Skip to main content
Beantwoord

welkom in buitenland sms uitzetten

• July 9, 2025
  • 3 reacties
  • 108 Bekeken

Kan dit worden uitgezet, krijg nu 15x per dag deze berichten, afwisselend Duitsland en Oostenrijk. Alvast bedankt!

Beste antwoord door Pharwin van Odido

@Wes12345 dank voor het invullen van je profielgegevens! Ik heb meteen het verzoek ingediend om de welkomst-sms uit te schakelen. Goed om te weten: het kan een paar dagen duren voordat het volledig in ons systeem is verwerkt. Mocht je het na een paar dagen alsnog ontvangen, wil je het dan aan mij laten weten in dit topic? Dan kan navraag voor je doen en het op een andere manier voor je in orde maken! 

Als je nog andere vragen hebt, stel ze gerust. De community is er voor je! 

3 reacties

Pharwin van Odido
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@Wes12345 van harte welkom op onze community! Het klinkt alsof je vaak aan het reizen bent, gaaf. Ik snap heel goed dat je in dit geval de welkomst-smsjes uitgeschakeld wilt hebben, dit maak ik graag voor je in orde. Kun je je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel en mij een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan kan ik daarna gelijk met je meekijken! 

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • July 11, 2025

Gegevens toegevoegd 

Pharwin van Odido
Forum|alt.badge.img+9

@Wes12345 dank voor het invullen van je profielgegevens! Ik heb meteen het verzoek ingediend om de welkomst-sms uit te schakelen. Goed om te weten: het kan een paar dagen duren voordat het volledig in ons systeem is verwerkt. Mocht je het na een paar dagen alsnog ontvangen, wil je het dan aan mij laten weten in dit topic? Dan kan navraag voor je doen en het op een andere manier voor je in orde maken! 

Als je nog andere vragen hebt, stel ze gerust. De community is er voor je!