Skip to main content

FAQ en levertijden iPhone 16 | 16 Plus | 16 Pro | 16 Pro Max

FAQ en levertijden iPhone 16 | 16 Plus | 16 Pro | 16 Pro Max
Toon eerste reactie

191 reacties

FR_NvN
  • is een Top Poster
  • 9 reacties
  • 19 september 2024

Is er iemand die gekozen heeft voor ophalen in een winkel en al iets heeft gehoord?

Edit: wordt echt 2 minuten later gebeld door de winkel. 🤭

• is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 19 september 2024

Zojuist ook een mailtje ontvangen en het is ook terug te zien in de PostNL app.

besteld op 20 september,

betaling afgerond op 21 september in de ochtend

• is een Top Poster
  • 19 reacties
  • 19 september 2024

@FR_NvN  @Kevin_9 welke uitvoering en kleuren hebben jullie besteld? Het lijkt erop dat alleen witte en zwarte tot nu toe bericht hebben gehad, heb nog niemand gezien die een bericht kreeg over de desert kleur 

• Doet lekker mee
  • 6 reacties
  • 19 september 2024
Kevin_9 schreef:

besteld op 20 september,

Maat het is 19 september 😂

• is een Top Poster
  • 38 reacties
  • 19 september 2024
Gerben1306 schreef:

@FR_NvN  @Kevin_9 welke uitvoering en kleuren hebben jullie besteld? Het lijkt erop dat alleen witte en zwarte tot nu toe bericht hebben gehad, heb nog niemand gezien die een bericht kreeg over de desert kleur 

Ik heb de desert titanium pro Max 256gb besteld en krijg hem ook morgen. Bestelnummer net boven de 89 duizend. Mail om 14:01 binnen gekregen.

• is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 19 september 2024
jordiiiii schreef:
Kevin_9 schreef:

besteld op 20 september,

Maat het is 19 september 😂

zoo hahah, denk dat het tijd is voor weekend.😂

Het moet natuurlijk 13 en 14 september zijn😅

• is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 19 september 2024
Gerben1306 schreef:

@FR_NvN  @Kevin_9 welke uitvoering en kleuren hebben jullie besteld? Het lijkt erop dat alleen witte en zwarte tot nu toe bericht hebben gehad, heb nog niemand gezien die een bericht kreeg over de desert kleur 

@Gerben1306  ik heb de Pro128GB Naturel Titanium besteld.

FR_NvN
  • is een Top Poster
  • 9 reacties
  • 19 september 2024
Gerben1306 schreef:

Pro Max 256 GB Zwart. Bestelling rond 14:15 geplaatst.

Sam van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator | Mobiel
  • 292 reacties
  • 19 september 2024

Hallo @Experttt en @FR_NvN, de berichten die jullie over en weer naar elkaar sturen via dit topic worden niet getolereerd. Deze heb ik daarom verwijderd. Ik zou jullie vriendelijk willen vragen om een blik te werpen op de huisregels die wij op de Odido Community hanteren. Respecteer ons beleid, alsjeblieft: Hoe gaan wij binnen de Community met elkaar om? | Odido community.

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 19 september 2024
william90bento schreef:

I have an order number but still haven’t received a confirmation email. I ordered my phone on Friday. 

I still haven’t received not even the confirmation email. 

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 19 september 2024

Ik heb nog geen leverdatum gekregen 13 september om 15:15 gaat om de desert titanium 256gb 

FR_NvN
  • is een Top Poster
  • 9 reacties
  • 19 september 2024
Sam van Odido schreef:

Hallo @Experttt en @FR_NvN, de berichten die jullie over en weer naar elkaar sturen via dit topic worden niet getolereerd. Deze heb ik daarom verwijderd. Ik zou jullie vriendelijk willen vragen om een blik te werpen op de huisregels die wij op de Odido Community hanteren. Respecteer ons beleid, alsjeblieft: Hoe gaan wij binnen de Community met elkaar om? | Odido community.

Akkoord!

Hebben ze trouwens in de winkel ook al accessoires?

• 1 reactie
  • 19 september 2024

Weet iemand met welk nummer je door de winkel wordt gebeld?

Ik ben namelijk afgelopen dinsdag gebeld door het nummer : +31 6 14 09 41 00 

Maar heb verder geen bericht gehad dat de telefoons klaar liggen 🥴

• is een Top Poster
  • 19 reacties
  • 19 september 2024

@Michellerb even googlen geeft veel meer mensen die gebeld worden door dit nummer die (zich voordoet) als Odido, het zou dus kunnen maar de kans lijkt me klein

• is een Top Poster
  • 9 reacties
  • 19 september 2024
jemairo12 schreef:

Ik heb nog geen leverdatum gekregen 13 september om 15:15 gaat om de desert titanium 256gb 

Precies zelfde als je, ook geen bericht ontvangen

• is een Top Poster
  • 19 reacties
  • 19 september 2024

@davewelten ik heb dezelfde besteld met ook een bestelnummer van 89.xxx zie dat ik vanmiddag 4 gemiste anonieme oproepen heb, wacht nog op bericht (: veel plezier met je toestel 

FR_NvN
  • is een Top Poster
  • 9 reacties
  • 19 september 2024
Michellerb schreef:

Weet iemand met welk nummer je door de winkel wordt gebeld?

Ik ben namelijk afgelopen dinsdag gebeld door het nummer : +31 6 14 09 41 00 

Maar heb verder geen bericht gehad dat de telefoons klaar liggen 🥴

Nummer verschilt per winkel. Ik werd ook door een 06-nummer gebeld.

• 2 reacties
  • 19 september 2024
FR_NvN schreef:

Is er iemand die gekozen heeft voor ophalen in een winkel en al iets heeft gehoord?

Edit: wordt echt 2 minuten later gebeld door de winkel. 🤭

vrijdag 13 sep besteld voor ophalen in de winkel, 256gb black. Bevestigingsmail gehad om 14:22. Nog niks gehoord verder helaas…..

• is een Top Poster
  • 38 reacties
  • 19 september 2024
Gerben1306 schreef:

@davewelten ik heb dezelfde besteld met ook een bestelnummer van 89.xxx zie dat ik vanmiddag 4 gemiste anonieme oproepen heb, wacht nog op bericht (: veel plezier met je toestel 

Ik krijg hem geleverd via postNL. Misschien dat je nog bericht krijgt. Dank je wel gaat goed komen :) 

• 1 reactie
  • 19 september 2024

Ik had om 14:05 uur mijn bevestiging gekregen op de dag van start pre order. Helaas tot op heden nog niets te horen gekregen.  Ik vrees dat hij morgen niet gaat komen :/ 

kleur Desert Titanium. 

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 19 september 2024

De pdf’s die online staan met de verwachtte levertijden zeggen allemaal “vanaf 20 september”… 

Daar hebben we toch niks aan. Wanneer krijgen we iets meer duidelijkheid? ik heb besteld op 13 september, heb geen sms niks gehad. Dank voor de reactie alvast

• is een Top Poster
  • 38 reacties
  • 19 september 2024
Gerben1306 schreef:

Ik heb bericht gehad om dessert 128gb op te halen in de Odido winkel

FR_NvN
  • is een Top Poster
  • 9 reacties
  • 19 september 2024
zack99 schreef:

De pdf’s die online staan met de verwachtte levertijden zeggen allemaal “vanaf 20 september”… 

Daar hebben we toch niks aan. Wanneer krijgen we iets meer duidelijkheid? ik heb besteld op 13 september, heb geen sms niks gehad. Dank voor de reactie alvast

Meeste providers hebben vandaag hun voorraad ontvangen of ingeboekt en zijn vandaag begonnen met koppelen van die voorraad aan de orders. Vanaf dat punt kan er ook meer duidelijkheid komen over hoeveel backorders er zijn. Ik verwacht dat als je dit weekend geen update heb ontvangen dat Odido maandag of dinsdag met de eerste update kan komen.

• is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 19 september 2024

Ik heb 13 sep om 14:10 uur mijn abo verlengd met naturel titanium 256GB 16 pro max blijkbaar ben ik niet een van de gelukkige dat wordt lekker abonnementen opzeggen en overstappen naar vodafone adios

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 19 september 2024
FR_NvN schreef:
zack99 schreef:

Meeste providers hebben vandaag hun voorraad ontvangen of ingeboekt en zijn vandaag begonnen met koppelen van die voorraad aan de orders. Vanaf dat punt kan er ook meer duidelijkheid komen over hoeveel backorders er zijn. Ik verwacht dat als je dit weekend geen update heb ontvangen dat Odido maandag of dinsdag met de eerste update kan komen.

Toevallig net net sms gehad dat ik m morgen kan ophalen :)

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen