Skip to main content

FAQ en levertijden iPhone 16 | 16 Plus | 16 Pro | 16 Pro Max

FAQ en levertijden iPhone 16 | 16 Plus | 16 Pro | 16 Pro Max
Toon eerste reactie

191 reacties

• is een Master Poster
  • 32 reacties
  • 19 september 2024
Burrakk schreef:

Ik heb 13 sep om 14:10 uur mijn abo verlengd met naturel titanium 256GB 16 pro max blijkbaar ben ik niet een van de gelukkige dat wordt lekker abonnementen opzeggen en overstappen naar vodafone adios

Ja want dan heb je hem zeker eerder 😏

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 19 september 2024

Zijn er ook mensen die op 14 september de pre order hebben geplaatst en al wat gehoord hebben?

Wanneer zouden we een update van Odido kunnen verwachten over eventuele levertijden?

• is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 19 september 2024

Zijn er meer mensen met een pro zwart 128 GB die nog niks over ophalen in de winkel hebben gehoord? 14:10 besteld en nog niks gehoord. 

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8757 reacties
  • 19 september 2024
DanielleFT schreef:

Zijn er ook mensen die op 14 september de pre order hebben geplaatst en al wat gehoord hebben?

Wanneer zouden we een update van Odido kunnen verwachten over eventuele levertijden?

Ja hoor. Kijk o.a. hier.

• 2 reacties
  • 19 september 2024
eric schreef:
DanielleFT schreef:

Ja hoor. Kijk o.a. hier.

Sorry maar ik kan daar niks terug vinden over mensen die op 14 september een iphone besteld hebben?

• is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 19 september 2024
JCColee schreef:
Burrakk schreef:

Ik heb 13 sep om 14:10 uur mijn abo verlengd met naturel titanium 256GB 16 pro max blijkbaar ben ik niet een van de gelukkige dat wordt lekker abonnementen opzeggen en overstappen naar vodafone adios

ja tuurlijk ik heb 5 min geleden sms je ontvangen adioosss hahahahahaha

• is een Top Poster
  • 10 reacties
  • 19 september 2024

Ik heb een klein vraagje, ik kan morgen mijn IPhone 16 pro Max ophalen. Alleen kan ik helaas niet, is het mogelijk om mijn zoon daar naartoe te laten gaan? En dan hem mij laten face timen. Zodat ik dan een ID check kan doen en toestemming kan geven.

• is een Master Poster
  • 32 reacties
  • 19 september 2024
Burrakk schreef:
JCColee schreef:
Burrakk schreef:

ja tuurlijk ik heb 5 min geleden sms je ontvangen adioosss hahahahahaha

Slaaplekker 

Sam van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Mobiel
  • 290 reacties
  • 20 september 2024

Hallo allemaal, de levertijden zijn zojuist bijgewerkt! In de tabellen vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! Meer informatie over de status van jouw bestelling kun je hier vinden.

• is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 20 september 2024
Sam van Odido schreef:

Hallo allemaal, de levertijden zijn zojuist bijgewerkt! In de tabellen vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! Meer informatie over de status van jouw bestelling kun je hier vinden.

4 tot 6 weken voor de iphone 16 pro max. Wat een absolute grap is dit…

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 20 september 2024

Ik heb op 13 september om 14 uur een pre order gedaan van de 16 pro Max desert 256 GB

Hoe kan het dan zo zijn dat de levertijd nu ineens 4-6 weken is?!!

BELACHELIJK!  😡

• is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 20 september 2024
Hermaschel schreef:

Ik heb op 13 september om 14 uur een pre order gedaan van de 16 pro Max desert 256 GB

Hoe kan het dan zo zijn dat de levertijd nu ineens 4-6 weken is?!!

BELACHELIJK!  😡

Ik denk zelf dat ze dit bericht naar iedereen gestuurd hebben. 

• is een Top Poster
  • 10 reacties
  • 20 september 2024

Ik heb zojuist de iPhone 16 PRO max 512GB zwart geleverd gekregen door postNL :D

bevestiging had ik vorige week om 14:02.

Iedereen succes met wachten vandaag!

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 20 september 2024
Sam van Odido schreef:

Levertijd 4-6 weken? Mijn nieuwe contract gaat in op 12 oktober en dan betaal ik die maand dus voor een toestel dat ik dan niet heb. Leuk zeg.

• is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 20 september 2024

Gewoon annuleren joh wat ga je je zelf druk om maken zij moeten juist achter ons aan en niet wij 😂

ik heb gezien Odido is gewoon k*t 

• Doet lekker mee
  • 9 reacties
  • 20 september 2024
laroil schreef:

Had direct vrijdag middag met verlenging een Iphone 16 besteld, daarna definitieve bestelling (e-mail) ontvangen met contract en zaterdag kwam ik er toevalliger wijze achter dat daarna die order intern gecanceld is zonder dat ik bericht ontving.

Ik belde zaterdag om te vragen waarom ik nog steeds kan verlengen en waarom ik de order nergens in systeem kan vinden. Toen vertelde de vriendelijke medewerkster mij dat de order gecanceld was en dat ik gebeld zou hebben om dat te doen????

Na de grote verbazing opnieuw heeft de medewerker de order er in gezet en waarschijnlijk sta ik nu achter aan?? Er zijn in de winkel pakweg 100 toestellen besteld.

We proberen er achter te komen hoe dit mogelijk is en bij Odido weten ze het ook eigenlijk niet meer en hebben ze het over een andere afdeling die die orders “regelt”.

Wel werd mij verteld dat bestellen bij winkel zeker niet snelste methode is en dat dat eigenlijk nog verkeerd op de bestelwebsite staat en veranderd moet worden…

Het lijkt dat er nog veel hapert in de bestel procedures, logistieke processen en zeker op het communicatie vlak.

Ben benieuwd of hij er nog gaat komen want ik kan nog steeds verlengen volgens de app

Ik kreeg donderdag telefoon dat ik de iPhone pro vrijdag kon ophalen.

Goed gegaan uiteindelijk, en bedankt Odido voor het werk en hulp achter de schermen!

• is een Top Poster
  • 80 reacties
  • 20 september 2024
Sam van Odido schreef:

Hoi @Sam van Odido kan het kloppen dat de PDF van de Pro Max die van de Pro is? Dat is namelijk wel de titel van de PDF als je die opent. 

• Debutant
  • 10 reacties
  • 20 september 2024
Sam van Odido schreef:

Erg jammer dat er naar een link word verwezen wat niet klopt!!! levertijd document van Iphone 16 pro en Iphone 16 pro max zijn het zelfde!! hoe kan zo iets fout geupload worden???.

En waarom is mijn bestelling niet vindbaar? snap dat er veel vraag is en niet weet wanneer exact dit geleverd gaat worden maar een bestelling niet kunnen vinden is wel erg vreemd en zou niet kunnen, had ook gewoon een "nader te bepalen” of "nog te leveren” verzin nog maar een aantal bij je bestelling kunen staan, maar nee geen bestelling kunnen vinden!! en dan nog zo een upload fout met het PDF document, nu weten we nog niks!! erg slecht dit.

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 20 september 2024
Sam van Odido schreef:

De PDF’s zijn bij mij nog steeds leeg… 

Hoe weet ik nu wanneer ik m kan verwachten?

ik heb pas 17 september de 16 pro natural titanium 256gb besteld, maar ik mag toch hopen dat deze niet pas over 4-6 weken binnen komt!?

• is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 20 september 2024

Beste Odido, ik heb 13-09 de nieuwe iPhone 16 Pro Max besteld maar nog geen bericht hiervan gekregen dat die klaar ligt kan ik hem dan al verwachten om moet ik die 4 tot 6 weken wachten? 

• 2 reacties
  • 20 september 2024
Lmvp110202 schreef:
Sam van Odido schreef:

De PDF’s zijn bij mij nog steeds leeg… 

Hoe weet ik nu wanneer ik m kan verwachten?

ik heb pas 17 september de 16 pro natural titanium 256gb besteld, maar ik mag toch hopen dat deze niet pas over 4-6 weken binnen komt!?

Heb zelf een bestelling op 14 september geplaatst voor de 16 pro desert titanium 256gb en sms gekregen dat de levertijd langer is (dus die 4-6 weken). Ben dus bang dat je inderdaad zo lang moet wachten..

• is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 20 september 2024

Sorry maar vind dit echt belachelijk! Heb gelijk 13 september telefonisch besteld en er kan weer niks geleverd worden. Typisch! Vindt dit echt niet kunnen vanuit odido! Nu 4-6 weken levertijd zelfs als je meteen de pre order besteld hebt.. mag hopen dat dit niet klopt!

@Odido graag een uitleg!

• is een Top Poster
  • 24 reacties
  • 20 september 2024

Ook ik heb de 16 pro Max op 13 september om 14.07 besteld, krijg ik een sms dat het 4 tot 6 weken levertijd is. Waarom dan laten pre-orderen? Totale onzin en stop met pretenderen dat “we alleen het allerbeste voor onze klanten willen” Als je op voorhand weet dat er beperkt geleverd wordt, stop dat met het aannemen van pre-orders. Pure geldklopperij, helemaal klaar mee, kan helaas ook niet meer annuleren. 

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 20 september 2024

Ik begrijp het even niet. Jullie (@Odido) weten als geen ander dat klanten regelmatig hun abonnement verlengen of nieuwe abonnement aansluiten, vaak in combinatie met een nieuwe smartphone. Was het niet te verwachten dat er grote vraag zou zijn naar deze iPhone? Het verbaast me echt dat er nu een levertijd van 4 tot 6 weken wordt aangegeven. Dit doet vermoeden dat jullie de vraag naar dit toestel niet goed hebben ingeschat.

Als trouwe klant had ik verwacht dat jullie beter voorbereid zouden zijn op deze vraag. De huidige situatie zorgt niet alleen voor teleurstelling bij mij, maar ook bij vele andere klanten die in dezelfde positie zitten en hun ervaringen hier delen.

Ik hoor graag hoe jullie dit in de toekomst beter denken te kunnen aanpakken en of er misschien nog mogelijkheden zijn om de levering te versnellen.

• is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 20 september 2024
Alee schreef:

Ik begrijp het even niet. Jullie (@Odido) weten als geen ander dat klanten regelmatig hun abonnement verlengen of nieuwe abonnement aansluiten, vaak in combinatie met een nieuwe smartphone. Was het niet te verwachten dat er grote vraag zou zijn naar deze iPhone? Het verbaast me echt dat er nu een levertijd van 4 tot 6 weken wordt aangegeven. Dit doet vermoeden dat jullie de vraag naar dit toestel niet goed hebben ingeschat.

Als trouwe klant had ik verwacht dat jullie beter voorbereid zouden zijn op deze vraag. De huidige situatie zorgt niet alleen voor teleurstelling bij mij, maar ook bij vele andere klanten die in dezelfde positie zitten en hun ervaringen hier delen.

Ik hoor graag hoe jullie dit in de toekomst beter denken te kunnen aanpakken en of er misschien nog mogelijkheden zijn om de levering te versnellen.

Msch moet je eens kijken naar de levertijd op de apple website. Daar staat precies hetzelfde. Er staat ook beschikbaar vanaf 20 September niet vanaf 20 september krijg je hem direct. Begrijpend lezen blijft voor sommige mensen zeer lastig. 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen