Ik heb nog nooit Odido als netwerknaam gezien op mijn iPhone sinds de naamswijziging, en zie nu nog altijd T-Mobile NL als netwerknaam. Ongeveer een maand na de naamswijziging een eSIM gekregen maar dat heeft niet geholpen.
Vreemd genoeg zie ik op sommige plekken wel Odido staan, alleen de netwerknaam niet. Verder werkt alles prima, en dit is een cosmetisch probleem, maar uiteindelijk zou ik T-Mobile ook wel weg willen hebben đ
Ligt dit aan de eSIM? Kan ik hiervoor een nieuwe krijgen (of een normale SIM, ook prima)?
iOS 17.4.1. Opnieuw opstarten etc werkt allemaal niet.
Beste antwoord door EricH206
Pharwin van Odido schreef:
Hallo @EricH206, van harte welkom op onze Community! Oei, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Sinds de overgang van T-Mobile naar Odido, hebben we overal onze namen aangepast, maar niet bij elke simkaart werd het automatisch gedaan. In sommige gevallen bleef het oude T-Mobile nog zichtbaar en dat is op te lossen door een nieuwe simkaart aan te vragen. Of dit nou een nieuwe eSIM en/of een fysieke simkaart is, maakt verder niks uit. Deze kan ik natuurlijk kosteloos voor je bestellen! Het ligt eraan waar jouw voorkeur naar uit gaat.
Ik heb gelijk zitten zoeken op je e-mailadres en ik ben het nummer dat eindigt op ***2656 tegengekomen. Gaat het om dat nummer? Daarbij zie ik dat er gebruikt wordt gemaakt van een eSIM. Zal ik een nieuwe eSIM voor je bestellen? Deze zal dan binnen een half uur voor je klaar komen te staan in je Mijn Odido account: https://www.odido.nl/my/toestel-en-sim. Daar kun je de QR-code scannen en ook de nieuwe eSIM activeren. Na de activatie, start dan altijd je telefoon opnieuw op. Dan weet je zeker dat alles goed staat ingesteld! Mocht je een fysieke simkaart willen, kan ik deze uiteraard ook kosteloos voor je bestellen. Deze kun je dan binnen drie werkdagen op je thuisadres verwachten.
Ik verneem graag waar je voorkeur naar uit gaat!
Nieuwe eSIM gedownload en geactiveerd, werkt soepeltjes :) En ik zag gelijk Odido staan, dus de nieuwe eSIM heeft geholpen đ Voor de zekerheid nog toestel herstart en het werkt nu allemaal goed.
Gekke vraag misschien, maar heb je al eens gekeken om automatisch zoeken uit te zetten en handmatig even op Odido te plaatsen? Ik zie hier bij mij wel gewoon Odido, maar dat komt misschien omdat ik net 2 maanden klant ben. Maar je zou het zo eens kunnen proberen: âinstellingenâ, âMobiel Netwerkâ, kies je simkaart, of eSIM, Kies dan âNetwerkselectieâ en zet automatisch uit en kies voor âOdidoâ.
Hallo @EricH206, van harte welkom op onze Community! Oei, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Sinds de overgang van T-Mobile naar Odido, hebben we overal onze namen aangepast, maar niet bij elke simkaart werd het automatisch gedaan. In sommige gevallen bleef het oude T-Mobile nog zichtbaar en dat is op te lossen door een nieuwe simkaart aan te vragen. Of dit nou een nieuwe eSIM en/of een fysieke simkaart is, maakt verder niks uit. Deze kan ik natuurlijk kosteloos voor je bestellen! Het ligt eraan waar jouw voorkeur naar uit gaat.
Ik heb gelijk zitten zoeken op je e-mailadres en ik ben het nummer dat eindigt op ***2656 tegengekomen. Gaat het om dat nummer? Daarbij zie ik dat er gebruikt wordt gemaakt van een eSIM. Zal ik een nieuwe eSIM voor je bestellen? Deze zal dan binnen een half uur voor je klaar komen te staan in je Mijn Odido account: https://www.odido.nl/my/toestel-en-sim. Daar kun je de QR-code scannen en ook de nieuwe eSIM activeren. Na de activatie, start dan altijd je telefoon opnieuw op. Dan weet je zeker dat alles goed staat ingesteld! Mocht je een fysieke simkaart willen, kan ik deze uiteraard ook kosteloos voor je bestellen. Deze kun je dan binnen drie werkdagen op je thuisadres verwachten.
Klopt, dat is mijn nummer. Als je voor mij een nieuwe eSIM klaar wilt zetten, heel graag đ
Als de eSIM klaar staat kan ik deze dan eerst verwijderen op mân iPhone en dan de code scannen op mijn laptop? Of moet ik de huidige eSIM laten staan? Vind er nog een SMS verificatie plaats bij het toevoegen? Dat kan ik mij niet meer herinneren van een paar maanden terug. Toen moest ik hem handmatig toevoegen omdat ik geen scherm had om de QR code te scannen.
@EricH206 helemaal goed, ik heb zojuist kosteloos een nieuwe eSIM voor je klaargezet in je account. Ik raad je aan om de huidige eSIM gewoon te laten staan, voor de activatie wordt er namelijk een SMS met een verificatiecode verstuurd naar je huidige eSIM. Je kunt uiteraard de nieuwe QR-code wel scannen vanaf een laptop/desktopversie met je telefoon!
Hallo @EricH206, van harte welkom op onze Community! Oei, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Sinds de overgang van T-Mobile naar Odido, hebben we overal onze namen aangepast, maar niet bij elke simkaart werd het automatisch gedaan. In sommige gevallen bleef het oude T-Mobile nog zichtbaar en dat is op te lossen door een nieuwe simkaart aan te vragen. Of dit nou een nieuwe eSIM en/of een fysieke simkaart is, maakt verder niks uit. Deze kan ik natuurlijk kosteloos voor je bestellen! Het ligt eraan waar jouw voorkeur naar uit gaat.
Ik heb gelijk zitten zoeken op je e-mailadres en ik ben het nummer dat eindigt op ***2656 tegengekomen. Gaat het om dat nummer? Daarbij zie ik dat er gebruikt wordt gemaakt van een eSIM. Zal ik een nieuwe eSIM voor je bestellen? Deze zal dan binnen een half uur voor je klaar komen te staan in je Mijn Odido account: https://www.odido.nl/my/toestel-en-sim. Daar kun je de QR-code scannen en ook de nieuwe eSIM activeren. Na de activatie, start dan altijd je telefoon opnieuw op. Dan weet je zeker dat alles goed staat ingesteld! Mocht je een fysieke simkaart willen, kan ik deze uiteraard ook kosteloos voor je bestellen. Deze kun je dan binnen drie werkdagen op je thuisadres verwachten.
Ik verneem graag waar je voorkeur naar uit gaat!
Nieuwe eSIM gedownload en geactiveerd, werkt soepeltjes :) En ik zag gelijk Odido staan, dus de nieuwe eSIM heeft geholpen đ Voor de zekerheid nog toestel herstart en het werkt nu allemaal goed.
@EricH206 Superfijn dat het goed werkt en dat je nu ook Odido ziet staan, daar ben ik erg blij mee! Geen probleem en graag gedaan. Als ik nog iets anders voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu nog een hele mooie dag gewenst! đ
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.