Skip to main content

FAQ en levertijden iPhone 16 | 16 Plus | 16 Pro | 16 Pro Max

FAQ en levertijden iPhone 16 | 16 Plus | 16 Pro | 16 Pro Max
Toon eerste reactie

191 reacties

• is een Top Poster
  • 80 reacties
  • 21 september 2024
martijnte27 schreef:

Kijk evt eens op de site van belsimpel, die hebben nog voorraad. Zelf bestel ik elk jaar daar de iPhone en nooit lang hoeven te wachten. Zie nu net dat er van elke pro nog voorraad is. 

Bij veel toestellen ook daar een levertijd van soms weken. Daarnaast vragen ze de hoofdprijs voor een toestel. Mijn model is maar liefst €150 duurder dan bij Odido. Levertijd 2 weken. Daar wacht ik graag (mogelijk) iets langer voor. 

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 21 september 2024

Hebben mensen al een nieuwe update gekregen?

Had 13 september besteld maar nog geen sms of mail.

• is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 21 september 2024
Mathuse schreef:

Zelfde geval maar dan de 16e besteld

• is een Master Poster
  • 12 reacties
  • 22 september 2024

Zaterdag 21 september besteld en vandaag gelijk opgehaald Iphone 16 pro max 256gb desert titanium. 👍👍👍👍👍🎉🎉🎉

• is een Top Poster
  • 80 reacties
  • 22 september 2024
ssy schreef:

Zaterdag 21 september besteld en vandaag gelijk opgehaald Iphone 16 pro max 256gb desert titanium. 👍👍👍👍👍🎉🎉🎉

En waar was dat? Welke shop welke stad?

• is een Master Poster
  • 12 reacties
  • 22 september 2024
TarzanEnJane schreef:
ssy schreef:

Odido Tilburg centrum. In de winkel hebben ze nog een aantal op voorraad.

• is een Top Poster
  • 80 reacties
  • 22 september 2024
ssy schreef:
TarzanEnJane schreef:
ssy schreef:

Dat lijkt mij persoonlijk heel vreemd. Dat betekent dan dat andere mensen die hetzelfde model eerder die week hebben besteld langer moeten wachten. 
Maak je een grap of is het serieus?

Als het serieus is ben ik wel heel benieuwd naar een verklaring van Odido. 

• Debutant
  • 1 reactie
  • 23 september 2024

Op welk dag van de week krijgt Odido de nieuwe voorraad van de nieuwe iphones?

• is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 23 september 2024
TarzanEnJane schreef:
ssy schreef:
TarzanEnJane schreef:
ssy schreef:

Dat lijkt mij persoonlijk heel vreemd. Dat betekent dan dat andere mensen die hetzelfde model eerder die week hebben besteld langer moeten wachten. 
Maak je een grap of is het serieus?

Als het serieus is ben ik wel heel benieuwd naar een verklaring van Odido. 

Elk filiaal wordt anders geleverd. Sommige filialen hebben 10 in preorder en sommige 500. Soms worden er extra geleved bij een filiaal met weinig preorders vrij logisch.

• is een Top Poster
  • 9 reacties
  • 23 september 2024
TarzanEnJane schreef:
martijnte27 schreef:

Kijk evt eens op de site van belsimpel, die hebben nog voorraad. Zelf bestel ik elk jaar daar de iPhone en nooit lang hoeven te wachten. Zie nu net dat er van elke pro nog voorraad is. 

Bij veel toestellen ook daar een levertijd van soms weken. Daarnaast vragen ze de hoofdprijs voor een toestel. Mijn model is maar liefst €150 duurder dan bij Odido. Levertijd 2 weken. Daar wacht ik graag (mogelijk) iets langer voor. 

Duurder? Nee joh zelfs goedkoper! Volgende toestel: iPhone 16 pro 128 gb naturel met het volgende abonnement 20 gb 120 bel/sms 

Bij belsimpel betaal je per maand 54 euro plus 83 euro bijbetalen

Bij odido zelf betaal je per maand 59 euro plus 115,41 euro bijbetalen 

Je moet bij belsimpel ook even gaan spelen met je contract soms moet je meer bijbetalen bij een groter data abonnement dan bij een kleinere. Verder is de levertijd sneller bij belsimpel dan odido, zie nu inderdaad dat bij sommige toestellen je 2 weken moet wachten. Echter mijn ervaring elkaar jaar is dat dit niet het geval is. 

• 2 reacties
  • 23 september 2024

Ik heb rond 17:30 de iPhone 16 Pro Max White 256GB bestel (per post). Gisteren stond in de PDF “levering na 20 september”, nu staat er “tussen de 4 en 6 weken”.

Wat is nu een reële verwachting? Het lijkt mij niet dat iedereen minimaal 4 weken moet wachten toch? 

• 2 reacties
  • 23 september 2024

Ojah. Besteld op de 13e. 

• is een Top Poster
  • 80 reacties
  • 23 september 2024
martijnte27 schreef:
TarzanEnJane schreef:
martijnte27 schreef:

Duurder? Nee joh zelfs goedkoper! Volgende toestel: iPhone 16 pro 128 gb naturel met het volgende abonnement 20 gb 120 bel/sms 

Je moet bij belsimpel ook even gaan spelen met je contract soms moet je meer bijbetalen bij een groter data abonnement dan bij een kleinere. Verder is de levertijd sneller bij belsimpel dan odido, zie nu inderdaad dat bij sommige toestellen je 2 weken moet wachten. Echter mijn ervaring elkaar jaar is dat dit niet het geval is. 

Dan ga jij uit van een toestel mét abonnement. Sommigen kopen het toestel los. 

• is een Top Poster
  • 9 reacties
  • 23 september 2024
TarzanEnJane schreef:
martijnte27 schreef:
TarzanEnJane schreef:
martijnte27 schreef:

Dan ga jij uit van een toestel mét abonnement. Sommigen kopen het toestel los. 

Sorry maar je bent hier op een forum van Odido. Dus ja dan ga je er vanuit dat je een toestel met abonnement koopt. Maar los is het toestel net zo duur als bij Apple. Dus je lult heel vaag.

• is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 24 september 2024

Beste lezer en Odido,

Is er vanuit apple al meer informatie wanneer er weer geleverd gaat worden? (regio utrecht)

Of kunnen we misschien zien hoever de rij is? Ik heb besteld op 13-9 20:30 kom je dan al in de buurt?

Hoop op een beetje openheid! nee is ook een antwoord maar dan weten we al meer.

Groetjes Justin

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7925 reacties
  • 24 september 2024

@justinha 

Ik heb mijn iPhone besteld. Wat is mijn levertijd?

Als je al een iPhone hebt besteld, vind je de levertijden op onze website. Hier vind je per type iPhone 1 PDF. In de PDF kies je het model en de opslag. Zoek je besteldatum op en bekijk daarachter de levertijd. 

Bekijk hier je levertijd

• is een Top Poster
  • 24 reacties
  • 24 september 2024
Mathuse schreef:

Alleen een sms op 20 september dat mijn iPhone pro Max op een ander moment komt dan ze dachten……Ook de 13e besteld

• is een Top Poster
  • 24 reacties
  • 24 september 2024
Cristien schreef:

@justinha

Als je al een iPhone hebt besteld, vind je de levertijden op onze website. Hier vind je per type iPhone 1 PDF. In de PDF kies je het model en de opslag. Zoek je besteldatum op en bekijk daarachter de levertijd. 

Bekijk hier je levertijd

De levertijd kennen we nu wel, blijft staan op 4 tot 6 weken, voegt dus niks toe

• is een Top Poster
  • 24 reacties
  • 24 september 2024

Had me ontzettend verheugd op mijn nieuwe iPhone pro Max, heb er nu totaal geen zin meer in. Ben het wachten zo beu pfffff. De marge van 4 tot 6 weken is ook erg groot

• is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 24 september 2024

Update:

Zojuist bericht gekregen dat mijn iPhone 16 pro max black 256GB donderdag geleverd gaat worden. Vanmorgen nog 4-6 weken en nu komt hij toch overmorgen.

Dus er is geen touw aan vast te knopen. Maar ben er natuurlijk wel blij mee 😉

Besteld op 16-9 met bestelnummer 220252765

• is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 24 september 2024
Cristien schreef:

@justinha

Bekijk hier je levertijd

Beste cristien,

Ik heb ook nog geen sms gehad dat die later gaat komen. gaat het dan wel goed of moet ik dan even belllen?

• is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 24 september 2024
DennisLo schreef:

Update:

Zojuist bericht gekregen dat mijn iPhone 16 pro max black 256GB donderdag geleverd gaat worden. Vanmorgen nog 4-6 weken en nu komt hij toch overmorgen.

In welke regio alle regio's hebben andere leveringen

• is een Top Poster
  • 24 reacties
  • 24 september 2024
justinha schreef:
DennisLo schreef:

Update:

Mijn bestelling heeft nr 220092661, besteld op 13 september om 14.07 uur, dat is dan toch raar. Ben uiteraard blij voor jou 👍🏼

• is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 24 september 2024

Echt belachelijk.. vindt bizar dat mensen het dagen later bestellen en eerder de telefoon krijgen.

13de meteen besteld en 0,0 gehoord alleen een sms met je bestelling duurt langer. Uhh ja hoelang dan? Paar dagen, week of 6 weken? Lekker onduidelijk! 

wordt tijd om meer informatie te delen @Odido  

• is een Top Poster
  • 80 reacties
  • 24 september 2024
Marlieff schreef:
justinha schreef:
DennisLo schreef:

Update:

Mijn bestelling heeft nr 220092661, besteld op 13 september om 14.07 uur, dat is dan toch raar. Ben uiteraard blij voor jou 👍🏼

Exact hetzelfde toestel? Dat lijkt me stug. 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen