Skip to main content
Beantwoord

verificatiecode niet ontvangen voor Esim

  • 16 augustus 2021
  • 1 reactie
  • 200 Bekeken

Goedendag,

 

İk ben al een tijdje bezig om mijn esim te downloaden maar ik krijg maar geen verificatiecode? İk zag dat iemand het zelfde probleem had en ze moest via een priveberichtje haar simkaartnr doorsturen. 

kunnen jullie mij hierbij helpen?

Beste antwoord door Hajar van Odido

Hi @Duaomer 

Goed dat je dit doorgeeft. Ben je nog in het bezit van je oude simkaart? Daar ontvang je namelijk de verificatie code op. Mocht je die niet hebben dan kun je langs een T-Mobile winkel en dan helpen mijn collega’s je graag verder met het activeren van je eSim. Vanwege privacy is dat de enige manier op de eSim te activeren. 

Ik hoor graag  of het lukt!

Bekijk origineel

1 reactie

Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • Antwoord
  • 17 augustus 2021

Hi @Duaomer 

Goed dat je dit doorgeeft. Ben je nog in het bezit van je oude simkaart? Daar ontvang je namelijk de verificatie code op. Mocht je die niet hebben dan kun je langs een T-Mobile winkel en dan helpen mijn collega’s je graag verder met het activeren van je eSim. Vanwege privacy is dat de enige manier op de eSim te activeren. 

Ik hoor graag  of het lukt!


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen