Skip to main content

FAQ en levertijden iPhone 16 | 16 Plus | 16 Pro | 16 Pro Max

FAQ en levertijden iPhone 16 | 16 Plus | 16 Pro | 16 Pro Max
Toon eerste reactie

191 reacties

• is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 27 september 2024

Op 13-09-24 de Iphone 16 max pro dessert titanium besteld, kreeg te horen dat ik t op 20-09-24 zou kunnen ophalen, 20-09-24 een smsje met t bericht dat t op een later tijdstip komt.Tot op heden word ik aan t lijntje gehouden door Odido waarin ze aan geven dat Apple moeilijk doet met aanleveren als ik zeg dat mijn bestelnummer niet werkt en wanneer ik mijn nieuwe telefoon kan ontvangen, ik weet niet wat ik hier van moet geloven🤔

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 28 september 2024

Toch blijf ik dit heel bijzonder vinden. 15.09 besteld nog steeds geen duidelijke leverdatum. Elders online gewoon op voorraad. Volgende iPhone komt niet meer via Odido helaas “was” zeer tevreden....

• 2 reacties
  • 29 september 2024

Ik heb de iPhone 16 Pro Max 256gb Black titanium. Op 13 September om 15:20 fysiek in de Odido shop besteld en heb op 20 september het bericht ontvangen “Hallo, je iPhone komt op een ander moment dan we dachten. Op www.odido.nl/jouw-iphone staat de nieuwe verwachte levertijd. Tot snel, Odido.

”. Op 27 september heb ik nog met mijn Odido shop gebeld waar er mij werd verteld dat ze geen inzicht hebben over de levertijden en ik hiervoor het forum in de gaten moest houden, maar tot mijn verbazing kreeg ik gister (28-09) om 15:12 het bericht:

“Beste,

De bestelling die je hebt geplaatst, ligt voor je klaar! Denk je eraan je legitimatiebewijs en bankpas mee te nemen waarmee je de bestelling hebt aangevraagd.

Betalen met contant geld is momenteel niet mogelijk. We zien je graag binnen 7 dagen bij ons in de winkel.

Met vriendelijke groet,

Odido Shop Zoetermeer”.

Er waren meerdere mensen in de shop die precies hetzelfde model kwamen ophalen. Ik hoop dat jullie ook snel je telefoon mogen ontvangen. 

• is een Top Poster
  • 15 reacties
  • 30 september 2024
Curiosityhits schreef:

Has anyone here ordered and received the iPhone Pro Max 1TB? I only see discussions about the 256GB version here. What happened to the 1TB phones, I wonder?

UPDATE:

My husband and I had placed our orders on 13/09 around 8PM. I ordered iPhone Pro Max Desert titanium 1 TB, and he ordered iPhone Pro Max natural titanium 1 TB. On Staurday, 28/09, he received his phone, but there is still no news about mine. What`s interesting is that when we checked the order status in the forum on Saturday morning around 9.30 AM, his phone was still listed as out of stock, but by the same evening, it was delivered to our doorstep.

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 1 oktober 2024
pascalbouwman2 schreef:

13 september, 14:25 uur. Een pro-order geplaatst voor de 16 pro max. “Vanaf 20 september leverbaar”.

Vandaag, zoals blijkbaar vrijwel iedereen, het nieuws gekregen dat ik nog 4 tot 6 weken mag wachten.

Of ik ben misleid, of ik heb het verkeerd begrepen. Ik denk een combi hiervan. De iPhone is inderdaad vanaf 20 september leverbaar, maar dat is de datum bevestigd door Apple… ook Odido zal dit moeten afwachten.

Heel erg teleurstellend. 

Update: ik zie nu dat er schot in de zaak komt. Mijn iPhone 13 pro max 256GB black is meegegeven met de bezorger. Uiteindelijk valt het dus reuze mee. Ik heb goede hoop voor de rest hier

• is een Top Poster
  • 80 reacties
  • 1 oktober 2024
pascalbouwman2 schreef:
pascalbouwman2 schreef:

13 september, 14:25 uur. Een pro-order geplaatst voor de 16 pro max. “Vanaf 20 september leverbaar”.

Vandaag, zoals blijkbaar vrijwel iedereen, het nieuws gekregen dat ik nog 4 tot 6 weken mag wachten.

Of ik ben misleid, of ik heb het verkeerd begrepen. Ik denk een combi hiervan. De iPhone is inderdaad vanaf 20 september leverbaar, maar dat is de datum bevestigd door Apple… ook Odido zal dit moeten afwachten.

Heel erg teleurstellend. 

Update: ik zie nu dat er schot in de zaak komt. Mijn iPhone 13 pro max 256GB black is meegegeven met de bezorger. Uiteindelijk valt het dus reuze mee. Ik heb goede hoop voor de rest hier

Dat jouw iPhone 13 Pro Max onderweg is snap ik wel… 🤣🤣🤣

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 1 oktober 2024
TarzanEnJane schreef:
pascalbouwman2 schreef:
pascalbouwman2 schreef:

Heel erg teleurstellend. 

Update: ik zie nu dat er schot in de zaak komt. Mijn iPhone 16 pro max 256GB black is meegegeven met de bezorger. Uiteindelijk valt het dus reuze mee. Ik heb goede hoop voor de rest hier

Dat jouw iPhone 13 Pro Max onderweg is snap ik wel… 🤣🤣🤣

Oh 😂 dat moet natuurlijk 16 zijn 🫢

• is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 1 oktober 2024

Halloo @Odido wanneer gaan jullie uitleveren of meer informatie geven?!

zijn ondertussen al weken aan t wachten.. iedereen aan de telefoon zegt iets anders, maar echte info krijgen we niet!

Besteld 13/09 14:20 16 pro max dessert 256gb

• is een Top Poster
  • 80 reacties
  • 1 oktober 2024

Mensen, schrijf aub Desert ipv Dessert….. aub…. 

een dessert is dit:

• is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 2 oktober 2024

@TarzanEnJane 

hahaha 😂 nou dan vindt ik toch dat ze die op zun minst vast naar iedereen kunnen sturen toch als een beetje troost

morichard
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 3 oktober 2024

Ik heb vandaag mijn bestelling geplaats! Hoe cooked ben ik?

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 3 oktober 2024
morichard schreef:

4-6 als het niet langer is… 💀 cooked for real

morichard
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 3 oktober 2024
Its_V schreef:
morichard schreef:

Dus ik betaald voor een telefoon toestel dat ik nog niet eens heb. Thanks Ldido

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 3 oktober 2024
morichard schreef:
Its_V schreef:
morichard schreef:

Dus ik betaald voor een telefoon toestel dat ik nog niet eens heb. Thanks Ldido

Ldido is wel een on spot rebrand

• 2 reacties
  • 3 oktober 2024
Its_V schreef:
morichard schreef:

Ik heb mijn iPhone 16 Pro 256GB Naturel besteld op 17-09 en vanmiddag op mogen halen. Dus die 4-6 weken zegt helemaal niks. Hoop dat iedereen m snel mag ontvangen!

• is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 3 oktober 2024
Milan372000 schreef:
Its_V schreef:
morichard schreef:

Ik heb mijn iPhone 16 Pro 256GB Naturel besteld op 17-09 en vanmiddag op mogen halen. Dus die 4-6 weken zegt helemaal niks. Hoop dat iedereen m snel mag ontvangen!

We zijn blij voor je man. Ik heb de iPhone 16 pro max 256GB black op 13-09 bestelt en heb hem nog steeds niet binnen. 😣

• is een Top Poster
  • 80 reacties
  • 4 oktober 2024

@Marciano van Odido @Anouk van Odido 

Ik denk dat het nu zo langzamerhand wel tijd wordt dat jullie voor de mensen die nog niets hebben ontvangen, in tegenstelling tot anderen die later hebben besteld en wél iets hebben ontvangen, een toelichting moeten geven hoe dit mogelijk is (er van uitgaande dat wat de mensen hier schrijven waar is). 

De levertijden in de PDF’s kloppen ook niet met de werkelijkheid en lijken eerder een soort slag om de arm te zijn zodat mensen niet te snel gaan klagen. Vaak staat er 4-6 weken en hebben mensen toch al hun toestel ontvangen. 

Kortom, het zou sjiek zijn als jullie wat uitleg geven. 

Bij voorbaat dank. 

• Debutant
  • 15 reacties
  • 5 oktober 2024

Volgens de winkel was ik afgelopen donderdag nummer 3 op de lijst. ‘K hoop dat dat betekent dat ik gauw m’n iPhone 16 Pro Max Desert Titanium bij hun op mag halen. 🤞🏻🤞🏻 * Besteld 13-9, bevestigd in mail om 17;30 *

• is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 5 oktober 2024
Nonalief schreef:

Volgens de winkel was ik afgelopen donderdag nummer 3 op de lijst. ‘K hoop dat dat betekent dat ik gauw m’n iPhone 16 Pro Max Desert Titanium bij hun op mag halen. 🤞🏻🤞🏻 * Besteld 13-9, bevestigd in mail om 17;30 *

Laten we samen hopen op goed geluk, ik heb de iPhone 16 Pro Max Black Titanium bestelt op 13-9.

• is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 5 oktober 2024
Nonalief schreef:

Heeft de winkel een lijst waar je op staat dan ? 

• Debutant
  • 15 reacties
  • 5 oktober 2024
DrinkLiterWater schreef:
Nonalief schreef:

Laten we samen hopen op goed geluk, ik heb de iPhone 16 Pro Max Black Titanium bestelt op 13-9.

Laten we dat doen 🤞🏻🤞🏻

• Debutant
  • 15 reacties
  • 5 oktober 2024
Casaouii schreef:
Nonalief schreef:

Heeft de winkel een lijst waar je op staat dan ? 

Nou dat schijnt. Ik wilde even checken of ze in de winkel konden zien of m’n bestelling goed doorgekomen was, gezien ook ik al vanaf 20-9 niets meer had vernomen. Toen zei de medewerker dat hij kon zien dat ik een bestelling had gedaan en dat ik inmiddels naar boven opgeschoven was naar plaats drie bij hun. Misschien dat medewerkers ergens in het systeem kunnen zien hoeveel telefoons er besteld zijn die in hun filiaal afgeleverd zullen gaan worden in de komende weken/maanden? Ze weten denk ik alleen niet hoeveel, welke kleuren en opslag en dergelijke binnen zullen komen op welke dag. Ik denk dat ook voor de medewerkers het een verrassing is welke modellen/kleuren/opslag ze binnen krijgen en wanneer. 

• 1 reactie
  • 6 oktober 2024
Christiaandg schreef:
jordiiiii schreef:

Bijzondere gang van zaken. Betaal €1200 en al 3 dagen 0 informatie.

Wat voor informatie zou willen, Jordi?

Odido, wees nou even eerlijk. Je betaald een flink bedrag van €1200 euro voor een telefoon en hoort vervolgens niks. Het is niet heel gek dat mensen vragen om wat informatie. Het is netjes en niet meer dan normaal dat je een bevestiging van je bestelling hoort te krijgen. Het is jammer dat de klant er zelf achteraan moet gaan om wat meer duidelijkheid te krijgen. Ik snap dat het voor jullie ook niet zeker is wanneer ze precies komen, maar geef ons wel wat informatie. Een mail zoals dit:

Beste Jordi, 

Gefeliciteerd met je nieuwe telefoon en bedankt voor je betaling, die we succesvol hebben ontvangen!

Helaas is het toestel momenteel niet op voorraad. We verwachten dat de levering tussen 4 en 6 weken zal duren. Zodra de telefoon binnen is, ben jij de eerste die we zullen contacteren voor verdere levering.

Mocht je in de tussentijd vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Bedankt voor je geduld en vertrouwen in ons.

Warme groet, Odido 

Het is echt niet moeilijk, Meer vragen wij niet..

• is een Master Poster
  • 21 reacties
  • 8 oktober 2024

Ik raad iedereen aan om via Belsimpel te bestellen. Ze hebben mijne al op de post gezet terwijl ik hier bij odido nog geen updates heb. En heb hem de 15e besteld. Bij Belsimpel heb ik hem een week geleden besteld en ook gewoon I.c.m met odido dus is apart dat het via hun sneller gaat dan bij odido zelf. 

• 2 reacties
  • 9 oktober 2024

Hebben intussen de meeste van jullie al een telefoon in ontvangst kunnen nemen? En weet iemand hoe dit bij andere providers zit? Heeft het zin om over te stappen bijvoorbeeld?
Mijn vriend heeft later besteld en hem al 2 weken in huis. Mijn geduld raakt op 😂

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen