijk naar onze webshop om jouw nieuwe Phone (2) te bestellen! Bestelling en levering Bezorging via AMP: Zodra het toestel op voorraad is ontvang je automatisch een e-mail om een bezorgafspraak te maken. Via www.mijnorderstatus.nl kun je vervolgens zelf een bezorgdag kiezen. We informeren je hierover zowel vóór als ná je bestelling. Bezorging via PostNL: Je ontvangt een e-mail met daarin de bezorgdatum. Via de PostNL app kun je eventueel een andere datum kiezen. .Wil je het toestel liever in de T-Shop ophalen? Dan ontvang je een SMS wanneer het toestel opgehaald kan worden. Als je nog geen SMS hebt ontvangen, dan is jouw telefoon nog niet klaar om opgehaald te worden. Het heeft dan ook geen zin om de winkel binnen te lopen, voor je de SMS hebt ontvangen. Ik heb een Phone (2) besteld, maar nog geen bevestiging via e-mail ontvangen! Door de drukte kan het langer duren voor je een bevestiging(smail) ontvangt. Binnen 48 uur na het plaatsen van je bestelling ontvang je deze e-mail. Dit is niet de e-mail die je van onze bezorgpartner AMP krijgt om een bezorgafspraak te maken. Het gaat hier dus om de bevestiging van je bestelling. Heb je de bevestiging niet ontvangen na 48 uur? Check dan eerst even jouw spambox. Staat de bevestigingsmail daar niet? Laat dan even een bericht achter in dit topic. Je krijgt een e-mail vanuit AMP zodra de telefoon bij de koerier ligt, dit kan enkele dagen/weken duren. Dit is namelijk afhankelijk van de levertijd van jouw toestel. Zodra jouw toestel bij de koerier ligt krijg je een e-mail. Met behulp van deze e-mail kan je een bezorgafspraak maken. Zelf contact opnemen met AMP Logistics zal geen extra informatie opleveren. Zolang de telefoon door ons nog niet naar hen is verzonden, hebben zij ook geen informatie over de bezorgdatum. Als ik de betaling voor mijn bestelling probeer te voldoen, dan krijg ik de melding ‘Ongeldig betalingsverzoek’. Wat nu? Betalen van je bestelling en de thuiskopieheffing kan via iDeal, creditcard of betalen bij ontvangst. Moet je betalen, maar maak je geen keuze voor de betaalwijze? Dan zetten we deze na 2 uur automatisch op 'betalen bij ontvangst'. Je kunt het bedrag dan pinnen bij de koerier. Als je na 2 uur een keuze wilt maken voor de betaalwijze, krijg je de melding 'Ongeldig betalingsverzoek'. Je kunt dan betalen aan de deur als jouw toestel wordt geleverd. Ik heb een bestelling geplaatst, maar ik wil deze annuleren. Wanneer je een bestelling hebt geplaatst en je het toestel tóch niet wilt, omdat je bijvoorbeeld een ander model of kleur toestel wilt hebben, dan kun je de pre-sale order annuleren. Ook geldt natuurlijk de Wet Koop op Afstand. Houd er wel rekening mee dat je, als je een nieuwe bestelling plaatst, weer achteraan in de rij komt en de kans groot is dat je langer moet wachten op je toestel. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling. Ik heb per ongeluk een verkeerde kleur/type/geheugenvariant besteld, kan ik deze wijzigen? Nee, een gemaakte order kan niet gewijzigd worden. Het is dus na het bestellen niet meer mogelijk om een ander model, kleur of geheugen te kiezen. De order moet dan in het geheel geannuleerd en opnieuw geplaatst worden. Je komt dan ook weer achteraan in de rij te staan. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling Heb je vragen over de Nothing Phone (2)? Stel ze hieronder of start gerust een nieuw topic. De Community staat voor je klaar!
Mijn abonnementskosten zijn verhoogd: inflatiecorrectie 2023News
Ieder jaar stijgen de prijzen in Nederland. Dit heet prijsinflatie. Deze prijsinflatie heeft ook effect op onze kosten. Daarom verhogen wij elk jaar de vaste maandkosten van de meeste abonnementen. Hiervoor gebruiken wij het inflatiepercentage dat is vastgesteld door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS). Het verhogen van de kosten als gevolg van de prijsinflatie noemen wij inflatiecorrectie. In januari 2023 verhogen wij de vaste kosten van een abonnement met 8,6%. Dit zie je terug vanaf de eerste factuur die je in 2023 krijgt. FAQ Waarom een inflatiecorrectie? Ieder jaar stijgen de prijzen in Nederland. Met deze prijsinflatie stijgen ook onze kosten. Daarom passen wij een inflatiecorrectie toe op onze abonnementstarieven. Hoe hoog is de inflatiecorrectie? De inflatiecorrectie voor dit jaar (2023) is vastgesteld op 8,6%. Wij volgen - zoals voorgaande jaren - de door het Centraal Bureau voor de Statistiek berekende inflatie (consumentenprijsindex) over de maand juni. Je maandelijkse abonnementstarief gaat met dit percentage omhoog. Hoe is het inflatiepercentage bepaald? Het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) berekent elke maand de hoogte van de inflatie op consumentenproducten en -diensten. Ze meten de procentuele verandering van de Consumenten Prijs Index (CPI) ten opzichte van dezelfde periode het jaar daarvoor. Onze aanpassing baseren wij, net zoals alle voorgaande jaren, op het Consumenten-prijsindexcijfer van het CBS van de maand juni van het voorafgaande jaar. Dit inflatiepercentage was 8,6% in juni 2022. Hoe ben/word ik geïnformeerd over de inflatiecorrectie? Deze inflatiecorrectie is in lijn met onze beloften en de contractuele afspraken met onze klanten. We informeren Thuis klanten via de nieuwsbrief van december en daarnaast zien alle klanten de inflatiecorrectie toegepast op de rekening in januari, met een verwijzing naar meer informatie op de website. Daarnaast kun je natuurlijk al jouw vragen hier op onze Community stellen. Wanneer gaat de correctie in? Wij corrigeren het abonnementstarief elk jaar op 1 januari. Contracten die op of na 1 oktober 2022 zijn afgesloten of verlengd, zullen pas volgend jaar gecorrigeerd worden met het dan geldende inflatiepercentage. Abonnement Mag ik mijn contract hierdoor opzeggen? Het is niet mogelijk om je abonnement vanwege deze inflatiecorrectie - voor het einde van de contracttermijn - op te zeggen. De inflatiecorrectie is onderdeel van je contract en staat vermeld in de Algemene voorwaarden van T-Mobile. Je bent dus hieraan gebonden. Hoe kan het dat ik geen verhoging zie op mijn factuur? Als je een abonnement hebt afgesloten of verlengd op of na 1 oktober 2022, dan geldt deze inflatiecorrectie niet voor jouw abonnement. Geldt inflatiecorrectie voor alle abonnementen? Voor mobiele abonnementen geldt: heb je je abonnement na 5 december 2010 nieuw aangesloten of verlengd? Dan wordt deze in prijs verhoogd. Maar is je huidige abonnement op of na 1 oktober 2022 ingegaan? Dan is er zo weinig tijd verstreken dat de prijzen niet verhoogd worden. Voor T-Mobile Thuis klanten geldt: is je huidige abonnement op of na 1 oktober 2022 ingegaan? Dan is er zo weinig tijd verstreken dat de prijzen niet verhoogd worden. Voor zakelijke abonnementen geldt dat de inflatiecorrectie niet van toepassing is op het Corporate Rateplan en het T-Mobile Zakelijk Internet prijsplan. Ik heb een mobiel abonnement, hoe wordt de prijsverhoging berekend? We berekenen inflatiecorrectie over: het maandbedrag (de vaste afgesproken kosten) van je mobiele abonnement inclusief de kortingen op het maandbedrag. We berekenen geen inflatiecorrectie over: aanvullende mobiele diensten zoals Deezer en Videoland, de maandelijkse betaling voor je toestel, kosten buiten de mobiele bundel zoals bellen naar servicenummers, eenmalige tarieven zoals aansluitkosten of het bestellen van een nieuwe simkaart, kortingen die je krijgt over aanvullende diensten via T-Mobile Samen of T-Mobile Klantvoordeel. Ik heb T-Mobile voor thuis, hoe wordt de prijsverhoging berekend? We berekenen inflatiecorrectie over: het maandbedrag van je internet abonnement inclusief permanente kortingen* op het maandbedrag en inclusief Klantvoordeel Meer snelheid. Het maandbedrag van je televisie abonnement inclusief eventueel Mobiel+Thuis voordeel. Het maandbedrag van je Vast Bellen abonnement. *(internet 80, Postcodekorting, Glasvezel internet 750). We berekenen geen inflatiecorrectie over: extra TV pakketten zoals Thema pakketten, ESPN en Film1, beltarieven voor vast bellen, tijdelijke kortingen zoals actiekortingen van T-Mobile voor thuis, eenmalige tarieven zoals activatiekosten. Welke Zakelijke abonnementen zijn uitgesloten van inflatiecorrectie? Het Zakelijk Internet prijsplan en het Corporate Rateplan zijn beide uitgesloten van de inflatiecorrectie in 2023. Mocht je hier nog andere vragen over hebben laat het dan gerust weten in de comments onder dit bericht!
GOGOGO DEALS: de beste deals voor superscherpe prijzen!
Wil jij jouw mobiele abonnement verlengen of ben je geïnteresseerd in een nieuw T-Mobile Thuis contract? Wacht dan niet langer, want we hebben weer superscherpe deals voor je klaarliggen! Geniet van 5G met de superscherp geprijsde OPPO Find X5 en betaal geen aansluitkosten t.w.v € 25 ! Ga je liever voor de Samsung Galaxy Z Flip4? Dan krijg je gratis een Galaxy Watch5 LTE t.w.v. € 349 cadeau! Wie wil dat nou niet? Wij starten vandaag op 22 augustus weer met de GOGOGO DEALS. De nieuwste smartphones voor superscherpe prijzen én tijdelijk geen aansluitkosten bij een nieuw abonnement! Ook als ondernemer kun je bij ons terecht en bespaar je met deze deals op jouw abonnement. Daarmee maken wij het héél aantrekkelijk om over te stappen naar het meest bekroonde mobiele netwerk van Nederland. Daar houdt het voordeel niet mee op. Sluit je een nieuw mobiel abonnement af en had je al een Thuis abonnement op hetzelfde adres afgesloten? Dan kan je in aanmerking komen voor extra veel kortingen en voordelen met ons Klantvoordeel. Op onze Klantvoordeel pagina lees je hier meer over. Toestelflexibiliteit Heb je momenteel nog een lopend GO Sim Only contract? Dan biedt Toestelflexibiliteit dé oplossing om toch nog een prachtig toestel te nemen. Met Toestelflexibiliteit zet je jouw abonnement heel eenvoudig om naar een abonnement mét smartphone. Handig toch? Heb je een smartphone die zijn laatste adem al heeft uitgeblazen? Dan is een Early Renewal misschien een optie voor jou. Zo kun je toch gebruik maken van deze fantastische GOGOGO DEALS en ben je binnenkort aan het genieten van een gloednieuwe smartphone! Kies jij voor de nieuwste iPhone 13, de Samsung Galaxy S22 serie, de OPPO Find X5, de Xiaomi 12 of een ander prachtig toestel? Kijk dan welke deals we voor jou klaar hebben liggen! GOGOGO daarvoor snel naar onze webshop . Stap over op Thuis van T-Mobile Stap jij tijdens de GOGOGO DEALS over op Thuis van T-Mobile ? Dan profiteer jij van een mooie aanbieding! Voor alle Thuis aansluitingen geldt namelijk dat je nu gratis kan aansluiten. Voor nieuwe DSL klanten betekent dit nu geen activatiekosten (t.w.v. €30). Voor alle nieuwe glasvezel klanten betekent dit gratis aansluiten en gratis monteur (t.w.v. €75). Dat zijn superscherpe deals toch? En we maken het nog mooier! Want we bieden nu Internet en TV de eerste 6 maanden voor maar € 30 euro per maand aan. Dit geldt zowel voor Internet + TV als Internet Only. Bij eigen glasvezelgebied geldt nog altijd; Gratis aansluiten en gratis monteur (t.w.v. €105) en de eerste 8 maanden voor maar €30 per maand. En daarbij krijg je een prachtig cadeau namelijk nu 1 jaar gratis wifi plus. Check alle voorwaarden op t-mobile.nl/thuis Dus waar wacht je nog op? Bestel jouw mobiele abonnement en jouw Thuis aansluiting vandaag nog! FAQ Welke promotie acties zijn er? Samsung Galaxy Z Flip4 | Samsung Galaxy Z Fold4 Bij aankoop van de Samsung Galaxy Z Flip4 (of Z Fold4) krijg je gratis een Galaxy Watch5 LTE t.w.v. €349 cadeau.​ Deze actie loopt van 10 augustus tot en met 2 oktober 2022​. Je kan het cadeau claimen via deze pagina tot en met 31 oktober 2022​. Actie geldt alleen voor directe aankoop bij T-Mobile. ​ Waarom heb ik mijn cadeau nog niet? Heb jij een van de bovenstaande toestellen gekocht en kan je niet wachten om je cadeau te ontvangen? Registreer je dan voor de actie via de promo website van het toestel. Zowel de registratie om in aanmerking te komen voor jouw cadeau als het ontvangen hiervan verloopt via Oppo of Samsung. Neem daarom goed de actievoorwaarden door. Ik heb per ongeluk een nieuw abonnement afgesloten in plaats van een verlenging! Wat moet ik doen? Wanneer je nog geen e-mail van AMP hebt gekregen om een bezorgafspraak te maken, kun je het beste de bestelling van het nieuwe abonnement annuleren. Check eerst even de voorwaarden van Wet Koop op Afstand of annuleren nog mogelijk is. Na het annuleren kun je inloggen op My T-Mobile om vervolgens jouw abonnement te verlengen. Ik heb een bestelling geplaatst, maar wil deze annuleren. Kan dat? Wanneer je een bestelling hebt geplaatst en je het toestel tóch niet wilt, omdat je bijvoorbeeld een ander model of kleur toestel wilt hebben, dan kun je de bestelling annuleren. Ook geldt natuurlijk de Wet Koop op Afstand. Houd er wel rekening mee dat je, als je een nieuwe bestelling plaatst, weer achteraan in de rij komt en de kans groot is dat je langer moet wachten op je toestel. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling.
[Update 18-04-2023] FluBot SMS Malware
[Update 18-04-2023] We ontvangen weer meldingen dat er een nieuwe reeks van deze SMS’jes wordt verzonden over het hebben ontvangen van een voicemailbericht of gemiste oproep. Dit geldt voor een kleine groep T-Mobile, Tele2 en Ben klanten. Houd er dus rekening mee wanneer je een SMS ontvangt dat je goed controleert of deze van T-Mobile afkomstig is en klik nooit op de link in de SMS! Voorbeeld: Het is weer raak omtrent deze SMS’jes. Er worden berichten verstuurd dat je een voicemailbericht of gemiste oproep hebt. Klik niet op de link in de SMS! Hieronder zie je een voorbeeld van een dergelijke SMS: Update 16-07-2021 Er is een nieuwe variant gespot. Hierbij ontvang je een sms-bericht dat er een voicemail achter is gelaten. Zie je een link in deze sms? Klik hier dan niet op. In dit artikel op de website van de politie vind je meer informatie. Update: 21-05-2021 Als organisatie zetten wij ons blijvend in om onze klanten te beschermen tegen criminelen. Om je veiligheid te garanderen, blokkeren we bij verdachte situaties je simkaart zodat criminelen geen ongestoorde toegang meer hebben tot het mobiele netwerk. Om de malware van je telefoon te verwijderen en de blokkade van je simkaart ongedaan te maken, dien je je telefoon terug te zetten naar fabrieksinstellingen. Om belangrijke gegevens te behouden raden we je aan om een back-up te maken van de bestanden op je telefoon. Let op! Als je ná de infectie een back-up maakt en terugzet, loop je het risico dat je de malware simpelweg weer terugzet op jouw telefoon. Gebruik dus een back-up van vóór de infectie. Via de 'My-T-Mobile'-app kan je vervolgens de blokkade van je Simkaart ongedaan maken. Dit kan je doen door te navigeren naar ‘Meer’ en vervolgens te klikken op ‘Simkaart’. Heb je geen toegang tot je My T-Mobile (app) of kom je er niet uit? Neem dan vooral contact op met onze klantenservice. Dit kan hier via de community of via Facebook, Twitter of chat. Je kan ook telefonisch contact opnemen of een T-Shop bezoeken. We begrijpen dat het wellicht niet ideaal is (om je toestel te moeten terugzetten naar fabrieksinstellingen), echter prevaleert in dezen de veiligheid van onze klanten boven de gevraagde inspanning. Als er aanvullende vragen zijn, laat het ook dan gerust weten. We krijgen meerdere meldingen binnen van klanten die onderstaande SMS ontvangen. Deze SMS is gerelateerd aan de FluBot SMS Malware campagne. Wanneer je op de link klikt en een Android telefoon hebt, is de kans heel groot dat deze geïnfecteerd raakt met malware. De enige optie om deze te verwijderen is door de telefoon terug te zetten naar de fabrieksinstellingen. TIP: NEGEER DIE LINK Op het T-Mobile netwerk hebben we maatregelen genomen waardoor je geen verbinding kunt maken, maar dit geldt niet wanneer je bijvoorbeeld op de Wifi van T-Mobile Thuis zit. TIP: NEGEER DIE LINK Onze verwachting is dat deze campagne nu ook in Nederland gaat plaatsvinden (we krijgen al meldingen) en daarom willen wij jullie graag waarschuwen en aangeven dat het hier om malware gaat. TIP: NEGEER DIE LINK Lees ook alsjeblieft deze pagina zorgvuldig door en behoed jezelf voor deze malware actie: https://www.security.nl/posting/693126/Android-bankmalware+besmet+60_000+telefoons+via+malafide+sms%27jes. LEES BOVENSTAANDE INFORMATIE ZEER GRONDIG Heb je vragen? Stel ze gerust, we willen graag dat iedereen zo goed en veilig mogelijk ingelicht wordt. De SMS: TIP: Op de website van Samsung staat een zeer informatieve pagina die ondersteuning biedt met betrekking tot software- en security-updates. Neem de pagina heel grondig door alsjeblieft: https://www.samsung.com/nl/support/mobile-devices/software-ondersteuning-samsung/
[Nieuws] T-Mobile geeft gas met supersnel glas
T-Mobile schudt de telecommarkt opnieuw op, door minstens 1 miljoen adressen snel glasvezel aan te bieden voor een redelijke en lage prijs. T-Mobile gaat in samenwerking met het nieuwe glasvezelnetwerk van Open Dutch Fiber snel internet beschikbaar maken in overwegend stedelijke gebieden. In vijf jaar tijd krijgen 1 miljoen adressen toegang tot supersnel glasvezel tegen een zeer aantrekkelijk tarief. Op deze manier levert T-Mobile een substantiële bijdrage aan de verdere digitalisering van Nederland. Binnenkort start Open Dutch Fiber met de aanleg van het eerste deel van het glasvezelnetwerk, waarvan T-Mobile de eerste huurder wordt. Het wordt een open netwerk waarop ook andere partijen de mogelijkheid krijgen om diensten aan te bieden. Met het project is een investering gemoeid van tenminste 700 miljoen euro. T-Mobile, Open Dutch Fiber en haar investeerders zien mogelijkheden om deze ambitie binnen enkele jaren nog verder uit te breiden. Open Dutch Fiber is 100% eigendom en een gezamenlijke investering van KKR Infrastructure en Deutsche Telekom Capital Partners. In de afgelopen anderhalf jaar kondigde T-Mobile samen met Primevest al glasvezel aan voor 130.000 huishoudens in Den Haag, Eindhoven en Rotterdam, waarvan ruim de helft inmiddels al beschikbaar is. T-Mobile en Open Dutch Fiber hebben nu een overeenkomst getekend die resulteert in een vertienvoudiging van deze eerste uitrol, waardoor flink gas wordt gegeven op het verglazen van Nederland. Via een open-access model stelt Open Dutch Fiber het glasvezelnetwerk, waar T-Mobile eerste huurder van is, open voor alle providers tegen uiterst scherpe voorwaarden. T-Mobile roept andere aanbieders van glasvezel ook te kiezen voor dit open netwerk model en redelijke tarieven te rekenen in het voordeel van bedrijven en consumenten. Søren Abildgaard, CEO van T-Mobile Nederland: “We komen de belofte die we aan de Nederlandse consument deden bij de fusie met Tele2 na: iedereen in Nederland heeft recht op razendsnel internet. We waren al begonnen maar versnellen nu, door als eerste huurder op het glasvezelnetwerk van Open Dutch Fiber, toegang te bieden aan nog eens minstens 1 miljoen adressen. Wat mij betreft zou Open Dutch Fiber het daar niet bij moeten laten. Als er geschikte projecten voorbij komen, kan dit aantal zeker veel hoger uitkomen. Zo kunnen we de digitale achterstand die we in Nederland hebben ten opzichte van andere Europese landen inlopen. Wij kiezen voor het open-access model, omdat dit de klant keuzevrijheid biedt en de meest redelijke prijs oplevert. Naast deze elementen is er nog een zeer belangrijk aspect. Wij hebben duurzaamheid hoog in het vaandel. Daarom zijn we dan ook overeengekomen dat we ook met dit nieuwe glasvezelnetwerk bijdragen aan een klimaatvriendelijke samenleving door het stroomverbruik tot een minimum te beperken en gebruik te maken van hernieuwbare energiebronnen." Uniek in Nederland: supersnel internet tegen een lage prijs Daar waar dit beschikbaar is, geeft T-Mobile aan inwoners van Nederland toegang tot ongekend snel internet met een snelheden van minimaal 1 tot 10 Gigabit per seconde (Gbps) In combinatie met een Unlimited mobiel abonnement van T-Mobile betalen klanten slechts 25 euro per maand voor supersnel internet thuis. T-Mobile is de eerste aanbieder in Nederland die deze snelheden tegen een zeer lage prijs kan aanbieden en daagt hiermee de gevestigde orde, die standaard hoge tarieven rekent, uit. Tisha van Lammeren, commercieel directeur consumentenmarkt T-Mobile: “Het is onvoorstelbaar dat Nederland de beste mobiele netwerken van de wereld heeft, maar nog de wereld te winnen heeft aan glasvezel. Er wordt nu eindelijk op grote schaal uitgerold en wij jagen het tempo graag aan. Glasvezel biedt in de toekomst ongekende mogelijkheden voor consumenten. Wij gaan voor razendsnel vast internet voor een scherpe prijs. Alleen zo wordt Nederland weer de overall digitale koploper.” T-Mobile vertrouwt op ervaring in bijzondere constructie Voor de aanleg van dit nieuwe glasvezelnetwerk wordt dezelfde constructie gebruikt als bij de realisatie van eerdere succesvolle projecten waarin T-Mobile samenwerkte. Open Dutch Fiber is de eigenaar van het netwerk en T-Mobile is de eerste huurder en gebruiker. KKR Infrastructure en Deutsche Telekom Capital Partners zijn de financiers en aandeelhouders van Open Dutch Fiber. Beide zijn grote partijen in deze branche met veel financiële slagkracht en ervaring op het gebied van glasvezelaanleg in Europa. Open Dutch Fiber zal worden geleid door Jordi Nieuwenhuis en Uwe Nickl. Jordi en Uwe hebben een bewezen staat van dienst als het gaat om het leveren van snelle, kwalitatief hoogwaardige en kosteneffectieve programma's voor de uitrol van glasvezelnetwerken. Meest recentelijk waren zij co-CEO's van Deutsche Glasfaser in Duitsland, waar zij de uitrol van glasvezel naar meer dan 1 miljoen huishoudens en 6000 bedrijven realiseerden. Voorafgaand aan zijn rol bij Deutsche Glasfaser was Jordi medeoprichter van Reggefiber in Nederland. Zij zullen bij Open Dutch Fiber worden vergezeld door Michael Griffioen als CEO, die verantwoordelijk zal zijn voor de dagelijkse activiteiten van Open Dutch Fiber. Jordi Nieuwenhuis, mede-oprichter van Open Dutch Fiber, zegt: "Hoogwaardige en betrouwbare glasvezelverbindingen zijn essentieel voor Nederland. Die behoefte is alleen maar vergroot en versneld doordat ons leven compleet is veranderd door Corona. Wij bouwen aan een glasvezelnetwerk met open toegang voor alle telecomoperators, om te zorgen voor een efficiënte en snelle inzet van kapitaal en om kapitaalvernietiging door overbouw te voorkomen. We kijken ernaar uit om een belangrijke bijdrage te leveren aan de digitalisering van Nederland ten gunste van consumenten en bedrijven." Alleen op plekken waar nog geen glasvezel ligt Open Dutch Fiber legt alleen glasvezel aan op plekken waar nu nog geen glasvezel ligt. Søren Abildgaard is daar blij mee: “Het nut van het aanleggen van een glasvezelnetwerk waar andere partijen dat al hebben gedaan of nog aan het doen zijn, ontgaat mij. Ik onderschrijf de conclusie van de Autoriteit Consument & Markt (ACM), dat dit alleen maar leidt tot vertraging van de digitalisering van Nederland en verspilling van geld van investeerders en telecomproviders. Ik vind dat telecomproviders geld moeten verdienen met het leveren van goede verbindingen en niet door hoge tarieven te hanteren voor toegang tot de digitale snelweg. Het is de gezamenlijke plicht van alle providers om supersnel internet tegen een scherpe prijs aan te bieden.“ FAQ Waar of wanneer gaan jullie beginnen met graven? De bouwcapaciteit bij Open Dutch Fiber is vastgelegd, dus ze zullen en kunnen binnenkort gaan graven en dan laten we natuurlijk weten waar dit gaat gebeuren. Blijven jullie de snelheid van 1 Gigabit aanbieden voor €25,-? Daar is op dit moment nog niets over te zeggen, maar ons doel blijft om meer mensen internet op hoge snelheid aan te bieden en, zoals je in ons bericht kunt lezen, blijven we dit doen met mooie aanbiedingen en prijzen. Er is een glasvezelstrijd gaande in Den Haag Segbroek. Verwachten jullie dat dit nu klaar is? Dit verwachten we wel, want dit is niet het beste voor onze klanten. We hebben als doel om particuliere en zakelijke klanten toegang te bieden tot glasvezel van hoge kwaliteit, met hoge snelheden en goede voorwaarden. Jullie geven aan je te focussen op stedelijke gebieden, kunnen jullie dit iets specifieker maken? We zullen snel onze mededelingen doen, dus houd je lokale media goed in de gaten! Mochten er nog andere vragen zijn dan horen we het graag in dit topic!
GOGOGO DEALS 2023: de beste deals voor superscherpe prijzen!
Is het tijd om je mobiele abonnement te verlengen of ben je geïnteresseerd in een nieuw T-Mobile Thuis contract? Wacht dan niet langer, want we hebben weer de beste deals voor superscherpe prijzen voor je klaarliggen! Geniet van 5G met de superscherp geprijsde toestellen en betaal geen aansluitkosten t.w.v € 25! ​Ga jij voor de Google Pixel 7 Pro? Ontvang dan bij aankoop een Chromecast 4K met Google TV t.w.v. €69,99- cadeau! Ben jij eerder een Samsung Galaxy S23 Ultra fan? Dan krijg je bij aankoop een gratis Galaxy Watch5 LTE 40 mm zwart t.w.v. €269 cadeau​! Wij starten vandaag op 20 februari weer met de GOGOGO DEALS. De nieuwste smartphones voor superscherpe prijzen én tijdelijk gratis aansluiten t.w.v. € 25 bij een nieuw abonnement! Ook bieden wij de beste Glasvezel + TV deal ooit! A ls ondernemer kun je bij ons terecht en bespaar je met deze deals op jouw abonnement. Daarmee maken wij het héél aantrekkelijk om over te stappen naar het meest bekroonde mobiele netwerk van Nederland. Daar houdt het voordeel niet mee op. Sluit je een nieuw mobiel abonnement af en had je al een Thuis abonnement op hetzelfde adres afgesloten? Dan kan je in aanmerking komen voor extra veel kortingen en voordelen met ons Klantvoordeel. Op onze Klantvoordeel pagina lees je hier meer over. Toestelflexibiliteit Heb je momenteel nog een lopend GO Sim Only contract? Dan biedt Toestelflexibiliteit dé oplossing om toch nog een prachtig toestel te nemen. Met Toestelflexibiliteit zet je jouw abonnement heel eenvoudig om naar een abonnement mét smartphone. Handig toch? Heb je een smartphone die zijn laatste adem al heeft uitgeblazen? Dan is een Early Renewal misschien een optie voor jou. Zo kun je toch gebruik maken van deze fantastische GOGOGO DEALS en ben je binnenkort aan het genieten van een gloednieuwe smartphone! Kies jij voor de nieuwste iPhone 14, Samsung Galaxy S23 Ultra 512 GB, OPPO Reno8 Pro of Google Pixel 7 Pro ? Kijk dan welke deals we voor jou klaar hebben liggen! GOGOGO daarvoor snel naar onze webshop . Gratis aansluiten + keuze uit twee superdeals! Stap jij tijdens de GOGOGO DEALS over op Thuis van T-Mobile ? Dan profiteer jij van een mooie aanbieding! Voor alle Thuis aansluitingen geldt namelijk dat je nu gratis kan aansluiten. Voor nieuwe DSL klanten betekent dit nu geen activatiekosten (t.w.v. €30). Voor alle nieuwe glasvezel klanten betekent dit gratis aansluiten en gratis monteur (t.w.v. €105). Dat zijn superscherpe deals en daarnaast hebben we nog twee geweldige promotie acties. Speciaal voor jou een superdeal! We maken het nog mooier! Naast gratis aansluiten, kun je tijdelijk kiezen uit twee superdeals bij het aansluiten van een nieuw abonnement voor thuis. We bieden nu Internet en TV de eerste 8 maanden voor maar € 30 euro per maand aan. Dit geldt zowel voor Internet + TV als Internet Only. Kies je TV bij je abonnement dan krijg je de eerste 8 maanden TV cadeau. Voor alle TV abonnementen hebben we speciaal voor sportfans de eerste 12 maanden gratis Viaplay + ESPN compleet. Check alle voorwaarden op t-mobile.nl/thuis Dus waar wacht je nog op? Bestel jouw Thuis aansluiting vandaag nog! FAQ Welke promotie acties zijn er? Samsung Galaxy S23 Ultra Krijg bij aankoop van een Samsung Galaxy S23 Ultra een Galaxy Watch5 LTE 40 mm zwart t.w.v. €269 cadeau​. Deze actie loopt van 1 februari t/m 2 april. Je kan je registreren voor deze actie tot en met 2 mei via deze link . Google Pixel 7 Pro Krijg bij aankoop van een Google Pixel 7 Pro​ een Chromecast 4K met Google TV t.w.v. €69,99- cadeau. Deze actie loopt van 1 februari t/m 2 april. Je kan je registreren voor deze actie tot en met 2 mei via deze link. Waarom heb ik mijn cadeau nog niet? Heb jij een van de bovenstaande toestellen gekocht en kan je niet wachten om je cadeau te ontvangen? Registreer je dan voor de actie via de promo website van het toestel. Zowel de registratie om in aanmerking te komen voor jouw cadeau als het ontvangen hiervan verloopt via Samsung en Google. Neem daarom goed de actievoorwaarden door. Ik heb per ongeluk een nieuw abonnement afgesloten in plaats van een verlenging! Wat moet ik doen? Wanneer je nog geen e-mail van AMP hebt gekregen om een bezorgafspraak te maken, kun je het beste de bestelling van het nieuwe abonnement annuleren. Check eerst even de voorwaarden van Wet Koop op Afstand of annuleren nog mogelijk is. Na het annuleren kun je inloggen op My T-Mobile om vervolgens jouw abonnement te verlengen. Ik heb een bestelling geplaatst, maar wil deze annuleren. Kan dat? Wanneer je een bestelling hebt geplaatst en je het toestel tóch niet wilt, omdat je bijvoorbeeld een ander model of kleur toestel wilt hebben, dan kun je de bestelling annuleren. Ook geldt natuurlijk de Wet Koop op Afstand. Houd er wel rekening mee dat je, als je een nieuwe bestelling plaatst, weer achteraan in de rij komt en de kans groot is dat je langer moet wachten op je toestel. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling.
Demi van Odido
Moderator
Black Friday Deals - GRATIS Google Nest Cam Wired t.w.v. € 99,99
Van 21 november tot en met 28 november zijn er weer de Black Friday deals bij T-Mobile. Dit betekent 8 dagen lang superscherpe prijzen op Mobiel en Glasvezel + TV én gratis aansluiten. Ook krijg je tijdens deze Black Friday Deals de Google Nest Cam Wired t.w.v. € 99,99 cadeau bij jouw thuis bestelling of wanneer je bij een mobiel abonnement één van onze geselecteerde toestellen bestelt! Mobiel Bij een nieuw mobiel abonnement icm één van onze geselecteerde toestellen (Apple iPhone 13 series, Samsung Galaxy S22 series, OPPO Find X5 series en Google Pixel 6 en 7 series) ontvang je een Google Nest Cam. We hebben ook een mooie korting op onze 3GB, 10GB en 20GB bundels. De korting op de bundels geldt voor alle toestellen. Glasvezel + TV Bij een nieuw T-Mobile voor thuis abonnement, krijg je naast de Google Nest Cam de eerste 6 maanden Glasvezel + TV voor € 30/mnd én gratis aansluiten (ook voor Internet Only). Google Nest Cam Wired Klanten ontvangen bij aanschaf van Mobiel op geselecteerde toestellen (Apple iPhone 13 series, Samsung Galaxy S22 series, OPPO Find X5 series en Google Pixel 6 en 7 series) en Thuis een Google Nest Cam Wired t.w.v. €99,99*. *Actieperiode duurt t/m 28 november 2022. Claimen is mogelijk t/m 12 december 2022 via promoties.t-mobile.nl ​ Wat is en wat kun je met een Google Nest Cam? De Nest Cam heeft ingebouwde intelligente meldingen die je relevante informatie geven. Hij kent het verschil tussen een mens, een huisdier en een voertuig en geeft je alleen meldingen over wat belangrijk voor je is. Met dag en nacht videobeelden in 1080p HD kun je wanneer je maar wilt kijken wat er thuis gebeurt.1 HDR geeft zelfs in fel zonlicht met veel contrast belangrijke details duidelijk weer en Nachtzicht zorgt dat je zelfs bij weinig licht of in het donker een helder beeld hebt. Ook kun je met de ingebouwde speaker en microfoon communiceren met mensen in je huis. Bestelproces Mobiel aanvraag Google Nest Cam Je registreert je aankoop via: promoties.t-mobile.nl/ blackfriday mobiel , waarbij een upload wordt gedaan van: ​1. kassabon (ontvangen in T-Mobile winkel), of​ 2. contract, per e-mail ontvangen ​ ​ Binnen 2 werkdagen wordt de registratie gecontroleerd door 10XCREW. Hierbij heb je ingevuld:​ Voornaam​ Achternaam​ E-mailadres ​ Postcode en huisnummer (adresgegevens worden aangevuld vanuit postcode api)​ Telefoonnummer (controle met contract en aankoopbon)​ Gekocht toestel (controle of het een van de actietoestellen is)​ Imeinummer (soft validatie 1 registratie per imeinummer)​ Kanaal van aankoop (controle DS kanaal)​ Aankoopdatum (binnen actieperiode)​ ​ De Google Nest Cam wordt binnen 8 weken na ontvangst afgeleverd, eerste registraties worden op 21 november verwacht, wat betekent dat uiterlijk 14 januari de eerste producten moeten worden afgeleverd.​ Thuis aanvraag Google Nest Cam Heb je een T-Mobile voor thuis abonnement afgesloten tussen 21 November t/m 28 November dan kun je aanspraak maken op een Google Nest Cam Wired t.w.v. €99,99. Je kunt hiervoor een aanvraag doen op de volgende manier:​ Je ontvangt de orderbevestiging van de bestelling van T-Mobile voor thuis met daarin een:​Verwijzing naar de Google Nest Cam Wired actie.​ Doe de aanvraag voor 12 December 23:59, 2022 via ​ promoties.t-mobile.nl/ blackfridaythuis​ Je komt dan uit op de redemptie pagina en vult de gevraagde invulvelden in​ Je ontvangt een e-mail ter bevestiging van jouw aanvraag ​ Je ontvangt binnen 8 weken na aanvraag de Google Nest Cam Wired thuis gestuurd. ​ Heb je vragen over het aanvragen van de voucher? ​Dan kun je contact opnemen met 10XCREW door een e-mail te sturen naar ​​​​ ​ t-mobile@activationboxx.com ​ Annuleren aankoop/aanvraag Indien een aankoop wordt geannuleerd, vervalt het recht op de Google Nest Cam Wired.​ ​Proces annuleringen:​ Door T-Mobile wordt op 29 november een download van alle registraties gemaakt welke via het campagne platform zijn ontvangen.​ T-Mobile controleert welke registraties de aansluiting hebben geannuleerd waardoor recht op de Google Nest Cam Wired vervalt.​ T-Mobile communiceert naar 10XCREW de display ID van de registraties welke geannuleerd moeten worden.​ 10XCREW annuleert de registraties welke geen recht hebben op de Google Nest Cam Wired, o.b.v. de ontvangen display ID's en informeert de klant hierover.​ De niet geannuleerde registraties worden door 10XCREW overgedragen aan fulfillment voor verzending van de Google Nest Cam Wired naar de klant. ​ Zodra de Google Nest Cam Wired is verzonden, wordt de klant daar per e-mail (incl. track & trace code) over geïnformeerd.​
[Belangrijk!] Phishing of spamberichten in omloop
Volgens mij heb ik een phishing mail ontvangen, wat kan ik hier aan doen? Belangrijk! Klik nergens in de mail op een knop of op een link, ook niet om te kijken wat er dan zou gebeuren! Stuur daarnaast ook geen persoonlijke informatie door! Klikken op links in de mail kan zogeheten malware binnenhalen en soms omzeilt deze malware ook nog je firewall. Het kan gebeuren dat de ransomware bestanden vergrendelt, waarna er "losgeld" wordt geëist om de bestanden vrij te laten geven. Het is ook niet zeker of het na het betalen dan daadwerkelijk vrijgegeven wordt. Van tijd tot tijd ontvangen we berichten over zogenaamde phishing e-mails. Dit zijn e-mails van fraudeurs die zich voordoen als een bedrijf. In deze berichten wordt dan vaak aangegeven dat er nog een betaling openstaat en dat deze voldaan moet worden om vervolgstappen te voorkomen. Hoe kun je valse e-mails herkennen? ► Links in een officiële e-mail van Odido verwijzen alleen naar URL's met daarin odido.nl► Odido vraagt je nooit om te betalen in bitcoins► De e-mailadressen zijn in veel gevallen ook al een signaal van phishing. In de mail-headers (of berichtkop) kun je het werkelijke e-mailadres van de afzender zien. Daar kun je dubbelchecken waar de e-mail vandaan komt.► De inhoud van de e-mails is vaak slordig geschreven, er staan bijvoorbeeld veel spel- en grammaticale fouten in de tekst. Fraude met je simkaart? Lees snel verder hoe je dit voorkomt: Spear phishing: Phishing via WhatsApp Er is ook een nieuwere vorm van phishing actief en dit noemen we 'Spear phishing'. Iemand doet zich voor als een bekende van je en komt met een verhaal dat hij/zij iets moet betalen. Met vage antwoorden en reacties probeert deze fraudeur je te overtuigen om geld over te maken naar een rekeningnummer. In dit topic plaatsen we updates over actieve phishing mails en als je twijfelt of een bericht van ons afkomstig is kun je hier ook een bericht achterlaten! We kunnen dan kijken of het echt of phishing is!
Best of 2022 - de beste deals van 2022 voor 6 weken lang!
We gaan het jaar afsluiten met een knaller; namelijk een geweldige actie waarbij de beste deals van 2022 terugkomen voor wel 6 weken lang! Van 29 november 2022 t/m 8 januari 2023 kun jij gebruik maken van de beste prijzen op Mobiel + Internet voor Thuis én gratis aansluiten! We bieden tijdelijk ook hoge kortingen op de 3GB, 10GB and 20GB databundels. Dus mis deze actie niet! Mobiel Bij een nieuw mobiel abonnement i.c.m. één van onze geselecteerde toestellen (Apple iPhone 13 series, Samsung Galaxy S22 series, OPPO Find X5 series en Google Pixel 6 en 7 series) ontvang je korting op onze 3GB, 10GB en 20GB databundels. De korting op de bundels geldt voor alle toestellen en Sim Only abonnementen. Toestel deals Dit zijn de prijzen per maand: Sim Only 24mnd 10 GB + 120 min/sms voor maar € 16,- iPhone 14 128GB 24mnd met 10GB + 120 min/sms voor maar €54,50 Samsung Galaxy S22 128GB 24mnd met 10 GB + 120 min/SMS voor maar €42,- OPPO Reno 8 24mnd met 10 GB + 120 min/SMS voor maar € 36,- Google Pixel 7 Pro 24mnd met 10 GB + 120 min/SMS voor maar € 40- OPPO Reno8 Product Plus Koop je een OPPO Reno8 tussen 1 november 2022 en 1 januari 2023? Dan ontvang je gratis Enco Air2 t.w.v. € 69! Je kunt deze heel gemakkelijk claimen tot en met 14 januari 2023 via deze pagina. Samsung S22 Cashback Ga je liever voor een Samsung S22 Series of Z Flip4/Z Fold4? Bestel jouw toestel dan tussen 14 november en 4 december 2022 en ontvang tot wel € 150 cashback! Je kunt de cashback claimen tussen 14 november en 6 februari 2023 via deze pagina. Glasvezel + TV Bij een nieuw T-Mobile voor thuis abonnement krijg je de eerste 6 maanden Glasvezel + TV voor € 30* per maand én gratis aansluiten en installatie t.w.v. € 105. Ook voor Internet Only. *Check alle voorwaarden op t-mobile.nl/thuis en geniet van: Supersnel internet tot 1 Gbit/s​ TV kijken waar en wanneer je wil, met of zonder TV-Box​ Gratis sportzender ESPN​​ Combineer je abonnementen en krijg korting op beide FAQ Waarom heb ik mijn cadeau nog niet? Heb jij de OPPO Reno8 gekocht en kan je niet wachten om je cadeau te ontvangen? Registreer je dan voor de actie via de promo website van OPPO . Zowel de registratie om in aanmerking te komen voor jouw cadeau als het ontvangen hiervan verloopt via OPPO . Ik heb per ongeluk een nieuw abonnement afgesloten in plaats van een verlenging! Wat moet ik doen? Wanneer je nog geen e-mail van AMP hebt gekregen om een bezorgafspraak te maken, kun je het beste de bestelling van het nieuwe abonnement annuleren. Check eerst even de voorwaarden van Wet Koop op Afstand of annuleren nog mogelijk is. Na het annuleren kun je inloggen op My T-Mobile om vervolgens jouw abonnement te verlengen. Ik heb een bestelling geplaatst, maar wil deze annuleren. Kan dat? Wanneer je een bestelling hebt geplaatst en je het toestel tóch niet wilt, omdat je bijvoorbeeld een ander model of kleur toestel wilt hebben, dan kun je de bestelling annuleren. Ook geldt natuurlijk de Wet Koop op Afstand. Houd er wel rekening mee dat je, als je een nieuwe bestelling plaatst, weer achteraan in de rij komt en de kans groot is dat je langer moet wachten op je toestel. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling.

Laatst verdiende badges

Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen